10.10.16
У Х В А Л А Справа № 200/17448/16-к
Ім`ям України Провадження № 1-кс/200/9538/16
10 жовтня 2016 року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю слідчого ОСОБА_2 ,
розглянувши у судовому засіданні у приміщенні суду у м. Дніпропетровську клопотання слідчого по кримінальному провадженню № 12016040000000777 про проведення перевірки, -
В С Т А Н О В И В:
10 жовтня 2016 року ст. слідчий відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової перевірки з питань дотримання вимог природоохоронного законодавства на земельних ділянках за наступними кадастровими номерами №№ 1221486200:04:008:0033, 1223285000:01:089:0001, 223285000:01:154:0001 та 1223285000:01:154:1002.
Необхідність проведення позапланової з дотримання вимог законодавства з питань промислової безпеки та охорони праці прокурор обґрунтував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12016040000000777, за ознакою складу злочину, передбаченому ч. 1 ст. 239 КК України.
Згідно з матеріалами наданого прокурором клопотання, 03.10.2016 року до СУ ГУНП в Дніпропетровській області звернувся директор Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації із заявою про те, що невстановлені особи, шляхом вивезення сміття, забруднюють земельні ділянки Дніпропетровської області відходами, шкідливими для довкілля.
Також в ході проведення досудового розслідування встановлено, що період вересня жовтня 2016 року вантажні автомобілі з державними номерами, що відповідають Львівській області, прибувають до несанкціонованих полігонів твердих побутових відходів, що розташовані поблизу селища Горького на території Дніпропетровського району Дніпропетровської області (кадастровий № 1221486200:04:008:0033) та поблизу селища Меліоративне на території Орлівщинської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області (кадастрові №№ 1223285000:01:089:0001, 1223285000:01:154:0001, 1223285000:01:154:1002), де розвантажують побутові відходи.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав у повному обсязі та прохав задовольнити. Надав пояснення аналогічні його тексту.
Згідно п. 1, 2 Постанови КМУ «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014 № 408, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Згідно п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII: у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Згідно з ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, зокрема, шляхом витребування та отримання від органів державної влади, органів висновків ревізій та актів перевірок.
Відповідно до ч.1, п. 5 ч. 4, 7,8 Положення «Про Положення про Державну екологічну інспекцію України», Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізації державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог: б) законодавства про використання та охорону земель щодо: консервації деградованих і малопродуктивних земель; збереження водно-болотних угідь; виконання екологічних вимог при наданні у власність і користування, в тому числі в оренду, земельних ділянок; здійснення заходів щодо запобігання забрудненню земель хімічними і радіоактивними речовинами, відходами, стічними водами; додержання режиму використання земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, а також територій, що підлягають особливій охороні; додержання екологічних нормативів з питань використання та охорони земель. Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань проводить перевірку з питань, що належать до її компетенції, видає за їх результатами обов`язкові для виконання приписи, розпорядження. Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря). Держекоінспекція України у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими органами виконавчої влади, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, з органами місцевого самоврядування, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, профспілками та організаціями роботодавців, а також підприємствами, установами, організаціями.
Розглянувши клопотання, вислухавши пояснення слідчого, дослідивши надані до нього додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, оскільки наданими матеріалами достатньо повно обґрунтовується факт вчинення кримінального правопорушення, який можна довести шляхом проведення позапланової перевірки з питань дотримання вимог природоохоронного законодавства на земельних ділянках за наступними кадастровими номерами №№ 1221486200:04:008:0033, 1223285000:01:089:0001, 223285000:01:154:0001 та 1223285000:01:154:1002
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 93, 104, 110, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання ст. слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 - задовольнити.
Надати дозвіл на проведення, в межах кримінального провадження № 12016040000000777, порушеного за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 239 КК України, позапланової перевірки з питань дотримання вимог природоохоронного законодавства.
Під час проведення позапланової перевірки з`ясовувати наступні питання:
- чи має місце забруднення або псування відходами та матеріалами, шкідливими для життя та здоров`я людей чи довкілля земельних ділянок за наступними кадастровими номерами №№ 1221486200:04:008:0033, 1223285000:01:089:0001, 1223285000:01:154:0001 та 1223285000:01:154:1002 ?
- якщо так, то якими саме відходами чи матеріалами забруднено вказані земельні ділянки і чи становить таке забруднення небезпеку для життя, здоров`я людей та довкілля ?
Проведення зазначеної позапланової перевірки доручити інспекторам Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області.
Визначити термін проведення позапланової перевірки у 10 робочих днів з 01 по 14 листопада 2016 року включно, без урахування вихідних та святкових днів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 62168502 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні