УХВАЛА
Справа № 569/9298/16-к
27 липня 2016 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення перевірки,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області лейтенант поліції ОСОБА_2 за погодженням із прокурором Рівненської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу Головному управлінню ДФС у Рівненській області провести позапланову перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства ТОВ «Трансзахід Логістик» (ЄРДПОУ 39418295), юридична адреса: Рівненська область, м. Рівне, вул. Льонокомбінатівська, 1 за період з 01.01.2015 по 10.06.2016 в ході якої потрібно провести документальну перевірку з питань повноти нарахування та сплати податків і зборів до бюджету.
В обґрунтування клопотання вказав, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016180000000011 від 28.01.2016р. внесено відомості за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст.191 КК України.
Із матеріалів клопотання вбачається, що Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради проведено дві процедури відкритих торгів у 2015 році предметами закупівлі, яких були:
1. Капітальний ремонт ділянки вул. Соборної (від вул. Коцюбинського до вул. Кн. Острозького) в м. Рівне;
2. Капітальний ремонт ділянки вул. Кн. Володимира (в районі між шляхопроводами) в м. Рівне.
За результатами вказаних торгів між управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради в особі начальника ОСОБА_4 та ТОВ «Трансзахід Логістик» в особі ОСОБА_5 було укладено два договори про закупівлю робіт, а саме:
1. Договір № 582 від 11.08.2015, предметом якого є «Капітальний ремонт ділянки вул. Соборної (від вул. Коцюбинського до вул. Кн. Острозького) в м. Рівне» на суму 10 015 050 грн.;
2. Договір № 726 від 08.09.2015, предметом якого є «Капітальний ремонт ділянки вул. Кн. Володимира ( в районі між шляхопроводами) в м. Рівне на суму 4 854 000 грн.
За результатами виконаних робіт було складено акти приймання виконаних будівельних робіт, які підписані представниками УЖКГ Рівненського МВК та ТОВ «Трансзахід Логістик», які в подальшому були оплачені. В результаті моніторингу засобів масової інформації, в т.ч. соціальних мереж інтернет (4 vlada.com), стало відомо, що роботи на вказаних об`єктах виконані не у повному обсязі, не якісно та не у відповідності до ДБН, про що свідчить фото із сайту. Управлінням захисту економіки в Рівненській області ДЗЕ Національної поліції України зразки асфальтобетонного покриття (який використовувався під час будівельних робіт на вказаних об`єктах), направлені в ДП «Тернопільський облавтодор», ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та Службу автомобільних доріг в Рівненській області для проведення дослідження. За результатами дослідження, згідно протоколу випробування асфальтобетонної суміші покриття з вул. Соборної (від вул. Коцюбинського до вул. Кн. Острозького) в м. Рівне проведеного лабораторією з контролю якості виробництва ДП «Тернопільський облавтодор» №266-8 встановлено, що асфальтобетонна суміш використана у нижніх шарах покриттів (вирівнюючий шар) на вказаному об`єкті відноситься до асфальтобетону АСГ.ДР.Щ.Б.П.I ( ТИП Б марка I), однак в акті приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2015 року включено суміш асфальтобетонну крупнозернисту типу А марки I (така ж марка передбачена ПКД та документацією конкурсних торгів).
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя прийшов до висновку, що у задоволенні клопотання слід відмовити із наступних підстав.
Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу КМУ, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами КПК України.
Згідно із п.2 ч.1 Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» №408 від 13.08.2014, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.
Враховуючи, що слідчим не доведено наявність достатніх підстав, що проведення перевірки має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не надано будь-яких матеріалів на підтвердження викладених в клопотанні обставин, тому слідчий суддя вважає за необхідне у задоволенні клопотання відмовити.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст.91,163, 309 КПК України, слідчий суддя -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання слідчого Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення перевірки відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61792411 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Денисюк П.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні