Рішення
від 19.09.2016 по справі 922/3503/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" вересня 2016 р.Справа № 922/3503/14

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Хотенця П.В.

при секретарі судового засідання Гаврильєву О.В.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради, м. Харків до Товариства з обмеженою відповідальністю "Заря", м. Харків про внесення змін до договору оренди землі за участю представників сторін:

позивача - ОСОБА_1, дов. № 08-11/7759/2-15 від 30.12.2015 року

відповідача - ОСОБА_2, дов. від 01.03.2016 року

ВСТАНОВИВ:

Розглядається позовна вимога про внесення зміни до договору оренди землі № 66122/05 від 10 червня 2005 року шляхом визнання укладеною додаткової угоди.

Представник позивача у судовому засіданні та у наданих письмових поясненнях наполягає на задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що положеннями норм чинного законодавства встановлено, що зміна нормативної грошової оцінки земельних ділянок є підставою для перегляду розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, встановленої умовами договору оренди землі, а визначення статтею 288 Податкового кодексу України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного договору до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.

Предстваник відповідача у судовому засіданні та у наданих відзивах на позов проти заявлених позовних вимог заперечує, посилаючись на те, що при укладанні договору було визначено ставку орендної плати має бути в розмірі 4.82% на підставі діючого на час укладання договору Рішення Харківської міської ради XVIII сесії IV скликання від 24 грудня 2003 року "Про затвердження "Тимчасового положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі у м. Харкові".

Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши пояснення повноважних представників сторін, судом встановлено наступне.

На підставі рішення Харківської міської ради від 27 квітня 2005 року № 78/05 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації" Харківською міською радою укладено наступний договір оренди землі: від 10 червня 2005 року №66122/05 із терміном дії до 01 травня 2053 року. Об'єктом оренди за зазначеним договором є земельна ділянка, що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Командарма Корка, 41-А, загальною площею 0,2231 га.; кадастровий номер 6310136600:13:021:0501; функціональне призначення земельної ділянки - для реконструкції існуючої АЗС з улаштуванням навісу над топливно-роздавальними колонками, мийки і пункту обслуговування автомобілів на 1 пост та подальшої експлуатації.

Згідно пунктам 1 та 16 Договору цільове призначення земельної ділянки - землі транспорту.

Пунктом 5 Договору було визначено нормативну грошову оцінку на період експлуатації в розмірі 1 492 284 грн., а пунктом 9 договору орендну плату в розмірі 5 994.01 грн. в місяць.

Таким чином, сторони погодили, що за рік орендна плата становить 12* 5 499,01 грн. = 71 928.12 грн.

У відсотковому значенні ставка орендної плати дорівнює: 71928.12 грн./ 1 492 284 грн.* 100%= 4,82%.

Рішенням Харківської міської ради XVIII сесії IV скликання від 24 грудня 2003 року "Про затвердження "Тимчасового положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі у м. Харкові" в пункті 3.3 встановлено, що орендна плата за земельні ділянки, які надаються для обслуговування АЗС і АГЗС, становить 4,82 відсотка від грошової нормативної оцінки земельної ділянки.

Рішенням Харківської міської ради від 03 липня 2013 року №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року.

Відповідно до пункту 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01 січня 2013 року та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 квадратного метру землі у місті Харкові була визначена станом на 01 січня 2007 року на підставі рішення Харківської міської ради від 25 грудня 2007 року № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішень Харківської міської ради від 27 лютого 2008 року 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та була введена в дію з 01 березня 2008 року.

Рішенням Харківської міської ради від 25 вересня 2013 року № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (пункт 2, пункт 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01 січня 2014 року. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Пунктом 5 даного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.

Рішенням Харківської міської ради від 29 грудня 2012 року № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Згідно пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.

У відповідності до вищевказаних положень рішень Харківської міської ради Департаментом земельних відносин було одержано витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку; виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01 січня 2013 року; одержано витяг №463 від 30 жовтня 2013 року з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки.

Різниця в розмірі орендної плати на рік, що підлягає сплаті Харківської міської ради за користування земельною ділянкою, що є предметом договору оренди від 10 червня 2005 року №66122/05, згідно із визначеним у договорі розміром орендної плати та даних розрахунку розміру орендної плати згідно із нормативною грошовою оцінкою землі, що введена в дію з 01 січня 2014 року, становить: розмір орендної плати на рік за договором оренди 71928,12 грн.; розмір орендної плати на рік згідно нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2013 року 259235,93 грн., різниця на рік складає 187307,81 грн.

На підставі вказаних документів Департаментом земельних відносин Харківської міської ради підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі від 10 червня 2005 року №66122/05, який разом із листами - пропозиціями від 13 грудня 2013 року № 5099/0/225-13 та від 13 грудня 2013 року № 5056/0/225-13 рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу відповідача та отримано останнім.

Проте, відповідач вищезазначені звернення виконавчого органу Харківської міської ради проігнорував, у встановлений термін відповідь на лист-пропозицію до Харківської міської ради не надав, додаткову угоду до договору оренди землі від 10 червня 2005 року №66122/05 не уклав, що стало підставою для звернення Харківської міської ради до господарського суду з позовом про внесення змін додоговору оренди землі, шляхом визнання укладеною додаткової угоди від 11 грудня 2013 року до вказаного договору оренди в редакції, яка викладена в позовній заяві.

З урахуванням наведених обставин позивач, посилаючись на норми на 13, 144 Конституції України, статтями 12, 93, 125, 126, 189 та пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, статтями 15, 30 Закону України "Про оренду землі", статтями 5, 13, 15, 21 Закону України "Про оцінку земель", статтями 629, 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, статтями 179, 188, 193 Господарського кодексу України, звернувся до суду із даним позовом, в якому просив суд прийняти рішення, яким внести зміни до договору оренди землі від 30 квітня 2004 року №6920/04, шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у редакції, викладеній у позовній заяві.

З матеріалів справи вбачається, що за умовами договору, розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, внаслідок інфляції щорічно; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках передбачених законом (пункт 13 договору).

Отже, сторонами в договорі оренди передбачено можливість зміни розміру орендної плати, а законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 03 червня 2008 року за № 309-VI внесено зміни до частин 4, 5 статті 21 Закону України "Про оренду землі", відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю"; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю". Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.

У звязку із введенням в дію з 01 січня 2011 року Податкового кодексу України Закон України "Про плату за землю" втратив чинність (частина 2 прикінцевих положень Податкового кодексу України).

Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення -розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній абокомунальній власності та надані для будівництва а/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Колегією суддів Вищого господарського суду України в Постанові від 14 червня 2016 року по даній справі зазначено, що з наведених вище положень Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі" вбачається, що зазначені законодавчі акти не встановлюють конкретний розмір орендної плати за земельну ділянку, який має бути зазначений у договорі оренди, Податковий кодексу України передбачає лише порядок визначення орендної плати за землю та граничні розміри орендної плати.

Визначення в договорі орендної плати в межах законодавчо визначених граничних розмірів не суперечить положенням чинного законодавства, а одностороннє збільшення ставки орендної плати в межах статті 288 Податкового кодексу України не є приведенням договору у відповідність до норм чинного законодавства.

Нормативно грошова оцінка земель є основною для визначення розміру орендної плати для земель державної та комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, але при цьому відсутнє законодавче обґрунтування для автоматичної, одночасної зміни самої ставки орендної плати, визначеної умовами договору з підстави зміни нормативної грошової оцінки землі.

Однак, господарські суди попередніх інстанцій, не знайшовши підстав для внесення змін до договору оренди щодо нормативної грошової оцінки землі, не надали правової оцінки змінам умов договору щодо ставки орендної плати у вигляді відсотка від нормативної грошової оцінки.

Крім того, колегія суддів Вищого господарського суду України зазначила, оскільки сам по собі витяг з технічної документації не є правопороджуючим документом, в той час як рішення органу місцевого самоврядування не визнано незаконним, висновок господарського суду апеляційної інстанції про відсутність підстав для внесення змін до пункту 5 договору оренди землі від 10 червня 2005 щодо нормативної грошової оцінки землі є передчасним.

Тому суд вважає, що позовні вимоги щодо внесення змін щодо нового розміру нормативної грошової оцінки є обґрунтованими.

Суд вважає, що внесення змін до пункту 2 договору в редакції: "В оренду передається земельна ділянка за кадастровим номером: 6310136600:13:021:0501 загальною площею 0,2231 га., у тому числі: ріллі__ ОСОБА_1, багаторічних насаджень __Га, сіножатей _ ОСОБА_1, пасовищ__ ОСОБА_1, лісів___Га, під забудовою 0, 0023 ОСОБА_1 інших 0,2208 ОСОБА_1." є обґрунтованими.

Суд також вважає, що внесення змін до пункту 5 договору в редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 463 від 30 жовтня 2013 року становить 3600499 грн. (три мільйона шістсот тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень)" є обґрунтованими.

Позивач просить суд, зокрема внести зміни в договір оренди землі від 10 червня 2005 року щодо ставки орендної платив розмірі 7,2% від нормативної грошової оцінки.

Посилання позивача на те, що нормативна грошова оцінка є підставою для розрахунку земельного податку і таким чином, хоча б опосередковано, - підставою для зміни ставки орендної плати, суд не може прийняти до уваги, оскільки відповідно до частини 2 статті 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Тобто, тільки строки внесення орендної плати чітко встановлюються Податковим кодексом України.

Податковий кодекс України не встановлює розмірів - ставок орендної плати, тільки граничні межі розміру - мінімальну (3%) та максимальну (12%), а в цих межах сторони вільні за двосторонньою згодою визначити розмір орендної плати, тобто в цих межах сторони вільні за двосторонньою згодою визначити розмір орендної плати.

Отже, за відсутності згоди відповідача рішенням суду не можна встановлювати орендну плату вище граничного мінімального рівня (3%), або погодженого сторонами розміру ставки орендної плати під час укладання договору оренди.

В даному випадку ставка орендної плати у вигляді відсотку від нормативної грошової оцінки при укладанні договору оренди була встановлена пунктом 3.3 Рішення Харківської міської ради XVIII сесії IV скликання від 24 грудня 2003 року "Про затвердження "Тимчасового положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі у м. Харкові" на рівні 4,82 відсотка від грошової нормативної оцінки земельної ділянки, що перевищує граничний мінімальний рівень. Такий розмір ставки повністю дорівнює співвідношенню розміру орендної плати і нормативної грошової оцінки, погодженої обома сторонами в пункті 9 Договору.

При укладанні договору в пункті 5 було визначено нормативну грошову оцінку на період експлуатації в розмірі 1 492 284 грн., а в пункті 9 договору орендну плату в розмірі 5 994.01 грн. в місяць, тобто сторони погодили, що за рік орендна плата становить 12* 5 499,01 грн. = 71 928.12 грн. У відсотковому значенні ставка орендної плати дорівнює: 71 928.12 грн./ 1 492 284 грн.,* 100%= 4,82%.

Таким чином, суд вважає за доцільне і обґрунтоване внести зміни до пункту 9 договору оренди в редакції: "Розмір орендної плати на рік за земельну ділянку становить 4,82 відсотка від грошової нормативної оцінки земельної ділянки і складає 173544,05 грн. (сто тисяч сімдесят три п'ятсот сорок чотири грн. 05 коп.), або 14462, 00 грн. (чотирнадцять тисяч чотириста шістдесят дві грн. 00 коп.)"

Щодо інших пунктів додаткової угоди, наданої позивачем, останнім взагалі не надано жодного обґрунтування позовних вимог в частині зміни умов договору.

Позивач, посилаючись на вищевказані норми законів, рішення органу місцевого самоврядування та на витяг про нормативно грошову оцінку земельної ділянки, визначаючи їх як підставу позову, ставить питання не лише щодо доповнення пункту 2 та внесення змін до пунктів 5, 9 договору оренди земельної ділянки в частині внесення кадастрового номеру земельної ділянки, визначення нормативно грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати за земельну ділянку, а й щодо решти умов договору. При цьому позивачем не доведено, як саме співвідноситься зміна нормативно-грошової оцінки земельної ділянки з пунктами додаткової угоди до договору (за виключенням пунктів 2, 5 та 9 договору), які позивач просить суд визнати укладеними і чи є зміна нормативно-грошової оціни підставою для укладення додаткової угоди в новій редакції. Типова форма договору оренди, на яку посилається позивач, є відмінною від запропонованої позивачем редакції додаткової угоди, яку позивач просить суд визнати укладеною.

Відповідно до приписів частини другої статті 14 Цивільного кодексу України особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов'язковим для неї.

З огляду на зазначене, позов у вказаних частинах задоволенню не підлягає.

Суд зазначає, що відповідно до положень статті 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

За загальним правилом обов'язок доказування певних обставин покладається на особу, яка посилається на ці обставини. Обов'язок доказування та подання доказів розподіляється між сторонами, виходячи з того, котра з сторін посилається на юридичні факти, які обґрунтовують її вимоги та заперечення. Це стосується позивача, який повинен доказати факти, на підставі яких пред'явлено позов, а також відповідача, який має можливість доказувати факти, на підставі яких він будує заперечення проти позову.

При цьому, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 57 Господарського процесуального кодексу України до позовної заяви додаються документи, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.

За викладеного, суд зазначає про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог про внесення змін до договору оренди землі від 10 червня 2005 року №66122/05 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у редакції, яка викладена позивачем у позовній заяві частково.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується статтею 49 Господарського процесуального кодексу України. У спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

На підставі викладеного та керуючись статтями 6, 8, 124, 129, 144 Конституції України, статтею 188 Господарського кодексу України, статтею 96 Земельного кодексу України, статтями 14, 632, 651 Цивільного кодексу України, статтею 288 Податкового кодексу України, статтями 15, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", статтями 1, 4, 4-2, 4-3, 12, 22, 32, 33, 34, 43, 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Внести зміни до договору оренди землі від від 10 червня 2005 року № 66122/05 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в такій редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого "10" червня 2005 року за № 66122/05

у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр

державного земельного кадастру при Державному комітеті

України по земельних ресурсах"

"___"


20__

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_3 з одного боку та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАРЯ" (Орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" пункти 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого "10" червня 2005 року за № 66122/05 змінити, доповнити пункт 2 словами і викласти у такій редакції:

"2. В оренду передається земельна ділянка за кадастровим номером: 6310136600:13:021:0501 загальною площею 0,2231Га, у тому числі: ріллі___ ОСОБА_1, багаторічних насаджень ____Га, сіножатей _ ОСОБА_1, пасовищ ____ ОСОБА_1, лісів


Га, під забудовою 0, 0023 ОСОБА_1 інших 0,2208 ОСОБА_1."

"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 463 від 30.10.2013 року становить 3600499 грн. (три мільйона шістсот тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень)."

"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати на рік за земельну ділянку становить 4,82 відсотка від грошової нормативної оцінки земельної ділянки і складає 173544,05 грн. (сто тисяч сімдесят три п'ятсот сорок чотири грн. 05 коп.), або 14462, 00 грн. (чотирнадцять тисяч чотириста шістдесят дві грн. 00 коп.)."

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "10" червня 2005 року за № 66122/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР

Харківська міська рада ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ

Харківської області ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАРЯ"

м. Харків, м-н Конституції, 7 61107, м. Харків,

код 04059243 вул. Командарма Корка, буд. 41-А

код 25459225

В особі міського голови В особі керівника


Г.А.Кернес

/підпис/ /підпис/ /ПІБ/"

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Заря" (61107, м. Харків, вул. Командарма Корка, буд. 41-А, код 25459225) на користь Харківської міської ради (61003, м.Харків, м-н. Конституції, 7, код ЄДРПОУ 04059243) 689,00 грн. судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

В решті позову відмовити.

Повне рішення складено 21.09.2016 р.

Суддя ОСОБА_4

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення19.09.2016
Оприлюднено28.09.2016
Номер документу61484485
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/3503/14

Ухвала від 21.08.2017

Господарське

Верховний Суд України

Ємець А.А.

Ухвала від 14.08.2017

Господарське

Верховний Суд України

Ємець А.А.

Постанова від 25.04.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Поляк О.I.

Ухвала від 03.04.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Поляк О.I.

Ухвала від 26.01.2017

Господарське

Вищий господарський суд України

Поляк О.I.

Постанова від 07.11.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Хачатрян В.С.

Ухвала від 10.10.2016

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Хачатрян В.С.

Рішення від 19.09.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 06.09.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 01.08.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні