Постанова
від 05.10.2016 по справі 302/823/16-а
МІЖГІРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 302/823/16-а

2-а/302/56/16

Категорія 39

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05.10.2016 р.

смт. Міжгір`я

Міжгірський районний суд Закарпатської області

в особі суддя Кривка Володимир Павлович

секретар Гажук Н.В.,

з участю: позивача - представник ОСОБА_1,

представників третіх осіб:

від Закарпатської обласної ради - ОСОБА_2,

від Хустської ОДПІ Закарпатської області - ОСОБА_3,

співвідповідач - державний реєстратор Міжгірської РДА ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в райсуді в смт.Міжгір'ї справу за позовом НПП "Синевир" до ОСОБА_5 сільської ради , КП "Міжгірське БТІ", державного реєстратора Міжгірської РДА, КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці, треті особи без самостійних вимог: Закарпатська обласна рада, Міжгірське відділення Хустська ОДПІ в Закарпатській області про визнання протиправними дій ОСОБА_5 сільської ради щодо видачі свідоцтва права власності серії ЯЯК № 94012 від 07.04.2008 р. та визнання протиправною і скасування державної реєстрації права власності за реєстраційним номером 22821754 від 07.04.2008 р. на комплекс будівлю музей лісу і сплаву в с.Синевир без номера Міжгірського району Закарпатської області із записом спільної комунальної власності за власником Закарпатською обласною радою, -

В С Т А Н О В И В :

12.09.2016 р. представник НПП «Синевир» звернувся до суду з адміністративним позовом в якому просив визнати незаконним та скасувати рішення ОСОБА_5 сільської ради Міжгірського району Закарпатської області № 15 від 20 березня 2008 року. 29.09.2016 року позивач подав суду заяву про зміну предмета позову та залучення у справу співідповідачів КП "Міжгірське БТІ", державного реєстратора Міжгірської РДА і третю особу Міжгірське відділення Хустська ОДПІ в Закарпатській області. Позовні вимоги обгрунтовані так. Згідно рішення виконавчого комітету ОСОБА_5 сільської ради № 15 від 20.03.2008 р., згідно якого надано юридичну адресу комплексу будівель музею лісу і сплаву на Чорній ріці, як об'єкту спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та п. 2 цього рішення надано дозвіл на оформлення права власності на нерухоме майно, як на об'єкт спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області з відповідним виготовленням свідоцтва про право власності у комунальному підприємстві «Міжгірське бюро технічної інвентаризації».

На підставі вищевказаного рішення ОСОБА_5 сільською радою було видано Закарпатській обласній раді свідоцтво про право власності серії ЯЯЯ № 94012 від 07.04.2008 р. на нерухоме майно, а саме, комплекс будівель Музею лісу і сплаву на Чорній ріці, що включає у себе: А- будинок; Б- музей лісу і сплаву; В- Колиба; Г- будинок; Д- форелерозплідник. На підставі виданого свідоцтва комунальним підприємством Міжгірської селищної ради «Міжгірське БТІ» було зареєстровано право власності за Закарпатською обласною радою на вищезазначене нерухоме майно.

22.09.2016 року ОСОБА_5 сільською радою на 8 сесії 7 скликання, керуючись п. 15 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», прийнято рішення № 7, яким зокрема скасовано та визнано недійсним рішення виконавчого комітету від 20.03.2008 р. за № 15 «Про оформлення права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області».23.05.2008 р. Закарпатською обласною радою було прийнято рішення за № 579, яким створено комунальне підприємство „ Музей лісу і сплаву на Чорній ріці", за яким закріплено об'єкт нерухомого майна - Музей ллісу і сплаву на Чорній ріці.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, з 16.07.2014 КП «Музей лісу і сплаву на Чорній ріці» Закарпатської обласної ради (код ЄДРПОУ 35865490) перебуває в стані припинення, відповідно до рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 03.07.2014 про неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону №807/521/14 від 13.03.2014 р.

Позивач вважає, що рішення прийняті в супереч вимогам законодавства та порушують законні права та інтереси держави в особі НПП "Синевир". Зокрема, згідно постанови ОСОБА_3 Міністрів УРСР від 05 січня 1989 року № 7, позивач є суб'єктом природо-заповідного фонду загальнодержавного значення. Відповідно до п. 10.2 Положення про НПП «Синевир», все майно парку є державною власністю та закріплено за парком на праві оперативного управління.Музей лісу і сплаву на Чорній ріці (включаючи форелеінкубатор, гуртожитки та інші будівлі біля музею) згідно акту прийому-передачі від 25.07.1989 р. був переданий на баланс НПП «Синевир» від Міжгірського лісокомбінату. Музей лісу і сплаву та інші будівлі на Чорній ріці, розміщені на земельній ділянці, що знаходиться у постійному користуванні НПП «Синевир» (державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ЗК № 002483від 29.12.1997 р.) та перебували на балансі НПП «Синевир» як на момент прийняття спірних рішень, так і по теперішній час.

Вищезазначені дії та рішення відповідачів були прийняті без будь-якого погодження з Мінприроди та Національним природним парком «Синевир», на балансі якого перебувають вищевказані об'єкти.

Таким чином, Закарпатською обласною радою та ОСОБА_5 сільською радою юридично вилучено об'єкти державної форми власності з порушенням встановленого законом порядку.

17.05.2013 року на 14 сесії 6 скликання Закарпатської обласної ради прийняте рішення за № 752 «Про надання згоди на передачу нерухомого майна в державну власність», п. 1 якого вирішено звернутися до Кабінету Міністрів України з пропозицією прийняти зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області об'єкт нерухомого майна - Музей лісу і сплаву на Чорній ріці у державну власність. П. 2 цього ж рішення - надати згоду на передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області об'єкта нерухомого майна - Музей лісу і сплаву на Чорній ріці у державну власність.

17.03.2016 року на 2 сесії сьомого скликання Закарпатської обласної ради прийнято рішення «Про внесення змін до рішення обласної ради від 17.05.2013 р. № 752» яким визначений чіткий перелік об'єктів, що пропонується передати у державну власність, а саме: А - будинок, Б - Музей лісу і сплаву, В - колиба, Г - Будинок, Д - форелерозплідник (Міжгірський район, с.Синевир).

22.09.2016 року ОСОБА_5 сільською радою на 8 сесії 7 скликання, керуючись п. 15 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», прийнято рішення № 7, яким, зокрема: скасовано та визнано недійсним рішення виконавчого комітету від 20.03.2008 р. за № 15 «Про оформлення права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області». Тобто, ОСОБА_5 сільська рада сама скасувала та визнала недійсним рішення виконкому № 15 на підставі якого було видано свідоцтво про право власності серії ЯЯЯ № 94012 від 07.04.2008 р. Позивач вважає, що зазначені рішення свідчать про те що, Закарпатська обласна рада та ОСОБА_5 сільська рада фактично не заперечують проти повернення комплексу будівель музею лісу і сплаву на Чорній ріці у державну власність.Натомість скасувати державну реєстрації права власності за реєстраційним номером 22821754 від 07.04.2008 р. на комплекс будівель музей лісу і сплаву в с.Синевир без номера Міжгірського району Закарпатської області із записом спільної комунальної власності за власником Закарпатською обласною радою державний реєстратор відмовляється, оскільки право власності на цей об'єкт було зареєстровано КП "Міжгірським БТІ". Натомість КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" припинив господарську діяльність, не дає звітності, не має фактичного керівництва, а тому внаслідок цього за постановою адміністративного суду діяльність цього господарського суб'єкта припинено. Натомість фактично реальної передачі майна музею лісу і сплаву з державної власності від балансоутримувача державного підприємства НПП "Синевир" в комунальну власність Закарпатської обласної ради в особі балансоутримувача КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" не відбулось.

Представник позивача вимоги підтримав. Просить узяти до уваги, що КП "Міжгірське БТІ" на час розгляду справи не має повноважень для здійснення державної реєстрації переходу речових прав на нерухоме майно, бо законом ці повноваження з 01.01.2013 р. виключають державні реєстратори відповідно до положень закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Натомість державний реєстратор не може зареєструвати перехід права власності, бо відсутні заява та документи від КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" щодо акту передачі об'єктів зареєстрованого майна внаслідок припинення діяльності підприємства.

Відповідач в особі ОСОБА_5 сільської ради позов визнав повністю, про що в справу подано заяву сільським головою.

Співвідповідач у в особі державного реєстратора Міжгірської РДА позов визнала і пояснила, що реєстрація зміни власника об'єктів музею лісу і сплаву в позасудовому порядку можлива за умови подання заяви та документів, передбачених законом, зокрема актів прийому і передачі майна з комунальної власності в державну за участі заінтересованих осіб і представників від НПП "Синевир", Фонду держмайна України, Закарпатської облради, КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці". Натомість таких документів не надано, а діяльність комунального підприємства припинено за рішенням суду і таке не здійснює ліквідацію, тому скасування державної реєстрації можливе за рішенням суду.

Представник КП "Міжгірське БТІ" в судове засідання не з'явився. Згідно довідки в справі судова повістка з додатком позовної заяви та матеріалів вручалась особисто представнику співвідповідача 04.10.2016 р. через представника позивача..У судовому засіданні представник позивача з цього приводу допитався як свідок за його клопотанням і повідомив, що судову повістку і додані документи представник КП "Міжгірське БТІ" відмовився отримати з мотивів надіслати їх поштою. Відповідно до положень ст. 35 ч.ч. 1, 9-11, ст. 37 КАС, суд, за згодою усіх учасників адміністративного провадження, визнав, що цей співвідповідач є таким, що повідомлений про дату, час і місце судового засідання.

Представник КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" у судове засідання не з'явився. Згідно повідомлень представників позивача і третьої особи Хустської ОДПІ, Закарпатської обласної ради це підприємство припинило діяльність за рішенням суду, керівництво звільнено, ліквідатора не призначено. Публікація про це подана в 2014 році.

Суд ухвалив згідно з ст. 128 ч.4 КАС України справу вирішити на підставі наявних доказів.

Третя особа Закарпатської обласної ради в особі уповноваженого представника заперечень на позов не подав.

Третя особа Хустське об'єднане ДПІ в особі уповноваженого представника з позовом погодився, а позицію обгрунтував тим, що КП "Музей лісу і сплаву" припинив господарську діяльність на підставі постанови Закарпатського окружного адмінсуду від 13.03.2016 р. (справа № 807/521/14), яке набрало законної сили. Це рішення суду винесено за позовом третьої особи (ДПІ) і таким установлено, що відповідач більше року не надає в податкову інспекцію звітність, а заборгованість до бюджету по податках і зборах відсутня. Остання звітність підприємства подавалась 05.08.2010 р.. Керівник і головний бухгалтер цього підприємства звільнені з роботи у 2010 році.

Оцінивши позиції сторін, доводи їх представників у судовому засіданні, докази подані в справу, суд установив такі обставини, які ніким не ос порені і визнані в суді.

Згідно рішення Закарпатської обласної ради № 514 від 12.03.2008 р. об'єкт нерухомого майна - "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" внесено в Перелік об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (п. 1). Пунктом 2 цього ж рішення доручено управлінню з питань майна комунальної власності Закарпатської облдержадміністрації здійснити організаційно - правові заходи щодо прийому нерухомого майна "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці "( виготовити свідоцтво про право власності, інвентарну справу та інші необхідні документи).

Згідно рішення виконкому ОСОБА_5 сільської ради № 15 від 12.03.2008 р. на підставі зазначеного рішення Закарпатської обласної ради вирішено : - надати юридичну адресу об'єкту спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області комплексу будівель "Музею лісу і сплаву на Чорній ріці" Міжгірського району села Синевир, б/н; - оформити право власності на нерухоме майно - об'єкт спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області комплекс будівель Музею лісу і сплаву: А - будинок, Б- музей, В - колиба, Г - будинок, Д - форелерозплідник, - за адресою Міжгірський район, с. Синевир, б/н за Закарпатською обласною радою; - оформити свідоцтво про право власності в Міжгірському підприємстві технічної інвентаризації . На підставі цього рішення виконкому ОСОБА_5 сільської ради сільським головою с. Синевир видано свідоцтво про право власності серія ЯЯЛ № 940012 від 07.04.2008 р. на зазначені об'єкти нерухоме майно із записами власника - Закарпатська обласна рада з формою власності - спільна комунальна. На підставі цього свідоцтва в КП «Міжгірське БТІ» Міжгірської районної ради проведено державну реєстрацію права власності на нерухоме майно від 07.04.2008 р. за реєстраційним номером 22821754 з виготовленням технічної документації на комплекс указаних будівель і споруд.

Згідно рішення Закарпатської обласної ради № 579 від 23.05.2008 р. : створено комунальне підприємство «Музей лісу і сплаву на Чорній ріці Закарпатської обласної ради», закріплено за цим підприємством об'єкт нерухомого майна «Музей лісу і сплаву на Чорній ріці (Міжгірський район) на правах повного господарського відання; доручено управлінню з питань майна комунальної власності Закарпатської ОДА здійснити необхідні організаційно -правові заходи щодо створення комунального підприємства «Музей лісу і сплаву на Чорній ріці» (розробити та погодити статут, здійснити реєстрацію підприємства у відповідних органах, укласти контракт із керівниками підприємства.

Згідно рішення Закарпатської обласної ради № 752 від 17.05.2013 р. вирішено : звернутись до Кабінету Міністрів України з пропозицією прийняти зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області об'єкт нерухомого майна - Музей лісу і сплаву на Чорній ріці (Міжгірський район, с. Синевир) - у державну власність; - надати згоду на передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області об'єкт нерухомого майна - Музей лісу і сплаву на Чорній ріці (Міжгірський район, с. Синевир) - у державну власність.

Згідно постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 13.04.2014 р. № 807/521/14 припинено юридичну особу КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці Закарпатської обласної ради за юридичною адресою і реквізитами: Закарпатська обл., Міжгірський р-н, н.п.Синевир, 106, 90041, ідентифікаційний код 35865490.

Згідно довідок Міжгірського відділення Хустської ОДПІ ГУ ДФС у Закарпатській області від 04.10.2016 р. № 743/10-12 і № 731/0708/0702 зазначене комунальне підприємство востаннє звітувалось 05.08.2016 р. і станом на час видачі довідок не має заборгованості. Це підприємство станом на час винесення судового рішення обліковується в Єдиному державному реєстрі підприємств , установ, організацій. За повідомленням представника зазначеного органу фінансової служби ліквідація підприємства не здійснюється, керівник підприємства і головний бухгалтер звільнені з роботи; про припинення цієї юридичної особи подано оголошення на підставі зазначеної постанови суду.

Згідно наказів керівника управління з питань майна комунальної власності Закарпатська ОДА № 411 від 25.06.2010 р., № 9 від 21.10.2010 р. керівник КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" ОСОБА_6 звільнений з посади в зв'язку із закінченням строку трудового контракту. За повідомленням представника органу фіскальної служби в 2012 р. орган податкової міліції встановлював місцезнаходження КП "Музей лісу і сплаву на Чорній ріці" за зазначеною зареєстрованою юридичною адресою і довідкою підтверджено, що цей платник податків не встановлений та зареєстрована адреса не має відношення до цього суб'єкта господарювання.

Рішенням Закарпатської обласної ради № 201 від 17.03.2016 р. внесено зміни до рішення обласної ради № 752 від 17.05.2013 р., а саме вирішено:

- звернутися до КМУ з пропозицією прийняти зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області комплекс об'єкту нерухомого майна (Закарпатська область, Міжгірський район, с.Синевир, вул.без назви, буд. б/н), а саме: А - Будинок, Б- Музей лісу і сплаву, В - Колиба, Г - Будинок, Д - форелерозплідник, - у державну власність;

- надати згоду на передачу зі спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області комплекс об'єкту нерухомого майна (Закарпатська область, Міжгірський район, с.Синевир, вул. без назви, буд. б/н), а саме: А-Будинок, Б- Музей лісу і сплаву, В- Колиба, Г - Будинок, Д- форелерозплідник, - у державну власність;

- виконавчому апарату обласної ради здійснити організаційно - правові заходи із передачі комплексу об'єкту нерухомого майна (закарпатська область, МІжгірський район, с.Синевир, вул. без назви, буд. б/н), а саме: А - Будинок, Б- Музей лісу і сплаву, В - Колиба, Г - будинок, Д - форелерозплідник, - у державну власність".

Згідно рішення ОСОБА_5 сільської ради № 7 від 22.09.2016 р. на підставі рішень Закарпатської обласної ради від 17.05.2013 р. № 752 і від 17.03.2016 р. № 201 вирішено:

- скасувати та визнати недійсними рішення виконавчого комітету від 20.03.2008 р. № 15 "Про оформлення права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області" та рішення виконкому від 17.04.2008 р. № 31 "Про припинення дії рішення на оформлення права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області";

- надати згоду на передачу зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області комплекс об'єкту нерухомого майна (закарпатська область, Міжгірський район, с.Синевир, вул. без назви, буд. б/н), а саме: А -Будинок, Б- Музей лісу і сплаву, В - колиба, Г - будинок, Д - форелерозплідник до НПП "Синевир" як такому , що є балансоутримувачем даних об'єктів для оформлення правовстановлюючих документів на вищезазначене нерухоме майно.

Згідно наказу міністра лісової промисловості УРСР № 9 від 17.01.1989 р. створено державний природний національний парк "Синевир", правонаступником якого виступає НПП "Синевир". Згідно державного акту на право постійного користування землею серія ІІ-ЗК № 002483, виданого 29.12.1997 р. , НПП "Синевир" передано в постійне користовання 27203, 4 га земель згідно з планом землекористування. Згідно акту прийому-передачі комісії від 25.07.1999 р. в зв'язку із створенням НПП "Синевир" цьому підприємству з Міжгірського лісокомбінату передано майно, зазначене як основні засоби: музей лісу і сплаву , форелеінкубатор.

Згідно довідки Фонду Державного майна України від 31.08.2016 р. № 10-15-16526 і доданих витягів з Єдиного реєстру об'єктів державної власності щодо державного майна за НПП «Синевир» як балансоутримувачем державного майна обліковуються такі об'єкти у вигляді будинків: плотина, колиба плотина, форелеінкубатор, будинок відпочинку (біля інкубатора).

Актів передачі майнових об'єктів Музею лісу і сплаву на підставі вищезазначених рішень від НПП «Синевир» в Закарпатську обласну раду чи в КП «Музей лісу і сплаву на Чорній ріці» або ж від цього комунального підприємства в НПП «Синевир» не приймалось і будь-які комісійні органи не створювались для такої передачі.

Оцінивши встановлені обставини, суд дійшов висновку, що визнання позову відповідачами ОСОБА_5 сільською радою, державним реєстратором слід прийняти, а позов задовольнити, з огляду на таке.

Треті та заінтересовані особи не подали заперечень на позов. З обставин справи видно, що спір про приналежність майнових об'єктів, що найменовуються як Музей лісу і сплаву на Чорній ріці в с.Синевир Міжгірського району Закарпатської області відсутній. Сторонами та іншими особами визнано, що це нерухоме майно є державною власністю. Суд установив, що ці об'єкти нерухомого майна фактично і юридично обліковуються в НПП «Синевир».

Отже, предметом спору є не захист цивільного права, а протиправність суб'єктів владних повноважень у частині здійснення державної реєстрації речових прав на зазначене вище нерухоме майно. Зокрема, неможливість реєстрації зміни власника (переходу власності).

Суд застосовує таке нормативне обґрунтування.

Ст.43 закону "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено компетенцію обласних рад щодо надання згоди на передачу об'єктів з державної власності у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст та прийняття рішень про передачу об'єктів права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні районних, обласних рад, у державну власність.

Відношення, пов'язані з передачею об'єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад регулюються законом "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" (від 03.03.1998 р. із змін. і доп.). За ст.4 цього Закону рішення про передачу об'єктів нерухомого майна з державної у комунальну власність приймає Кабінет Міністрів України.

З огляду на те, що зазначені норми закону Закарпатською обласною радою не були виконані при прийнятті рішення № 514 від 12.03.2008 р, тому в подальшому винесення цією ж радою рішень від 17.05.2013 р. № 752 і від 17.03.2016 р. № 201 не суперечить цим нормативним актам з огляду на встановлені обставини.

Оскільки виконком ОСОБА_5 сільської ради своїм рішенням № 15 від 12.03.2008 р. порушив вимоги ст. 6 пункту 6.1 "а" Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно (затв. наказом № 615 від 28.01.2003 р. Міністра юстиції України), тобто видав свідоцтво про державну реєстрацію об'єктів Музею лісу і сплаву на Чорній ріці без повного переліку необхідних документів, суд визнає правомірним рішення сесії цієї ж ОСОБА_3 про скасування такого рішення відповідно до вимог ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування".

З цих же мотивів суд прийняв визнання позову співвідповідачами ОСОБА_5 сільською радою і державним реєстратором Міжгірської РДА щодо скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно: об'єкти музею лісу і сплаву, володільцем і балансоутримувачем яких виступає позивач.

Окрім цього, згідно закону "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень" № 1952-ІV з 01.01.2013 р. державна реєстрація таких прав здійснюється державними реєстраторами, а Тимчасове положення, затв. наказом МЮ № 615 від 28.01.2009 р. втратило чинність , а тому органи БТІ від зазначеної дати не здійснюють ці функції, що мають ознаки публічно-владних відносин.

Згідно з ст. 27 закону № 1952- ІV підставою для державної реєстрації прав є, зокрема: рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відділення, прийнятого власником нерухомого майна чи особою уповноваженою управляти таким майном (ст. 27 п.1 п.7); свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи його дубліката, виданого до 01.01.2013 року органом місцевого самоврядування (ст. 27. ч.1 п.6); рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу - об'єкта нерухомого майна з комунальної у державну власність (п.13 ч.1 ст.27).

Ст.26 ч.2 закону № 1952-ІV передбачено, зокрема: у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, - до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

Цією ж нормою Закону передбачено, що у разі скасування судом документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 01.01.2013 р., або скасування записів про державну реєстрацію прав, інформація про які відсутня в Державному реєстрі прав, запис про державну реєстрацію прав вноситься до Державного реєстру прав та скасовується.

Системний аналіз зазначених вище норм закону та оцінені докази і встановлені обставини дають підстави для висновку, що державна реєстрація об'єктів нерухомого майна Музею лісу і сплаву на Чорній ріці як спільна комунальна власність територіальних громад сіл, селищ міст області за Закарпатською обласною радою підлягає скасуванню.

Це дає підстави суду застосовувати вимоги ст.ст. 112 ч.3 і ч.4 ,162 ч.1 ,ч.2 п.1 КАС України.

Судових витрат до стягнення не має, а до повернення не заявлено.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Визнання позову відповідачами ОСОБА_5 сільською радою, державним реєстратором Міжгірської РДА прийняти.

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії ОСОБА_5 сільської ради щодо оформлення права власності і видачі свідоцтва про право власності на комплекс будівель музей лісу і сплаву за Закарпатською обласною радою.

Визнати протиправними і скасувати свідоцтво про право власності серія ЯЯЯ № 94012 від 07.04.2008 р. і державну реєстрацію ( реєстраційний № 22821754) про право спільної комунальної власності комплексу будівель музей лісу і сплаву на Чорній ріці с.Синевир без номера, Міжгірського району Закарпатської області за об'єктами А- будинок, Б- музей лісу і сплаву, В - колиба, Г - будинок, Д - форелерозплідник за Закарпатською обласною радою.

Копію постанови надіслати для відома: в КП "Міжгірське БТІ", в ОСОБА_5 сільську раду та повідомити про можливість отримання копії повного рішення в суді.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана в Львівський апеляційний адміністративний суд через районний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а особами які не були присутні під час проголошення постанови суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови в повному обсязі.

Постанова набирає законної сили згідно з ст. 254 КАС України

Суддя:ОСОБА_7

СудМіжгірський районний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення05.10.2016
Оприлюднено17.10.2016
Номер документу61919293
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —302/823/16-а

Постанова від 05.10.2016

Адміністративне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Постанова від 05.10.2016

Адміністративне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Постанова від 05.10.2016

Адміністративне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 04.10.2016

Адміністративне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

Ухвала від 14.09.2016

Адміністративне

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Кривка В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні