ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
33013, м. Рівне, вул. Набережна, 26А
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 жовтня 2016 р. Справа № 918/874/16
Господарський суд Рівненської області у складі суду: суддя Романюк Р.В. , розглянувши матеріали справи
за позовом Заступника керівника Рівненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області та Рівненської районної державної адміністрації
до Фермерського господарства "Переможець"
про внесення змін до договору оренди земельної ділянки
За участю представників сторін:
прокурор: Кондратюк А.В. (посвідчення № 026596 від 30.05.2014 р);
від позивача (Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області): ОСОБА_1 (довіреність № 31-17-77.6-3334/22-15 від 18.12.2015 року);
від позивача (Рівненської районної державної адміністрації): не з'явився;
від відповідача: ОСОБА_2 (договір № 37-АД/16 від 16.08.2016 року);
від відповідача: ОСОБА_3 - керівник.
Заступник керівника Рівненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області та Рівненської районної державної адміністрації звернувся до господарського суду з позовом до Фермерського господарства "Переможець" про внесення змін до договору оренди земельної ділянки, укладеного 30.10.2007 року між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003 в якому містяться наступні вимоги:
- замінити у тексті договору орендодавця з "Рівненська районна державна адміністрація" на "Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області (вул. С.Петлюри, 37, м. Рівне, 33013, код ЄДРПОУ 39768252)";
- п. 4 договору викласти в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 8 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 280 473,60 грн. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 22 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 1 065 204 грн.";
- п. 8 договору викласти в наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 8 % (восьми відсотків) від нормативної грошової оцінки в сумі 22 437,89 грн. в рік за користування земельною ділянкою площею 8 га та в сумі 85 216,32 грн. в рік за користування земельною ділянкою площею 22 га. Питання сплати ПДВ вирішується Орендодавцем. Річна орендна плата не може бути меншою за розмір земельного податку, що встановлюється чинним законодавством України."
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а тому зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати та внесенню відповідних змін в договір оренди і на цій підставі просить суд внести зміни до договору оренди земельної ділянки, укладеного 30.10.2007 року між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003.
Ухвалою господарського суду Рівненської області від 10.08.2016 року порушено провадження по справі № 918/874/16 та призначено справу до розгляду.
У судовому засіданні 17.08.2016 року оголошувалася перерва.
Розгляд справи за клопотаннями сторін неодноразово відкладався.
28.09.2016 року до суду від позивача - Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області надійшло клопотання та копія додаткової угоди від 23.09.2016 року про внесення змін до договору оренди землі від 30.10.2007 укладеного між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", відповідно до якої, сторони домовились про наступне: у зв'язку із змінами до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України (редакція від 01.01.2013) змінено орендодавця земельної ділянки з Рівненської районної державної адміністрації на Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області та внесено зміни до Договору п. 8 розділу "Орендна плата".
Ухвалою господарського суду Рівненської області від 28.09.2016 року продовжено строк розгляду спору на п'ятнадцять днів - до 24 жовтня 2016 року включно.
Прокурор в судовому засіданні 11.10.2016 року підтвердив укладення 23.09.2016 року між сторонами додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі та підтримав позов в частині внесення змін до договору оренди земельної ділянки, укладеного 30.10.2007 року між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003, а саме викласти п. 4 договору наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 8 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 280 473,60 грн. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 22 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 1 065 204 грн.", а в частині внесення змін про заміну у тексті договору орендодавця та викладення п. 8 договору в новій редакції, провадження у справі припинити в зв'язку з відсутністю предмету спору.
Представник позивача в судовому засіданні 11.10.2016 року підтримав позицію прокурора стосовно припинення провадження у справі в зв'язку з відсутністю предмету спору в частині внесення змін про заміну у тексті договору орендодавця та викладення п. 8 договору, а стосовно внесення змін до п. 4 Договору останній зазначив, що згідно умов укладеного Договору (в редакції додаткової угоди, укладеної між сторонами 23.09.2016 року) орендна плата вираховується виходячи з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з урахуванням індексації, а тому відсутність у Договорі окремих умов про розмір нормативно грошової оцінки, ніяким чином не вплине на інтереси держави стосовно наповнення місцевого бюджету коштами зі сплати орендної плати.
Представник відповідача в судовому засіданні 11.10.2016 року підтвердив укладення 23.09.2016р. Додаткової угоди до Договору, якою на його думку врегульовано між сторонами всі спірні умови, а тому просив провадження у справі припинити на підставі п. 1-1 ст. 80 ГПК України.
Дослідивши зібрані у справі докази та заслухавши пояснення представників сторін, суд
ВСТАНОВИВ:
30.10.2007 року між Рівненською районною державною адміністрацією Рівненської області (Орендодавець) та Фермерським господарством "Переможець" (Орендар) укладено Договір оренди земельної ділянки (далі - Договір), за умовами якого орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки для ведення фермерського господарства, що розташовані на території Грушвицької сільської ради Рівненського району Рівненської області (п.1 Договору).
Вказаний Договір підписаний повноважними представниками сторін, скріплено відбитками печаток останніх та посвідчений приватним нотаріусом Рівненського районного нотаріального округу ОСОБА_4, зареєстрований в реєстрі № 3997.
Договір зареєстровано Рівненською регіональною філією Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 01.11.2007 року за № 040758300003.
Відповідно до п. 2 та п. 3 Договору, в оренду передаються земельні ділянки загальною площею 30 (тридцять) гектарів на підставі Розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області від 26 липня 2007 № 568. Кадастровий номер земельної ділянки, загальною площею 8,0 гектарів: 5624683700:04:016:0016. Кадастровий номер земельної ділянки, загальною площею 22,0 гектарів: 5624683700:04:016:0017.
У відповідності до п. 4 Договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 371 247,00 (триста сімдесят одна тисяча двісті сорок сім грн. 00 коп.) гривень згідно розрахунку № 01-11-03/1975 від 24.09.2007 р. розміру орендної плати за земельні ділянки, виданої Рівненським районним відділом земельних ресурсів.
Договір укладено на 20 (двадцять) років. Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію (п. 7 Договору).
Рішенням Рівненської районної ради Рівненської області № 46 від 25.12.2015 року "Про затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земельної ділянки, яка передана в оренду ФГ "Переможець" на території Грушвицької сільської ради", яким затверджено технічну документацію з нормативно грошової оцінки земельної ділянки площею 8,0000 га (рілля), яка передана в оренду ФГ "Переможець" строком на 20 років для ведення фермерського господарства на території Грушвицької сільської ради Рівненського району Рівненської області. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 8,0000 га становить 233728 (двісті тридцять три тисячі сімсот двадцять вісім) гривень.
Рішенням Рівненської районної ради Рівненської області № 47 від 25.12.2015 року "Про затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земельної ділянки, яка передана в оренду ФГ "Переможець" на території Грушвицької сільської ради", яким затверджено технічну документацію з нормативно грошової оцінки земельної ділянки площею 22,0000 га (рілля), яка передана в оренду ФГ "Переможець" строком на 20 років для ведення фермерського господарства на території Грушвицької сільської ради Рівненського району Рівненської області. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 22,0000 га становить 887670 (вісімсот вісімдесят сім тисяч шістсот сімдесят) гривень.
Згідно з витягами Управління Держгеокадастру у Рівненському районі Рівненської області з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, нормативна грошова оцінка земельних ділянок, орендованих відповідачем, з урахуванням коефіцієнта індексації, складає 280473,60 грн. та 1065204,00 грн.
Відповідно до п. 1 ст. 2 Земельного кодексу України, земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.
Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності (ст. 93 Земельного кодексу України).
У відповідності до ст. 13 та ст. 15 Закону України "Про оренду землі", договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотними умовами договору оренди землі є: об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Частинами 1, 2, 3 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підп. 14.1.136 п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України).
Підп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України передбачено, що плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Згідно з п.п. 288.1, 288.4, 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Ст. 289 Податкового кодексу України встановлено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = І : 100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 100 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 100. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Відповідно до ст. 1, ч. 5 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Частиною 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
У відповідності до ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
За приписами ч.ч. 1, 2 ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.
За ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель", дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Як вбачається з матеріалів справи, Головне управління Держгеокадастру у Рівненської області листом № 27-17-0.53-2464/2-16 від 17.03.2016 року повідомив ФГ "Переможець" про необхідність внесення змін до договору оренди землі з примірником додаткової угоди про внесення змін до договору та копії наказів Головного управління про внесення змін до договору оренди землі. Однак, даний лист з пропозицією внести зміни до договору залишений ФГ "Переможець" без відповіді та задоволення.
Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (ч.ч. 2, 3, 4 ст. 188 Господарського кодексу України).
Згідно з ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 632 ЦК України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. (ч. 1, ч. 2 ст. 651 ЦК України).
У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання (ст. 652 ЦК України).
За ч. 3 ст. 653 ЦК України, у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Разом з тим, після порушення провадження у справі, 23.09.2016 року між Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області та Фермерським господарством "Переможець", що підтверджується присутніми в судовому засіданні представниками позивача та відповідача, укладено додаткову угоду про внесення змін до договору оренди землі від 30.10.2007 укладеного між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003 Рівненською регіональною філією ДП "Центр ДЗК", відповідно до якої сторони домовились про наступне:
1. У зв'язку із змінами до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України (редакція від 01.01.2013) змінено орендодавця земельної ділянки з Рівненської районної державної адміністрації на Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області.
2. На підставі наказів Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області № 17-1057/16-16-СГ від 16.03.2016, № 17-1058/16-16-СГ від 16.03.2016, № 17-1057/1/16-16-СГ від 23.09.2016 та № 17-1058/1/16-16-СГ від 23.09.2016 внесено наступні зміни до Договору:
2.1. Пункт 8 розділу "Орендна плата" викласти в наступній редакції:
"8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 4 % (чотирьох відсотків) від нормативної грошової оцінки в сумі 11 218,94 грн. (одинадцять тисяч двісті вісімнадцять гривень 94 коп.) в рік, за користування земельною ділянкою площею 8,0000 гектара (кадастровий номер 5624683700:04:016:0016) та в сумі 42 608,16 грн. (сорок дві тисячі шістсот вісім гривень 16 коп.) в рік, за користування земельною ділянкою площею 22,0000 гектара (кадастровий номер 5624683700:04:016:0017)".
Згідно з пунктом 1-1 частини 1 статті 80 ГПК України господарський суд припиняє провадження у справі, якщо відсутній предмет спору.
Господарський суд припиняє провадження у справі у зв'язку з відсутністю предмета спору (пункт 1-1 частини першої статті 80 ГПК), зокрема, у випадку припинення існування предмета спору (наприклад, сплата суми боргу, знищення спірного майна, скасування оспорюваного акта державного чи іншого органу тощо), якщо між сторонами у зв'язку з цим не залишилося неврегульованих питань. Припинення провадження у справі на підставі зазначеної норми ГПК можливе в разі, коли предмет спору існував на момент виникнення останнього та припинив існування в процесі розгляду справи. Якщо ж він був відсутній і до порушення провадження у справі, то зазначена обставина тягне за собою відмову в позові, а не припинення провадження у справі.
Аналогічна правова позиція викладена у пункті 4.4 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26 грудня 2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" (далі - Постанова).
За таких обставин, коли зібраними у справі доказами підтверджується укладення сторонами 23.09.2016 року додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі від 30.10.2007, укладеного між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003 якою сторони в добровільному порядку врегулювали спірні питання щодо Орендодавця земельних ділянок та розміру орендної плати (п. 8 Договору) і вказана обставина не заперечується прокурором та представниками сторін, присутніми в судовому засіданні, суд дійшов висновку про припинення провадження у справі, у зв'язку з відсутністю предмету спору в цій частині.
Щодо позовних вимог про внесення змін до п. 4 Договору, то в цій частині позовні вимоги прокурора судом визнаються обгрунтованими, оскільки вказана умова цього виду правочину є необхідною при використанні для обчислення плати за землю і розмір нормативно грошової оцінки земельних ділянок, які складають предмет позовних вимог, прокурором визначено на підставі рішення компетентного органу.
Крім того, як вбачається з тексту укладеної між сторонами Додаткової угоди від 23.09.2016р., вносячи зміни до Договору в частині орендної плати (п. 8 Договору), сторони виходили саме з нормативно грошової оцінки земельних ділянок 280 473, 60 грн. - 8 га та 1 065 204 грн. - 22 га., що фактично відповідає позовним вимогам прокурора в частині внесення змін до п. 4 Договору.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про часткове задоволення позову та внесення змін в п. 4 Договору оренди земельної ділянки, з припиненням провадження у справі в частині заміни у тексті договору щодо орендодавця та викладення п. 8 Договору оренди земельної ділянки, а тому, керуючись ст. 49, п. 1-1 ст. 80, ст.ст. 82-85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити частково.
2. Внести зміни до п. 4 договору оренди земельної ділянки, укладеного 30.10.2007 року між Рівненською районною державною адміністрацією та Фермерським господарством "Переможець", зареєстрованого 01.11.2007 за № 040758300003 та викласти його в наступній редакції:
"Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 8 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 280 473,60 грн. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 22 га, згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі, виданого управлінням Держгеокадастру в Рівненському районі, становить 1 065 204 грн.".
3. В решті позовних вимог провадження у справі припинити.
Повне рішення складено "13" жовтня 2016 року
Суддя Романюк Р.В.
Суд | Господарський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 11.10.2016 |
Оприлюднено | 20.10.2016 |
Номер документу | 62001835 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Рівненської області
Романюк Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні