Ухвала
від 05.10.2016 по справі 761/34448/16-к
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/34448/16-к

Провадження № 1-кс/761/20976/2016

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2016 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС ОСОБА_3 , про арешт тимчасово вилученого майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100110000318 від 04.11.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України,

ВСТАНОВИВ:

03.10.2016 року старший слідчий з ОВС першого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС ОСОБА_3 звернулась до Шевченківського районного суду м.Києва з клопотанням, погодженим процесуальним прокурором Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100110000318 від 04.11.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України, про арешт майна, яке було тимчасово вилучено 26.09.2016 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

-Дві квитанції № 8, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 9, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 10, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 11, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 12, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 13, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 14, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Дві квитанції № 15, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Дві квитанції № 16, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Квитанція № 1314АА1FF1 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT01 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 13144E1FE9 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT03 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 1308551FB5 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT05 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-видаткова накладна № 16 від 29.08.2016 року, постачальник ТОВ «Клеон Плюс», покупець ПП «ДН І КО», на суму 1811939,20 грн.;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 115 від 29.08.2016 року, де постачальник ТОВ «Клеон Плюс», покупець ПП «ДН І КО»;

-специфікація № 115 від 29.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 29.08.2016 року;

-видаткова накладна № 15 від 03.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 114 від 03.08.2016 року;

-специфікація № 114 від 03.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 03.08.2016 року;

-видаткова накладна № 14 від 01.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 109 від 01.08.2016 року;

-специфікація № 109 від 01.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 01.08.2016 року;

-видаткова накладна № 18 від 01.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 112 від 01.08.2016 року;

-специфікація № 112 від 01.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 01.08.2016 року;

-видаткова накладна № 19 від 17.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 113 від 17.08.2016 року;

-специфікація № 113 від 17.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 17.08.2016 року;

-копія листа ТОВ «Сидрейл» від 08.08.2016 року № 712;

-копія ж/накладної від 07.09.2016 року;

-копія відомості № 50813856 від 07.09.2016 року;

-копія квитанції № 1323/з10 від 13.06.2016 року;

-товарно-транспортна накладна № 700044 від 26.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700036 від 16.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700040 від 16.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700031 від 13.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700037 від 13.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1755 від 08.09.2016 року згідно додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1755 від 08.09.2016 року згідно додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року;

-ж/накладна від 01.09.2016 року № 50658467;

-копія посвідчення про якість зерна № 314 від 31.08.2016 року;

-ж/накладна від 01.09.2016 року № 50658475;

-копія посвідчення про якість зерна № 315-№ 316 від 31.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 317-№ 318 від 31.08.2016 року;

-копія рахунку на оплату № 3159 від 21.09.2016 року;

-копія акту звірки взаєморозрахунків за договором № 557 від 15.07.2016 року станом на 14.09.2016 року;

-копія додаткової угоди від 12.09.2016 року до договору № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року;

-копія додаткової угоди № 25 від 29.08.2016 року;

-копія акту № 61 прийому-здачі виконаних робіт від 12.09.2016 року за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 25/1 від 29.08.2016 року;

-копія наказу № 14-03-16/К від 14.03.2016 року;

-копія аркушів паспорту та картки фізичної особи платника податків ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

-копія витягу № 1426574501034 з реєстру платників ПДВ щодо ТОВ«Зернотрейд Київ-К»;

-копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб ТОВ«Зернотрейд Київ-К»;

-копія статуту ТОВ «Зернотрейд Київ-К» 2016 року, затвердженого на підставі протоколу № 7 від 13.03.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 7 від 13.03.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 6 від 08.02.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 5 від 26.10.2016 року;

-рахунок № 1507 від 29.07.2016 року;

-додаткова угода № 5 від 29.07.2016 року до договору № 557 від 15.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1616 від 29.08.2016 року (з додатком № 1);

-ж/накладна від 24.08.2016 року № 50464643;

-копія посвідчення про якість зерна № 3951 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3952 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3953 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3954 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3955 від 23.08.2016 року;

-ж/накладна від 24.08.2016 року № 50464643;

-копія посвідчення про якість зерна № 3951 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3952 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3953 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3954 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3955 від 23.08.2016 року;

-ж/накладна від 27.08.2016 року № 50532977;

-копія посвідчення про якість зерна № 3970 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3961 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3968 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3969 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3971 від 25.08.2016 року;

-ж/накладна від 27.08.2016 року № 50532977;

-копія посвідчення про якість зерна № 3970 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3961 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3968 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3969 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3971 від 25.08.2016 року;

-ж/накладна від 29.08.2016 року № 50586999;

-копія посвідчення про якість зерна № 3984 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3985 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3986 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3987 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3988 від 27.08.2016 року;

-рахунок № 1506 від 29.07.2016 року;

-акт № 1599 виконаних робіт від 29.08.2016 року (з додатком № 1);

-додаткова угода № 4 від 29.07.2016 року до договору № 557 від 15.07.2016 року;

-ж/накладна від 04.08.2016 року № 49992209;

-копія посвідчення про якість зерна № 3764 від 03.08.2016 року;

-ж/накладна від 04.08.2016 року № 49970916;

-копія посвідчення про якість зерна № 3762 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3763 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3764 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3768 від 03.08.2016 року;

-ж/накладна від 11.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3815 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3816 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3817 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3818 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3819 від 10.08.2016 року;

-ж/накладна від 16.08.2016 року № 50259431;

-копія посвідчення про якість зерна № 3850 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3855 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3856 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3857 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3858 від 16.08.2016 року;

-ж/накладна від 19.08.2016 року № 50342336;

-копія посвідчення про якість зерна № 3905 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3906 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3907 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3909 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3910 від 18.08.2016 року;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 1 на суму 11436,48 грн. з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 2 на суму 17154,94 грн. з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 3 на суму 14781,83 грн. з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» від 05.08.2016 року № 2/05 на 1 арк.;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» від 05.08.2016 року № 1/05;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 4 на суму 2617,11 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 5 на суму 3996,48 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 6 на суму 2872,80 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 8 на суму 5796 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 7 на суму 4 245 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 9 на суму 8056,02 грн. (з додатком);

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 10 на суму 1745,54 грн. (з додатком);

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» № 11 на суму 5179,05 грн. (з додатком);

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 6 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 4 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 5 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 8 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 7 з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 1 на суму 41991,48 грн.;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» від 18.08.2016 року № 1-18.08;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-1;

-реєстр від 18.08.2016 року;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-2;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-3;

-копія специфікації № 1 від 02.07.2016 року до договору поставки № 02/07/16 від 02.07.2016 року;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року-1;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року-1;

-акт звірки взаєморозрахунків за період 01.01.2016 року - 01.09.2016 року між ТОВ«Зернотрейд Київ-К» та ПП «Доломіти»;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року;

-рахунок-фактура № 1523872 від 14.04.2016 року;

-акт № 14 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 3 від 13.07.2016 року) від 26.07.2016 року;

-акт № 15 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 7 від 22.07.2016 року) від 26.07.2016 року;

-акт № 16 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 3 від 13.07.2016 року) від 27.07.2016 року;

-акт № 17 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 29.07.2016 року;

-акт № 18 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 7 від 22.07.2016 року) від 29.07.2016 року;

-акт № 19 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 13 від 01.08.2016 року) від 01.08.2016 року;

-акт № 20 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 02.08.2016 року;

-акт № 21 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 03.08.2016 року;

-акт № 22 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 05.08.2016 року;

-акт № 23 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 08.08.2016 року;

-акт № 24 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 25 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 26 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 11 від 28.07.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 27 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 28 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 29 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 30 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 31 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 32 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 33 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 14 від 04.08.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 34 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 12.08.2016 року;

-акт № 35 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 15.08.2016 року;

-акт № 36 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 16.08.2016 року;

-акт № 37 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 16 від 11.08.2016 року) від 17.08.2016 року;

-акт № 38 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року) від 17.08.2016 року;

-додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 10 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 11 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 13 від 01.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 14 від 04.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 16 від 11.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 17 від 12.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 18 від 16.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 6 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-акт виконаних робіт № 1849 від 15.09.2016 року (з додатком);

-акт виконаних робіт № 1850 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 7 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1508 від 29/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1849 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 6 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1509 від 29/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1850 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 7 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1524 від 31/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1400 від 31.07.2016 року;

-додаткова угода № 2 від 19.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-додаткова угода № 1 від 15.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-акт виконаних робіт № 1368 від 27.07.2016 року (з додатком);

-проект додаткової угоди № 2 від 19.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1400 від 31.07.2016 року;

-проект додаткової угоди № 4 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1599 від 29.08.2016 року (з додатком);

-проект додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1616 від 29.08.2016 року (з додатком);

-рахунок № 1492 від 27/07/2016 року;

-проект додаткової угоди № 1 від 15.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1368 від 27.07.2016 року (з додатком);

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 2404;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 2404 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 2404;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 2404 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 81;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 81 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 81;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 81 від 20.04.2016 року;

-печатка Приватного підприємства «ДН І КО» (код ЄДРПОУ 37031008).

Клопотання мотивоване тим, що першим відділом розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015100110000318 від 04.11.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Метінвест-Ресурс» (код ЄДРПОУ 24819472) у період з 01.01.2015 року по 30.03.2015 року, під час проведення фінансово-господарських операцій з поставки металобрухту, занизили базу оподаткування податком на додану вартість за основною ставкою та обсяги на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою, що призвело до заниження податкових зобов`язань з ПДВ на суму 141720914,00 грн., чим умисно ухилилися від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах. Збитки завдані державі встановлено актом перевірки № 54/28-03-39-24819472 від 19.08.2015 року.

Окрім того, під час досудового розслідування встановлено, що невстановлені особи у період 2015-2016 років, перебуваючи у м.Києві, створили (придбали) ряд суб`єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб), а саме: ТОВ «Компанія Мет-Торг» (код ЄДРПОУ 38487939), ТОВ «Вітум Плюс» (код ЄДРПОУ 39775322), ТОВ «Клеон Плюс» (код ЄДРПОУ 39770441), ТОВ «Стармет Київ» (код ЄДРПОУ 39639298), ТОВ «Терамет» (код ЄДРПОУ 39628904), ТОВ «Альтера-Трейдинг» (код ЄДРПОУ 39548667), ТОВ «Торанс-Трейдинг» (код ЄДРПОУ 39547731), ТОВ «Вторинні металургійні технології» (код ЄДРПОУ 39427598), з метою прикриття незаконної діяльності, яка полягала у штучному формуванні валових витрат та документальному оформленні безтоварних операцій, проведених підприємствами реального сектору економіки, серед яких: ТОВ «Спец Інвест» (код ЄДРПОУ 38725800), ПП «Роднік» (код ЄДРПОУ 20237514), ТОВ «ВКФ «Мега-Мет» (код ЄДРПОУ 32862111), ПП «НВК «Метінвест Плюс» (код ЄДРПОУ 37778049), ТОВ «Метінвест-Ресурс» (код ЄДРПОУ 24819472).

Також встановлено, що у період 2015-2016 років основними постачальниками металобрухту в адресу ТОВ «Метінвест-Ресурс» виступають наступні суб`єкти підприємницької діяльності, а саме: ТОВ «Спец Інвест» (код ЄДРПОУ 38725800), ПП «Роднік» (код ЄДРПОУ 20237514), ТОВ «ВКФ «Мега-Мет» (код ЄДРПОУ 32862111), ПП «НВК «Метінвест Плюс» (код ЄДРПОУ 37778049). Подальшим аналізом показників фінансово-господарської діяльності встановлено придбання товару вищезазначеними підприємствами у ТОВ «Компанія Мет-Торг». В свою чергу ТОВ «Компанія Мет-Торг» придбало товарно-матеріальні цінності у підприємств з ознаками «фіктивності», а саме: ТОВ «Вітум Плюс», ТОВ «Клеон Плюс», ТОВ «Стармет Київ», ТОВ «Терамет», ТОВ «Альтера-Трейдинг», ТОВ «Торанс-Трейдинг», ТОВ «Вторинні металургійні технології». Єдиним підприємством-вигодонабувачем вказаних юридичних осіб є ТОВ «Компанія Мет-Торг».

Разом з тим, 26.09.2016 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: м.Київ, вул.Липська, буд.10, яке на праві власності належить ТОВ «КУА «АНТАРА» (код ЄДРПОУ 34239909) і ТОВ «МК «АНТАРЕС» (код ЄДРПОУ 20056770) та використовується ТОВ «Зернотрейд Київ К» (код ЄДРПОУ 39413585), а також в приміщенні за адресою: АДРЕСА_2 , яке на праві власності належить ОСОБА_10 та використовується ТОВ «Компанія Мет-Торг» (код ЄДРПОУ 38487939), виявлено та вилучено вказані документи фінансово-господарської діяльності суб`єктів господарської діяльності.

Враховуючи, що вказане майно, яке було тимчасово вилучено 26.09.2016 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: АДРЕСА_2 є речовим доказом, а саме містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, тобто відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України, слідчий звернулась з даним клопотанням.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримала, просила слідчого суддю задовольнити його у повному обсязі.

Власники майна були оповіщені у встановленому законом поряду, представників до суду не направили, причини неприбуття у судове засідання не повідомили, що у відповідності до ч.1 ст. 172 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.

Вивчивши клопотання про арешт майна та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вислухавши пояснення слідчого, вважаю, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч.7 ст. 236 КПК України при обшуку слідчий, прокурор має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення обшуканого житла чи іншого володіння особи чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати документи, тимчасово вилучати речі, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Відповідно до ч.1 ст. 167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Згідно з ст.ст. 131, 132 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно з ч.1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Положеннями ч.2 ст. 170 КПК України визначено, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Згідно з ч.3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Згідно з ч.10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи правову кваліфікацію кримінальних правопорушень, за фактом вчинення яких розслідується кримінальне провадження та в межах якого подано дане клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що наявні достатні підстави для арешту зазначеного в клопотанні слідчого майна, оскільки, як встановлено з матеріалів клопотання та пояснень слідчого, тимчасово вилучене під час обшуку майно, а саме документи фінансово-господарської діяльності суб`єктів господарської діяльності, відповідають критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України. Крім того, існують реальні ризики приховування, пошкодження, псування та знищення вказаного майна, передбачені абз.2 ч.1 ст. 170 КПК України.

Керуючись вимогами ст.ст. 131, 132, 167, 170-173, 263, 309, 395 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Офісу великих платників податків ДФС ОСОБА_3 , про арешт тимчасово вилученого майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100110000318 від 04.11.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було тимчасово вилучено 26.09.2016 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 та за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:

-Дві квитанції № 8, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 9, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 10, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вітум-Плюс» Ч/З ОСОБА_5 ;

-Дві квитанції № 11, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 12, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 13, дата здійснення касових операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Клеон Плюс» Ч/З ОСОБА_6 ;

-Дві квитанції № 14, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Дві квитанції № 15, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Дві квитанції № 16, дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Вторинні металургійні технології» Ч/З ОСОБА_7 ;

-Квитанція № 1314АА1FF1 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT01 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 13144E1FE9 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT03 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 1308551FB5 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-Квитанція № 028T01LT05 дата здійснення касової операції 09.09.2016 року, платник ТОВ «Стармет Київ» ч/з ОСОБА_8 ;

-видаткова накладна № 16 від 29.08.2016 року, постачальник ТОВ «Клеон Плюс», покупець ПП «ДН І КО», на суму 1811939,20 грн.;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 115 від 29.08.2016 року, де постачальник ТОВ «Клеон Плюс», покупець ПП «ДН І КО»;

-специфікація № 115 від 29.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 29.08.2016 року;

-видаткова накладна № 15 від 03.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 114 від 03.08.2016 року;

-специфікація № 114 від 03.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 03.08.2016 року;

-видаткова накладна № 14 від 01.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 109 від 01.08.2016 року;

-специфікація № 109 від 01.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 01.08.2016 року;

-видаткова накладна № 18 від 01.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 112 від 01.08.2016 року;

-специфікація № 112 від 01.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 01.08.2016 року;

-видаткова накладна № 19 від 17.08.2016 року;

-акт приймання металів чорних (вторинних) № 113 від 17.08.2016 року;

-специфікація № 113 від 17.08.2016 року;

-акт про походження брухту чорних металів від 17.08.2016 року;

-копія листа ТОВ «Сидрейл» від 08.08.2016 року № 712;

-копія ж/накладної від 07.09.2016 року;

-копія відомості № 50813856 від 07.09.2016 року;

-копія квитанції № 1323/з10 від 13.06.2016 року;

-товарно-транспортна накладна № 700044 від 26.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700036 від 16.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700040 від 16.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700031 від 13.07.2016 року;

-два примірника товарно-транспортна накладна № 700037 від 13.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1755 від 08.09.2016 року згідно додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1755 від 08.09.2016 року згідно додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року;

-ж/накладна від 01.09.2016 року № 50658467;

-копія посвідчення про якість зерна № 314 від 31.08.2016 року;

-ж/накладна від 01.09.2016 року № 50658475;

-копія посвідчення про якість зерна № 315-№ 316 від 31.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 317-№ 318 від 31.08.2016 року;

-копія рахунку на оплату № 3159 від 21.09.2016 року;

-копія акту звірки взаєморозрахунків за договором № 557 від 15.07.2016 року станом на 14.09.2016 року;

-копія додаткової угоди від 12.09.2016 року до договору № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року;

-копія додаткової угоди № 25 від 29.08.2016 року;

-копія акту № 61 прийому-здачі виконаних робіт від 12.09.2016 року за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 25/1 від 29.08.2016 року;

-копія наказу № 14-03-16/К від 14.03.2016 року;

-копія аркушів паспорту та картки фізичної особи платника податків ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

-копія витягу № 1426574501034 з реєстру платників ПДВ щодо ТОВ«Зернотрейд Київ-К»;

-копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб ТОВ«Зернотрейд Київ-К»;

-копія статуту ТОВ «Зернотрейд Київ-К» 2016 року, затвердженого на підставі протоколу № 7 від 13.03.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 7 від 13.03.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 6 від 08.02.2016 року;

-копія протоколу ТОВ «Зернотрейд Київ-К» № 5 від 26.10.2016 року;

-рахунок № 1507 від 29.07.2016 року;

-додаткова угода № 5 від 29.07.2016 року до договору № 557 від 15.07.2016 року;

-акт виконаних робіт № 1616 від 29.08.2016 року (з додатком № 1);

-ж/накладна від 24.08.2016 року № 50464643;

-копія посвідчення про якість зерна № 3951 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3952 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3953 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3954 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3955 від 23.08.2016 року;

-ж/накладна від 24.08.2016 року № 50464643;

-копія посвідчення про якість зерна № 3951 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3952 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3953 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3954 від 23.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3955 від 23.08.2016 року;

-ж/накладна від 27.08.2016 року № 50532977;

-копія посвідчення про якість зерна № 3970 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3961 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3968 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3969 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3971 від 25.08.2016 року;

-ж/накладна від 27.08.2016 року № 50532977;

-копія посвідчення про якість зерна № 3970 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3961 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3968 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3969 від 25.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3971 від 25.08.2016 року;

-ж/накладна від 29.08.2016 року № 50586999;

-копія посвідчення про якість зерна № 3984 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3985 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3986 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3987 від 27.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3988 від 27.08.2016 року;

-рахунок № 1506 від 29.07.2016 року;

-акт № 1599 виконаних робіт від 29.08.2016 року (з додатком № 1);

-додаткова угода № 4 від 29.07.2016 року до договору № 557 від 15.07.2016 року;

-ж/накладна від 04.08.2016 року № 49992209;

-копія посвідчення про якість зерна № 3764 від 03.08.2016 року;

-ж/накладна від 04.08.2016 року № 49970916;

-копія посвідчення про якість зерна № 3762 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3763 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3764 від 03.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3768 від 03.08.2016 року;

-ж/накладна від 11.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3815 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3816 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3817 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3818 від 10.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3819 від 10.08.2016 року;

-ж/накладна від 16.08.2016 року № 50259431;

-копія посвідчення про якість зерна № 3850 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3855 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3856 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3857 від 16.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3858 від 16.08.2016 року;

-ж/накладна від 19.08.2016 року № 50342336;

-копія посвідчення про якість зерна № 3905 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3906 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3907 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3909 від 18.08.2016 року;

-копія посвідчення про якість зерна № 3910 від 18.08.2016 року;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 1 на суму 11436,48 грн. з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 2 на суму 17154,94 грн. з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 3 на суму 14781,83 грн. з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» від 05.08.2016 року № 2/05 на 1 арк.;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» від 05.08.2016 року № 1/05;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 4 на суму 2617,11 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 5 на суму 3996,48 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 6 на суму 2872,80 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 8 на суму 5796 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 7 на суму 4 245 грн.;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 9 на суму 8056,02 грн. (з додатком);

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» № 10 на суму 1745,54 грн. (з додатком);

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Перша логістична компанія» № 11 на суму 5179,05 грн. (з додатком);

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 6 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 4 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 5 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 8 з додатком;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ТОВ «Сідрейл» від 18.08.2016 року № 7 з додатком;

-претензія ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» № 1 на суму 41991,48 грн.;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Атланта-Агро» від 18.08.2016 року № 1-18.08;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-1;

-реєстр від 18.08.2016 року;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-2;

-лист ПП «Атланта-Агро» до ТОВ «Зернотрейд Київ-К» від 18.08.2016 року № 18/08-3;

-копія специфікації № 1 від 02.07.2016 року до договору поставки № 02/07/16 від 02.07.2016 року;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року-1;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року-1;

-акт звірки взаєморозрахунків за період 01.01.2016 року - 01.09.2016 року між ТОВ«Зернотрейд Київ-К» та ПП «Доломіти»;

-лист ТОВ «Зернотрейд Київ-К» до ПП «Доломіти» від 01.09.2016 року № 01.09-2016 року;

-рахунок-фактура № 1523872 від 14.04.2016 року;

-акт № 14 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 3 від 13.07.2016 року) від 26.07.2016 року;

-акт № 15 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 7 від 22.07.2016 року) від 26.07.2016 року;

-акт № 16 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 3 від 13.07.2016 року) від 27.07.2016 року;

-акт № 17 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 29.07.2016 року;

-акт № 18 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 7 від 22.07.2016 року) від 29.07.2016 року;

-акт № 19 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 13 від 01.08.2016 року) від 01.08.2016 року;

-акт № 20 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 02.08.2016 року;

-акт № 21 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 03.08.2016 року;

-акт № 22 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 05.08.2016 року;

-акт № 23 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 08.08.2016 року;

-акт № 24 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 25 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 26 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 11 від 28.07.2016 року) від 09.08.2016 року;

-акт № 27 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 28 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 29 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 10.08.2016 року;

-акт № 30 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 31 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 32 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 33 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 14 від 04.08.2016 року) від 11.08.2016 року;

-акт № 34 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 12.08.2016 року;

-акт № 35 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року) від 15.08.2016 року;

-акт № 36 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року) від 16.08.2016 року;

-акт № 37 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 16 від 11.08.2016 року) від 17.08.2016 року;

-акт № 38 прийому-здачі виконаних робіт (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року) від 17.08.2016 року;

-додаткова угода № 8 від 25.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 9 від 26.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 10 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 11 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 12 від 28.07.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 13 від 01.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 14 від 04.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 15 від 04.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 16 від 11.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 17 від 12.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 18 від 16.08.2016 року (за договором № 0807-ТЕО від 08.07.2016 року);

-додаткова угода № 6 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-акт виконаних робіт № 1849 від 15.09.2016 року (з додатком);

-акт виконаних робіт № 1850 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 7 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1508 від 29/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1849 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 6 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1509 від 29/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1850 від 15.09.2016 року (з додатком);

-додаткова угода № 7 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-рахунок № 1524 від 31/07/2016 року;

-акт виконаних робіт № 1400 від 31.07.2016 року;

-додаткова угода № 2 від 19.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-додаткова угода № 1 від 15.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-акт виконаних робіт № 1368 від 27.07.2016 року (з додатком);

-проект додаткової угоди № 2 від 19.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1400 від 31.07.2016 року;

-проект додаткової угоди № 4 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1599 від 29.08.2016 року (з додатком);

-проект додаткової угоди № 5 від 29.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1616 від 29.08.2016 року (з додатком);

-рахунок № 1492 від 27/07/2016 року;

-проект додаткової угоди № 1 від 15.07.2016 року (до договору № 557 від 15.07.2016 року);

-проект акту виконаних робіт № 1368 від 27.07.2016 року (з додатком);

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 2404;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 2404 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 2404;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 2404 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 81;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 81 від 20.04.2016 року;

-проект договору поставки від 20.04.2016 року № 81;

-проект специфікації № 1 від 20.04.2016 року до договору поставки № 81 від 20.04.2016 року;

-печатка Приватного підприємства «ДН І КО» (код ЄДРПОУ 37031008).

Ухвала підлягає негайному виконанню.

На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Апеляційного суду м.Києва протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Крім того, відповідно до ст. 174 КПК України арешт може бути скасований повністю чи частково за заявленим клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисників, законних представників, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутніми при розгляді питання про арешт майна. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження судом. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Слідчий суддя:

Дата ухвалення рішення05.10.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу62016036
СудочинствоКримінальне
Сутьарешт тимчасово вилученого майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100110000318 від 04.11.2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212, ч.2 ст. 205 КК України

Судовий реєстр по справі —761/34448/16-к

Ухвала від 05.10.2016

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Савицький О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні