ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
22 вересня 2016 року № 826/3271/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії: головуючого судді Аблова Є.В., судді Погрібніченка І.М., судді Шулежка В.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про визнання протиправним та скасування наказу № 799 від 31.12.2015 в частині, -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася ОСОБА_1 (надалі - позивач або ОСОБА_1) з позовом до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі - відповідач або Держгеокадастр), в якому просить визнати протиправним та скасувати наказ «Про анулювання кваліфікаційних сертифікатів» від 31.12.2015 №799 в частині анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника НОМЕР_2, виданого ОСОБА_1 27.02.2013.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що відповідачем безпідставно прийнято наказ від 31.12.2015 №799 про анулювання її кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника, виданого 27.02.2013.
В призначеному судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі з урахуванням додатково поданих письмових пояснень (вх. № 43627/16 від 06.06.2016).
Представник відповідача проти задоволення позову заперечував, підтримавши доводи, викладені у письмових запереченнях проти позову. В тексті своїх заперечень відповідач зазначає, що рішення Держгеокадастру щодо анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника ОСОБА_1 вчинені (прийняті) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В судовому засіданні суд за участю представників сторін та відповідно до ч. 4 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
ОСОБА_1 27.02.2013 року отримала від Державного агентства земельних ресурсів України кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника НОМЕР_2. Даним кваліфікаційним сертифікатом підтверджується відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним характеристикам професії та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель (крім експертної грошової оцінки земельних ділянок), виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою.
На момент отримання цього кваліфікаційного сертифіката позивач працювала інженером-землевпорядником в товаристві з обмеженою відповідальністю «Азимут» (код ЄДРПОУ 33081736) згідно наказу товариства від 08.11.2012 року №17-к «Про прийняття на посаду інженера-землевпорядника ОСОБА_1».
04.02.2015 року ОСОБА_1 звільнено з посади згідно наказу ТОВ «Азимут» від 04.02.015 № 1-к на підставі ст. 38 Кодексу законів про працю України (за власним бажанням), про що до трудової книжки позивача був внесений відповідний запис.
Згідно наявної у матеріалах справи копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців серії ААВ № 285528, позивача 22.01.2015 зареєстровано як фізичну особу-підприємця. Видами господарської діяльності позивача за даними витягу з реєстру платників єдиного податку від 27.01.2015 № 1516133400245 визначено «діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах».
Держгеокадастр листом від 23.12.2015 №ДС-32-28-1000.23-19114/23-15 «Про порушення сертифікованими інженерами-землевпорядниками вимог законодавства» направив на розгляд Кваліфікаційної комісії інформацію щодо порушення вимог положень нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою сертифікованими інженерами-землевпорядниками при складанні ними документації із землеустрою, в тому числі щодо ОСОБА_1
Згідно витягу з протоколу засідання №12 від 24.12.2015, Кваліфікаційною комісією за результатами розгляду вказаного листа від 24.12.2015 №ДС-32-28-1000.23-19114/23-15 ухвалено звернутись до Держгеокадастру із поданням про анулювання кваліфікаційних сертифікатів певних інженерів землевпорядників, в тому числі ОСОБА_1
За наслідками розгляду листа від 23.12.2015 №ДС-32-28-1000.23-19114/23-15 та рішення Кваліфікаційної комісії, оформленого у вигляді протоколу засідань №12 від 24.12.2015, останньою на адресу Держгеокадастру було направлено подання від 29.12.2015 № 15/975 про анулювання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, в тому числі ОСОБА_1
Наказом Держгеокадастру від 31.12.2015 № 799 з урахуванням змін внесених наказом від 31.12.2015 № 800 анульовано кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників згідно з додатком, зокрема, кваліфікаційний сертифікат ОСОБА_1 НОМЕР_2 від 27.02.2013.
Не погоджуючись з правомірністю цього рішення відповідача, позивач звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування визначені Законом України «Про землеустрій» від 22.05.2003 № 858-IV.
Відповідно до змісту п. «д» ч. 2 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок є видом документації із землеустрою. Вимоги до проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок встановлені ст. 50 цього Закону.
Згідно ч. 2 ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Із системного аналізу наведених норм та інших положень ст.ст. 23 - 29 цього Закону суд дійшов висновку, що сертифікований інженер-землевпорядник відповідає за якість робіт під час розробки документації в частині її достовірності, точності та повноти, а також відповідності складу і змісту такої документації положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою.
При цьому, в силу норм ст. 66 Закону України «Про землеустрій» професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою.
Відповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники.
Сертифікованими інженерами-землевпорядниками є особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою, мають стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склали кваліфікаційний іспит, одержали сертифікат та зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до цього Закону.
Строк дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника не обмежений у часі, крім випадків, визначених законом.
Відповідно до ст. 60 Закону України «Про землеустрій» державний контроль за проведенням землеустрою, виконанням запроектованих заходів із землеустрою і дотриманням вимог, встановлених цим Законом, законами України та іншими нормативно-правовими актами при розробці документації із землеустрою, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, центральними органами виконавчої влади, які здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель відповідно до повноважень, визначених законом.
Зокрема, згідно норм ст. 66 зазначеного Закону, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника анулюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин: а) за зверненням сертифікованого інженера-землевпорядника; б) у разі набрання законної сили рішенням суду про обмеження дієздатності особи (інженера-землевпорядника), визнання її недієздатною, безвісно відсутньою; в) за поданням Кваліфікаційної комісії в разі встановлення факту порушення інженером-землевпорядником законодавства у сфері землеустрою відповідно до статті 68 цього Закону; г) на підставі свідоцтва про смерть.
Рішення про зупинення дії чи анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника може бути оскаржено до суду.
Частинами 2, 3 і 4 ст. 68 Закону України «Про землеустрій» визначено, що Кваліфікаційна комісія за результатами розгляду письмових звернень заінтересованих осіб, замовників документації із землеустрою, органів державної влади та місцевого самоврядування, саморегулівних організацій у сфері землеустрою робить подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката (його анулювання) з таких підстав:
- грубе порушення сертифікованим інженером-землевпорядником вимог положень нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою;
- рішення суду за фактами неякісного проведення землеустрою сертифікованим інженером-землевпорядником;
- наявність у сертифікованого інженера-землевпорядника непогашеної судимості за корисливі злочини;
- з'ясування факту неправомірної видачі кваліфікаційного сертифіката.
На підставі подання Кваліфікаційної комісії про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає відповідне рішення та повідомляє його письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
Порядок роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин. А саме основні засади роботи Кваліфікаційної комісії визначено Порядком роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.11.2012 № 739, що був зареєстрований Мін'юстом України 07.12.2012 за № 2039/22351 та діяв до 25.03.2016.
Відповідно до п. 1.5 цього Порядку до повноважень Кваліфікаційної комісії належать, серед іншого, розгляд письмових звернень заінтересованих осіб, замовників документації із землеустрою, органів державної влади та місцевого самоврядування, саморегулівних організацій у сфері землеустрою та топографо-геодезичної і картографічної діяльності стосовно професійної діяльності сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів, а також актів, складених за результатами здійснених заходів державного нагляду (контролю) Держземагентством України; прийняття рішень про внесення подання до Держземагентства України стосовно анулювання чи зупинення сертифіката інженера-землевпорядника та/або інженера-геодезиста у випадках, визначених законом.
Згідно з п. 2.1 Порядку, організаційною формою роботи Кваліфікаційної комісії є засідання, які проводяться в міру надходження документів або виникнення питань, розгляд яких потребує прийняття рішення.
Положеннями п.п. 2.6 і 2.7 Порядку передбачено, що рішення Кваліфікаційної комісії приймаються шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів присутніх на її засіданні та оформлюються протоколом, який підписують усі присутні на засіданні члени Кваліфікаційної комісії. Член Кваліфікаційної комісії, який не погоджується з прийнятим Кваліфікаційною комісією рішенням, висловлює свою думку в письмовому вигляді, що додається до протоколу.
Рішення Кваліфікаційної комісії може бути оскаржено в суді.
Відповідно до п.п. 3.19, 3.20 Порядку Кваліфікаційна комісія за результатами розгляду письмових звернень заінтересованих осіб, замовників документації із землеустрою, органів державної влади та місцевого самоврядування, саморегулівних організацій у сфері землеустрою робить подання до Держземагентства України про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката (його анулювання) з таких підстав: грубе порушення сертифікованим інженером-землевпорядником вимог положень нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою; рішення суду за фактами неякісного проведення землеустрою сертифікованим інженером-землевпорядником; наявність у сертифікованого інженера-землевпорядника непогашеної судимості за корисливі злочини; з'ясування факту неправомірної видачі кваліфікаційного сертифіката.
На підставі подання Кваліфікаційної комісії про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката Держземагентство України приймає відповідне рішення та повідомляє його письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника анулюється Держземагентством України: за добровільним зверненням цього інженера-землевпорядника; у разі набрання законної сили рішенням суду про обмеження дієздатності особи (інженера-землевпорядника), визнання її недієздатною, безвісно відсутньою; за поданням Кваліфікаційної комісії у разі встановлення факту порушення інженером-землевпорядником законодавства у сфері землеустрою відповідно до статті 68 Закону України «Про землеустрій»; на підставі свідоцтва про смерть.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» здійснено реорганізацію Державного агентства земельних ресурсів України шляхом перетворення його в Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру.
25.09.2014 було проведено державну реєстрацію юридичної особи - Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру.
Згідно з Положенням про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Також, зокрема, у відповідності до положень п. 1, пп. 42 і 43 п. 4 цього Положення Держгеокадастр веде Державний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників та безпосередньо приймає рішення про анулювання (позбавлення), зупинення та поновлення дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника.
З аналізу наведених норм вбачається, що анулювання кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника на момент виникнення спірних правовідносин здійснювалося Держгеокадастром за поданням Кваліфікаційної комісії за наявності однієї із підстав, визначених у ст. 68 Закону України «Про землеустрій».
Як вбачається з наявних матеріалів справи (а саме тексту листа Держгеокадастру від 23.12.2015 року №ДС-32-28-1000.23-19114/23) в основу прийнятого Кваліфікаційною комісією рішення про анулювання кваліфікаційного сертифіката позивача (протокол № 12 від 24.12.2015) та підставою для направлення відповідачу подання від 29.12.2015 № 15/975 в частині, що стосується позивача, стала інформація (оформлена в табличному вигляді) про порушення ОСОБА_1 норм ст. 50 і 66-1 Закону України «Про землеустрій», а саме у зв'язку з відсутністю в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відомостей щодо статусу ОСОБА_1 як фізичної особи-підприємця.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 і 6 ст. 66-1 Закону України «Про землеустрій» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, веде Державний реєстр сертифікованих інженерів-землевпорядників, які отримали кваліфікаційний сертифікат.
У Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначається така інформація про інженера-землевпорядника: 1) прізвище, ім'я та по батькові; 2) дата видачі та номер кваліфікаційного сертифіката; 3) назва навчального закладу, на базі якого складався кваліфікаційний іспит та який здійснював підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника; 4) дата та номер протоколу рішення Кваліфікаційної комісії про видачу кваліфікаційного сертифіката; 5) види робіт із землеустрою, зазначені в кваліфікаційному свідоцтві; 6) інформація про підвищення кваліфікації; 7) інформація щодо анулювання чи зупинення дії кваліфікаційного сертифіката; 8) місце роботи інженера-землевпорядника; 9) відомості про членство у саморегулівній організації у сфері землеустрою.
Інженери-землевпорядники несуть відповідальність за достовірність інформації, яка подається до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, у порядку, встановленому цим Законом.
Обставини щодо неподання до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників відомостей про набуття статусу фізичної особи-підприємця на момент прийняття спірного рішення позивачем не заперечується та зафіксовані у наданому представником відповідача принт-скрині з інформаційної бази даних «Реєстр інженерів-землевпорядників» станом на 04.04.2016.
Водночас суд зважає на те, що чинним законодавством не передбачено форм заяв для внесення відомостей до державних реєстрів сертифікованих інженерів-землевпорядників, порядку та строків подання інженерами-землевпорядниками інформації для внесення змін до відомостей наявних в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників.
При цьому, положеннями ст. 68 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що у разі зазначення сертифікованим інженером-землевпорядником завідомо неправдивих даних, що призвело до викривлення інформації в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників, Держгеокадастр на підставі подання Кваліфікаційної комісії лише зупиняє дію його кваліфікаційного сертифіката. Дія кваліфікаційного сертифіката в такому випадку поновлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у тижневий строк після усунення особою наявних зауважень.
Таким чином, нормами діючого законодавства, яке регулює відносини щодо ведення Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, не передбачена відповідальність у вигляді анулювання кваліфікаційного сертифіката безпосередньо за неподання сертифікованим інженером-землевпорядником актуальних відомостей щодо свого місця роботи та/або статусу до Державного реєстру в подальшому після отримання кваліфікаційного сертифіката.
Документальні докази прийняття Держгеокадастром рішення про зупинення дії кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника ОСОБА_1 НОМЕР_2 з підстав порушення норм ст. 66-1 Закону України «Про землеустрій» відповідач до суду не подав та про наявність такого не повідомив.
Прийняття рішення про позбавлення сертифікованого інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката передбачається лише у випадку грубого порушення сертифікованим інженером-землевпорядником вимог положень нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою.
Дослідивши наявні матеріали справи суд встановив відсутність документальних доказів про допущення позивачем випадків грубого порушення сертифікованим інженером-землевпорядником вимог положень нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою.
Посилання в тексті листа Держгеокадастру від 23.12.2015 № ДС-32-28-1000.23-19114/23 на обставини прийняття рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки або висновку про погодження документації із землеустрою (№ 35-1605-0.7-227 15-15 від 09.11.2015, копія якого відповідачем до матеріалів справи не подана) суд вважає нормативно та документально необґрунтованими, оскільки: за приписами норм ст. 68 Закону України «Про землеустрій» недійсною визначається документація із землеустрою складена та підписана особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката, яку позбавлено кваліфікаційного сертифіката або дія кваліфікаційного сертифіката якої зупинена, а пакет документації із землеустрою, встановлений у ст. 50 цього ж Закону, не передбачає надання документації про підтвердження статусу інженера-землевпорядника.
Таким чином, суд погоджується з твердженнями позивача про те, що Кваліфікаційною комісією з порушенням норм чинного законодавства та без врахування усіх істотних обставин, було ухвалено рішення у формі протоколу від 24.12.2015 № 12 щодо внесення подання стосовно анулювання кваліфікаційних сертифікатів, в частині анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника НОМЕР_2, виданого 27.02.2013 ОСОБА_1
Враховуючи протиправність рішення Кваліфікаційної комісії у формі протоколу від 24.12.2015 № 12, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для скасування наказу Держгеокадастру від 31.12.2015 №799 «Про анулювання кваліфікаційних сертифікатів» в частині анулювання кваліфікаційного сертифіката НОМЕР_2 від 27.02.2013 інженера-землевпорядника ОСОБА_1
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
При цьому, суд, оцінюючи спірні дії відповідача, виходить з критеріїв оцінки рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, встановлених ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, до яких, зокрема, відносяться вчинення дій на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для вчинення дії.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати наказ Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 31.12.2015 року № 799 «Про анулювання кваліфікаційних сертифікатів» в частині анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника НОМЕР_2, виданого ОСОБА_1 27.02.2013 року.
Присудити на користь ОСОБА_1 (податковий номер НОМЕР_1) судові витрати у сумі 551,21 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (код ЄДРПОУ 39411771).
Постанова, відповідно до ч. 1 статті 254 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня отримання копії постанови за правилами, встановленими статтями 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Головуючий суддя Аблов Є.В.
Суддя Погрібніченко І.М.
Суддя Шулежко В.П.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2016 |
Оприлюднено | 30.09.2016 |
Номер документу | 61574112 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні