Ухвала
від 21.09.2016 по справі 4/45-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "21" вересня 2016 р. Справа № 4/45-Б

За заявою Прокурора Андрушівського району в інтересах держави в особі

Товариства з обмеженою відповідальністю "Андрушівкацукор" (м. Андрушівка Житомирської області)

Андрушівської державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (м. Андрушівка)

До боржника ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської області)

про визнання банкрутом

Суддя Бобрович В.М.

Представники:

- від кредиторів: ОСОБА_2 - прокурор, посв. №031535 від 23.01.2015 (брав участь у судовому засіданні 12.09.2016);

ОСОБА_3, дов. №08/20203 від 28.12.2015 (брав участь у судовому засіданні 12.09.2016)

від боржника: ОСОБА_4 - ліквідатор

У судовому засіданні 12.09.2016 оголошувалась перерва до 21.09.2016 у відповідності до ст. 77 ГПК України.

В провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" ( с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської області).

З 19.01.2013 набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011 за № 72/14-612/1-26, в новій редакції.

Отже, на момент розгляду справи набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011 №4212-VI відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень якого:

- положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом;

- положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011, а також враховуючи те, що процедура ліквідації по даній справі була введена судом до набрання чинності даним Законом, при вирішенні даної справи судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 №2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 включно.

25.02.2016 до суду від ліквідатора надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" ( с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської області).

Ухвалою суду від 26.02.2016 судом прийнято та призначено до розгляду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

У зв'язку з необхідністю, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс неодноразово відкладався.

В процесі здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором підприємства - банкрута вжито відповідні заходи, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).

11.07.2016 до суду від ліквідатора ОСОБА_4 надійшла заява про приєднання до матеріалів справи письмових доказів.

У судовому засіданні 12.09.2016 ліквідатор ОСОБА_4 надав письмові пояснення до звіту ліквідатора станом на 22.02.2016, у яких заначив, що при складанні звіту ліквідатора станом на 22.02.2016 та ліквідаційного балансу у визначенні суми реалізації активів СТОВ "Яроповичі" було допущено помилку. А тому, узагальнюючи реалізацію активів СТОВ "Яроповичі" загальна сума надходжень становить 249257,39 грн., а не 209675,39 грн. Надав докази спрямування коштів на суму 39582 грн. (сума розбіжностей у звіті). Для надання додадкових доказів по справі просив оголосити перерву у судовому засіданні.

Після оголошеної перерви, 21.09.2016 до суду надійшли наступні документи:

- від ліквідатора ОСОБА_4 заява про приєднання до матеріалів справи додаткових доказів;

- від Андрушівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області повідомлення про те, що Андрушівська ОДПІ не заперечує щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 4/45-Б.

У судовому засіданні 21.09.2016 ліквідатор підтримав клопотання комітету кредиторів про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської області) та просив припинити провадження у справі №4/45-Б.

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 22.02.2016, присутніми членами комітету кредиторів боржника було вирішено, у тому числі, затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс СТОВ "Яроповичі"; клопотати перед судом про припинення провадження у справі про банкрутство СТОВ "Яроповичі" (а.с. 150 том 6).

Протоколом засідання комітету кредиторів №37 від 21.09.2016, комітетом кредиторів затверджено доповнення до звіту ліквідатора від 21.09.2016.

Судом встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.1.1 статуту (нова редакція), Товариство засноване на основі Цивільного та Господарського кодексів України, Законів України "Про господарські товариства", "Про власність", "Про зовнішьоекономічну діяльність" та іншого чинного законодавства України для здійснення підприємницької діяльності та отримання прибутку на основі повного господарського розрахунку, самофінансування та самоокупності (а.с. 13, том 1).

Припинення діяльності Товариства відбувається шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) чи ліквідації (п. 14.1 статуту, а.с. 18,том 1).

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" зареєстроване Андрушівською районною державною адміністрацією 14.03.2000р. за юридичною адресою: 13423, Житомирська область, Андрушівський район, с. Яроповичі, вул. Леніна та має ідентифікаційний код 03744639, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (а.с.11, том 1).

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 19.05.2009 за заявою Прокурора Андрушівського району в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Андрушівському районі (м. Андрушівка) Товариства з обмеженою відповідальністю "Андрушівкацукор" (м. Андрушівка) було порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської обалсті) на підставі Закону України "Про відновлення платоспроможності боржникам або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 включно (а.с.1 том 1).

Ухвалою суду від 09.06.2009 визнано майнові вимоги ініціюючих кредиторів - Державної податкової інспекції в Андрушівському районі та Товариства з обмеженою відповідальністю "Андрушівкацукор" до боржника; введено процедуру розпорядження майном та призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_4 (а.с. 40-41, том 1).

25.07.2009 в газеті "Голос України" №137(4637) було опубліковано оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району) (а.с. 129, том 3).

Ухвалою суду від 27.08.2009 було затверджено реєстр вимог кредиторів боржника у складі кредиторів (а.с. 82-83, том 1):

- Державної податкової інспекції в Андрушівському районі на суму 109320,60 грн. - до третьої черги;

- Товариства з обмеженою відповідальністю "Хліб України - Полісся", м. Житомир на суму 327036,20 грн. - до четвертої черги; на суми 85 грн. витрат зі сплати державного мита та 40 грн. витрат на інформаційно- технічне забезпечення судового процесу - до першої черги;

- Товариства з обмеженою відповідальністю "Андрушівкацукор", м. Андрушівка на суму 105359,00 грн. основного боргу - до четвертої черги; на суми 85 грн. витрат із сплати державного мита та 40 грн. витрат на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу - до першої черги;

- Житомирського обласного відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 21,15 грн. - до другої черги;

- Відкритого акціонерного товариства "Житомиробленерго" на суму 5029,91 грн. основного боргу - до четвертої черги; на суми 85 грн. витрат зі сплати державного мита та 40 грн. витрат на інформаційно- технічне забезпечення судового процесу - до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Постановою від 01.12.2009 Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого ОСОБА_4 (а.с. 3-4, том 2).

Після винесення постанови про визнання ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району) банкрутом до суду від УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області надійшли:

- 13.02.2012 заява №1163/06 від 08.02.2012 про визнання поточних грошових вимог до боржника на суму 59985,55 грн. (а.с.135-136, том 2);

- 31.07.2012 заява №3555/03 від 31.07.2012 про визнання поточних грошових вимог до боржника на суму 11325,98 грн. (а.с. 18-19, том 3);

- 11.09.2012 заява №3990/03 від 10.09.2012 про визнання поточних грошових вимог до боржника на суму 4016,66 грн. (а.с. 54-55, том 3);

- 19.02.2013 заява №583/03 від 18.02.2013 про визнання поточних грошових вимог до боржника на суму 10393,65 грн. (а.с. 93-94, том 3);

- 03.12.2013 заява №4105/03 від 02.12.2013 про визнання поточних грошових вимог до боржника на суму 18974,97 грн.

Ухвалою суду від 14.09.2012 судом були визнані грошові вимоги УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області на суми 59985,55 грн. та 11325,98 грн. (а.с. 63-64, том 3).

Ухвалою суду від 19.02.2013 судом було визнано грошові вимоги УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області на суму 4016,66 грн. (а.с.119-121, том 3).

Ухвалою суду від 28.03.2013 судом було визнано грошові вимоги УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області на суму 10393,65 грн. (а.с. 22-23, том 4).

Ухвалою суду від 28.03.2013 судом було визнано грошові вимоги УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області на суму 10393,65 грн. (а.с.22-23, том 4).

Ухвалою суду від 20.12.2013 судом було визнано грошові вимоги УПФУ в Андрушівському районі Житомирської області на суму 18974,97 грн. (а.с.84-85, том 5).

Ухвалою суду від 27.02.2014 було замінено кредитора по справі: Державну податкову інспекцію у Андрушівському районі на Андрушівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (а.с. 113-114, том 5).

Відповідно до акту контрольної інвентаризації цінностей СТОВ "Яроповичі", в результаті проведеної інвентаризації майна боржника, ліквідатором було виявлене наступне майно (а.с.6, том 2):

- адміністративна будівля;

- телятник №2 ферми №2;

- телятник №5 ферми №2;

- телятник №8 ферми №1;

- телятник №17 ферми №1.

Згідно висновків про вартість оцінювального майна, ринкова вартість об'єктів оцінки станом на 30.04.2010 становила 130980,60 грн. (а.с. 23, том 2).

На засіданні комітету кредиторів 13.05.2010 комітет кредиторів погодив звіти з незалежної оцінки ліквідаційної маси банкрута (а.с. 22, том 2).

Ліквідатором подано оголошення до газети "Авізо" №31 від 09.08.2010 про продаж ліквідаційної маси банкрута (а.с. 54, том 2).

На засіданні комітету кредиторів 28.01.2011 комітетом кредиторів були затверджені акти переоцінки ліквідаційної маси, а саме: телятників №2 і №5 ферми №2 (а.с.70, том 2).

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів №15 від 20.04.2012, ліквідатора зобов'язано укласти із ПП "Яроповичі" договір купівлі-продажу 1/4 будівлі контори (адмінприміщення) за ціною, не нижчою, ніж визначена незалежним оцінювачем ( а.с. 10, том 2).

Згідно договору купівлі-продажу від 12.07.2012 ліквідатором було продано четверту частину адміністративної будівлі за ціною 20000 грн.(а.с.33-35, том 3).

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до договору купівлі-продажу від 20.07.2012 ліквідатором було продано елементи будівель ( телятника №2 ферми №2, телятника №5 ферми №2, телятника №8 ферми №1 і телятника №17 ферми №1) за ціною 79700 грн. (а.с. 37-38, том 3).

Також, як вбачається зі звіту ліквідатора станом на 23.01.2013, при опрацюванні додаткових матеріалів розподілу, передачі майна і майнових паїв, що були в користуванні СТОВ "Яроповичі", ліквідатором виявлено майно - 1/2 частини будівлі магазину - складу із 1/2 частиною навісу, яке підлягало включенню в ліквідаційну масу (а.с.75, т.3).

Згідно висновків про вартість оцінюваного майна, вартість 1/2 частини будівлі магазину - складу із 1/2 частиною навісу становить 14777,44 грн. (а.с. 76, том 3).

На засіданні комітету кредиторів 23.01.2013 комітет кредиторів погодив звіт про незалежну оцінку 1/2 частини будівлі магазину - складу із 1/2 частиною навісу на суму 14777,44 грн. (а.с. 74, том 3).

Відповідно до протоколу про проведення аукціону від 10.11.2015 1/2 будівлі магазину-складу було продано за 36800 грн. (а.с.168-172, том 6).

Згідно акту інвентаризації станом на 21.06.2013 ліквідатором виявлено наступне майно боржника: будівля телятника №6 ферми №1, будівля корівника №13 ферми №2, будівля котельні тракторної бригади, силосна траншея, зеносушильний комплекс КЗС-40 (КЗР), свердлильний станок 2А-125, зварювальний агрегат, холодильник МСС, автомобіль Камаз-55111, автомобіль УАЗ-3303, автомобіль ЗИЛ-130, причіп ПСЕ- 12,5 (2 шт.), причіп ОЗТП-9557, причіп ОЗТП- 9555 (3 шт.), гноєрозкидач ХТС -100, цистерна-причіп, сівалка СЗТ-3,6, косарка КС-2,1, плуг ПЛН-3-35, борона БЗТС-1,0 (8 шт.) (а.с. 172, том 4).

Відповідно до висновків про вартість оцінюваного майна, вартість: автомобіля Камаз-55111, автомобіля УАЗ-3303, автомобіля ЗИЛ-130 становить 21320 грн. (а.с.167, том 4); вартість зеносушильного комплексу КЗС-40 (КЗР), свердлильного станка 2А-125, зварювального агрегата, холодильника МСС становить 26457,20 грн. (а.с.168, том 4); вартість будівлі телятника №6 ферми №1, будівлі корівника №13 ферми №2, будівлі котельні тракторної бригади, силосної траншеї становить 62086,75 грн. (а.с.169, том 4); вартість причепів ПСЕ- 12,5 (2 шт.), причепа ОЗТП-9557, причепів ОЗТП- 9555 (3 шт.), гноєрозкидача ХТС -100, цистерни-причепа, сівалки СЗТ-3,6, косарки КС-2,1, плуга ПЛН-3-35, борон БЗТС-1,0 (8 шт.) становить 11889,72 грн. (а.с. 170, том 4).

На засіданні комітету кредиторів 26.06.2013 комітет кредиторів погодив звіти про незалежну оцінку майна згідно акту інвентаризації станом на 21.06.2013 (а.с. 164-165, том 4).

Вищезазначене майно було виставлене ліквідатором на продаж через аукціон (а.с.178-200, том 4).

Згідно протоколу засідання комітету кредиторів від 20.09.2013, комітетом кредиторів було знижено вартість майна, що не реалізувалось на 20% (а.с.218, том 4).

Відповідно до протоколів аукціону, на аукціоні було реалізоване майно боржника: будівля телятника №6 ферми №1, будівля корівника №13 ферми №2, будівля котельні тракторної бригади, силосна траншея, зеносушильний комплекс КЗС-40 (КЗР), свердлильний станок 2А-125, зварювальний агрегат, холодильник МСС, автомобіль Камаз-55111, автомобіль УАЗ-3303, автомобіль ЗИЛ-130, причіп ПСЕ- 12,5 (2 шт.), причіп ОЗТП-9557, причіп ОЗТП- 9555 (3 шт.), гноєрозкидач ХТС -100, цистерна-причіп, сівалка СЗТ-3,6, косарка КС-2,1, плуг ПЛН-3-35, борона БЗТС-1,0 (8 шт.) на суму 112757,39 грн. (а.с. 223- 237, том 4, а.с.40-44, том 5).

Загальна сума від реалізованого майна боржника становить 249257,39 грн.

Згідно звіту ліквідатора та доповнень до нього, кошти від реалізації майна були направлені на:

- погашення судового збору на суму 625 грн.;

- оплата вимог Житомирського обласного відділення ФССТВП - 21,15 грн.;

- оплата вимог УПФУ в Андрушівському районі - 9000 грн.;

- оплата вимог Андрушівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області - 9398,60 грн.;

- оплата державного мита при реєстрації об'єкта нерухомого майна - 478 грн.;

- оплата послуг банківських установ за безготівкове проведення платежів - 109 грн.;

- оплата послуг організатора аукціону (ТБ "Електронні торги України") - 6268,25 грн.;

- оплата послуг з незалежної оцінки активів банкрута - 13700 грн.;

- оплата публікації оголошення про визнання СТОВ "Яроповичі" банкрутом в газеті "Голос України" - 527 грн.;

- затверджено витрати ліквідатора за період з 01.02.2013 по 31.10.2013 на загальну суму 32525,36 грн.;

- затверджено витрати в ліквідаційній процедурі за період з 01.11.2013 по 01.02.2016 на загальну суму 7468,36 грн.;

- затверджено оплату послуг розпорядника майна СТОВ "Яроповичі" на суму 7246,67 грн.;

- затверджено оплату послуг ліквідатора за період з грудня 2009 по січень 2016 на суму 161890 грн.

В період здійснення своїх повноважень ліквідатором ОСОБА_4 здійснювались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", і зокрема: були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді, тощо.

Згідно інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо боржника СТОВ "Яроповичі" - відомості відсутні (а.с.234, том 6).

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна станом на 30.05.2016, в Державному реєстрі інформація відсутня (а.с. 214, том 6).

Довідкою за №2871/1.3 від 14.10.2014 Територіальне управління Держгірпромнагляду у Житомирській області повідомило, що за боржником в управлінні не зареєстровано великовантажних автомобілів та інші технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування (а.с. 14 том 6).

Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України в своєму листі №20.01.19-11261 від 13.10.2014 повідомив, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден за ВАТ "Житомирхліб" повітряні судна не зареєстровані (а.с.8 том 6).

Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 12/02/19548/НК від 22.10.2014 повідомляється, що згідно з даними Державного реєстру випусків цінних паперів станом на 20.10.2014 відомості щодо реєстрації випуску цінних паперів СТОВ "Яроповичі" відсутні (а.с. 18, том 6).

Згідно довідки Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області №02/979 від 11.05.2016 повідомляється, що відповідно до бази даних відділу технічного нагляду Держсільгоспінспекції в Житомирській області за СТОВ "Яроповичі" сільськогосподарська техніка не зареєстрована (а.с. 215, том 6).

Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №2017-05/1/1-14 від 29.10.2014 повідомляється, що відповідно до електронної версії Державного судного реєстру України та Суднової книг України, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут (а.с. 40, том 6).

Державне космічне агентство України повідомило про відсутність в обліку ДКАУ відомостей щодо наявних у власності СТОВ "Яроповичі" (а.с. 20, том 6).

ДП "Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах" повідомило про відсутність відомостей щодо реєстрації прав власності за банкрутом на земельні ділянки в м. Житомирі (а.с. 218, том 41).

Відповідно до довідки Регіонального сервісного центру в Житомирській області №2808 від 22.06.2016, станом на 22.06.2016 за СТОВ "Яроповичі" транспортні засоби на праві власності не зареєстровані ( а.с. 235, том 6).

Згідно довідки Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області №2-17/3851/14 від 23.10.2014 повідомляється, що звернень від СТОВ "Яроповичі" щодо набуття права на виконання будівельних робіт до управління не надходило (а.с. 16, том 6).

Інформація по інтелектуальній власності відсутня (а.с. 236-239, том 6).

Довідка Відділу Держземагенства в Андрушівському районі Житомирської області №29-607-0.2-1479/2-16 від 23.05.2016 свідчить про відсутність зареєстрованих за СТОВ "Яроповичі" земельних ділянок (а.с.216, том 6).

Згідно інформаційної довідки Андрушівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області за банкрутом відкритих розрахункових рахунків не значиться (а.с. 60-64, том 6).

Відповідно до акту приймання-передавання документів з особового складу, до архіву передано документи з особового складу за 1980-2006 роки (а.с.156-165, том 6).

Печатка банкрута була знищена, що підтверджується актом знищення печатки СТОВ "Яроповичі" №28/163 від 30.05.2016 (219, том 6).

Приймаючи до уваги той факт, що все майно підприємства-банкрута реалізоване, інших активів не виявлено, комітет кредиторів прийняв рішення затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс СТОВ "Яроповичі" станом на 22.02.2016 (а.с. 150, том 6), а також протоколом засідання комітету кредиторів №37 від 21.09.2016 затверджено доповнення до звіту ліквідатора від 21.09.2016.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута станом на 21.09.2016.

Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює задоволення вимог кредиторів по справі.

У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Згідно до п.5 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.

Відповідно до п.6 ст. 31 Закону вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Частиною 2 ст. 32 Закону передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п.6 ч.2 ст. 40 вищезгаданого Закону, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс СТОВ "Яроповичі" підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.

Керуючись ст.ст. 25-32, п.6 ч.1 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 включно, ст. 86 ГПК України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_4 та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" (с. Яроповичі Андрушівського району Житомирської області).

2. Ліквідувати юридичну особу - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Яроповичі", яке зареєстроване Андрушівською районною державною адміністрацією 14.03.2000р. за юридичною адресою: 13423, Житомирська область, Андрушівський район, с. Яроповичі, вул. Леніна; ідентифікаційний код 03744639.

3. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 товариства з обмеженою відповідальністю "Яроповичі" ОСОБА_4

4. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

5. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Провадження у справі припинити.

7. Ліквідатору ОСОБА_4:

- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;

- подати суду докази виконання вимог ухвали суду.

Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

Суддя Бобрович В.М.

Друк. :

Віддрукувати:

1- до справи

2- ТОВ "Андрушівкацукор", 13400, м. Андрушівка, вул. Садова, 3

3 - а/к ОСОБА_4, 12301, смт. Черняхів, вул. Урицького, 160 (рек. з повід.)

4 - Андрушівське об'єднане УПФУ в Житомирській області, 13401, м. Андрушівка, вул. Вобяна, 15

5 - Андрушівській ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, 13400, м. Андрушіівка, вул. Вобяна, 26

6 - прокуратура Житом. обл.

7 - ТОВ "Хліб України-Полісся", 10014, м. Житомир, вул. Максютова, 157-А

8- ПАТ "Житомиробленерго", 10014 м. Житомир, вул. Пушкінська, 32/8

9 - ЖОВ ВДФСС з ТВП, 10014, м. Житомир, вул. Перемоги, 7

10- Головне управління статистики в Житомирській області (рек. з пов.)

11- Андрушівська РДА ( 13400, м. Андрушівка, пл. Шевченка , буд. 1) (рек. з пов.)

Дата ухвалення рішення21.09.2016
Оприлюднено28.09.2016
Номер документу61486148
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом

Судовий реєстр по справі —4/45-б

Ухвала від 21.09.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Бобрович В.М.

Ухвала від 29.08.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Бобрович В.М.

Ухвала від 14.06.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Бобрович В.М.

Ухвала від 01.12.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Бобрович В.М.

Ухвала від 02.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Бобрович В.М.

Ухвала від 01.09.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 30.07.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 20.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 25.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні