Номер провадження: 11-сс/785/1300/16
Номер справи місцевого суду: 522/15029/16-к
Головуючий у першій інстанції ОСОБА_1
Доповідач ОСОБА_2
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.09.2016 року м. Одеса
Колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ апеляційного суду Одеської області у складі:
головуючого ОСОБА_2
суддів ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ,
при секретарі ОСОБА_5
за участю прокурора ОСОБА_6
слідчого ОСОБА_7
захисника ОСОБА_8
зацікавленої особи ОСОБА_9
зацікавленої особи ОСОБА_10
розглянувши апеляційну скаргу захисника ОСОБА_8 в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс», в інтересах т.в.о. генерального директора ТОВ «Концерн «Ксімекс» ОСОБА_11 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 на ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016 року за матеріалами кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32015160000000171 від 17.06.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна, -
Як вбачається з матеріалів судової справи, ухвалою слідчого судді від 08.09.2016р. задоволено клопотання слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_7 про арешт майна ТОВ «Концерн «Ксімекс».
Адвокат ОСОБА_8 діючий в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс» та в інтересах ОСОБА_12 звернулася з апеляційною скаргою на ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016р., в якій просить її скасувати, постановити нову ухвалу, якою відмовити в задоволенні клопотання слідчого про арешт майна.
Розглянувши апеляційну скаргу, заслухавши адвоката ОСОБА_8 , зацікавлених осіб ОСОБА_9 та ОСОБА_10 які підтримали доводи апеляційної скарги, прокуророа, який заперечував проти задоволення апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
До початку розгляду апеляційної скарги, адвокатом ОСОБА_8 були надані доповнення до апеляційної скарги, в яких він вказує, що 16.09.2016р. ОСОБА_12 була допитана в якості свідка по кримінальному провадженню №3215160000000171 від 17.06.2015р. В ході допиту їй на огляд був наданий висновок №7 від 16.09.2016рю судово-економічної експертизи, складений експертом ТОВ «Фінансово-експертна служба» по матеріалам кримінального провадження №3215160000000171 від 17.06.2015р.,
яким встановлено, що ТОВ «Концерн «Ксімекс» занижено суми податкових зобов`язань по розрахунках з бюджетом по податку на додану вартість за квітень-травень 2014р. та податку на прибуток за звітний 2014р. по фінансово-господарським відносинам з ТОВ «Вектор Консалтинг» (код ЄДРПОУ 39036940), ТОВ «Аркомбуд» (код ЄДРПОУ 39036111) ТОВ «Мікатрейд» (код ЄДРПОУ 39055764) на загальну суму 773142, 93грн.
З даним висновком експертизи ОСОБА_12 погодилась і в той же день відшкодувала державні збитки в сумі 773142, 93грн. в повному обсязі, що підтверджується квитанцією №507ТО15N8Т від 16.09.2016р., довідкою ОТП БАНК вих. №507-03-01/1174 від 16.09.2016р., платіжним дорученням №16 від 16.09.2016р.
У судовому засіданні слідчий підтвердив вищезазначені обставини та пояснив, що після проведення судово-економічної експертизи арештовані речі, документи та грошові кошти йому вже не потрібні.
За таких обставин колегія суддів вважає, що підстав для відмови в задоволенні апеляційної скарги адвоката ОСОБА_8 не існує.
Керуючись ст.ст.404, 405, 407, 409, 419 КПК України, колегія суддів,
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_8 діючого в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс», в інтересах ОСОБА_12 та фізичних осіб підприємців ОСОБА_10 , ОСОБА_9 задовольнити.
Ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016 року за матеріалами кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32015160000000171 від 17.06.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна :
- грошові кошти: 983771 (дев`ятсот вісімдесят три тисячі сімсот сімдесят одна) гривня, 32700 (тридцять дві тисячі сімсот) доларів США, 4500 (чотири тисячі п`ятсот) євро;
-4 аркуші паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 );
Номер провадження: 11-сс/785/1300/16
- 8 аркушів паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 ), підписані від імені ОСОБА_13 ;
- 9 аркушів паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 );
- копія ліцензії Мінтранспорту та зв`язку України від 19.05.2010;
- копії документів на фізичну особу ОСОБА_13 на 5 арк.;
- прибуткова накладна № 1009 від 10.09.2014 на 1 арк.;
- акт приймання-передачі ТМЦ від 01.09.2014 на 7 арк.;
- акт прийому-передачі проектної документації від 01.09.2014 на 1 арк.;
- калькуляція (вартість збирання щитів) всього на 10 арк.;
- копія договору підряду № 0021/15 від 02.04.2015 на 4 арк.;
- копія договору підряду № 0026/15 від 10.04.2015 на 4 арк.;
- копія акту прийому-здачі від 24.04.2015 на 2 арк.;
- договір підряду № 0021/15 від 02.04.2015 на 4 арк.;
- акт прийому-здачі від 24.04.2015 на 2 арк.;
- акт прийому - передачі проектної документації від 02.04.2015 на 1 арк.;
- акт приймання-передачі ТМЦ від 02.04.2015 на 6 арк.;
- договір підряду № БС/14-18 від 30.05.2014 на 3 арк.;
- акт прийому-здачі від 30.06.2014 на 1 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-53М від 24.03.2014 на 4 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-61М від 15.04.2014 на 4 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-64М від 22.04.2014 на 4 арк.;
- акт прийому-здачі від 19.05.2014 на 1 арк.;
- акт № 4 прийому-здачі від 19.05.2014 на 1 арк.;
- договір № КС-ОД/14-039 на консультаційне обслуговування від 12.03.2014 на 3 арк.;
- акт № 1439 здачі-прийняття послуг (робіт) на 1 арк.;
- договір № КС-ОД/14-040 на технічне обслуговування оргтехніки від 12.03.2014 на 3 арк.;
- акт № 1438 здачі-прийняття послуг (робіт) на 1 арк.;
- печатка підприємства - нерезидента «Schneider Electric S.A.»;
- пристрій у корпусі зеленого кольору з написом «68179»;
- пристрій у корпусі зеленого кольору з текстом «WIBU-BOXIRU+»;
- пристрій у корпусі фіолетового кольору з написом «HASР»;
- записна книжка в обкладинці синього кольору з написом «2016 Одеський припортовий завод», чорновими записами;
- записна книжка темно-сірого кольору;
- роздруківка видаткових накладних та акту ТОВ «Концерн «Ксімекс» та ТОВ «Інтерстар-Ресурс-Сервіс» на 4 арк.;
- роздруківка видаткових накладних та акту ТОВ «Концерн «Ксімекс» та ТОВ «Інтерстар-Ресурс-Сервіс» на 4 арк.;
- оборотно-сальдові відомості ТОВ «Оделеко» по рах. № 651 на 3 арк.;
- роздруківка реалізації ТОВ «Концерн «Ксімекс» на 8 арк.;
- роздруківка ТОВ «Ксімекс-електро» по рах. 661 на 2 арк.;
- роздруківка ТОВ «Концерн «Ксімекс» рах. 361 на 3 арк.;
- резюме ОСОБА_14 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_15 на 3 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_16 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 1 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» ОСОБА_18 на 4 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 5 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_15 на I арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 1 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_18 на 2 арк.;
- банківська виписка Руденко на 1 арк.;
- звіт по дебетовим та кредитовим операціях ОСОБА_17 на 4 арк.;
- роздруківка картки рах. 631 ТОВ «Концерн «Ксімекс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Буд-Сістемс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Фудс-груп» на 1 арк.;
- роздруківка списків фізичних осіб та чорнові записи на 6 арк.;
- звіт дебетовим та кредитовим операціях ОСОБА_17 на 1 арк.;
- списки контрагентів на 2 арк.;
- витяги з Єдиного державного реєстру підприємств на 5 арк.;
- звіт дебетових та кредитових операцій ОСОБА_16 на 1 арк.;
- чорнові записи зі списком фізичних осіб та сумами на 2 арк.;
- документи з постачальником ТОВ «Енкорд Констракшн» на 7 арк.;
- роздруківка зі списком фізичних осіб з чорновими записами на 1 арк.;
- чорнова роздруківка ТОВ «Концерн-Ксімекс» на 7 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 01.02.2014 на 1 арк. та чернетка такого договору на 1 арк.;
- роздруківка ТОВ Концерн «Ксімекс» з контрагентами та чорновими записами на 5 арк.;
- реквізити ТОВ «Левіском», ТОВ «БК «Вест Білдінг», ТОВ «Адіс Строй», ТОВ «Квантум плюс», ТОВ «Риторно» на 9 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_19 на 5 арк.;
- оборотньо-сальдова відомість ТОВ «Концерн «Ксімекс» по рах. 631 на 2 арк.;
- списки фізичних осіб на 2 арк.;
- реквізити ТОВ «Калєт» з чорновими записами на 1 арк.;
- аркуш з чорновими записами аванс на 1 арк.;
- сводні відомості по мийкі «Берлина» на 10 арк.;
- рахунок № 220 від 03.05.2016 на 1 арк.;
- файл з написом «Расчети по Донецку» з чеками на оплату карток «ПриватБанку» на 6 арк.;
- акт приймання-здачі виконаних робіт із замовником ТОВ «Сервіс Грейн» та розрахунок вартості виконаних робіт на 19 арк.;
- договори підряду № ЕН-169/14 від 22.12.2014., № ЕН-173/14 від 15.01.2015, № ЕН-06/15 від 15.01.2015, № ЕН-18/15 від 02.02.2015 на 12 арк.;
- роздруківка з чорновими записами на 4 арк.;
- роздруківка постачальника ТОВ «Корпорація Інженерфлюс» на 1 арк.;
- інформаційна картка ТОВ «Корпорація Інженерфлюс»;
- акти користування нежилими приміщеннями на 6 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 4 арк.;
- рахунки-фактури з оплатою ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 21 арк.;
- договори оренди нежилих приміщень ТОВ «Одеська Меблева Компанія» з ОСОБА_20 та ОСОБА_21 на 16 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 3 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» з документами на 11 арк.;
- акти звірки взаєморозрахунків на 3 арк.;
- акт користування нежилими приміщеннями № ОУ-0000965 на 1 арк.;
- акт здачі-приймання робіт № ОУ-0001249 на 1 арк.;
- табеля звіту робочого часу та ін. відповідні документи на 13 арк.;
- зведена відомість по мийці «Берлина» на 12 арк.;
- копія паспорту та диплому ОСОБА_22 на 6 арк.;
- довідка про вартість виконаних робіт на 10 арк.;
- калькуляції вартості збору шафи на 6 арк.;
- список співробітників на 1 арк.;
- податкова накладна № 78 від 29.08.2014 на 1 арк.;
- обороти по рах. 661 та документи на 5 арк.;
- список співробітників на 1 арк.;
- рахунок-фактура № СФ-0000100 від 28.12.2015 р. на 1 арк.;
- договір оренди нежилого приміщення № 2015-05-06 від 12.03.2015 р. з документами на 10 арк.;
- службова записка на преміювання та додатки на 3 арк.;
- обороти по рах. 661 та табеля обліку робочого часу на 9 арк.;
- довідки вартості виконання робіт та договірна вартість з «А`Негоциант» на 24 арк.;
- обороти по рах. 661 на 2 арк.;
- проформа заяви до ПАТ «БанкВосток» на 2 арк.;
- роздруківка фінансового звіту ТОВ «Елогістей» на 2 арк.;
- роздруківка видатков накладні на 2 арк.;
- свідоцтво ТОВ «Транс глобал» на 2 арк.;
- виписка з державного реєстру на 1 арк.;
- виписка з єдиного реєстру ОСОБА_22 на 1 арк. та довіреність ОСОБА_16 ;
- договір про переведення боргу № 1/ШК від 19.11.2015 у 3 екз. на 6 арк.;
- витяг з державного реєстру ОСОБА_23 на 3 арк.;
- роздруківка ПП «Країна Мрій» на 1 арк.;
- акти приймання-здачі від 30.06.2015 та 15.06.2015 на 2 арк.;
- копія рахунка на 1 арк.;
- розрахунок коригування платежу на 1 арк.;
- видаткова накладна та рахунок-фактура ТОВ «ТЕК Електронікс» на 2 арк.;
- видаткова накладна та рахунок-фактура ОСОБА_24 на 2 арк.;
- рахунок Київстар № 73-25204643 від 30.11.2015 на 1 арк.;
- акт здачі-приймання робіт № ОУ-0001396 та № ОУ-0001322 на 2 арк.;
- копія наряду замовлення №Овс-002259 від 20.11.2015 на 1 арк.;
- технічне завдання на підбор персоналу РК Мегаполіс-Персонал на 5 арк.;
- калькуляція вартості зору кафів на 8 арк.;
- роздруківка із списком фізичних осіб, табеля робочого часу з документами на 5 арк.;
- акт № 1 здачі-приймання проектно-пошукової науково-технічної продукції за договором № КС-ОД/15 від 23.11.2015 2 екз. на 2 арк.;
- акт № КС-0000002 на 1 арк.;
- службова записка директору «Оделеко» на 1 арк.;
- копія договору оренди обладнання № ЕЛ-ОД/14-3 від 01.04.2014 з документами на 6 арк.;
- довіреність ТОВ «Елогістейт» на 1 арк.;
- рахунок № 395 від 15.08.2016 на 1 арк.;
- роздруківка списку фізичних осіб на 7 арк.;
- чорнові записи з списками фізичних осіб та сумами на 11 арк.;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_25 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_25 ;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_18 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_18 ;
- швидкозшивач зеленого кольору з написом «СПД ОСОБА_18 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_18 ;
- швидкозшивач сірого кольору з написом «СПД ОСОБА_26 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_26 ;
- швидкозшивач синього кольору з написом «СПД ОСОБА_27 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_27 ;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_28 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_28 ;
- швидкозшивач жовтого кольору з написом «СПД ОСОБА_16 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_16 ;
- договір поставки № ВВС-2010-03/61 від 01.03.2010 з документами на 7 арк.;
- договір поставки № 110057 від 04.01.2010 з документами на 4 арк.;
- договір підряду №Р /44-11 від 23.05.2011 на 4 арк.;
- довідка про вартість виконаних робіт та договірна вартість ТОВ «Адіс-Строй» на 31 арк.;
- швидкозшивач сірого кольору з договорами та документами з підрядниками: ТОВ «Адіс Строй», ТОВ «Авесбуд», ТОВ «Укрбуд»;
- файл-швидкозшивач з договором купівлі-продажу № 12/08-49 від 20.06.2012, договору підряду на текучий ремонт приміщення (з документами) № Р/94-11 від 01.09.2011, договору підряду № Р/67-11 від 29.07.2011, договір про передачу права власності на знак для товарів та послуг від 30.04.2011;
- договір підряду з документами ТОВ «Адіс Строй» № 00039/13-М від 01.04.2013 на 13 арк.;
- договір підряду № 00/19-М від 10.05.2012 з ТОВ «Укрбуд» з документами на 45 арк.;
- реквізити ТОВ «Левіском» на 1 арк.;
- договір на консультативне обслуговування № КС-Од/13-17 від 13.01.2013 та № КС-Од/13-17 від 14.01.2013 з ТОВ «Південьгруп» на 6 арк.;
- акти приймання-здачі робіт з БК «Мега Буд» на 17 арк.;
- довідки вартості виконаних будівельних робіт на 36 арк.;
- роздруківка по контрагенту ТОВІ «Адіс Строй» на 3 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 3/14 та № 4/14 на 4 арк.;
- копія податкової накладної № 2559 від 02.11.2012 ТОВ «ТВК Вектор ВС» на 1 арк.;
- папка зеленого кольору з документами щодо руху коштів по рахункам ОСОБА_18 , ОСОБА_16 ;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 03.02.2014 - 2 екз. на 1 арк.;
- договір підряду № 13-33/1 від 23.09.2013 на 4 арк.;
- видаткові накладні № 90, 89, 87 від 23.04.2015 на 3 арк.;
- реквізити ТОВ «Нєва Транс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Клаб Консалт» на 1 арк.;
- роздруківки по взаємовідносинам з ТОВ «Нєва Транс» та ТОВ «Клаб Консалт» на 2 арк.:
- договір відступлення права вимоги № 2/13 від 09.08.2013, № 3/13 від 09.08.2012, № 4/13 від 09.08.2016 на 3 арк. з реквізитами ТОВ «Авесбуд»;
- договір відступлення права вимоги № 20/01 від 20.01.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 3/14 від 01.01.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 4/14 від 01.02.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 01.02.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 8/14 від 03.02.2014 на 1 арк.;
- сводний реєстр заказів ТОВ «Мікатрейд» на 4 арк.;
- накладні та акт приймання-здачі робіт ТОВ «Нева Транс» на 4 арк.;
- копія постанови Окружного адміністративного суду м. Києва № 826/10764/14 на 3 арк.;
- довідки про вартість виконаних робіт з документами на 59 арк.;
- договори підряду та документа з ТОВ «Нєва-Транс» на 19 арк.;
- договір підряду та документи з ТОВ «Авесбуд» на 6 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 2/14 на 1 арк.;
- податкові накладні ТОВ «Нева Транс» на 3 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_10 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_22 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_15 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_11 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_29 на 2 арк.;
- договір анкета № 03217782101 на 5 арк.;
- індивідуальний договір про відкриття рахунку № 26052000060213UАН на 5 арк.;
- договір анкета № 0342448501 на 5 арк.;
- договір банківського вкладу № 26006588649801UАН на 5 арк.;
- договір банківського № 26002218499701UАН на 5 арк.;
- договір банківського вкладу № 2600841552701UАН на 5 арк.;
- конверти, якими надсилаються розрахункові банківські картки ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 у кількості 8 шт.;
- рахунки ФОП ОСОБА_16 на 2 арк.;
- роздруківка по рахунку НОМЕР_2 ОСОБА_38 на 1 арк.;
- акт наданих послуг від 29.04.2016 року № 4 за ліцензійним договором на 1 арк.;
- акти та рахунки постачальника ФОП ОСОБА_39 від 01.06.2016 року на 17 арк.;
- документи по випуску зарплатної картки на ім`я ОСОБА_22 . Otpbank на 6 арк.;
- не заповнені бланки накладних із печатками ПП «ЧСП-200», ПП «Лукус», ПП «Агротрейд», ТОВ «Фіал» на 11 арк.;
- замовлення послуг бізнес телефон Київстар на 2 арк.;
- акт здачі- прийняття робіт ФОП Туркмені на 2 арк.;
- записна книжка синього кольору Державний Експортний Банк України, одна шт.;
- чорна записна книжка одна шт.;
- товарні чеки на виплату ФОП ОСОБА_40 на 4 арк.;
- товарні чеки ФОП ОСОБА_41 на 8 арк.;
- акт виконаних робіт ФОП ОСОБА_42 на 3 арк.;
- рахунок -фактура ФОП ОСОБА_43 на 5 арк.;
- папка білого кольору з написом «Укрбуд» на 54 арк.;
- фінансовий звіт Концерн Ксімекс за 1 квартал 2016 року на 30 арк.;
- роздруківка по взаємовідносинам із контрагентами за 2014 рік на 27 арк.;
- акт здачі-прийняття робіт ФОП ОСОБА_44 , ФОП ОСОБА_45 на 2 арк.
- роздруківка із номерами рахунків ТОВ «Концерн Ксімекс» на 2 арк.;
- роздруківки ФОП ОСОБА_46 , ФОП ОСОБА_45 на 26 арк.;
- печатка ФОП « ОСОБА_45 » код 1429701576 одна;
- печатка із підписом синього кольору одна;
- печатка ФОП « ОСОБА_43 » код НОМЕР_3 ;
- конверти Приватбанк із написом « ОСОБА_47 » один;
- конверт Приватбанк картка універсальна два;
- конверт Приватбанк з надписом ОСОБА_47 один;
- чекова книжка СПД Руденко одна;
- чекова книжка ФОП ОСОБА_25 одна;
- чекова книжка синього кольору одна;
- конверт з банку Otpbank чотири штуки;
- швидкозшивач чорного кольору з чековими книжками та довіреностями ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_22 , ОСОБА_50 , ОСОБА_25 , ОСОБА_16 6 шт.;
- договір № 17 до договору надання юридичних послуг від 01.06.2012 з документами 2 арк.;
- договір № 17 на оказання послуг на підбор персоналу від 22.03.2013 з документами - 4 арк.;
- договір підряду № 0023/13-М від 01.03.2013 з документами на 30 арк.;
- договір від 01.01.2013 на 2 арк.;
- договір надання юридичних послуг від 01.06.2012 на 2 арк.;
- договір надання послуг № 2018 від 14.06.2012 на 2 арк.;
- договір № КС-ОД/12-205 від 23.07.2012 на 2 арк.;
- договір № КС-ОД/12-234 перевезення вантажу автомобільним транспортом від 21.08.2012 з документами на 3 арк.;
- договір № КС-ОД/12-255 від 11.09.2012 з документами на 3 арк.;
- додаткова угода про розірвання угоди на 2 арк.;
- ключ доступу до системи клієнт-банк «Vasсо» білого кольору;
- папка жовтого кольору з написом Extrella ADC 87 арк.;
- роздруківки контрактів по офшорним підприємствам Кіпру та Панами з печатками на 97 арк.;
- папка синього кольору з роздруківками контрактів офшорних підприємств на 122 арк.;
- записник чорного кольору;
- папка чорного кольору з паролями на одному арк.;
- папка помаранчевого кольору з документами по руху грошових коштів ТОВ «Концерн Ксімекс» на 16 арк.;
- папка помаранчевого кольору з документами по руху грошових коштів ТОВ «Концерн Ксімекс» на 37 арк.;
- папка червоного кольору з документами із зазначенням телефонних номерів співробітників ТОВ «Концерн Ксімекс» на 19 арк.;
- папка помаранчевого кольору з роздруківками по ФОП на 28 арк.;
- папка червоного кольору з документами по відкритим рахункам на ФОП ОСОБА_45 на 48 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим рахункам на ФОП ОСОБА_51 на 56 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_43 на 54 арк.;
- папка жовтого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_52 на 64 арк.;
- папка чорного кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_48 на 51 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_53 на 43 арк.;
- договір по наданню послуг ФОП ОСОБА_54 від 01.07.2015 року на 6 арк.;
- акт надання послуг ФОП ОСОБА_54 від 01.07.2015 року на 4 арк.;
- видаткові накладні по ФОП ОСОБА_55 на 13 арк.;
- видаткові накладі по ФОП ОСОБА_45 на 3 арк.;
- жовтий конверт «Ксімекс» з видатковими накладними 45 арк.;
- жовтий конверт «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 , ФОП ОСОБА_56 та інші на 35 арк.;
- роздруківки по приходним касовим ордерам ФОП ОСОБА_55 , ФОП ОСОБА_45 на 17 арк.;
- папка чорного кольору з роздруківками по рахунках ФОП ОСОБА_46 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_57 на 137 арк.;
- жовтий конверт з надписом «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 на 36 арк.;
- жовтий конверт з надписом «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 на 46 арк.;
- рекламний лист на 1 арк.;
- видаткова накладна № 34761 від 01.06.2007 на 1 арк.;
- накладна № 379 від 07.07.2007 на 1 арк.;
- накладна 380 від 25.06.2007 на 1 арк.;
- податкові накладні ТОВ «Євроторг» на 3 арк.;
- податкова накладна ТОВ «Спецторгсервіс» на 1 арк.;
- накладна № 49 від 06.11.2007 на 1 арк.;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_4 ;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_5 ;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_6 ;
- магнітнитий ключ з номером 222;
- конверт з чорновими записами логинами та паролями 1 шт;
- печатка СПД ОСОБА_58 код НОМЕР_7 ;
- печатка СПД ОСОБА_22 код НОМЕР_8 ;
- печатка СПД ОСОБА_59 код НОМЕР_9 ;
- печатка СПД ОСОБА_60 код НОМЕР_3 ;
- печатка СПД ОСОБА_61 код НОМЕР_10 ;
- печатка ОСОБА_27 код НОМЕР_11 ;
- печатка ОСОБА_18 код НОМЕР_12 ;
- довіреність ОСОБА_15 від 23.08.2016 оригінал та копія;
- картка Приватбанку НОМЕР_13 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_14 ОСОБА_62 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_15 ОСОБА_63 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_16 ОСОБА_64 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_17 ОСОБА_65 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_18 ОСОБА_66 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_19 ОСОБА_67 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_20 ОСОБА_68 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_21 ОСОБА_69 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_22 ОСОБА_70 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_23 ОСОБА_71 ;
- карта Приватбанк НОМЕР_24 , скасувати.
Зобов`язати слідчого повернути вищевказане вилучене майно.
Ухвала апеляційного суду Одеської області є остаточною і оскарженню не підлягає.
Судді апеляційного суду
Одеської області ОСОБА_2
ОСОБА_3
ОСОБА_4
Копія вірна: суддя ОСОБА_2
Дата ухвалення рішення | 19.09.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 61898722 |
Судочинство | Кримінальне |
Суть | арешт майна. Розглянувши апеляційну скаргу, заслухавши адвоката ОСОБА_8 , зацікавлених осіб ОСОБА_9 та ОСОБА_10 які підтримали доводи апеляційної скарги, прокуророа, який заперечував проти задоволення апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав. До початку розгляду апеляційної скарги, адвокатом ОСОБА_8 були надані доповнення до апеляційної скарги, в яких він вказує, що 16.09.2016р. ОСОБА_12 була допитана в якості свідка по кримінальному провадженню №3215160000000171 від 17.06.2015р. В ході допиту їй на огляд був наданий висновок №7 від 16.09.2016рю судово-економічної експертизи, складений експертом ТОВ «Фінансово-експертна служба» по матеріалам кримінального провадження №3215160000000171 від 17.06.2015р., яким встановлено, що ТОВ «Концерн «Ксімекс» занижено суми податкових зобов`язань по розрахунках з бюджетом по податку на додану вартість за квітень-травень 2014р. та податку на прибуток за звітний 2014р. по фінансово-господарським відносинам з ТОВ «Вектор Консалтинг» (код ЄДРПОУ 39036940), ТОВ «Аркомбуд» (код ЄДРПОУ 39036111) ТОВ «Мікатрейд» (код ЄДРПОУ 39055764) на загальну суму 773142, 93грн. З даним висновком експертизи ОСОБА_12 погодилась і в той же день відшкодувала державні збитки в сумі 773142, 93грн. в повному обсязі, що підтверджується квитанцією №507ТО15N8Т від 16.09.2016р., довідкою ОТП БАНК вих. №507-03-01/1174 від 16.09.2016р., платіжним дорученням №16 від 16.09.2016р. У судовому засіданні слідчий підтвердив вищезазначені обставини та пояснив, що після проведення судово-економічної експертизи арештовані речі, документи та грошові кошти йому вже не потрібні. За таких обставин колегія суддів вважає, що підстав для відмови в задоволенні апеляційної скарги адвоката ОСОБА_8 не існує. Керуючись ст.ст.404, 405, 407, 409, 419 КПК України, колегія суддів |
Кримінальне
Апеляційний суд Одеської області
Бойченко М. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні