Постанова
від 12.10.2016 по справі 826/26980/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

12 жовтня 2016 року № 826/26980/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 доДержавної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 26.06.2015 № 30653-17, № 30654-17, № 30655-17, № 30656-17, № 30657-17, № 6929356, № 6929547, № 6929548, № 6929549, № 6929550, № 6929551, № 6929552, № 6929392, № 6929417, № 6929496, № 6929506, № 6929515, № 6929525, № 6929529, № 6929537, № 6929544, № 6929545, № 6929546.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач виніс протиправні податкові повідомлення-рішення, якими позивачу визначив суму податкового зобов'язання за платежем: земельний податок з фізичних осіб, оскільки позивач не є ані користувачем, ані власником земельних ділянок у Білогородській та Бузівській сільських радах, що підтверджується судоми рішеннями по справам №826/10099/15 та №826/9599/15, тому обов'язку по сплаті земельного податку в нього не виникає.

У судовому засіданні 23.02.2016 представник позивача підтримала позовні вимоги та просила суд задовольнити позов.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечив проти позовних вимог та просив відмовити у їх задоволенні. Свої заперечення відповідач обґрунтовує тим, що нарахування земельного податку було проведено, виходячи із бази даних ДПІ та нормативно-грошової оцінки землі

Відповідно до частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні.

Під час судового розгляду справи, суд,

В С Т А Н О В И В:

На підставі даних бази АІС "Податковий блок" за позивачем обліковуються земельні ділянки, які знаходяться на території Білогородської та Бузівської сільської ради, а саме:

- Білогородської сільська рада - 1,0274 га, 1,0259 га, 0,5975 га, 0,8514 га., 0,5799 га, 0,6590 га, 0,9137 га, 0,9474 га, 1,0268 га, 1,0183 га, 2,0490 га, 1,0250 га, 1,0250 га, 1,0250 га; 1,0251 га, 1,1775 га, 1,1774 га, 0,7344 га, призначення земельних ділянок - землі житлової забудови;

- Бузівської сільської ради - 11,0808 га, призначення земельної ділянки - для індивідуального садівництва; 4,7747 га (1,2248 га + 1,2248 га + 1,1625 га + 1,1626 га), призначення земельних ділянок - ведення особистого селянського господарства.

Головне управління ДФС у Київській області листом від 19.01.2015 №366/7/10-36-17-01-15 «Про індексацію грошової оцінки земель у 2015 році та зміни до Податкового кодексу України» повідомило Державні податкові інспекції Головного управління ДФС у Київській області, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, розрахований відповідно до пункту 289.2 статті 289 Податкового кодексу України, станом на 01.01.2015 становить 1,249.

Також, відповідач надав лист Управління Держземагенства у Києво-Святошинському районі Київської області від 24.02.2015 № 01-21/1437, в якому зазначено, що нормативна грошова оцінка 1 кв.м. земельних ділянок (згідно додатків), які знаходяться в с. Білогородка надані під землі житлової забудови становить 47,73 грн. (додаток до даного листа суду не надано).

На виконання вимог статті 286 Податкового кодексу України та на підставі листів Головного управління ДФС у Київській області листом від 19.01.2015 №366/7/10-36-17-01-15, Управління Держземагенства у Києво-Святошинському районі Київської області від 24.02.2015 № 01-21/1437, позивачу було нараховано земельний податок та сформовані податкові повідомлення-рішення на 18 (вісімнадцять) земельних ділянок, які знаходяться на території Білогородської сільської ради, та на 5 (п'ять) земельних ділянок, які знаходяться на території Бузівської сільської ради, на загальну суму 110843,77 грн., а саме:

- на земельні ділянки, які знаходяться на території Бузівської сільської ради:

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №30653-17 на суму 2952,04 грн. (11,0808 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №30654-17 на суму 309,70 грн. (1,1625 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №30655-17 на суму 326,30 грн. (1,2248 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №30656-17 на суму 326,30 грн. (1,2248 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №30657-17 на суму 309,73 грн. (1,1626 га);

- на земельні ділянки, які знаходяться на території Білогородської сільської ради:

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929356 на суму 5446,72 грн. (0,9137 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929547 на суму 3561,80 грн. (0,5975 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929548 на суму 3456,88 грн. (0,5799 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929549 на суму 6115,56 грн. (1,0259 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929550 на суму 3928,41 грн. (0,659 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929551 на суму 6110,80 грн. (1,0251 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929552 на суму 5075,34 грн. (0,8514 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929392 на суму 5647,61 грн. (0,9474 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929417 на суму 4377,88 грн. (0,7344 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929496 на суму 6120,93 грн. (1,0268 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929506 на суму 6070,26 грн. (1,0183 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929515 на суму 6110,20 грн. (1,025 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929525 на суму 6110,20 грн. (1,025 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929529 на суму 7019,28 грн. (1,1775 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929537 на суму 7018,68 грн. (1,1774 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929544 на суму 6110,20 грн. (1,025 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929545 на суму 12214,44 грн. (2,049 га);

податкове повідомлення-рішення від 26.06.2016 №6929546 на суму 6124,51 грн. (1,0274 га).

Відповідно до абзацу 3 пункту 58.1 статті 58 Податкового кодексу України до податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Відповідачем не надано суду доказів на підтвердження вручення або надсилання позивачу розрахунків таких донарахувань, відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Натомість, розрахунки нарахованих податкових зобов'язань відповідачем були надані суду у судовому засіданні 23.02.2016.

Не погоджуючись з вищепереліченими податковими повідомленнями-рішеннями від 26.06.2015, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку, відповідно до статті 56 Податкового кодексу України.

Рішеннями Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області від 10.09.2015 №1501/10-36-10-01-04/672 та Державної фіскальної служби України від 20.11.2015 №10851/0/99-99-10-01-02-25 залишено без змін податкові повідомлення - рішення від 26.05.2015 №30653-17, № 30654-17, № 30655-17, № 30656-17, № 30657-17, № 6929356, № 6929547, № 6929548, № 6929549, № 6929550, № 6929551, № 6929552, № 6929392, № 6929417, № 6929496, № 6929506, №6929515, № 6929525, № 6929529, № 6929537, № 6929544, № 6929545, № 6929546, а скарги ОСОБА_1 - без задоволення.

ОСОБА_1, не погоджуючись з податковими повідомленнями - рішеннями від 26.06.2015, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню, звернувся з відповідним позовом до суду.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Статтею 206 Земельного кодексу України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону

За підпунктами 14.1.72 і 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України земельний податок - це обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу), а землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Відповідно до підпунктів 269.1.1 і 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі .

Згідно із підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Відповідно до пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця , але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю , у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Підпунктом 14.1.42. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що дані державного земельного кадастру - це сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону.

Відповідно до статті 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно із пунктом 274.1 статті 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Пунктом 286.5 статті 286 Податкового кодексу України встановлено, що нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності . У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Отже, з аналізу вищенаведених норм вбачається, що обов'язковою умовою для виникнення у податкового органу обов'язку нараховувати фізичній особі земельний податок є статус даної особи як землевласника/землекористувача, а підставою для нарахування є дані державного земельного кадастру, а не база даних АІС "Податковий блок".

Як вбачається із позовної заяви, позивач стверджує, що не являється ані користувачем, ані власником земельних ділянок у Білогородській та Бузівській сільських радах, що підтверджується судоми рішеннями по справам №826/10099/15 та №826/9599/15.

Відповідачем доказів на спростування вищенаведених тверджень позивача, крім роздруківки із бази даних АІС "Податковий блок", що не являється належним доказом наявності у позивача земельних ділянок на території Білогородської та Бузівської сільської ради, суду надано не було.

В матеріалах справи наявна копія постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.10.2015 по справі №826/10099/15 за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області, якою визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення від 17.10.2014 року, якими було визначено суму податкового зобов'язання з зі слати земельного податку з фізичних осіб: №2873-17 на суму 4 903,53 грн. за земельну ділянку площею 1,0274, кадастровий номер НОМЕР_1; №2874-17 на суму 4 063,53 грн. за земельну ділянку площею 0,8514, кадастровий номер НОМЕР_2; №2875-17 на суму 4 521,71 грн. за земельну ділянку площею 0,9474, кадастровий номер НОМЕР_3; №2876-17 на суму 3 505,11 грн. за земельну ділянку площею 0,7344, кадастровий номер НОМЕР_4; №2877-17 на суму 4 900,67 грн. за земельну ділянку площею 1,0268, кадастровий номер НОМЕР_5; №2878-17 на суму 4 860,10 грн. за земельну ділянку площею 1,0183, кадастровий номер НОМЕР_6; №2879-17 на суму 4 892,08 грн. за земельну ділянку площею 1,0250, кадастровий номер НОМЕР_7; №2880-17 на суму 4 892,08 грн. за земельну ділянку площею 1,0250, кадастровий номер НОМЕР_8; №2881-17 на суму 5 619,92 грн. за земельну ділянку площею 1,1775, кадастровий номер НОМЕР_9; №2882-17 на суму 5 619,45 грн. за земельну ділянку площею 1,1774, кадастровий номер НОМЕР_10; №2883-17 на суму 4 892,08 грн. за земельну ділянку площею 1,0250, кадастровий номер НОМЕР_11; №2884-17 на суму 9 779,39 грн. за земельну ділянку площею 2,0490, кадастровий номер НОМЕР_12; №2885-17 на суму 3 145,25 грн. за земельну ділянку площею 0,6590, кадастровий номер НОМЕР_13; №2886-17 на суму 4 892,56 грн. за земельну ділянку площею 1,0251, кадастровий номер НОМЕР_14; №2887-17 на суму 2 851,72 грн. за земельну ділянку площею 0,5975, кадастровий номер НОМЕР_15; №2888-17 на суму 2 767,72 грн. за земельну ділянку площею 0,5799, кадастровий номер НОМЕР_16; №2889-17 на суму 4 896,37 грн. за земельну ділянку площею 1,0259, кадастровий номер НОМЕР_17; №2890-17 на суму 4 360,87 грн. за земельну ділянку площею 0,9137, кадастровий номер НОМЕР_18; №2890/1/-17 на суму 148 292,00 грн. донараховано за 2012 - 2013 роки.

Зокрема, в постанові Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.10.2015 по справі №826/10099/15 зазначено, що «на підставі даних бази АІС "Податковий блок" за позивачем обліковуються земельні ділянки, які знаходяться на території Білогородської та Вузівської сільської ради, а саме: Білогородська сільська рада - 1,0274 га, 1,0259 га, 0,5975 га, 0,8514 га., 0,5799 га, 0,6590 га, 0,9137 га, 0,9474 га, 1,0268 га, 1,0183 га, 2,0490 га, 1,0250 га, 1,0250 га, 1,0250 га; 1,0251 га, 1,1775 га, 1,1774 га, 0,7344 га, призначення земельних ділянок - землі житлової забудови.», проте суд встановив, що «земельні ділянки, за які позивачу здійснено донарахування земельного податку, з 01.09.2014 р. офіційно позивачу не належать, що підтверджується вказаними витягами про реєстрацію права власності на них за ТОВ "Сучасне передмістя", отже у відповідача відсутні правові підстави донараховувати суми податку за землю не власнику вказаних земельних ділянок - позивачу. В супереч наведених норм законодавства, відповідач зазначив, що здійснюючи донарахування позивачу податку на землю за 2012-2014 роки, не використовував дані Державного земельного кадастру, а використовував інформацію, що містилася в базі податкового органу.» .

Також, в матеріалах справи наявна копія постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.10.2015 по справі №826/9599/15 за позовом ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області, якою визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення від 17.10.2014 № 2778-17 на суму 2363,53 грн. (площа земельної ділянки 11,08080 га, 1% від НГО одиниці площі ріллі по області (21330,48 грн. за 1 га)); № 2779-17 на суму 247,96 грн. (площа земельної ділянки 1,1625 га, 1% від НГО одиниці площі ріллі по області (21330,48 грн. за 1 га)); № 2780-17 на суму 261,25 грн. (площа земельної ділянки 1,2248 га, 1% від НГО одиниці площі ріллі по області (21330,48 грн. за 1 га)); № 2781-17 на суму 247,98 грн. (площа земельної ділянки 1,1626 га, 1% від НГО одиниці площі ріллі по області (21330,48 грн. за 1 га)); № 2782-17 на суму 261,25 грн. (площа земельної ділянки 1,2248, 1% від НГО одиниці площі ріллі по області (21330,48 грн. за 1 га)), оскільки «Враховуючи, що новими власниками земельних ділянок щодо яких позивачу донараховано грошові зобов'язання з земельного податку у 2014-2015 рр. стали ТОВ "Майнові комплекси" (земельні ділянки: кадастровий номер 3222480800:11:001:0015, площа 1,1626 га; кадастровий номер 3222480800:11:001:0013, площа 1,1625 га; кадастровий номер 3222480800:00:001:0017, площа 1,2248 га; кадастровий номер 3222480800:11:001:0009, площа 1,2248 га) та ТОВ "Сучасне передмістя" (земельна ділянка кадастровий номер 3222480800:08:002:0090, площа 11,0808 га), відповідно, в силу положень абз. 2 п. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу України, направлення оскаржуваних податкових повідомлень-рішень позивачу є протиправним.».

Отже, вищевказаними судовими рішеннями спростовуються висновки податкового органу про наявність у ОСОБА_1 земельних ділянок на території Білогородської та Бузівської сільської ради, а саме:

- Білогородської сільська рада - 1,0274 га, 1,0259 га, 0,5975 га, 0,8514 га., 0,5799 га, 0,6590 га, 0,9137 га, 0,9474 га, 1,0268 га, 1,0183 га, 2,0490 га, 1,0250 га, 1,0250 га, 1,0250 га; 1,0251 га, 1,1775 га, 1,1774 га, 0,7344 га, призначення земельних ділянок - землі житлової забудови;

- Бузівської сільської ради - 11,0808 га, призначення земельної ділянки - для індивідуального садівництва; 4,7747 га (1,2248 га + 1,2248 га + 1,1625 га + 1,1626 га), призначення земельних ділянок - ведення особистого селянського господарства.

Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Частинами третьою та п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства встановлено, що уразі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Згідно із частиною п'ятою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України суд може збирати докази з власної ініціативи.

У зв'язку з чим, суд на підставі інформації, наявної в комп'ютерній програмі «Діловодство спеціалізованого суду (ДСС)», встановив, що ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 17.12.2015 по справі № 826/10099/15 та ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 24.12.2015 по справі № 826/9599/15 апеляційні скарги Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області на постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.10.2015 по справі № 826/10099/15 та від 19.10.2015 по справі № 826/9599/15 повернуто апелянту.

Відтак, на підставі вищевикладеного суд встановив, що ОСОБА_1 не являється платником земельного податку, оскільки у нього як у власності, так і в користуванні відсутні земельні ділянки у Білогородській та Бузівській сільських радах, що підтверджується судоми рішеннями по справам №826/10099/15 та №826/9599/15 та не спростовано відповідачем, оскільки доказів зворотнього суду не надано.

Таким чином, суд дійшов висновку, що нарахування позивачу податкових зобов'язань із земельного податку, є протиправним та суперечить вимогам Податкового кодексу України.

З огляду на викладене, керуючись вимогами статей 69-71, 94, 160-165, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов - задовольнити повністю .

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області від 26.06.2015 №30653-17, № 30654-17, №30655-17, №30656-17, №30657-17, №6929356, №6929547, №6929548, №6929549, №6929550, №6929551, №6929552, №6929392, №6929417, №6929496, №6929506, №6929515, №6929525, №6929529, №6929537, №6929544, №6929545, №6929546

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя О.П. Огурцов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.10.2016
Оприлюднено18.10.2016
Номер документу61970885
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/26980/15

Постанова від 12.10.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні