Ухвала
від 28.09.2016 по справі 640/14457/16-к
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 640/14457/16-к

н/п 1-кс/640/7268/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" вересня 2016 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі - ОСОБА_2 ,

за участю слідчого - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенант поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №42016220750000141 від 02.09.2016 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

21.09.2016 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенант поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Військової прокуратури Харківського гарнізону капітаном юстиції ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до документів з відкриття та обслуговування рахунку п/р НОМЕР_1 , за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які знаходяться в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , та можливість її вилучити, а саме:

oдокументів, передбачених «Інструкцією про порядок відкриття, використання та закриття рахунків в національній та іноземних валютах», затвердженої Постановою Правління НБУ від 12.11.2003 р. №492, в тому числі заяву на відкриття рахунку, наданих до нього оригіналів та нотаріально завірених документів ( свідоцтво про реєстрацію суб`єкта підприємницької діяльності, довідки про внесення в ЄДРПОУ, довідки про взяття на облік Пенсійним фондом України, Свідоцтва платника ПДВ, оригінали карток зі зразками підписів посадових осіб підприємства, довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копії документів, які засвідчують особу), а також договорів на відкриття та обслуговування банківського рахунку в системі «Клієнт-Банк», актів прийому-передачі електронних ключів доступу до системи «Клієнт-Банк», довіреностей на використання банківського рахунку, документів, які свідчать про видачу пропусків в банк та інших документів, які знаходяться в справі юридичного оформлення рахунків.

oпервинних документів, які свідчать про зачислення на банківський рахунок № НОМЕР_1 і зняття з нього грошових коштів (платіжні вимоги, платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, чеки чекової книжки) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015. Інформації, про використання ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )системи «Клієнт-Банк» для перевірки стану та перечислення грошових коштів з рахунку (протоколи обміну інформацією, LOG-файли) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015.

oрозшифрування відомостей про рух грошових коштів по рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , з вказівкою найменування платника та одержувача, розрахункових рахунків, МФО та назви банку, номерів референтів, коду ОКПО платника та одержувача, призначення платежу та сальдо за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, на паперовому та електронному носіях з вказанням дати, часу (похвилинно), номеру платіжного документу, найменування операцій та повних відомостей про контрагента.

oдокументів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціям клієнта, а також підтверджуючих документів, які були отримані в ході його проведення.

oвхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та клієнтом банку

На обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що відповідно до акту виконаних робіт форми КБ-2в №1 за грудень 2014 року на суму 671922 грн. (договір №973 від 18.09.2014 року між Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») проведено ремонт покрівлі цеху №140. Підрядником ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для виконання робіт з улаштування каркасу з дроту сталевого для кріплення дощок карнизу, застосовано кошторисну норму РН8-7-5 «Посилення елементів ферм парними накладками на болтах», у складі робіт кошторисної норми РН8-7-5 входить встановлення болтів, встановлення дощок обрізних з хвойних порід, але в відомості ресурсів до відповідно до вищезазначеного акту виконаних робіт, болти та дошка обрізна відсутні. Підрядником включено тільки дріт сталевий в обсязі 30 кг., тобто кошторисна норма РН8-7-5 застосована необґрунтовано. За вказаною кошторисною нормою фактично зайво обліковано матеріали. Службовими особами Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, підписано акт виконаних робіт форми КБ-2в №1 за грудень 2014 року на суму 671922 грн., внаслідок чого замовником здійснено переплату на суму 89,16 тис. грн.

Проведеним аудитом фінансової діяльності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.06.2014 по 31.03.2016 (довідка №061-11/17 від 15.07.2016) встановлено, що ДП «ЗIM» (Замовник) для виконання будівельно-монтажних та ремонтних робіт на підприємстві було укладено договори підряду з 49-ма суб`єктами господарювання, на загальну суму 16271,43 тис. грн (з ПДВ), з яких вартість будівельно-монтажних робіт склала 8666,69 тис. грн (переважно ремонт покрівель), вартість ремонтних робіт обладнання та станків - 7604,74 тис. грн. В тому числі і ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ; основний вид діяльності за КВЕД 43.91 Покрівельні роботи, статус відомостей про юридичну особу підтверджено) були виконані будівельно-монтажні роботи на загальну суму 2071,41 тис. грн (з ПДВ). Виконання будівельно-монтажних робіт (БMP) підрядником ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », здійснювалось на підставі 5-ти договорів підряду, укладеними між сторонами (від 18.09.2014 № 973 дп, від 17.04.2015 № 1437 дп, від 21.04.2015 № 1441 дп, від 21.04.2015 № 1442 дп, від 23.04.2015 № 1447 дп).

Проведеним дослідженням правильності застосування ресурсних елементних кошторисних норм в актах форми КБ-2в за 2014 - 2015 роки за договорами укладеними ДП «ЗIM» з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлений випадок неправильного застосування елементної кошторисної норми

Так, в акті виконаних робіт форми КБ-2в №1 за грудень 2014 року на суму 671922,00 грн (з ПДВ) (Договір №973 від 18.09.2014 року «Ремонт покрівлі цеха 140 інв. №000037»), Підрядником ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для виконання робіт з улаштування каркасу з дріт сталевого для кріплення дощок карнизу, застосовано кошторисну норму РН8-7-5 «Посилення елементів ферм парними накладками на болтах», у склад робіт кошторисної норми РН8-7-5 «Посилення елементів ферм парними накладками на болтах» входить встановлення болтів, встановлення дощок обрізних з хвойних порід, але в відомості ресурсів до вищезазначеного акту виконаних робіт форма Кб-2в болти та дошка обрізна відсутні, Підрядником включено тільки дріт сталевий в обсязі 30 кг, тобто кошторисна норма РН8-7-5 «Посилення елементів ферм парними накладками на болтах» застосована не обґрунтовано. Відповідно до п.4.3 ДСТУ БД 1.1.-1:2013 при відсутності відповідних норм в діючих збірниках ресурсних елементних кошторисних норм, розробляються індивідуальні кошторисні норми з обов`язковою експертизою.

Оскільки індивідуальні норми не розроблялись, перерахунок вартості робіт по «Улаштування каркасу з дріт сталевого для кріплення дощок карнизу» виконано по нормі Е8-12-2 «Кріплення склепінь стальними затяжками», оскільки технологія виконання робіт з улаштування каркасу з дріт сталевого для кріплення дощок карнизу однакова. Зазначене призвело до завищення вартості виконаних робіт ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на суму 89,16 тис. грн., та відповідно до зайвого перерахування коштів на відповідну суму.

Крім того, з метою документального підтвердження виду, обсягу i якості операцій та розрахунків, проведених ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.06.2014 по 31.03.2016, виникла необхідність у проведенні зустрічної звірки в ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Але провести дану зустрічну звірку не надалось можливим, так як директором ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не були надані документи, необхідні для проведення зустрічної звірки. Таким чином, ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не підтвердив наявність у Товариства робітників, які фактично виконували будівельно-ремонтні роботи, не підтвердив бухгалтерськими документами Товариства наявність матеріалів, включених до актів форми №КБ-2в та їх вартість, операції доставки до місця виконання будівельно-ремонтних робіт обладнання та матеріалів, необхідних для виконання робіт, витрати по експлуатації машин та механізмів.

В реквізитах наступних договорів: від 18.09.2014 №973 дп, від 17.04.2015 №1437 дп, від 21.04.2015 №1441 дп, від 21.04.2015 №1442 дп, від 23.04.2015 №1447 дп, зазначено, що данні «підрядника» є ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », АДРЕСА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_2 , п/р НОМЕР_1 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », філія в м.Харкові, МФО НОМЕР_3 , платник податку на прибуток підприємств на загальних умовах, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ №29291835 від 16.06.2006, ІПН НОМЕР_4 .

З метою підтвердження факту перерахування грошових коштів від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на адресу ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для забезпечення виконання ремонтних робіт по договорах від 18.09.2014 №973 дп, від 17.04.2015 №1437 дп, від 21.04.2015 №1441 дп, від 21.04.2015 №1442 дп, від 23.04.2015 №1447 дп, та перевірки подальшого їх використання службовими особами ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для закупівлі матеріалів та обладнання, необхідно дослідити рух грошових коштів від ДП «ЗIM» до кінцевого отримувача зазначених коштів.

Слідчий вважає, що для повноти та об`єктивності проведення досудового розслідування, виникла необхідність у тимчасовому доступу до речей і документів з можливістю їх вилучення, що стосуються банківської таємниці, в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме документів з відкриття та обслуговування рахунку п/р НОМЕР_1 , за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (строки укладання договорів та виконання ремонтних робіт). Вказані відомості і інформація, що містяться в них мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази і не можуть бути отримані в інший спосіб.

В судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.

Представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого, в судове засідання не з`явився, про причини неявки не повідомив.

Неприбуття цієї особи за судовим викликом, відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Слідчий суддя, вислухавши думку слідчого, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає частковому задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Разом з тим, слідчий всупереч вимог ч. 7 ст. 163 КПК України, не довів необхідності вилучення оригіналів вказаних у клопотанні документів, а саме те, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. Так, слідчим не надано документів на підтвердження призначення експертизи по справі, клопотання експерта про необхідність отримання саме оригіналів зазначених документів, тощо. Враховуючи викладене, слідчий суддя не вбачає підстав для вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, а тому в даній частині клопотання задоволенню не підлягає.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ухвалив:

клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенант поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №42016220750000141 від 02.09.2016 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати Філію АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 ,надатистаршому слідчому СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, а саме до: документів з відкриття та обслуговування рахунку п/р НОМЕР_1 , за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які знаходяться в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , а саме:

oдокументів, передбачених «Інструкцією про порядок відкриття, використання та закриття рахунків в національній та іноземних валютах», затвердженої Постановою Правління НБУ від 12.11.2003 р. №492, в тому числі заяву на відкриття рахунку, наданих до нього оригіналів та нотаріально завірених документів ( свідоцтво про реєстрацію суб`єкта підприємницької діяльності, довідки про внесення в ЄДРПОУ, довідки про взяття на облік Пенсійним фондом України, Свідоцтва платника ПДВ, оригінали карток зі зразками підписів посадових осіб підприємства, довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копії документів, які засвідчують особу), а також договорів на відкриття та обслуговування банківського рахунку в системі «Клієнт-Банк», актів прийому-передачі електронних ключів доступу до системи «Клієнт-Банк», довіреностей на використання банківського рахунку, документів, які свідчать про видачу пропусків в банк та інших документів, які знаходяться в справі юридичного оформлення рахунків.

oпервинних документів, які свідчать про зачислення на банківський рахунок № НОМЕР_1 і зняття з нього грошових коштів (платіжні вимоги, платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, чеки чекової книжки) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015. Інформації, про використання ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )системи «Клієнт-Банк» для перевірки стану та перечислення грошових коштів з рахунку (протоколи обміну інформацією, LOG-файли) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015.

oрозшифрування відомостей про рух грошових коштів по рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , з вказівкою найменування платника та одержувача, розрахункових рахунків, МФО та назви банку, номерів референтів, коду ОКПО платника та одержувача, призначення платежу та сальдо за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, на паперовому та електронному носіях з вказанням дати, часу (похвилинно), номеру платіжного документу, найменування операцій та повних відомостей про контрагента.

oдокументів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціям клієнта, а також підтверджуючих документів, які були отримані в ході його проведення.

oвхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та клієнтом банку.

Дозволити старшому слідчому СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до: документів з відкриття та обслуговування рахунку п/р НОМЕР_1 , за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), які знаходяться в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , а саме:

oдокументів, передбачених «Інструкцією про порядок відкриття, використання та закриття рахунків в національній та іноземних валютах», затвердженої Постановою Правління НБУ від 12.11.2003 р. №492, в тому числі заяву на відкриття рахунку, наданих до нього оригіналів та нотаріально завірених документів ( свідоцтво про реєстрацію суб`єкта підприємницької діяльності, довідки про внесення в ЄДРПОУ, довідки про взяття на облік Пенсійним фондом України, Свідоцтва платника ПДВ, оригінали карток зі зразками підписів посадових осіб підприємства, довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копії документів, які засвідчують особу), а також договорів на відкриття та обслуговування банківського рахунку в системі «Клієнт-Банк», актів прийому-передачі електронних ключів доступу до системи «Клієнт-Банк», довіреностей на використання банківського рахунку, документів, які свідчать про видачу пропусків в банк та інших документів, які знаходяться в справі юридичного оформлення рахунків.

oпервинних документів, які свідчать про зачислення на банківський рахунок № НОМЕР_1 і зняття з нього грошових коштів (платіжні вимоги, платіжні доручення, банківські виписки, меморіальні ордери, чеки чекової книжки) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015. Інформації, про використання ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )системи «Клієнт-Банк» для перевірки стану та перечислення грошових коштів з рахунку (протоколи обміну інформацією, LOG-файли) за період з 01.09.2014 по 31.11.2015.

oрозшифрування відомостей про рух грошових коштів по рахунку № НОМЕР_1 , який відкритий ТОВ ХП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )в Філії АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у м. Харкові, МФО НОМЕР_3 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , з вказівкою найменування платника та одержувача, розрахункових рахунків, МФО та назви банку, номерів референтів, коду ОКПО платника та одержувача, призначення платежу та сальдо за період з 01.09.2014 по 31.11.2015, на паперовому та електронному носіях з вказанням дати, часу (похвилинно), номеру платіжного документу, найменування операцій та повних відомостей про контрагента.

oдокументів, які містять інформацію про проведення фінансового моніторингу по операціям клієнта, а також підтверджуючих документів, які були отримані в ході його проведення.

oвхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та клієнтом банку, з можливістю здійснення копіювання та вилучення копій.

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 28.10.2016 року.

Роз`яснити АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення28.09.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу61756491
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —640/14457/16-к

Ухвала від 14.02.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 10.02.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 10.02.2017

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 28.09.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 28.09.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 28.09.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 28.09.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні