Постанова
від 29.09.2016 по справі 2а-128/10
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 2а-128/10

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

В« 27В« квітня 2010 року Шевченківський районний суд м. Львова

у складі: головуючої - судді Малех І.Б.

при секретарі Костюк А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові справу за адміністративним ззовом ОСОБА_1 до УДАІ при ГУМВС України у Львівській області ро скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, -

установив:

Позивач звернувся в суд із позовом, в якому просить скасувати постанову № ВС 86048 від 26Л 2.2009 року про накладення на нього адміністративного стягнення.

Позивач обґрунтовує позовні вимоги тим, що 26.12.2009 року інспектором ДПС була кладена постанова про адміністративне правопорушення про притягнення його до дміністративної відповідальності по ст. 122 ч.І КУпАП за перевищення швидкості руху, ільш як на 20 км/год. На його думку вищевказана постанова є незаконною та винесена з орушенням порядку її винесення, оскільки при оформленні адміністративного іравопорушення йому не було роз’яснено його права, відповідно до ст. 63 Конституції ''країни та ст. 268 КУпАП, крім того інспектор ДПС не ознайомив його з показами прилад^, ким замірювалась швидкість його автомобіля, також вказав, що не перевищував встановлену ивидкість руху, що можуть підтвердити свідки, які знаходились в його автомобілі, таким шном стверджує, що в його діях був відсутній склад адміністративного правопорушення, юкаржувана постанова винесена без врахування всіх обставин справи та за відсутності галежних доказів про вчинення ним правопорушення, передбаченого ч.І ст.122 КпАГІ /країни.

В судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини, зикладені в позовній заяві, просить позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився, хоча належним чином повідомлявся про розгляд справи, про причини своєї неявки суду не повідомив. Суд вважає за можливе провести розгляд справи та постановити рішення у відсутності представника відповідача на підставі наявних доказів.

Заслухавши пояснення позивача, з’ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких мотивів.

Судом встановлено, що 26 грудня 2009 року постановою № ВС 086048 від 26.12.2009 року позивача було притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 122 ч.І КпАП України та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу.

Відповідно до ст. 251 КпАП України доказами по справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення , винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показання технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосується забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Згідно п. 2.7. Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України 22.02.2001 р. № 185., до протоколу долучаються матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення (рапорти посадових осіб, заяви, пояснення правопорушників, потерпілих, свідків правопорушення, протоколи вилучення, знищення тощо). Кожний документ має мати

свої реквізити (дату, адресу, назву, підпис, штампи, печатки тощо) і повинен відповідати своєму призначенню, містити достовірну інформацію, відповідати вимогам законодавства.

У представленому суду протоколі про адміністративне правопорушення відсутня печатка, що суперечить вимогам інструкції. Таким чином працівником ДПС в порушенні вимог інструкції та діючого законодавства не було належним чином складено протокол про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності ^ суб’єкта владних повноважень, обов’язок доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

В судове засідання представник УДАІ ТУ МВСУ у Львівській області не з’явився, крім того, не представив суду достатніх та належних доказів в підтвердження правомірності оскаржуваної постанови, на вимогу суду не надав документів, які стали підставою для прийняття рішення про притягнення до відповідальності позивача.

Згідно ст. 293 КУпАП орган (посадова особа) при розгляд і скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і приймає зокрема, рішення про скасування постанови і закриття справи.

Зазначена постанова судом перевірялась на предмет дотримання суб’єктом владних повноважень принципів правомірної поведінки, а саме: чи прийнято рішення обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, безсторонньо, добросовісно, розсудливо.

Маючи, перед прийняттям постанови протокол про адміністративне правопорушення, в якому позивач не визнав себе винним у скоєнні адміністративного правопорушення, суб’єкт владних повноважень мав би використовуючи свої повноваження, зібрати докази, які б підтверджували порушення Правил дорожнього руху ^ та спростовували свідчення позивача, але таких доказів ні протокол ні постанова не містить. ^

З наведених обставин суд вважає, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП не доведена, прийняте рішення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності є необгрунтованим, за відсутності достатніх даних про вчинення правопорушення, відповідно постанова № ВС 086048 від 26.12.2009р. підлягає скасуванню, а провадження у справі про адміністративне правопорушення - закриттю.

Оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підставний та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 11, 70, 104, 259, 160, 161 КАС України, 247, 251,289,292,293 КпАП України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Скасувати постанову серії ВС 086048 від 26.12.2009р. Провадження по справі про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 122 КУпАП відносно ОСОБА_1 - закрити.

Постанова суду може бути повністю або частково оскаржена в апеляційному порядку до апеляційного адміністративного суду Львівської області через Шевченківський районний суд м. Львова шляхом подання протягом десяти днів з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя ОСОБА_2

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення29.09.2016
Оприлюднено05.10.2016
Номер документу61644025
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-128/10

Ухвала від 09.12.2009

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Ухвала від 14.01.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Ухвала від 30.11.2009

Адміністративне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Окунь Т. В.

Ухвала від 29.01.2010

Адміністративне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Окунь Т. В.

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Окунь Т. В.

Ухвала від 29.01.2010

Адміністративне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Окунь Т. В.

Ухвала від 26.04.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Шолох З. Л.

Ухвала від 26.04.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Шолох З. Л.

Постанова від 29.09.2016

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Малех І. Б.

Ухвала від 27.09.2010

Цивільне

Апеляційний суд Житомирської області

Заполовський В. Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні