Номер провадження: 11-сс/785/1300/16
Номер справи місцевого суду: 522/15029/16-к
Головуючий у першій інстанції ОСОБА_1
Доповідач ОСОБА_2
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.09.2016 року м. Одеса
Колегія суддів судової палати з розгляду кримінальних справ апеляційного суду Одеської області у складі:
головуючого ОСОБА_2
суддів ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ,
при секретарі ОСОБА_5
за участю прокурора ОСОБА_6
слідчого ОСОБА_7
захисника ОСОБА_8
зацікавленої особи ОСОБА_9
зацікавленої особи ОСОБА_10
розглянувши апеляційну скаргу захисника ОСОБА_8 в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс», в інтересах т.в.о. генерального директора ТОВ «Концерн «Ксімекс» ОСОБА_11 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 на ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016 року за матеріалами кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32015160000000171 від 17.06.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна, -
Як вбачається з матеріалів судової справи, ухвалою слідчого судді від 08.09.2016р. задоволено клопотання слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_7 про арешт майна ТОВ «Концерн «Ксімекс».
Адвокат ОСОБА_8 діючий в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс» та в інтересах ОСОБА_12 звернулася з апеляційною скаргою на ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016р., в якій просить її скасувати, постановити нову ухвалу, якою відмовити в задоволенні клопотання слідчого про арешт майна.
Розглянувши апеляційну скаргу, заслухавши адвоката ОСОБА_8 , зацікавлених осіб ОСОБА_9 та ОСОБА_10 які підтримали доводи апеляційної скарги, прокуророа, який заперечував проти задоволення апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
До початку розгляду апеляційної скарги, адвокатом ОСОБА_8 були надані доповнення до апеляційної скарги, в яких він вказує, що 16.09.2016р. ОСОБА_12 була допитана в якості свідка по кримінальному провадженню №3215160000000171 від 17.06.2015р. В ході допиту їй на огляд був наданий висновок №7 від 16.09.2016рю судово-економічної експертизи, складений експертом ТОВ «Фінансово-експертна служба» по матеріалам кримінального провадження №3215160000000171 від 17.06.2015р.,
яким встановлено, що ТОВ «Концерн «Ксімекс» занижено суми податкових зобов`язань по розрахунках з бюджетом по податку на додану вартість за квітень-травень 2014р. та податку на прибуток за звітний 2014р. по фінансово-господарським відносинам з ТОВ «Вектор Консалтинг» (код ЄДРПОУ 39036940), ТОВ «Аркомбуд» (код ЄДРПОУ 39036111) ТОВ «Мікатрейд» (код ЄДРПОУ 39055764) на загальну суму 773142, 93грн.
З даним висновком експертизи ОСОБА_12 погодилась і в той же день відшкодувала державні збитки в сумі 773142, 93грн. в повному обсязі, що підтверджується квитанцією №507ТО15N8Т від 16.09.2016р., довідкою ОТП БАНК вих. №507-03-01/1174 від 16.09.2016р., платіжним дорученням №16 від 16.09.2016р.
У судовому засіданні слідчий підтвердив вищезазначені обставини та пояснив, що після проведення судово-економічної експертизи арештовані речі, документи та грошові кошти йому вже не потрібні.
За таких обставин колегія суддів вважає, що підстав для відмови в задоволенні апеляційної скарги адвоката ОСОБА_8 не існує.
Керуючись ст.ст.404, 405, 407, 409, 419 КПК України, колегія суддів,
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу адвоката ОСОБА_8 діючого в інтересах ТОВ «Концерн «Ксімекс», в інтересах ОСОБА_12 та фізичних осіб підприємців ОСОБА_10 , ОСОБА_9 задовольнити.
Ухвалу слідчого судді Приморського районного суду м. Одеси від 08.09.2016 року за матеріалами кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32015160000000171 від 17.06.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, про арешт майна :
- грошові кошти: 983771 (дев`ятсот вісімдесят три тисячі сімсот сімдесят одна) гривня, 32700 (тридцять дві тисячі сімсот) доларів США, 4500 (чотири тисячі п`ятсот) євро;
-4 аркуші паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 );
Номер провадження: 11-сс/785/1300/16
- 8 аркушів паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 ), підписані від імені ОСОБА_13 ;
- 9 аркушів паперу формату А4 з відтисками печатки ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_1 );
- копія ліцензії Мінтранспорту та зв`язку України від 19.05.2010;
- копії документів на фізичну особу ОСОБА_13 на 5 арк.;
- прибуткова накладна № 1009 від 10.09.2014 на 1 арк.;
- акт приймання-передачі ТМЦ від 01.09.2014 на 7 арк.;
- акт прийому-передачі проектної документації від 01.09.2014 на 1 арк.;
- калькуляція (вартість збирання щитів) всього на 10 арк.;
- копія договору підряду № 0021/15 від 02.04.2015 на 4 арк.;
- копія договору підряду № 0026/15 від 10.04.2015 на 4 арк.;
- копія акту прийому-здачі від 24.04.2015 на 2 арк.;
- договір підряду № 0021/15 від 02.04.2015 на 4 арк.;
- акт прийому-здачі від 24.04.2015 на 2 арк.;
- акт прийому - передачі проектної документації від 02.04.2015 на 1 арк.;
- акт приймання-передачі ТМЦ від 02.04.2015 на 6 арк.;
- договір підряду № БС/14-18 від 30.05.2014 на 3 арк.;
- акт прийому-здачі від 30.06.2014 на 1 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-53М від 24.03.2014 на 4 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-61М від 15.04.2014 на 4 арк.;
- договір підряду № КС-ОД/14-64М від 22.04.2014 на 4 арк.;
- акт прийому-здачі від 19.05.2014 на 1 арк.;
- акт № 4 прийому-здачі від 19.05.2014 на 1 арк.;
- договір № КС-ОД/14-039 на консультаційне обслуговування від 12.03.2014 на 3 арк.;
- акт № 1439 здачі-прийняття послуг (робіт) на 1 арк.;
- договір № КС-ОД/14-040 на технічне обслуговування оргтехніки від 12.03.2014 на 3 арк.;
- акт № 1438 здачі-прийняття послуг (робіт) на 1 арк.;
- печатка підприємства - нерезидента «Schneider Electric S.A.»;
- пристрій у корпусі зеленого кольору з написом «68179»;
- пристрій у корпусі зеленого кольору з текстом «WIBU-BOXIRU+»;
- пристрій у корпусі фіолетового кольору з написом «HASР»;
- записна книжка в обкладинці синього кольору з написом «2016 Одеський припортовий завод», чорновими записами;
- записна книжка темно-сірого кольору;
- роздруківка видаткових накладних та акту ТОВ «Концерн «Ксімекс» та ТОВ «Інтерстар-Ресурс-Сервіс» на 4 арк.;
- роздруківка видаткових накладних та акту ТОВ «Концерн «Ксімекс» та ТОВ «Інтерстар-Ресурс-Сервіс» на 4 арк.;
- оборотно-сальдові відомості ТОВ «Оделеко» по рах. № 651 на 3 арк.;
- роздруківка реалізації ТОВ «Концерн «Ксімекс» на 8 арк.;
- роздруківка ТОВ «Ксімекс-електро» по рах. 661 на 2 арк.;
- роздруківка ТОВ «Концерн «Ксімекс» рах. 361 на 3 арк.;
- резюме ОСОБА_14 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_15 на 3 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_16 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 1 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» ОСОБА_18 на 4 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 5 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 2 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_15 на I арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_17 на 1 арк.;
- банківська виписка АТ «УкрСибБанк» по ОСОБА_18 на 2 арк.;
- банківська виписка Руденко на 1 арк.;
- звіт по дебетовим та кредитовим операціях ОСОБА_17 на 4 арк.;
- роздруківка картки рах. 631 ТОВ «Концерн «Ксімекс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Буд-Сістемс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Фудс-груп» на 1 арк.;
- роздруківка списків фізичних осіб та чорнові записи на 6 арк.;
- звіт дебетовим та кредитовим операціях ОСОБА_17 на 1 арк.;
- списки контрагентів на 2 арк.;
- витяги з Єдиного державного реєстру підприємств на 5 арк.;
- звіт дебетових та кредитових операцій ОСОБА_16 на 1 арк.;
- чорнові записи зі списком фізичних осіб та сумами на 2 арк.;
- документи з постачальником ТОВ «Енкорд Констракшн» на 7 арк.;
- роздруківка зі списком фізичних осіб з чорновими записами на 1 арк.;
- чорнова роздруківка ТОВ «Концерн-Ксімекс» на 7 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 01.02.2014 на 1 арк. та чернетка такого договору на 1 арк.;
- роздруківка ТОВ Концерн «Ксімекс» з контрагентами та чорновими записами на 5 арк.;
- реквізити ТОВ «Левіском», ТОВ «БК «Вест Білдінг», ТОВ «Адіс Строй», ТОВ «Квантум плюс», ТОВ «Риторно» на 9 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_19 на 5 арк.;
- оборотньо-сальдова відомість ТОВ «Концерн «Ксімекс» по рах. 631 на 2 арк.;
- списки фізичних осіб на 2 арк.;
- реквізити ТОВ «Калєт» з чорновими записами на 1 арк.;
- аркуш з чорновими записами аванс на 1 арк.;
- сводні відомості по мийкі «Берлина» на 10 арк.;
- рахунок № 220 від 03.05.2016 на 1 арк.;
- файл з написом «Расчети по Донецку» з чеками на оплату карток «ПриватБанку» на 6 арк.;
- акт приймання-здачі виконаних робіт із замовником ТОВ «Сервіс Грейн» та розрахунок вартості виконаних робіт на 19 арк.;
- договори підряду № ЕН-169/14 від 22.12.2014., № ЕН-173/14 від 15.01.2015, № ЕН-06/15 від 15.01.2015, № ЕН-18/15 від 02.02.2015 на 12 арк.;
- роздруківка з чорновими записами на 4 арк.;
- роздруківка постачальника ТОВ «Корпорація Інженерфлюс» на 1 арк.;
- інформаційна картка ТОВ «Корпорація Інженерфлюс»;
- акти користування нежилими приміщеннями на 6 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 4 арк.;
- рахунки-фактури з оплатою ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 21 арк.;
- договори оренди нежилих приміщень ТОВ «Одеська Меблева Компанія» з ОСОБА_20 та ОСОБА_21 на 16 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» на 3 арк.;
- рахунки-фактури ПАТ «ППІ «Південмедбіосинтез» з документами на 11 арк.;
- акти звірки взаєморозрахунків на 3 арк.;
- акт користування нежилими приміщеннями № ОУ-0000965 на 1 арк.;
- акт здачі-приймання робіт № ОУ-0001249 на 1 арк.;
- табеля звіту робочого часу та ін. відповідні документи на 13 арк.;
- зведена відомість по мийці «Берлина» на 12 арк.;
- копія паспорту та диплому ОСОБА_22 на 6 арк.;
- довідка про вартість виконаних робіт на 10 арк.;
- калькуляції вартості збору шафи на 6 арк.;
- список співробітників на 1 арк.;
- податкова накладна № 78 від 29.08.2014 на 1 арк.;
- обороти по рах. 661 та документи на 5 арк.;
- список співробітників на 1 арк.;
- рахунок-фактура № СФ-0000100 від 28.12.2015 р. на 1 арк.;
- договір оренди нежилого приміщення № 2015-05-06 від 12.03.2015 р. з документами на 10 арк.;
- службова записка на преміювання та додатки на 3 арк.;
- обороти по рах. 661 та табеля обліку робочого часу на 9 арк.;
- довідки вартості виконання робіт та договірна вартість з «А`Негоциант» на 24 арк.;
- обороти по рах. 661 на 2 арк.;
- проформа заяви до ПАТ «БанкВосток» на 2 арк.;
- роздруківка фінансового звіту ТОВ «Елогістей» на 2 арк.;
- роздруківка видатков накладні на 2 арк.;
- свідоцтво ТОВ «Транс глобал» на 2 арк.;
- виписка з державного реєстру на 1 арк.;
- виписка з єдиного реєстру ОСОБА_22 на 1 арк. та довіреність ОСОБА_16 ;
- договір про переведення боргу № 1/ШК від 19.11.2015 у 3 екз. на 6 арк.;
- витяг з державного реєстру ОСОБА_23 на 3 арк.;
- роздруківка ПП «Країна Мрій» на 1 арк.;
- акти приймання-здачі від 30.06.2015 та 15.06.2015 на 2 арк.;
- копія рахунка на 1 арк.;
- розрахунок коригування платежу на 1 арк.;
- видаткова накладна та рахунок-фактура ТОВ «ТЕК Електронікс» на 2 арк.;
- видаткова накладна та рахунок-фактура ОСОБА_24 на 2 арк.;
- рахунок Київстар № 73-25204643 від 30.11.2015 на 1 арк.;
- акт здачі-приймання робіт № ОУ-0001396 та № ОУ-0001322 на 2 арк.;
- копія наряду замовлення №Овс-002259 від 20.11.2015 на 1 арк.;
- технічне завдання на підбор персоналу РК Мегаполіс-Персонал на 5 арк.;
- калькуляція вартості зору кафів на 8 арк.;
- роздруківка із списком фізичних осіб, табеля робочого часу з документами на 5 арк.;
- акт № 1 здачі-приймання проектно-пошукової науково-технічної продукції за договором № КС-ОД/15 від 23.11.2015 2 екз. на 2 арк.;
- акт № КС-0000002 на 1 арк.;
- службова записка директору «Оделеко» на 1 арк.;
- копія договору оренди обладнання № ЕЛ-ОД/14-3 від 01.04.2014 з документами на 6 арк.;
- довіреність ТОВ «Елогістейт» на 1 арк.;
- рахунок № 395 від 15.08.2016 на 1 арк.;
- роздруківка списку фізичних осіб на 7 арк.;
- чорнові записи з списками фізичних осіб та сумами на 11 арк.;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_25 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_25 ;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_18 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_18 ;
- швидкозшивач зеленого кольору з написом «СПД ОСОБА_18 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_18 ;
- швидкозшивач сірого кольору з написом «СПД ОСОБА_26 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_26 ;
- швидкозшивач синього кольору з написом «СПД ОСОБА_27 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_27 ;
- швидкозшивач червоного кольору з написом «СПД ОСОБА_28 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_28 ;
- швидкозшивач жовтого кольору з написом «СПД ОСОБА_16 » з реєстраційними документами та з документам фінансово-господарської діяльності ОСОБА_16 ;
- договір поставки № ВВС-2010-03/61 від 01.03.2010 з документами на 7 арк.;
- договір поставки № 110057 від 04.01.2010 з документами на 4 арк.;
- договір підряду №Р /44-11 від 23.05.2011 на 4 арк.;
- довідка про вартість виконаних робіт та договірна вартість ТОВ «Адіс-Строй» на 31 арк.;
- швидкозшивач сірого кольору з договорами та документами з підрядниками: ТОВ «Адіс Строй», ТОВ «Авесбуд», ТОВ «Укрбуд»;
- файл-швидкозшивач з договором купівлі-продажу № 12/08-49 від 20.06.2012, договору підряду на текучий ремонт приміщення (з документами) № Р/94-11 від 01.09.2011, договору підряду № Р/67-11 від 29.07.2011, договір про передачу права власності на знак для товарів та послуг від 30.04.2011;
- договір підряду з документами ТОВ «Адіс Строй» № 00039/13-М від 01.04.2013 на 13 арк.;
- договір підряду № 00/19-М від 10.05.2012 з ТОВ «Укрбуд» з документами на 45 арк.;
- реквізити ТОВ «Левіском» на 1 арк.;
- договір на консультативне обслуговування № КС-Од/13-17 від 13.01.2013 та № КС-Од/13-17 від 14.01.2013 з ТОВ «Південьгруп» на 6 арк.;
- акти приймання-здачі робіт з БК «Мега Буд» на 17 арк.;
- довідки вартості виконаних будівельних робіт на 36 арк.;
- роздруківка по контрагенту ТОВІ «Адіс Строй» на 3 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 3/14 та № 4/14 на 4 арк.;
- копія податкової накладної № 2559 від 02.11.2012 ТОВ «ТВК Вектор ВС» на 1 арк.;
- папка зеленого кольору з документами щодо руху коштів по рахункам ОСОБА_18 , ОСОБА_16 ;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 03.02.2014 - 2 екз. на 1 арк.;
- договір підряду № 13-33/1 від 23.09.2013 на 4 арк.;
- видаткові накладні № 90, 89, 87 від 23.04.2015 на 3 арк.;
- реквізити ТОВ «Нєва Транс» на 1 арк.;
- реквізити ТОВ «Клаб Консалт» на 1 арк.;
- роздруківки по взаємовідносинам з ТОВ «Нєва Транс» та ТОВ «Клаб Консалт» на 2 арк.:
- договір відступлення права вимоги № 2/13 від 09.08.2013, № 3/13 від 09.08.2012, № 4/13 від 09.08.2016 на 3 арк. з реквізитами ТОВ «Авесбуд»;
- договір відступлення права вимоги № 20/01 від 20.01.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 3/14 від 01.01.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 4/14 від 01.02.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 7/14 від 01.02.2014 на 1 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 8/14 від 03.02.2014 на 1 арк.;
- сводний реєстр заказів ТОВ «Мікатрейд» на 4 арк.;
- накладні та акт приймання-здачі робіт ТОВ «Нева Транс» на 4 арк.;
- копія постанови Окружного адміністративного суду м. Києва № 826/10764/14 на 3 арк.;
- довідки про вартість виконаних робіт з документами на 59 арк.;
- договори підряду та документа з ТОВ «Нєва-Транс» на 19 арк.;
- договір підряду та документи з ТОВ «Авесбуд» на 6 арк.;
- договір відступлення права вимоги № 2/14 на 1 арк.;
- податкові накладні ТОВ «Нева Транс» на 3 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_10 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_22 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_15 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_11 на 2 арк.;
- копія паспорту ОСОБА_29 на 2 арк.;
- договір анкета № 03217782101 на 5 арк.;
- індивідуальний договір про відкриття рахунку № 26052000060213UАН на 5 арк.;
- договір анкета № 0342448501 на 5 арк.;
- договір банківського вкладу № 26006588649801UАН на 5 арк.;
- договір банківського № 26002218499701UАН на 5 арк.;
- договір банківського вкладу № 2600841552701UАН на 5 арк.;
- конверти, якими надсилаються розрахункові банківські картки ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 у кількості 8 шт.;
- рахунки ФОП ОСОБА_16 на 2 арк.;
- роздруківка по рахунку НОМЕР_2 ОСОБА_38 на 1 арк.;
- акт наданих послуг від 29.04.2016 року № 4 за ліцензійним договором на 1 арк.;
- акти та рахунки постачальника ФОП ОСОБА_39 від 01.06.2016 року на 17 арк.;
- документи по випуску зарплатної картки на ім`я ОСОБА_22 . Otpbank на 6 арк.;
- не заповнені бланки накладних із печатками ПП «ЧСП-200», ПП «Лукус», ПП «Агротрейд», ТОВ «Фіал» на 11 арк.;
- замовлення послуг бізнес телефон Київстар на 2 арк.;
- акт здачі- прийняття робіт ФОП Туркмені на 2 арк.;
- записна книжка синього кольору Державний Експортний Банк України, одна шт.;
- чорна записна книжка одна шт.;
- товарні чеки на виплату ФОП ОСОБА_40 на 4 арк.;
- товарні чеки ФОП ОСОБА_41 на 8 арк.;
- акт виконаних робіт ФОП ОСОБА_42 на 3 арк.;
- рахунок -фактура ФОП ОСОБА_43 на 5 арк.;
- папка білого кольору з написом «Укрбуд» на 54 арк.;
- фінансовий звіт Концерн Ксімекс за 1 квартал 2016 року на 30 арк.;
- роздруківка по взаємовідносинам із контрагентами за 2014 рік на 27 арк.;
- акт здачі-прийняття робіт ФОП ОСОБА_44 , ФОП ОСОБА_45 на 2 арк.
- роздруківка із номерами рахунків ТОВ «Концерн Ксімекс» на 2 арк.;
- роздруківки ФОП ОСОБА_46 , ФОП ОСОБА_45 на 26 арк.;
- печатка ФОП « ОСОБА_45 » код 1429701576 одна;
- печатка із підписом синього кольору одна;
- печатка ФОП « ОСОБА_43 » код НОМЕР_3 ;
- конверти Приватбанк із написом « ОСОБА_47 » один;
- конверт Приватбанк картка універсальна два;
- конверт Приватбанк з надписом ОСОБА_47 один;
- чекова книжка СПД Руденко одна;
- чекова книжка ФОП ОСОБА_25 одна;
- чекова книжка синього кольору одна;
- конверт з банку Otpbank чотири штуки;
- швидкозшивач чорного кольору з чековими книжками та довіреностями ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_22 , ОСОБА_50 , ОСОБА_25 , ОСОБА_16 6 шт.;
- договір № 17 до договору надання юридичних послуг від 01.06.2012 з документами 2 арк.;
- договір № 17 на оказання послуг на підбор персоналу від 22.03.2013 з документами - 4 арк.;
- договір підряду № 0023/13-М від 01.03.2013 з документами на 30 арк.;
- договір від 01.01.2013 на 2 арк.;
- договір надання юридичних послуг від 01.06.2012 на 2 арк.;
- договір надання послуг № 2018 від 14.06.2012 на 2 арк.;
- договір № КС-ОД/12-205 від 23.07.2012 на 2 арк.;
- договір № КС-ОД/12-234 перевезення вантажу автомобільним транспортом від 21.08.2012 з документами на 3 арк.;
- договір № КС-ОД/12-255 від 11.09.2012 з документами на 3 арк.;
- додаткова угода про розірвання угоди на 2 арк.;
- ключ доступу до системи клієнт-банк «Vasсо» білого кольору;
- папка жовтого кольору з написом Extrella ADC 87 арк.;
- роздруківки контрактів по офшорним підприємствам Кіпру та Панами з печатками на 97 арк.;
- папка синього кольору з роздруківками контрактів офшорних підприємств на 122 арк.;
- записник чорного кольору;
- папка чорного кольору з паролями на одному арк.;
- папка помаранчевого кольору з документами по руху грошових коштів ТОВ «Концерн Ксімекс» на 16 арк.;
- папка помаранчевого кольору з документами по руху грошових коштів ТОВ «Концерн Ксімекс» на 37 арк.;
- папка червоного кольору з документами із зазначенням телефонних номерів співробітників ТОВ «Концерн Ксімекс» на 19 арк.;
- папка помаранчевого кольору з роздруківками по ФОП на 28 арк.;
- папка червоного кольору з документами по відкритим рахункам на ФОП ОСОБА_45 на 48 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим рахункам на ФОП ОСОБА_51 на 56 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_43 на 54 арк.;
- папка жовтого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_52 на 64 арк.;
- папка чорного кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_48 на 51 арк.;
- папка сірого кольору з документами по відкритим банківським рахункам на ФОП ОСОБА_53 на 43 арк.;
- договір по наданню послуг ФОП ОСОБА_54 від 01.07.2015 року на 6 арк.;
- акт надання послуг ФОП ОСОБА_54 від 01.07.2015 року на 4 арк.;
- видаткові накладні по ФОП ОСОБА_55 на 13 арк.;
- видаткові накладі по ФОП ОСОБА_45 на 3 арк.;
- жовтий конверт «Ксімекс» з видатковими накладними 45 арк.;
- жовтий конверт «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 , ФОП ОСОБА_56 та інші на 35 арк.;
- роздруківки по приходним касовим ордерам ФОП ОСОБА_55 , ФОП ОСОБА_45 на 17 арк.;
- папка чорного кольору з роздруківками по рахунках ФОП ОСОБА_46 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_57 на 137 арк.;
- жовтий конверт з надписом «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 на 36 арк.;
- жовтий конверт з надписом «Ксімекс» з видатковими накладними ФОП ОСОБА_45 на 46 арк.;
- рекламний лист на 1 арк.;
- видаткова накладна № 34761 від 01.06.2007 на 1 арк.;
- накладна № 379 від 07.07.2007 на 1 арк.;
- накладна 380 від 25.06.2007 на 1 арк.;
- податкові накладні ТОВ «Євроторг» на 3 арк.;
- податкова накладна ТОВ «Спецторгсервіс» на 1 арк.;
- накладна № 49 від 06.11.2007 на 1 арк.;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_4 ;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_5 ;
- чекова книжка по рахунку НОМЕР_6 ;
- магнітнитий ключ з номером 222;
- конверт з чорновими записами логинами та паролями 1 шт;
- печатка СПД ОСОБА_58 код НОМЕР_7 ;
- печатка СПД ОСОБА_22 код НОМЕР_8 ;
- печатка СПД ОСОБА_59 код НОМЕР_9 ;
- печатка СПД ОСОБА_60 код НОМЕР_3 ;
- печатка СПД ОСОБА_61 код НОМЕР_10 ;
- печатка ОСОБА_27 код НОМЕР_11 ;
- печатка ОСОБА_18 код НОМЕР_12 ;
- довіреність ОСОБА_15 від 23.08.2016 оригінал та копія;
- картка Приватбанку НОМЕР_13 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_14 ОСОБА_62 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_15 ОСОБА_63 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_16 ОСОБА_64 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_17 ОСОБА_65 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_18 ОСОБА_66 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_19 ОСОБА_67 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_20 ОСОБА_68 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_21 ОСОБА_69 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_22 ОСОБА_70 ;
- карта Укрсиббанк НОМЕР_23 ОСОБА_71 ;
- карта Приватбанк НОМЕР_24 , скасувати.
Зобов`язати слідчого повернути вищевказане вилучене майно.
Ухвала апеляційного суду Одеської області є остаточною і оскарженню не підлягає.
Судді апеляційного суду
Одеської області ОСОБА_2
ОСОБА_3
ОСОБА_4
Копія вірна: суддя ОСОБА_2
Суд | Апеляційний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 61898722 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Апеляційний суд Одеської області
Бойченко М. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні