Справа № 3-6212/16 (760/539/16-п)
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 вересня 2016 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Панькіна Д.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1, проживає та зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1, керівник ТОВ «Тетра Плюс» (код ЄДРПОУ 39714516, 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, 7/1), за ознаками порушення митних правил, передбаченого ст. 472 МК України , -
в с т а н о в и в:
27.10.2015 року через митний кордон України, міжнародний пункт пропуску «Одеський морський торговельний порт» митного поста «Одеса-порт» Одеської митниці ДФС, на морському судні СМА CGM VOLGA, у контейнері №BMOU5560885, з Китаю на митну територію України на адресу одержувача - TOB «ТЕТРА ПЛЮС» (Україна, 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 7/1, код ЄДРПОУ 39714516), ввезено товари «стартери, направляючі шини, кришки зчеплення, інші запчастини до пилок тощо», у кіл кості 1330 пакувальних місць, загальною вагою брутто 23125,34 кг, загальною вагою нетто 21237,5 кг, загальною фактурною вартістю 41464,52 доларів США.
Після доставки зазначених товарів, 29.10.2015 року директором TOB «ТЕТРА ПЛЮС» ОСОБА_3 з метою визначення кількісних та якісних характеристик цих товарів подана заява до митного поста «Західний» щодо проведення фізичного огляду товарів, який провів безпосередньо ОСОБА_3, та за результатами якого 29.10.2015 року ОСОБА_3, як декларантом, на митному посту «Західний» (відділ митного оформлення № 2, м. Київ, вул. Велика Кільцева, 4), подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ, якій присвоєно номер 100250002/2015/060503 (електронне декларування).
При цьому, у декларації ОСОБА_3 заявлено наступні відомості про товари: - товар № 1 «пристрої спеціального призначення, не містять озоноруйнівних речовин: стартери механічні», вагою брутто 7609,72 кг, нетто - 7000 кг, кіл кістю 38365 шт., код товару 8479899790 (ставка мита - 0%), нараховано та сплачено: мито - 0 грн., додаткового митного збору - 16021,23 грн., ПДВ - 67289,17 грн.
- товари № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11 «частини пилок ланцюгових: направляючі шини, кришки зчеплення, «масло насоси, зірочки, сальники, прокладки, колінчаті вали, комплекти циліндрів, поршні, напильники, шліфувальні диски, заточні станки для ланцюгів, редуктори» відповідно до МД.
У період з 30.10.2015 року по 03.11.2015 року проводився митний огляд цих товарів, у присутності співробітників ДФС України.
Під час митного огляду товарів, заявлених декларантом за МД №100250002/2015/060503, виявлені наступні невідповідності: при огляді виявлено вантаж, не задекларований у МД (без ознак приховуванням від митного контролю), що являє собою пружини, кількістю 10000 шт., розміщених в 50 коробах по 200 шт., вагою нетто 717 кг; товар № 1 задекларований як механічні стартери являє собою частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил, вагою нетто 5682 кг (заявлена вага за МД становит 7000 кг), за кодом 8479899790 згідно з УКТЗЕД.
Під час огляду здійснено фотографування пакувальних місць та товарів.
Додатково, митницею проведена перевірка правильності класифікації декларантом товару № 1 «механічні стартери», що був під час огляду встановлений як частини до пилок ланцюгових: кришка з стартером.
За результатами цієї перевірки винесено Рішення про визначення коду товару від 04.11.2015 року № KT-100000000-0142-2015, згідно з яким товар № 1 повинен бути класифікований за описом: «частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил», та кодом товару згідно з УКТЗЕД 8467 91 00 90 (ставка мита 4%).
Різниця між митними платежами по товару № 1 заявленими в митній декларації №100250002/2015/060503 та платежами, які повинні сплачуватись за кодом УКТЗЕД 8467 91 00 90 зі ставкою мита - 4 %, становить - 15380,37 грн. (з них мито - 12816,98 грн., ПДВ - 2563,39 грн.).
Директором ТОВ «ТЕТРА ПЛЮС» ОСОБА_3 надано пояснення, згідно яких, внесення в митну декларацію даних щодо найменування товарів, коду товарів ним здійснено на підставі товаросупровідних документів, а при фізичному огляді ним не було виявлено невідповідностей.
Таким чином, ще до подачі декларації, ОСОБА_3 як декларант скористався правом на проведення фізичного огляду товарів, провів його, однак заявив в митній декларації неточні відомості щодо наявності товару (пружини, кількістю 10000 шт., вагою нетто 717 кг) та щодо найменування товару (пристрої спеціального призначення, не містять озоноруйнівних речовин: стартери механічні замість частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил).
Тобто, ОСОБА_3 у МД № 100250002/2015/060503, взагалі не заявив товар «пружини», та у графі 31 товару № 1 («вантажні місця та опис товару») цієї декларації не зазначив точні відомості про товар «механічні стартери», як запчастини до бензопил, що вплинуло на декларування ним невірного коду товару у графі 33 декларації - 8479899790.
Відповідно до ст. 459 МК України суб'єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.
Відповідно до п. 3 ст. 75 МК України для поміщення товарів у митний режим імпорту особа, на яку покладається дотримання вимог митного режиму, повинна: подати митному органу, що здійснює випуск товарів, документи на такі товари; сплатити митні платежі, якими відповідно до законів України обкладаються товари під час ввезення на митну територію України в режимі імпорту; виконати встановлені відповідно до закону вимоги щодо заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з ч.1 ст. 257 митного кодексу України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно до Митного кодексу України (підпункти 5.а, 5.6, 5.е частини 8 статті 257), декларант зобов'язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, торгівельний опис, кількість, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, а також код товару згідно з УКТЗЕД.
Відповідно до пунктів 1 та 3 частини 1 ст. 266 МК України декларант зобов'язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.
Згідно з ч.8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Пунктом 4 частини 1 статті 266 МК України, передбачено, що за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Таким чином, своїми діями декларант, громадянин України ОСОБА_3 не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей щодо наявності, найменування та кількості товарів «пружини» та «частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил», які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, тобто вчинив порушення митних правил, передбачене статтею 472 Митного кодексу України.
В зв'язку з чим 10 листопада 2015 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №0838/10000/15, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України.
30.11.2015 року відділом провадження у справах про порушення митних правил, з метою уточнення обставин винесення рішення від 04.11.2015 року № KT-100000000-0142-2015 про визначення коду товару № 1 «механічні стартери», до управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання направлено службову записку. Відповідно до службової записки від 01.12.2015 року №2525/26-70-25-04-03 встановлено, що рішення прийнято на підставі додаткових документів з мережі Інтернет, результатів митного огляду та у відповідності до пояснень УКТЗЕД. Крім того, повідомлено, що до митниці не надходили звернення (скарги, заяви) від TOB «Тетра Плюс» з приводу перегляду Рішення.
Відповідно до висновку експертизи Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС від 09.12.2015 року № 142005901-1140 встановлено вартість товарів за одиницю, а саме:
запасні частини до бензопили: стартер ручний. На упаковці наявне маркування виробника «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 22,50 грн. за 1 шт.;
запасні частини до бензопили - пружина ручного стартера. На упаковці наявне маркування «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 99,00 грн. за 1 шт.
Відповідно до протоколу про тимчасове вилучення товарів від 16.11.2015 року та опису предметів від 16.11.2015 року вилучено та передано на відповідальне зберігання на склад митниці, безпосередні предмети правопорушення у кількості - запасні частини до бензопили : стартер ручний. На упаковці наявне маркування виробника «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 22 835 шт., та запасні частини до бензопили - пружина ручного стартера. На упаковці наявне маркування «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 9 990 шт.
Таким чином, загальна вартість безпосередніх предметів правопорушення, з урахуванням проведеної товарознавчої експертизи становить: - запасні частини до бензопили: стартер ручний. На упаковці наявне маркування виробника «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 513 787,50 грн., - запасні частини до бензопили - пружина ручного стартера. На упаковці наявне маркування «High Quality Parts PROFESSIONAL GARDEN TOOLS» - 989 010,00 грн., загальна вартість предметів правопорушення становить 1 502 797, 50 грн.
Безпосередні предмети правопорушення, згідно опису предметів до протоколу про порушення митних правил № 0838/10000/15 від 16.11.2015 року вилучені та знаходяться на відповідальному зберіганні на складі Київської міської митниці ДФС за адресою: м. Київ, бул. І.Лепсе, 8-а.
Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил ОСОБА_3 у судове засідання не з'явився, будучи повідомлений про час та місце розгляду справи. Крім того, оголошення про день та час розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом'янського районного суду м. Києва.
Представник Київської міської митниці ДФС України Панькін Д.В. у судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС та просив притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил.
Суд, заслухавши представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, приходить до наступного висновку.
Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються як вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
Статтею 472 МК України передбачено відповідальність особи за недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.
Виходячи з диспозиції вказаної статті, суб'єктом її дії є особа, яка безпосередньо вчинила дії, спрямовані на недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.
Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Судом встановлено, що 27.10.2015 року через митний кордон України, міжнародний пункт пропуску «Одеський морський торговельний порт» митного поста «Одеса-порт» Одеської митниці ДФС, на морському судні СМА CGM VOLGA, у контейнері №BMOU5560885, з Китаю на митну територію України на адресу одержувача - TOB «ТЕТРА ПЛЮС» (Україна, 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 7/1, код ЄДРПОУ 39714516), ввезено товари «стартери, направляючі шини, кришки зчеплення, інші запчастини до пилок тощо», у кіл кості 1330 пакувальних місць, загальною вагою брутто 23125,34 кг, загальною вагою нетто 21237,5 кг, загальною фактурною вартістю 41464,52 доларів США.
Після доставки зазначених товарів, 29.10.2015 року директором TOB «ТЕТРА ПЛЮС» ОСОБА_3 з метою визначення кількісних та якісних характеристик цих товарів подана заява до митного поста «Західний» щодо проведення фізичного огляду товарів, який провів безпосередньо ОСОБА_3, та за результатами якого 29.10.2015 року ОСОБА_3, як декларантом, на митному посту «Західний» (відділ митного оформлення № 2, м. Київ, вул. Велика Кільцева, 4), подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ, якій присвоєно номер 100250002/2015/060503 (електронне декларування).
При цьому, у декларації ОСОБА_3 заявлено наступні відомості про товари:
товар № 1 «пристрої спеціального призначення, не містять озоноруйнівних речовин: стартери механічні», вагою брутто 7609,72 кг, нетто - 7000 кг, кіл кістю 38365 шт., код товару 8479899790 (ставка мита - 0%), нараховано та сплачено: мито - 0 грн., додаткового митного збору - 16021,23 грн., ПДВ - 67289,17 грн.;
товари № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11 «частини пилок ланцюгових: направляючі шини, кришки зчеплення, «масло насоси, зірочки, сальники, прокладки, колінчаті вали, комплекти циліндрів, поршні, напильники, шліфувальні диски, заточні станки для ланцюгів, редуктори» відповідно до МД.
У період з 30.10.2015 року по 03.11.2015 року проводився митний огляд цих товарів, у присутності співробітників ДФС України.
Під час митного огляду товарів, заявлених декларантом за МД №100250002/2015/060503, виявлені наступні невідповідності: при огляді виявлено вантаж, не задекларований у МД (без ознак приховуванням від митного контролю), що являє собою пружини, кількістю 10000 шт., розміщених в 50 коробах по 200 шт., вагою нетто 717 кг; товар № 1 задекларований як механічні стартери являє собою частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил, вагою нетто 5682 кг (заявлена вага за МД становит 7000 кг), за кодом 8479899790 згідно з УКТЗЕД.
Під час огляду здійснено фотографування пакувальних місць та товарів.
Додатково, митницею проведена перевірка правильності класифікації декларантом товару № 1 «механічні стартери», що був під час огляду встановлений як частини до пилок ланцюгових: кришка з стартером.
За результатами цієї перевірки винесено Рішення про визначення коду товару від 04.11.2015 року № KT-100000000-0142-2015, згідно з яким товар № 1 повинен бути класифікований за описом: «частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил», та кодом товару згідно з УКТЗЕД 8467 91 00 90 (ставка мита 4%).
Різниця між митними платежами по товару № 1 заявленими в митній декларації №100250002/2015/060503 та платежами, які повинні сплачуватись за кодом УКТЗЕД 8467 91 00 90 зі ставкою мита - 4 %, становить - 15380,37 грн. (з них мито - 12816,98 грн., ПДВ - 2563,39 грн.).
Відповідно до ст. 459 МК України суб'єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.
Відповідно до п. 3 ст. 75 МК України для поміщення товарів у митний режим імпорту особа, на яку покладається дотримання вимог митного режиму, повинна: подати митному органу, що здійснює випуск товарів, документи на такі товари; сплатити митні платежі, якими відповідно до законів України обкладаються товари під час ввезення на митну територію України в режимі імпорту; виконати встановлені відповідно до закону вимоги щодо заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно ч.1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
Відповідно до ч. 8 ст. 257 МК України митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється органами доходів і зборів на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться відомості про товари, зокрема, його найменування, торговельний опис, кількість, і у тому числі у вигляді кодів.
Пунктом 1 частини 1 статті 266 МК України передбачено, що декларант зобов'язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом.
Згідно ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Згідно ч. 4 ст. 266 МК України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.
Митним Кодексом України, зокрема, ст. 69 передбачено, що саме митні органи здійснюють контроль правильності і класифікації товарів, поданих до митного оформлення згідно УКТЗЕД. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари, при цьому рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковим.
Згідно ст. 266 МК України, перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів.
З письмових пояснень директора ТОВ «Тетра Плюс» ОСОБА_3 (а.с.а.с.31-34) вбачається, що внесення в митну декларацію даних щодо найменування товарів, коду товарів ним було здійснено на підставі товаросупровідних документів, а при фізичному огляді ним, як декларантом, не було виявлено невідповідностей.
Разом з тим, 04.11.2015 року відділ класифікації товарів за № KT-100000000-0142-2015 виніс Рішення про визначення коду товару (а.с.а.с. 36-37), згідно з яким товар № 1 повинен бути класифікований за описом: «частини до бензоінструменту ручного: механічні стартери до бензопил», та кодом товару згідно з УКТЗЕД 8467 91 00 90 (ставка мита 4%).
Зазначене рішення митного органу та протокол про порушення митних правил №0838/10000/15 від 10.11.2015 року ТОВ «Тетра Плюс» було оскаржено до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 01 червня 2016 року провадження у справі №826/26959/15 за позовом ТОВ «Тетра Плюс» до Київської міської митниці ДФС в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування протоколу про порушення митних правил від 10.11.2015 року №0838/10000/15 та протоколу про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил від 16.11.2015 року № 0838/10000/15 в частині зміни коду УКТЗЕД 8479899790 «Пристрої спеціального призначення, не містять озоноруйнівних речовин: стартери механічні в упаковці» на код УКТЗЕД 8467910090 «Частини до бензоінструменту ручного: механічний стартер до бензопили в упаковці» та їх вилучення - закрито.
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 01 червня 2016 року в справі №826/26959/15 в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетра Плюс» до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару та протоколів про порушення митних правил, про тимчасове вилучення товарів відмовлено повністю.
Відповідно до положень ст. 266 Митного кодексу України декларант виконує всі обов'язки і несе передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов'язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.
Згідно з ч. 1 ст. 11 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим з необережності, коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання шкідливих наслідків своєї дії чи бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була і могла їх передбачити.
Таким чином, ОСОБА_3, як декларант, маючи всю необхідну інформацію для заявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товар та правильного визначення коду УКТ ЗЕД, вчинив дії, що виразилися у недекларуванні товарів, тобто незаявлені за встановленою формою точних та достовірних відомостей щодо наявності, найменування або назви, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, та мають ознаки порушення митних правил, передбачених ст. 472 МК України.
Суб'єктивна сторона характеризується умисною формою вини. Для кваліфікації дій за ст. 472 МК України не мають значення мотив і мета їх вчинення, а також чи настали від цього шкідливі наслідки.
Оцінюючи в сукупності надані докази, суд знаходить їх належними та допустимими, у зв'язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення ОСОБА_3 порушення митних правил, передбачених ст. 472 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи, у зв'язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а в разі розгляду судами (суддями) справ про триваючі порушення митних правил, у тому числі передбачені статтями 469, 477-485 цього Кодексу, - не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.
Згідно ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, за закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків.
Враховуючи те, що на час розгляду справи в суді сплинули строки накладення адміністративного стягнення, провадження у справі підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.
Керуючись ст. 467, 472, 486, 489, 495, 522, 527 МК України, ст.ст. п.7 ст.247, 251, 252, 280 КУпАП України, суддя, -
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_3 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, адміністративне стягнення за порушення митних правил не накладати у зв'язку із закінченням строків, передбачених ч. 2 ст. 467 МК України, а справу закрити на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.
Предмети правопорушення, що вилучені та передані на відповідальне зберігання на склад Київської міської митниці ДФС України за адресою: м. Київ, бул. І.Лепсе, 8-а згідно опису предметів та протоколу про тимчасове вилучення товарів від 16 листопада 2015 року у справі про порушення митних правил №0838/10000/15 від 10.11.2015 року, повернути ОСОБА_3.
Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя Л.І.Кізюн
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2016 |
Оприлюднено | 17.10.2016 |
Номер документу | 61906259 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Кізюн Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні