Ухвала
від 13.09.2016 по справі 295/12011/16-к
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/12011/16

1-кс/295/4921/16

УХВАЛА

Іменем України

13.09.2016 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м.Житомира ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні внесене в кримінальному провадженні №32015060000000081 слідчим з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 , клопотання про призначення перевірки,-

В С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся до суду із указаним клопотанням, в якому просить призначити позапланову перевірку ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів встановлених на території України за вересень 2015 року.

Крім того, просить у разі відсутності платника за місцем реєстрації (неможливості встановлення його службових осіб), наявності інших підстав, які можуть перешкоджати відпрацюванню СГД, з метою якісного проведення перевірки, з врахуванням норм ст.83 Податкового Кодексу України, провести невиїзну перевірку ПАТ "МЗВКК" або ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" (951770), відобразивши податкову інформацію з питань підтвердження (не підтвердження) господарських відносин з підприємствами-контрагентами щодо правомірності формування сум податкового кредиту з податку на додану вартість по ланцюгу постачання, за період діяльності за вересень 2015 року.

У клопотанні слідчий зазначає, що у провадженні СУФР ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню №32015060000000081, внесеному до ЄРДР 27.11.2015, щодо службових осіб ФГ «Живинка», за ознаками злочинів, передбачених ч.5 ст. 27, ч.3 ст.212 КК України.

Встановлено, що службові особи ФГ «Живинка» (код ЄДР 38957044), за період з жовтня по листопад 2015 року, використовуючи спеціальний режим оподаткування з ПДВ, як сільськогосподарський виробник за рахунок документального відображення реалізації власно вирощеної сільськогосподарської продукції, яка фактично ними не вирощувалася, сформували незаконний податковий кредит: ТОВ «Цефей Сервіс» (код ЄДР 39434296), ТОВ «Унікомюа» (код ЄДР 39590462), ТОВ «Лорр Груп» (код ЄДР 39607973), ТОВ «Прогрес Бізнес Груп» (код ЄДР 39873327), ТОВ «Сан Бі Україна» (код ЄДР 33020893), ТОВ «Беніфіт Груп» (код ЄДР 39999525), ТОВ «Універсал Гарант» (код ЄДР 39993790), ТОВ «Лабелла Груп» (код ЄДР 39932772), ТОВ «Аква-НТ» (код ЄДР 24793732) тим самим, сприяли даним підприємствам в умисному ухиленні від сплати податків на суму 5 935, 5 тис. грн., що становить особливо великі розміри.

Cлужбові особи ТОВ «Екоплант-Плюс» (код ЄДР 37934356), в період з липня по вересень 2015 року, використовуючи спеціальний режим оподаткування з ПДВ, як сільськогосподарський виробник за рахунок документального відображення реалізації власно вирощеної сільськогосподарської продукції, яка фактично ними не вирощувалася, сформували незаконний податковий кредит: ТОВ «Агро Експорт Груп» (код ЄДР 39225466), ПП «Борисфен-Подігрант-Т» (код ЄДР 33390615), ТОВ «Кийагропродукт» (код ЄДР 31088656), ПП «Зерно-Мир» (код ЄДР 36360274), ТОВ «Промторгінвест ЛТД» (код ЄДР 39674348), ТОВ «Грейн Комодітіз» (код ЄДР 39937228), ТОВ «Марс Інвест» (код ЄДР 39807364), ТОВ «Клам Олія» (код ЄДР 39488520),ТОВ «Протеїн Поділля» (код ЄДР 39389495), ТОВ «Агровітал» (код ЄДР 38847652), ТОВ«Гат Інжинірінг» (код ЄДР 38194359), ТОВ "АПК Поділля" (код ЄДР 39146416), ТОВ «Д-МіксУкраїна» (код ЄДР 33708884), ТОВ «Катеринопільський елеватор» (код ЄДР 32580463) та ТОВ«МЗВКК» (код ЄДР 00951770) тим самим, сприяли даним підприємствам в умисному ухиленні відсплати податків на суму 13 658 тис. грн., що становить особливо великі розміри

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Екоплант-Плюс» є фіктивним господарством та використовується для незаконного формування податкового кредиту з ПДВ підприємствами - вигодонабувачами, підтверджується зібраними доказами у кримінальному провадженні, зокрема встановлено.

В ході досудового розслідування отримано відповідь від голови Ставищанської сільської ради Коростенського району Житомирської області №170/02-20 від 04.11.2015 року, що ТОВ «Екоплант-Плюс» орендує земельні частки у 20 громадян, які проживають на території сільської ради, договори по оренді землі у громадян відсутні. На протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались, складські приміщення, елеватори відсутні.

Отримано пояснення від голови сільської ради ОСОБА_5 , який повідомив про те, що На протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались, складські приміщення, елеватори відсутні. Також повідомив, що ОСОБА_6 директор ТОВ «Екоплант-Плюс» приїздив в серпні 2015 року з метою перезаключення договорів по оренді землі але так і не перезаключив їх.

Отримані пояснення від ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 які повідомили, що на протязі 2014-2015 років орендовані землі не оброблялись, зернові культури на орендованих ділянках не вирощувались. Також повідомили що здавали землі в оренду директору ТОВ «Екоплант-Плюс» ОСОБА_12 але наступного директора ОСОБА_13 вони не згають і з ними договорів на оренду своїх ділянок землі не заключались.

Отримано відповідь від державної інспекції сільського господарства у Житомирській області про те, що ТОВ «Екоплант-Плюс» не зверталось і не отримувало сертифікатів відповідності послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки.

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Екоплант-Плюс» зареєстровано за адресою м. Чернігів, проспект Перемоги, буд.129, також встановлено, що приміщення за адресою належать ПрАТ «Агроінформсервіс». Відповідно до відповіді ПрАТ «Агроінформсервіс» №2 від 22.01.2016 року встановлено, що посадовим особам ПрАТ «Агроінформсервіс» посадові особи ТОВ «Екоплант-Плюс» не відомі і договори оренди приміщень по зазначені адресі з ними не заклечались.

Крім цього досудовим розслідуванням встановлено, що кількість працюючих у ТОВ «Екоплант-Плюс» становить 1 чоловік, офісні, складські приміщення відсутні, основні засоби с/г техніка відсутня, що в свою чергу свідчить про неможливість вирощення, виготовлення сільськогосподарської продукції її зберігання та відповідно продаж.

Враховуючи, вищевикладене, слідство приходить до висновку, що ТОВ «Екоплант-Плюс» перереєстровується на підставних осіб та за неіснуючими юридичними адресами з метою прикриття незаконної діяльності зокрема, використовується невстановленими особами для сприяння суб`єктам господарювання реального сектору економіки в ухиленні від сплати ПДВ за рахунок безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ.

Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Згідно п.п. 21.1.1,21.1.4, п. 21.1ст. 21 ПК України, посадові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватисяКонституції Українита діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; не допускати порушень прав га охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1ст. 20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Згідно ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.

Відповідно до ч. 2ст. 84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п. 4 ч. 2ст. 99 КПК Українивіднесено і акти перевірок.

Згідно п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

За правилами п.п.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, в тому числі, рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Підпунктом75.1.2пункту75.1статті75 ПК Українивстановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Відповідно до ч. 5 ст. 132 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Як вбачається зі змісту витягу з ЄРДР досудове розслідування здійснюється стосовно службових осіб ПАТ "МЗВКК" (951770) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України.

Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку, що позапланова перевірка може бути проведена лише у тому випадку, коли даний період не перевірявся ні в ході планової, ні в ході позапланової перевірки.

В той же час, слідчий просить призначити та провести позапланову перевірку на підприємстві ПАТ "МЗВКК" (951770), проте слідчим не зазначено про попередній період проведення перевірки, що саме було предметом перевірки та яким контролюючим органом перевірка проведена. Крім того, слідчим документально не підтверджена визначена сума ухилення від сплати податків щодо даного підприємства.

За таких обставин слідчий суддя вважає, що підстави для задоволення клопотання відсутні.

Керуючись Конституцією України, ст. ст. 20, 75, 78 Податкового Кодексу України, ст. ст. 84, 99, 110, 132 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Відмовити в задоволенні клопотання внесеного в кримінальному провадженні №32015060000000081 слідчим з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погодженому прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 про проведення документальної перевірки у ПАТ "МЗВКК" (951770).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення13.09.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу61777123
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —295/12011/16-к

Ухвала від 13.09.2016

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Слюсарчук Н. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні