ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
іменем України
Справа № 210/130/16-к
Провадження № 1-кс/210/1150/16
"03" жовтня 2016 р. Дзержинський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участі слідчого ОСОБА_3 ,
прокурора ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №1 ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В С Т А Н О В И В:
03 жовтня 2016 року слідчий звернувся з клопотанням погодженим прокурором про дозвіл здійснення тимчасового доступу до речей і документів та можливості їх вилучення.
В обґрунтування заявленого клопотання слідчий посилався на наступне.
Службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (код НОМЕР_1 ) в період з 01.04.2012р. по 31.12.2014р. шляхом відображення в бухгалтерському та податковому обліках підприємства безтоварних господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) від суб`єктів господарської діяльності, які фактично не могли та не постачали товари (роботи, послуги) на адресу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в порушення ст.ст. 135, 138, 139, 185, 198 та 201 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями, ухилилися від сплати до державного бюджету податку на додану вартість в сумі 2430718,0 грн. та податку на прибуток в сумі 1802161,0 грн., а всього на загальну суму 4232879 грн. що складає більше 5000 неоподатковуваних податком мінімумів доходів громадян і є особливо великим розміром.
Також встановлено, що зазначені порушення пов`язані з виконанням ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період 2012 -2014 р.р. робіт, послуг для ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) АДРЕСА_1 - із використанням документів щодо залучення субпідрядників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ПП « ОСОБА_6 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_9 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_12 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »( ЄДРПОУ НОМЕР_13 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_15 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_19 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ).
Ухвалою слідчого судді Дзержинського районного суду м.Кривого Рогу від 15.01.2016 року по даному кримінальному провадженню зобов`язано службових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », надати слідчому тимчасовий доступ до речей і документів, та не зважаючи на це, службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » листом від 24.02.2016 року відмовлено у наданні тимчасового доступу, мотивуючи це викраденням документів. Таким чином первинні бухгалтерські документи по взаємовідносинам ПП " ОСОБА_5 " з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » існуєть лише в одному примірнику, яким володіє ПП " ОСОБА_5 ".
По кримінальному провадження необхідно провести почеркознавчу та судово-економічну експертизи, у зв`язку з чим експертам необхідно надати оригінали первинних бухгалтерських та інших документів по фінансово-господарським відносинам ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) та документи щодо залучення субпідрядних організацій.
З метою забезпечення повноти та якості досудового розслідування кримінального провадження №32015040230000040 від 12.12.2015 р., виникла необхідність в отриманні оригіналів документів ПП " ОСОБА_5 " по фінансово-господарським взаємовідносинам з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), в тому числі і щодо залучення перелічених вище, чи будь яких інших субпідрядників, а саме:
-договорів та додатків до них, додаткових угод, довідок про вартість товарів, (робіт/послуг), видаткових накладних, актів приймання-передачі товарів/робіт (в т.ч. Ф-2), товарно-транспортних накладних, податкових накладних, банківських виписок, платіжних доручень, рахунків-фактур, книги реєстрації, довіреностей, книг складського обліку, актів звірок, банківських виписок та платіжних доручень, реєстрів отриманих податкових накладних, даних аналітичного обліку, вхідну та вихідну кореспонденцію, документів, що підтверджують проходження ТМЦ, транспорту та людей через об`єкти пропускного режиму підприємства.
-Заявки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »про залучення зазначених субпідрядних організацій, в для виконання робіт на об`єктах ПП " ОСОБА_5 ".
-Документи щодо перевірки фахівцями ПП " ОСОБА_5 " зазначених субпідрядників на предмет відповідності вимогам (мати ліцензію, дозвіл на виконання робіт, визначених договором Субпідряду), мати досвід виконання аналогічних робіт і ресурси, тощо».
-Документів письмового погодження ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) на залучення зазначених субпідрядників.
-Журналів інструктажів по техніці безпеки, медичних оглядів, інших документів, ведення та зберігання яких передбачене законодавством України у сфері охорони праці, промислової безпеки та дотримання вимог природоохоронного законодавства в тому числі щодо проведення інструктажів про заходи безпеки працівників зазначених підрядних та субпідрядних організацій для виконання робіт на об`єктах ПП " ОСОБА_5 ".
-Книги нарядів. (НПАОТ № 0.00-1.24-10.)
Журнали (книги) в`їзду виїзду транспортних засобів, входу виходу осіб на територію (об`єкти) ПП " ОСОБА_5 ",де зафіксовано вхід/заїзд працівників зазначених підрядних та субпідрядних організацій на територію об`єктів замовника протягом 2012 -2014 р.р.
Зазначені документи та спосіб фіксації відомостей, щодо обставин вчинення кримінального провадження і проведення вказаних слідчих дій є необхідним.
У судовому засіданні слідчий та прокурор, кожен окремо, клопотання підтримали та просили його задовольнити.
Суд, вислухавши слідчого, прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою дієвості цього провадження. Згідно зі ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно зі ст.163 ч.5 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий в клопотанні просить дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів за період 2012-2014 рр., що перебувають у володінні службових осіб ПП " ОСОБА_5 " по фінансово-господарським взаємовідносинам з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), в тому числі і щодо залучення перелічених вище, чи будь яких інших субпідрядників, однак з фабули з фабули витягу з кримінального провадження, внесеного до ЄРДР вбачається, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (код НОМЕР_1 ) саме в період з 01.04.2012р. по 31.12.2014р. шляхом відображення в бухгалтерському та податковому обліках підприємства безтоварних господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг) від суб`єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ПП « ОСОБА_6 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_9 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_12 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »( ЄДРПОУ НОМЕР_13 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_15 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_19 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » ( ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), в порушення ст.ст. 135, 138, 139, 185, 198 та 201 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями, ухилилися від сплати до державного бюджету податку на додану вартість в сумі 2430718,0 грн. та податку на прибуток в сумі 1802161,0 грн., а тому слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в частині доступу до речей і документів за інший період, ніж за той, який зазначений у фабулі з витягу даного кримінального провадження.
Вивчивши матеріали вказаного кримінального провадження №32015040230000040 від 12.12.2015року, вважаю клопотання слідчого обґрунтованим та таким, щопідлягаєчастковому задоволенню, оскільки дані, викладені у матеріалах кримінального провадження дають підстави для висновку, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення цього кримінального провадження, проведення зазначених слідчих дій є необхідним.
Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст.ст.110, 159-164, 309, 369-372 та 395 КПК України, -
У Х В А Л И В :
Клопотання старшого слідчого СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню та особам, які будуть проводити слідчі дії за дорученням (постановою) слідчого тимчасовий доступ до речей і документів ПП " ОСОБА_5 " по фінансово-господарським взаємовідносинам з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), в тому числі і щодо залучення перелічених вище, чи будь яких інших субпідрядників, а саме:
-договорів та додатків до них, додаткових угод, довідок про вартість товарів, (робіт/послуг), видаткових накладних, актів приймання-передачі товарів/робіт (в т.ч. Ф-2), товарно-транспортних накладних, податкових накладних, банківських виписок, платіжних доручень, рахунків-фактур, книги реєстрації, довіреностей, книг складського обліку, актів звірок, банківських виписок та платіжних доручень, реєстрів отриманих податкових накладних, даних аналітичного обліку, вхідну та вихідну кореспонденцію, документів, що підтверджують проходження ТМЦ, транспорту та людей через об`єкти пропускного режиму підприємства.
-Заявки ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »про залучення зазначених субпідрядних організацій, в для виконання робіт на об`єктах ПП " ОСОБА_5 ".
-Документи щодо перевірки фахівцями ПП " ОСОБА_5 " зазначених субпідрядників на предмет відповідності вимогам (мати ліцензію, дозвіл на виконання робіт, визначених договором Субпідряду), мати досвід виконання аналогічних робіт і ресурси, тощо».
-Документів письмового погодження ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) на залучення зазначених субпідрядників.
-Журналів інструктажів по техніці безпеки, медичних оглядів, інших документів, ведення та зберігання яких передбачене законодавством України у сфері охорони праці, промислової безпеки та дотримання вимог природоохоронного законодавства в тому числі щодо проведення інструктажів про заходи безпеки працівників зазначених підрядних та субпідрядних організацій для виконання робіт на об`єктах ПП " ОСОБА_5 ".
-Книги нарядів. (НПАОТ № 0.00-1.24-10.)
Журнали (книги) в`їзду виїзду транспортних засобів, входу виходу осіб на територію (об`єкти) ПП " ОСОБА_5 ", де зафіксовано вхід/заїзд працівників зазначених підрядних та субпідрядних організацій на територію об`єктів замовника за період з 01.04.2012 року по 31.12.2014 року, що перебувають у володінні службових осіб ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) АДРЕСА_1 .
Надати розпорядження відповідним службовим особам ПП " ОСОБА_5 " ( НОМЕР_2 ) АДРЕСА_1 - забезпечити тимчасовий доступ до вказаних речей і документів старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню №32015040230000040 від 12.12.2015 року або за їх дорученням в порядку ст. ст. 40, 41 КПК України - оперативним працівникам податкової міліції та надати можливість їх вилучення.
У задоволенні іншої частини клопотання слідчого- відмовити.
Строк дії даної ухвали складає 1 місяць з дня її постановлення.
Невиконання даної ухвали з боку осіб, яким надано розпорядження, зазначене у п.3 цієї ухвали, тягне за собою наслідки, передбачені ст.166 КПК України.
Ця ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61877385 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Літвіненко Н. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні