Постанова
від 13.10.2016 по справі 164/1795/16-а
МАНЕВИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 164/1795/16-а

п/с 2-а/164/57/2016

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 жовтня 2016 року Маневицький районний суд Волинської області

в складі: головуючого - судді Невара О.В.,

при секретарі Оліферчук І.В.,

з участю прокурора Кирди А.М.,

представника позивача ОСОБА_1,

представника третьої особи Вершкової Л.В.,

представника відповідача ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Маневичі адміністративну справу за позовом Маневицької місцевої прокуратури Волинської області в інтересах неповнолітньої ОСОБА_4, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - служба у справах дітей Маневицької райдержадміністрації Волинської області, до відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

8 вересня 2016 року перший заступник керівника Маневицької місцевої прокуратури Волинської області Дуднік М.М. в інтересах неповнолітньої ОСОБА_4, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - служба у справах дітей Маневицької райдержадміністрації Волинської області, звернулась в суд з позовом до відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії. Свої позовні вимоги обґрунтувала тим, що ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, є дитиною, позбавленою батьківського піклування. У 2016 році ОСОБА_4 закінчила 11 класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району Волинської області та отримала атестат про повну середню освіту серії НОМЕР_1. Держава здійснює повне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Згідно ч. 7 ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" випускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку. ОСОБА_4, як випускниці навчального закладу з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, не була виплачена вказана грошова допомога в розмірі 9186 гривень. Посилаючись на зазначені обставини, просили визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області щодо ненарахування та невиплати неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить9186 гривень, та зобов'язативідділ освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області нарахувати та виплатити неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить 9186 гривень.

Прокурор Маневицької місцевої прокуратури Кирда А.М. в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у поданій до суду заяві, просив визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області щодо ненарахування та невиплати неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку та зобов'язативідділ освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області нарахувати та виплатити неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить 9186 гривень.

Представник позивача ОСОБА_1, представник третьої особи ОСОБА_2 в судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі з підстав, викладених у поданій до суду заяві, просили визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області щодо ненарахування та невиплати неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку та зобов'язативідділ освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області нарахувати та виплатити неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить 9186 гривень.

Представник відповідача - відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області ОСОБА_3 в судовому засіданні позовних вимог не визнав, проти їх задоволення заперечує. Підтвердив, що неповнолітня ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, є дитиною, позбавленою батьківського піклування, у 2016 році закінчила 11 класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району Волинської області та отримала атестат про повну середню освіту. Разом з тим, вважає, що неповнолітня ОСОБА_4 не має права на одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить 9186 гривень, оскільки не перебувала на повному державному утриманні у відповідному навчальному закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Вважає позов необґрунтованим, а тому в його задоволенні просив відмовити.

Заслухавши пояснення сторін, проаналізувавши матеріали справи, суд вважає, що позов підставний і підлягає до задоволення з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_4 народилася ІНФОРМАЦІЯ_1 року в с. Погулянка Маневицького району, її матір'ю є ОСОБА_7, а батьком - ОСОБА_8 Згідно рішення Маневицького районного суду Волинської області від 1.07.2014 року ОСОБА_9 та ОСОБА_8 було позбавлено батьківських прав відносно їх неповнолітньої дитини ОСОБА_4 Розпорядженнями Маневицької райдержадміністрації № 416 від 29.08.2012 року та № 220 від 24.07.2014 року ОСОБА_4 було надано статус дитини, позбавленої батьківського піклування. Розпорядженням Маневицької райдержадміністрації № 423 від 31.08.2012 року ОСОБА_1 призначено опікуном неповнолітньої ОСОБА_4, яка є дитиною, позбавленою батьківського піклування. В травні 2016 року ОСОБА_4 закінчила 11 класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району Волинської області та отримала атестат про повну середню освіту серії НОМЕР_1. Неповнолітній ОСОБА_4, як випускниці навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району з числа дітей, позбавлених батьківського піклування, грошова допомога, передбачена ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку, що становить 9186 гривень, не виплачувалась. Неповнолітня ОСОБА_4 навчається на 1 курсі факультету філології та журналістики денної форми навчання Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Зазначені обставини не оспорюються сторонами та підтверджуються дослідженими в судовому засіданні свідоцтвом про народження серії НОМЕР_2 від 20.07.1999 року, рішенням Маневицького районного суду Волинської області від 1.07.2014 року, розпорядженнями Маневицької райдержадміністрації № 416 від 29.08.2012 року, № 423 від 31.08.2012 року та № 220 від 24.07.2014 року, повідомленням служби у справах дітей Маневицької райдержадміністрації № 170/01-09 від 27.07.2016 року, повідомленням відділу освіти Маневицької райдержадміністрації № 686/01-16/2-16 від 29.07.2016 року, витягом з наказу № 55 від 29.05.2016 року по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району, книгою обліку і видачі атестатів про повну середню освіту по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району, довідкою Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки № 09/3946 від 16.09.2016 року.

Згідно ч. 1-3 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 27 Закону України ,,Про освіту" випускнику державного або іншого акредитованого (атестованого) навчального закладу видається відповідний документ про освіту встановленого зразка.

Відповідно до ст.ст. 3, 4 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" основними засадами державної політики щодо соціального захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа є, зокрема, забезпечення соціально-правових гарантій, захист майнових, житлових та інших прав та інтересів таких дітей, належне матеріально-технічне забезпечення незалежно від форми влаштування та утримання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа. Заходи соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа гарантуються, забезпечуються та охороняються державою. Державні соціальні стандарти для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа встановлюються незалежно від того, де така дитина або особа перебуває на утриманні та вихованні, на рівні, не меншому за встановлений прожитковий мінімум для осіб відповідного віку. Державні соціальні стандарти і нормативи встановлюються щодо, зокрема, мінімального стандарту разової державної фінансової допомоги при закінченні такими дітьми виховного, навчального закладу.

Згідно ч. 1-3 ст. 8 вказаного Закону держава здійснює повне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа. Допомога та утримання таких дітей не можуть бути нижчими за встановлені мінімальні стандарти, що забезпечують кожній дитині рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального та соціального розвитку на рівні, не нижчому за встановлений прожитковий мінімум для таких осіб. Право на повне державне забезпечення в навчальних закладах мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком до вісімнадцяти років та особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, при продовженні навчання до 23 років або до закінчення відповідних навчальних закладів.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" витрати на фінансування заходів щодо соціального забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа передбачаються в Державному бюджеті України окремим рядком.

Згідно ч. 7 ст. 8 вказаного Закону випускники навчальних закладів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечуються за рахунок навчального закладу або відповідної установи у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести

прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку. Нормативи забезпечення одягом і взуттям затверджуються Кабінетом Міністрів України. За бажанням випускників навчальних закладів їм може бути видана грошова компенсація в розмірі, необхідному для придбання одягу і взуття.

Виходячи з вищевикладеного, держава здійснює повне забезпечення, зокрема, дітей, позбавлених батьківського піклування. Випускники загальноосвітніх навчальних закладів із числа цих дітей та за рахунок навчального закладу забезпечуються одягом і взуттям, а також одноразовою грошовою допомогою в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" встановлено обов'язок з виплати грошової допомоги усім випускникам навчальних закладів, не розмежовуючи їх на окремі категорії - тих, хто продовжив навчання в іншому навчальному закладі, та тих, хто працевлаштувався та інші. Таким чином, сам факт випуску з навчального закладу є підставою для виплати одноразової грошової допомоги в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів, встановленої законом.

Згідно ст. 7 Закону України „Про Державний бюджет України на 2016 рік" установлено у 2016 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2016 року - 1330 гривень, з 1 травня - 1399 гривень, з 1 грудня - 1544 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення: дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2016 року - 1455 гривень, з 1 травня - 1531 гривня, з 1 грудня - 1689 гривень.

Отже, виходячи з аналізу вищенаведених норм, неповнолітня ОСОБА_4, як випускник навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району, повинна була отримати одноразову грошову допомогу не менше 9186 гривень (1531х6=9186).

Відповідно до Положення про відділ освіти Маневицької райдержадміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації № 733 від 29 грудня 2012 року, відділ освіти Маневицької райдержадміністрації забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів.

Оскільки загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Красноволя Маневицького району, як навчальний заклад, фінансується централізовано через бухгалтерію відділу освіти Маневицької райдержадміністрації, що не оспорюється і визнається сторонами у справі, суд вважає, що саме відділом освіти Маневицької райдержадміністрації має бути нарахована та виплачена одноразова грошова допомога неповнолітній ОСОБА_4

Представником відповідача не враховано, що згідно ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення; в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Всупереч зазначеним нормам КАС України представником відповідача не було подано відповідних доказів в обгрунтування заперечень на заявлені позивачем вимоги.

Суд не бере до уваги посилання представника відповідача на положення постанови КМУ № 226 від 5.04.1994 року „Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування", які суперечать положенням Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в частині розміру грошової допомоги та визначених постановою КМУ випадків її виплати, оскільки згідно п. 2 Прикінцевих положень вказаного Закону Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 КАС України у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Виходячи із загальних засад пріоритетності законів над іншими підзаконними нормативними актами, та оскільки норми постанови КМУ № 226 від 5.04.1994 року „Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування" прийняті до набрання чинності Законом України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування" та не приведені у відповідність до норм вказаного Закону, при вирішенні позовних вимог підлягають застосуванню положення ч. 7 ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", згідно яких одноразова грошова допомога підлягає виплаті неповнолітній ОСОБА_4 в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

При вирішенні позовних вимог суд також бере до уваги, що положення ст.ст. 25, 39-9Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", на які посилався представник відповідача в заперечення на позовні вимоги, регулюють правовідносини щодо відшкодування навчальним закладам або відповідним установам, в яких виховуються та навчаються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, понесених ними витрат на харчування, одяг, взуття, м'який інвентар, здійснення грошових виплат при працевлаштуванні та вступі до навчального закладу, та не розповсюджуються на правовідносини навчальних закладів з їх випускниками, що є предметом спору у даній справі.

Відповідно до п. 1 ст. 3 Конвенції про права дитини від 20 листопада 1989 року, яку ратифіковано постановою ВРУ від 27 лютого 1991 року, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що відповідачем не доведено правомірності та обґрунтованості своїх дій та рішень з урахуванням вимог, встановлених ч. 2 ст. 19 Конституції України та ч. 3 ст. 2 КАС України.

Відповідно до ст.ст. 105, 162 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії… При вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково. У разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: 1) визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії… Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Аналізуючи зібрані та досліджені в судовому засіданні докази в їх сукупності, суд вважає, що слід визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області щодо ненарахування та невиплати неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку та зобов'язативідділ освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області нарахувати та виплатити неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

Визнаючи протиправною бездіяльність відповідача, суд вважає за необхідне не вказувати сумуодноразової грошової допомоги, яка підлягає нарахуванню та виплаті неповнолітній ОСОБА_4 згідно ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", оскільки саме на відділ освіти Маневицької райдержадміністрації покладено обов'язок щодо проведення нарахування та виплати вказаної одноразової грошової допомоги, а тому суд не може перебирати на себе вказані функції державного органу, на якого законодавством покладено такі повноваження, в частині проведення нарахування та виплати вказаної допомоги у конкретному розмірі.

Оскільки законний представник неповнолітньоїОСОБА_4 та служба у справах дітей Маневицької райдержадміністрації з аналогічним позовом до суду в її інтересах не звертались, тобто належним чином не здійснювали захист її прав та законних інтересів, суд вважає, що прокурор в поданій до суду позовній заяві та в судовому засіданні довів підставність звернення з вказаним позовом в інтересах неповнолітньої ОСОБА_4 до суду.

Відповідно до ст. 94 КАС України на користь прокуратури Волинської області підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області 1378 гривень судового збору, сплаченого при поданні позову.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 5, 7-14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, Законом України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність відділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області щодо ненарахування та невиплати неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_2, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразової грошової допомоги, передбаченої ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

Зобов'язативідділ освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області нарахувати та виплатити неповнолітній ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_2, як випускниці Красновільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, одноразову грошову допомогу, передбачену ст. 8 Закону України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", в розмірі не менше шести прожиткових мінімумів для осіб відповідного віку.

Стягнути на користь прокуратури Волинської області (код 02909915 в Держказначейській службі України, м. Київ, код банку 820172, р/р 35216072004945) за рахунок бюджетних асигнуваньвідділу освіти Маневицької райдержадміністрації Волинської області (код ЄДРПОУ 02141621) 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) гривень судового збору.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Маневицький районний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі якщо постанову було проголошено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя: О.В. Невар

СудМаневицький районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення13.10.2016
Оприлюднено24.10.2016
Номер документу62076273
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —164/1795/16-а

Постанова від 13.10.2016

Адміністративне

Маневицький районний суд Волинської області

Невар О. В.

Постанова від 13.10.2016

Адміністративне

Маневицький районний суд Волинської області

Невар О. В.

Ухвала від 22.09.2016

Адміністративне

Маневицький районний суд Волинської області

Невар О. В.

Ухвала від 09.09.2016

Адміністративне

Маневицький районний суд Волинської області

Невар О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні