Ухвала
від 10.10.2016 по справі 812/257/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

10 жовтня 2016 року СєвєродонецькСправа № 812/257/16

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Борзаниці С.В.,

при секретарі судового засідання: Ждановій Г.Є.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника відповідача про закриття провадження в справі за адміністративним позовом виробничого кооперативу «Магістраль» по виробництву робіт, пов’язаних з водопостачанням міста до заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації ОСОБА_1 про визнання дій протиправними, визнання відомостей, зазначених в листі від 17.12.2015 № 4/15-4936 недостовірними, а сам лист протиправним та зобов’язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов виробничого кооперативу «Магістраль» по виробництву робіт, пов’язаних з водопостачанням міста до заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації ОСОБА_1 про визнання дій протиправними, визнання відомостей, зазначених в листі від 17.12.2015 № 4/15-4936 недостовірними, а сам лист протиправним та зобов’язання вчинити певні дії.

Представник відповідача надав заперечення проти позову, в яких, окрім іншого, на підставі п. 1 ч. 1 статті 157 КАС України просив закрити провадження в справі. В обґрунтування вказаного клопотання послався на наступне. Чинне законодавство України, зокрема Закон України «Про місцеві державні адміністрації» не передбачає можливості оскарження листів місцевих державних адміністрацій. Відповідно до п. 1 Інформаційного листа Вищого адміністративного суду України від 01.06.2010 № 781/11/13-10 службові листи не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов'язків осіб чи суб'єктів владних повноважень, а отже, не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору, тому провадження у справі слід закрити.

Розглянувши клопотання представника відповідача про закриття провадження в справі, суд дійшов наступного.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Згідно з матеріалами справи постановою слідчого 1-го відділення слідчого відділу Управління СБ України в Луганській області від 02.08.2016 встановлено, що до УСБУ в Луганській області надійшов лист Луганської військово-цивільної адміністрації №4/15-4936 від 17.12.2015, згідно якого ВК «Магістраль» під виглядом рудничної стійки, виготовленої з горілого лісу, відвантажує на тимчасово окуповані території якісні лісоматеріали, які в подальшому можуть використовуватися терористичними організаціями ЛНР та ДНР для будівництва фортифікаційних споруд. В ході проведення слідчих та оперативно-розшукових дій у кримінальному провадженні, не знайшли свого підтвердження обставини, зазначені у повідомленні про кримінальне правопорушення ГУ КЗЕ СБ України від 25.12.2015, що стали підставою для внесення до ЄРДР даного кримінального провадження. Будь-яких доказів причетності посадових осіб ВК «Магістраль», в тому числі директора ВК «Магістраль» ОСОБА_2 та його помічника ОСОБА_3 чи інших причетних осіб до вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 258-5 КК України, не встановлено. Кримінальне провадження № 22015130000000649 від 19 грудня 2015 року за ч. 1 ст. 258-5 КК України, закрито на підставі п. 1 ч. 1 ст. 284 КПК України, у зв'язку із встановленням відсутності події кримінального правопорушення (а.с.181-183).

Таким чином, в судовому засіданні достовірно встановлено, що оскаржений Позивачем лист від 17.12.2015 № 4/15-4936 став підставою для порушення кримінального провадження, проведення слідчих та оперативно-розшукових дій. Посилання Відповідача на те, що службові листи не є рішеннями суб'єкта владних повноважень, не спричиняють виникнення будь-яких прав і обов'язків осіб чи суб'єктів владних повноважень, а отже, не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору, в судовому засіданні спростовані наявними в матеріалах справи доказами.

Відтак, справу належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

За таких обставин, у задоволенні клопотання представника відповідача про закриття провадження в справі слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 17, 157 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання представника відповідача про закриття провадження в справі за адміністративним позовом виробничого кооперативу «Магістраль» по виробництву робіт, пов’язаних з водопостачанням міста до заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації ОСОБА_1 про визнання дій протиправними, визнання відомостей, зазначених в листі від 17.12.2015 № 4/15-4936 недостовірними, а сам лист протиправним та зобов’язання вчинити певні дії відмовити.

Відповідно до статті 185 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала суду окремому оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути викладені в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.

Ухвалу у повному обсязі складено та підписано судом 13 жовтня 2016 року.

Суддя ОСОБА_4

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2016
Оприлюднено20.10.2016
Номер документу61994091
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/257/16

Постанова від 10.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 20.09.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 20.09.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 07.09.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 07.09.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 02.08.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 27.07.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 27.07.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні