Справа №295/12012/16-к
1-кс/295/4922/16
УХВАЛА
Іменем України
13.09.2016 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м.Житомира ОСОБА_1 ,
при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні внесене в кримінальному провадженні №32015060000000015 старшим слідчим з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , клопотання про призначення перевірки,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий звернувся до суду із указаним клопотанням, в якому просить призначити позапланову ТОВ «АВАНТІС ЛТД» (код ЄДР 39419414) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, дотримання законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного соціального внеску за період діяльності з 01.10.2014 по 25.08.2016 рр.
У клопотанні слідчий зазначає, що у ході розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод» (код ЄДР 375504), в період 2014 року, внаслідок відображення у бухгалтерському та податковому обліку підприємства проведення безтоварних фінансово- господарських операцій з ПП «Реджина Плюс» (код ЄДР 35828333), ПАТ «Новоушицысий консервний завод» (код ЄДР 374284) ухилились від сплати податків на загальну суму понад 3,1 млн. грн.
Також, службові особи ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод», в період 2015 року, внаслідок відображення у бухгалтерському та податковому обліку підприємства проведення фінансово-господарських операцій з ТОВ «І.С.С.» (код ЄДР 37164428), ТОВ «ВІТТОРІ» (код ЄДР 38506935), ТОВ «АВАНТІС ЛТД» (код ЄДР 39419414) та подальшого експорту товару отриманого від вказаних СГД (шкіряний напівфабрикат), сформували податковий кредит з ПДВ в сумі понад 9,4 млн.грн., який по ланцюгу постачання, за вказаний вид товару, фактично до бюджету не сплачувався.
Аналізом баз даних ДФС встановлено, що з 01.2015 по т.ч. ДП «ЖЛГЗ» отримує товар (шкіри) від СГД з ознаками «ризикових», а саме: 01-02.2015 ТОВ«І.Є.С.», на суму 4,9 млн.грн. ПДВ, 04.2015 ТОВ «ВІТТОРІ», на суму 2,7 млн.грн. ПДВ, 05.2015 ТОВ «АВАНТІС ЛТД», на суму 1,7 млн.грн. ПДВ.
Також, встановлено, що ТОВ «АВАНТІС ЛТД» є постачальником для ТОВ «І.Є.С.» за період 01-02.2015 ТОВ «І.Є.Є.», для ТОВ «ВІТТОРІ», за період 03.2015 року. Згідно реєстрації податкових накладних та виду товару, що в них зазначено, встановлено, що ТОВ «Авантіс ЛТД» купує одяг, фрукти, взуття та в подальшому продає шкури. Це вказує на пересорт товару та схемність формування податкового кредиту по ланцюгу постачання.
При цьому, формування податкового кредиту для ТОВ «АВАНТІС ЛТД» за період вищезазначених взаємовідносин, здійснюється за рахунок фінансово- господарських взаємовідносин з ТОВ «Міжгалузева Торговельна Компанія» (код ЄДР 37701112), ТОВ «ЛЕК-ЛЕЙ КОМПАШ» (код ЄДР 39569933), ТОВ «ПОЛІ-ТОРГ» (код ЄДР 39601814), TOB «ЦИТРУС ПЛЮС» (код СДР 39415740), ТОВ «А-РІАЛТІ» (код СДР 35466551).
Директор TOB «ABAHTIC ЛТД» (код СДР 39419414) є ОСОБА_4 (і ІНФОРМАЦІЯ_1 )
ОСОБА_4 оголошено ухвалу Богунського районного суду 1- кс/295/5671/15 від 03.11.15 про вилучення первинних бухгалтерських документів ТОВ «Авантіс ЛТД» по проведених фінанЬово-господарських операціях з ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод», TOB «І.С.С.», TOB «ВІТТОРІ», ТОВ «Міжгалузева Торговельна Компанія», ТОВ «ЛЕК-ЛЕЙ КОМПАШ», ТОВ «ПОЛІ-ТОРГ», ТОВ «ЦИТРУС ПЛЮС», ТОВ «А-РІАЛТІ» .
Станом на 25.11.2015 ухвала Богунського районного суду м. Житомир не виконана. Службові особи ТОВ «Авантіс ЛТД» не надали доступ до бухгалтерських документів по фінансово-господарських операціях з ТОВ «Міжгалузева Торговельна Компанія», ТОВ «ЛЕК-ЛЕЙ КОМПАШ», ТОВ «ПОЛІ-ТОРГ», ТОВ «ЦИТРУС ПЛЮС», ТОВ «А-РІАЛТІ» (код ЄДР 35466551).
08.12.2015 року під час проведення допиту ОСОБА_4 повідомила, що документи передала адвокату на вивчення, про те жодного підтверджуючого документу не надала. На всі інші питання відмовилась надавати відповідь, керуючись ст. 63 Конституції України.
Аналізом банківського рахунку ТОВ «Авантіс ЛТД» не встановлено списання грошових коштів з призначенням платежу «за шкіряний напівфабрикат «Вет-блу». Грошові кошти не перераховувались на ТОВ «Полі- Торг», ТОВ «Лек-Лей Компані», ТОВ «Міжгалузева торгівельна компанія» за придбані ТМЦ.
Крім того в ході досудового розслідування встановлено відсутність у ТОВ «Авантіс ЛТД» власних, орендованих, складських, торгівельних, виробничих потужностей, транспортних засобів, матеріальних ресурсів, які суб`єкт господарювання міг би використовувати при здійсненні фінансово- господарської діяльності, що дає змогу ставити під сумнів факт здійснення суб`єктом господарської діяльності.
Вищевказане свідчить про відсутність у підприємства необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання та відвантаження ТМЦ до вказаних підприємств.
Відповідно до реєстраційних документів ТОВ «Авантіс ЛТД» поставлено на податковий облік до ДПІ в Оболонському районі м. Києва ГУ ДФС у м. Києві.
Разом з тим, під час досудового розслідування встановлено, що відповідно до впровадження Проекту «Офіс аудиту ГУ ДФС у м. Києві», наказом ДФС України від 02.11.2015 № 836 внесено зміни до наказу від 09.07.2015 № 484 «Про функціональні повноваження структурних підрозділів територіальних органів ДФС» і функції контрольно - перевірочної роботи вилучено у структурних підрозділів державних податкових інспекцій ГУ ДФС у м. Києві та закріплено за ГУ ДФС у м. Києві.
Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Згідно п.п. 21.1.1,21.1.4, п. 21.1ст. 21 ПК України, посадові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватисяКонституції Українита діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; не допускати порушень прав га охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.
Відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1ст. 20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.
Згідно ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Відповідно до ч. 2ст. 84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п. 4 ч. 2ст. 99 КПК Українивіднесено і акти перевірок.
Згідно п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
За правилами п.п.78.1.11п.78.1ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, в тому числі, рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.
Підпунктом75.1.2пункту75.1статті75 ПК Українивстановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Відповідно до ч. 5 ст. 132 КПК України під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.
Як вбачається зі змісту витягу з ЄРДР досудове розслідування здійснюється стосовно службових осіб ТОВ «АВАНТІС ЛТД» (код ЄДР 39419414) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку, що позапланова перевірка може бути проведена лише у тому випадку, коли даний період не перевірявся ні в ході планової, ні в ході позапланової перевірки.
В той же час, слідчий просить призначити та провести позапланову перевірку на підприємстві ТОВ «АВАНТІС ЛТД» (код ЄДР 39419414), проте слідчим не зазначено про попередній період проведення перевірки, що саме було предметом перевірки та яким контролюючим органом перевірка проведена. Крім того, слідчим документально не підтверджена визначена сума ухилення від сплати податків щодо даного підприємства.
За таких обставин слідчий суддя вважає, що підстави для задоволення клопотання відсутні.
Керуючись Конституцією України, ст. ст. 20, 75, 78 Податкового Кодексу України, ст. ст. 84, 99, 110, 132 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
Відмовити в задоволенні клопотання внесеного в кримінальному провадженні №32015060000000015 старшим слідчим з ОВС ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , про проведення документальної перевірки у ТОВ «АВАНТІС ЛТД» (код ЄДР 39419414).
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61777132 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Слюсарчук Н. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні