КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/24974/15 Головуючий у 1-й інстанції: Келеберда В.І.
Суддя-доповідач: Губська О.А.
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 жовтня 2016 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Губської О.А.
суддів: Грибан І.О., Беспалова О.О.
за участю: секретаря судового засідання Сергієнко Т.О.,
представника позивача ОСОБА_2,
представника ОСОБА_3 ОСОБА_13
представників третьої особи Грищенко О.Р., Советченко В.Б.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Всеукраїнської громадської організації "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту", ОСОБА_3 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 травня 2016 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_7 до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, Головного територіального управління юстиції у місті Києві, Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві Чеснакової А.О., третя особа - Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту" про визнання протиправними дії, скасування державної реєстрації,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом до Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Чеснакової Алли Олександрівни, третя особа: Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська федерація танцювального спорту" про визнання протиправними дій щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, а саме: зміни керівника та зміни складу підписантів; скасування державної реєстрації до відомостей про юридичну особу, а саме: зміни керівника та зміни складу підписантів вчиненої 25.02.2015 номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців 16091070011024265.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 травня 2016 року позов задоволено частково. Визнано протиправною та скасовано реєстраційну дію "Внесення змін до відомостей про юридичну, що не пов'язані зі змінами в установчих документах" вчинену щодо юридичної особи Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська федерація танцювального спорту" на підставі якої внесено запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 25.02.2015 номер запису 16091070011024265 державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Чеснаковою Аллою Олександрівною.
На вказане судове рішення третьою особою - Всеукраїнською громадською організацією "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту" та ОСОБА_3 подали апеляційні скарги, у яких просили зазначену постанову скасувати та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позову.
У судовому засіданні представники третьої особи, а також представник ОСОБА_3 власні апеляційні скарги підтримали та просили їх задовольнити. Представник позивача просив відмовити у задоволенні апеляційних скарг та залишити без змін рішення суду першої інстанції.
Представники відповідачів до суду не з'явилися, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, колегія суддів вважає за можливе розглянути справу за їх відсутності, відповідно до ч. 4 ст. 196 Кодексу адміністративного судочинства України.
Заслухавши суддю-доповідача та представників сторін, перевіривши матеріали справи, колегія суддів апеляційної інстанції виходить із таких фактичних обставин.
Відповідно до наявної у матеріалах справи копії №1 позачергової Конференції ВГО "ВФТС" від 09 лютого 2015 року вирішено обрати Президентом ВГО "ВФТС" - Поливка Андрія Мироновича; внести зміни до Статуту та затвердити нову редакцію статуту; встановити нове місцезнаходження організації (вул.. Малишка, буд. 25, кВ. 37, м. Київ, 02206), затвердити і ввести в дію нову печатку ВГО "ВФТС".
12.02.2015 до Оболонського управління юстиції в місті Києві надійшло повідомлення про видачу дубліката свідоцтва та статуту Федерації, зміни у складі керівних органів Федерації, зміни статуту та місцезнаходження Федерації за підписом Поливки Андрія Мироновича.
18.02.2015 Оболонським районним управлінням юстиції у місті Києві було прийнято накази №46 "Про зміни у складі керівних органів ВГО "ВФТС", №47 "Про видачу дубліката оригіналу статуту та свідоцтва про реєстрації ВГО "ВФТС", №48 "Про зміни до статуту, зміни місцезнаходження ВГО "ВФТС", згідно із якими прийнято рішення про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів - зокрема, щодо обрання Президентом Поливка Андрія Вікторовича, про видачу дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію та оригіналу статуту; про зміну місцезнаходження громадської організації.
У зв'язку із цим 25.02.2015 державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис від 25.02.2015 №16091070011024265 про зміни у складі керівних органів - зокрема, щодо обрання Президентом Поливка Андрія Вікторовича, про видачу дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію та оригіналу статуту; про зміну місцезнаходження громадської організації.
У подальшому, 11 березня 2015 року реєстраційна справа ВГО "ВФТС" була передана до Дніпровського районного управління юстиції у місті Києві у зв'язку зі зміною місцезнаходження.
Позивач, вважаючи, що запис від 25.02.2015 №16091070011024265 внесено на підставі протоколів, які є незаконними, отже вказана реєстраційна дія та запис є протиправними та вчиненими з порушенням норм Законів України "Про громадські організації" та "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", звернувся із даним позовом до суду.
Суд першої інстанції, приймаючи рішення про визнання протиправною та скасування реєстраційної дії від 25.02.2015 номер запису 16091070011024265, виходив з того, що державним реєстратором під час її вчинення, не було перевірено всіх відомостей, які стали підставою для здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.
Оскільки у частині відмови у задоволенні позову рішення суду першої інстанції не оскаржене, колегія суддів зазначає, що апеляційний розгляд здійснюється у межах апеляційних скарг.
Перевіривши правову оцінку обставин справи, повноту їх встановлення та правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права, з урахуванням доводів апеляційної скарги та заперечень на неї, колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду дійшла висновку про таке.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом установлено, що Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту" є громадським об'єднанням.
Згідно із ч. 1 ст. 14 Закону України Про громадські об'єднання (тут і далі - у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) внесення змін до відомостей про громадське об'єднання як юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, здійснюється у порядку, передбаченому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, у межах спірних правовідносин положення Закону України Про громадські об'єднання є спеціальними по відношенню до положень Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Відповідно до ч. 2 - 4 ст. 14 Закону України Про громадські об'єднання громадське об'єднання повідомляє уповноважений орган з питань реєстрації, в якому знаходиться реєстраційна справа громадського об'єднання (далі - реєстраційна справа) або повідомлення про утворення громадського об'єднання, про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження громадського об'єднання.
Зареєстроване громадське об'єднання вносить зміни до статуту громадського об'єднання, до складу керівних органів, місцезнаходження громадського об'єднання в порядку, визначеному статутом цього об'єднання, з урахуванням норм цього Закону.
Зареєстроване громадське об'єднання для внесення змін до відомостей про склад керівних органів подає (надсилає) такі документи: 1) заяву довільної форми; 2) заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; 3) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадського об'єднання про зміну зазначених осіб, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадського об'єднання, та оформленого з дотриманням пунктів 1, 2, 6, 8 частини другої статті 9 цього Закону, та/або примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення; 4) засвідчений печаткою громадського об'єднання примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) протоколу засідання керівного органу громадського об'єднання, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління, якщо зміни прийняті вищим органом управління; 5) відомості про керівні органи.
Документи, зазначені в пунктах 1, 2 і 5 цієї частини, підписує керівник громадського об'єднання.
За правилами ч. 9 та 10 ст. 14 Закону України Про громадські об'єднання уповноважений орган з питань реєстрації протягом п'яти робочих днів з дня отримання документів, зазначених у частинах четвертій - сьомій цієї статті, приймає одне з таких рішень:
1) про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження, зміни до статуту;
2) про відмову у прийнятті повідомлення про зміни у складі керівних органів, зміни до статуту - у разі порушення статуту громадського об'єднання;
3) про відмову у прийнятті повідомлення про зміни до статуту - за наявності підстав, передбачених частиною десятою статті 12 цього Закону (крім порушення вимог статті 7 цього Закону);
4) про направлення висновку за результатами правової експертизи - за наявності підстав, передбачених пунктами 1, 2 (крім невідповідності документів вимогам статей 8, 9 цього Закону), 3 частини чотирнадцятої статті 12 цього Закону;
5) про залишення документів без розгляду по суті - за наявності підстав, передбачених у пунктах 3 - 5 частини сімнадцятої статті 12 цього Закону.
Уповноважений орган з питань реєстрації у разі прийняття рішення, зазначеного в пункті 1 частини дев'ятої цієї статті:
1) вносить до Реєстру громадських об'єднань відомості про зміни у складі керівних органів, особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження та про зміни до статуту і забезпечує внесення відомостей про зазначені зміни щодо громадських об'єднань із статусом юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
2) видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) громадському об'єднанню свідоцтво про реєстрацію, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та один примірник статуту з відміткою про прийняття повідомлення про зміни до статуту - у разі зміни назви, мети та місцезнаходження громадського об'єднання;
3) видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) громадському об'єднанню виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - у разі змін у складі керівних органів громадського об'єднання.
Згідно із ч. 4 ст. 3 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців , здійснює реєстрацію (легалізацію) об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок та їх об'єднань), благодійних організацій, політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, асоціацій органів місцевого самоврядування, інших установ та організацій, визначених законом, та видає виписку з Єдиного державного реєстру, оформлену державним реєстратором відповідного центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за місцезнаходженням юридичної особи.
Відповідно до п. 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 (у редакції на час виникнення спірних відносин) Мін'юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику зокрема з питань реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань.
Згідно із п. 7 цього Положення Мін'юст здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку головні територіальні управління юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, в областях, мм. Києві та Севастополі, а також районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції.
Аналіз наведених положень, чинного на час виникнення спірних відносин законодавства, дає підстави для висновку про те, що уповноваженим органом з питань реєстрації Федерації, як громадського об'єднання було відповідне управління юстиції , у якому знаходилася реєстраційна справа такого громадського об'єднання, водночас, державний реєстратор реєстраційної служби на підставі прийнятого таким уповноваженим органом рішення вносив відповідні відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
З матеріалів справи вбачається, що 12.02.2015 до Оболонського районного управління юстиції в місті Києві, яке в силу зазначених норм, з урахуванням місцезнаходження ВГО ВФТС , вважалося уповноваженим органом з питань реєстрації, у якому знаходилася реєстраційна справа, надійшло повідомлення про видачу дубліката свідоцтва та статуту Федерації, зміни у складі керівних органів Федерації, зміни статуту та місцезнаходження Федерації (т. 3 а.с. 163).
18.02.2015 на підставі правових висновків, згідно із якими установлено відповідність зазначених повідомлень Конституції України, законам України та Статуту Федерації, Оболонським районним управлінням юстиції у місті Києві було прийнято накази: №46 Про зміни у складі керівних органів Всеукраїнської громадської організації Всеукраїнська федерація танцювального спорту , №47 Про видачу дубліката оригіналу статуту та свідоцтва про реєстрацію Всеукраїнської громадської організації Всеукраїнська федерація танцювального спорту , №48 Про зміни до статуту, зміни місцезнаходження Всеукраїнської громадської організації Всеукраїнська федерація танцювального спорту .
Таким чином Оболонським районним управлінням юстиції у м. Києві було прийнято рішення про прийняття повідомлення про зміни у складі керівних органів, зокрема, щодо обрання Президентом Поливка Андрія Вікторовича, про видачу дублікату оригіналу свідоцтва про реєстрацію та оригіналу статуту; про зміну місцезнаходження громадської організації.
Листом від 24.02.2015 № 134/01-04-03 Оболонське районне управління юстиції у м. Києві направило на адресу Начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району державної реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві реєстраційну картку форми № 4 ВГО ВФТС .
Отримавши зазначену картку та виключно на підставі вказаних у ній відомостей 25.02.2015 державний реєстратор Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві Чеснакова А.О. внесла запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 25.02.2015 №16091070011024265.
Отже, фактично, державний реєстратор реєстраційної служби на підставі відомостей реєстраційної карти, отриманої від управління юстиції, лише внесла інформацію, яка вже містилася у Реєстрі громадських об'єднань, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2012 року № 1212 затверджено Порядок ведення Реєстру громадських об'єднань та обміну відомостями між зазначеним Реєстром і Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яким визначено процедуру створення та ведення Реєстру громадських об'єднань (далі - Реєстр), обміну відомостями між Реєстром та Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до п. 18 зазначеного Порядку обмін відомостей з Реєстру до Єдиного державного реєстру та з Єдиного державного реєстру до Реєстру здійснюється в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв'язку загального користування з використанням електронного цифрового підпису та із застосуванням криптографічного захисту інформації не пізніше наступного робочого дня з дня внесення відповідних відомостей до Реєстру.
В силу п. 20 Порядку формування відомостей, що передаються згідно з цим Порядком, здійснюється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру та Єдиного державного реєстру.
Згідно із п. 24 Порядку № 1212 інформація, що передається з Реєстру, використовується виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру.
Поряд із цим, третя особа - ВГО "ВФТС" у своїй апеляційній скарзі акцентує увагу також на положеннях Інструкції реєстратора з використання Комп'ютерної програми Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (т. 5 а.с. 148-219) . Названа Інструкція призначена для забезпечення проведення електронної реєстрації відповідно до процедур, які встановлені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (п. 1.2). За змістом розділу 14 Електронні заявки з РГО державний реєстратор лише в електронному вигляді отримує із Реєстру громадських об'єднань (РГО) відомості про зміни, що відбулися в громадському об'єднанні, рішення, які прийняті Уповноваженим органом з питань реєстрації, формує електронну версію змін в реєстраційній справі та відповідь до РГО про прийняття електронної заявки про внесені зміни і, за необхідності, формує і друкує відповідну виписку з Єдиного державного реєстру.
Отже, під час внесення до ЄДР запису від 25.02.2015 за № 16091070011024265 державний реєстратор реєстраційної служби Чеснакова А.О. діяла відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема відповідно до вимог Порядку № 1212 та Інструкції, при цьому такі дії мають характер обміну відомостями між Реєстром громадських об'єднань та Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Крім того, колегія суддів вважає необхідним зазначити, що оскільки у межах даного спору позивачем не оскаржене рішення уповноваженого органу з питань реєстрації про прийняття ним повідомлення про зміни, а саме наказу Оболонського РУЮ від 18.02.2015 № 46 Про зміни у складі керівних органів Всеукраїнської громадської організації Всеукраїнська федерація танцювального спорту , то саме по собі скасування оскаржуваної реєстраційної дії, вчиненої державним реєстратором реєстраційної служби 25.02.2015 за № 16091070011024265, жодним чином не відновить порушеного права позивача.
Обрання позивачем неналежного способу захисту його прав є самостійною підставою для відмови у задоволенні позову.
Приписами ч. 1 ст. 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
З наведеного випливає, що будь-яка особа має право звернутися до суду з позовною заявою до суб'єкта владних повноважень, дії, рішення або бездіяльність якого вважає протиправними.
Як вбачається з матеріалів справи, однак не було враховано судом першої інстанції, на час виникнення спірних правовідносин, уповноваженим органом з питань реєстрації ВГО ВФТС , як громадського об'єднання, було Оболонське районне управлінням юстиції в м. Києві, яке не є відповідачем у справі і вимог до якого позивачем заявлено не було.
Частиною 1 ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.
Разом з тим, суд апеляційної інстанції не наділений повноваженнями здійснювати заміну відповідача.
За вказаних обставин, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що висновок суду першої інстанції про наявність правових підстав для часткового задоволення вимог позивача є помилковим. Вирішуючи спір, суд прийняв рішення із порушенням норм процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, за неповного з'ясування обставин, що мають значення для справи, за недоведеності обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважав встановленими.
Таким чином, враховуючи наведене, колегія суддів вважає за необхідне постанову суду першої інстанції скасувати та прийняти нову, якою у задоволенні позову відмовити повністю.
Згідно із ч. 1 ст. 202 КАС України підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є зокрема: неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважає встановленими; невідповідність висновків суду обставинам справи; порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання, а так само розгляд і вирішення справи неповноважним судом; участь в ухваленні постанови судді, якому було заявлено відвід на підставі обставин, які викликали сумнів у неупередженості судді, і заяву про його відвід визнано судом апеляційної інстанції обґрунтованою; ухвалення чи підписання постанови не тим суддею, який розглянув справу.
Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції за неповного з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, недоведеності обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважав встановленими та з порушення судом норм процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, то колегія суддів апеляційної інстанції приходить до висновку, що апеляційні скарги підлягають задоволенню, а постанова - скасуванню.
Керуючись статтями 160, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд
П О С Т А Н О В И В
Апеляційні скарги Всеукраїнської громадської організації "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту", ОСОБА_3 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 травня 2016 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_7 до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, Головного територіального управління юстиції у місті Києві, Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві Чеснакової А.О., третя особа - Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська Федерація танцювального спорту" про визнання протиправними дії, скасування державної реєстрації - задовольнити.
Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 травня 2016 року скасувати та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позову.
Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання постанови в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддяО.А. Губська СуддяІ.О. Грибан СуддяО.О. Беспалов
Повний текст постанови виготовлено 18 жовтня 2016 року
Головуючий суддя Губська О.А.
Судді: Грибан І.О.
Беспалов О.О.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2016 |
Оприлюднено | 21.10.2016 |
Номер документу | 62054733 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Губська О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні