Ухвала
від 17.10.2016 по справі 916/2400/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та

припинення провадження у справі

"17" жовтня 2016 р. Справа № 916/2400/14

За заявою боржника ОСОБА_1 підприємства „ШАНСВ» (67100, Одеська обл., Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Карла Маркса, буд. 34Б)

про визнання банкрутом за скороченою процедурою, передбаченою ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» №4212-У1 від 22.12.2011р.

Суддя господарського суду

Одеської області ОСОБА_2

Представники сторін:

від кредиторів: Роздільнянської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області - ОСОБА_3 за довіреністю № 1490/15-24-10 від 11.02.2016р.;

ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий ОСОБА_4

Суть спору: про банкрутство

Всі сторони та учасники були належним чином повідомлені про дату і місце проведення судового засідання, про що свідчать поштові повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 4 а.с. 192-195).

Приватне підприємство „ШАНСВ» (далі - ПП „ШАНСВ» ) звернулось до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за скороченою процедурою, передбаченою ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» з посиланням на те, що в процесі ліквідації виявилось, що боржник не може виконати свої зобов'язання щодо погашення кредиторської заборгованості в сумі 119 000, 00 грн.

Ухвалою господарського суду Одеської області (суддя - Лепеха Г.А.) від 08.07.2014р. (т. 1 а.с. 48-49) порушено провадження у справі про банкрутство ПП „ШАНСВ» , введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Одеської області від 24.07.2014р. (т. 1 а.с. 54-56) визнано банкрутом ПП „ШАНСВ» , відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії ОСОБА_5

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 23.07.2014р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ПП „ШАНСВ» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 6521 (т. 1 а.с. 57-58).

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.09.2014р. (т. 2 а.с. 65-67) затверджено звіт ліквідатора; затверджено ліквідаційний баланс ПП „ШАНСВ» ; припинено юридичну особу ПП „ШАНСВ» .

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 15.10.2014р. (т.2 а.с. 84-88) апеляційну скаргу ПАТ В«ПриватБанкВ» задоволено; ухвалу господарського суду Одеської області від 23.09.2014р. зі справи № 916/2400/14 скасовано, справу передано на розгляд до господарського суду Одеської області на стадію ліквідаційної процедури ПП В«ШАНСВ» .

Ухвалою господарського суду Одеської області від 29.10.2014р. (т. 2 а.с. 98-99) справу № 916/2400/14 прийнято до свого провадження суддею Ровинським О.Ю.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.01.2016р. (т. 3 а.с. 100) суддею Грабован Л.І. справу №916/2400/14 прийнято до свого провадження.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 26.02.2016р. (т. 3 а.с. 166-175) відмовлено ліквідатору ПП „ШАНСВ» ОСОБА_5 у затвердженні звіту ліквідатора та припинення провадження у справі № 916/2400/14 про банкрутство ПП „ШАНСВ» ; припинено повноваження ліквідатора ПП „ШАНСВ» ОСОБА_5; призначено ліквідатором ПП „ШАНСВ» арбітражного керуючого ОСОБА_4

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2016р. (т. 4 а.с. 79-83) визнано грошові вимоги Роздільнянської ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області до ПП „ШАНСВ» в сумі 1422, 27 грн. із задоволенням у другу чергу, в сумі 2 225 300 грн. із задоволенням в третю чергу, решту заявлених вимог, які складається з штрафних санкцій в сумі 215 922, 50 грн. ухвалено врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2016р. (т. 4 а.с. 84-86) визнано грошові вимоги Публічного акціонерного товариства „ОдесагазВ» в особі Роздільнянського управління експлуатації газового господарства до ПП „ШАНСВ» в сумі 13 321, 08 грн. із задоволенням у четверту чергу, решту заявлених вимог, які складається з пені в сумі 310, 09 грн. ухвалено врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2016р. (т. 4 а.с. 87-90) визнано грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України у Великомихайлівському районі Одеської області до ПП „ШАНСВ» в сумі 1422, 27 грн. із задоволенням у другу чергу, решту заявлених вимог, які складається з пені та штрафу в сумі 6415, 36 грн. ухвалено врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2016р. (т. 4 а.с. 91-93) визнано грошові вимоги Публічного акціонерного товариства Комерційний банк „ПРИВАТБАНКВ» до ПП „ШАНСВ» в сумі 93 778, 66 грн. такими, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не є конкурсними та погашаються в шосту чергу.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.04.2016р. (т. 4 а.с. 94-97) затверджено реєстр вимог кредиторів ПП „ШАНСВ» з вказівкою розміру вимог та черговості їх задоволення.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 16.05.2016р. (т. 4 а.с. 116-118) задоволено клопотання ліквідатора ПП „ШАНСВ» арбітражного керуючого ОСОБА_4; визначено ліквідатору ПП „ШАНСВ» арбітражному керуючому ОСОБА_4 основну грошову винагороду в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконанням ним повноважень ліквідатора та відшкодування витрат за виконання повноважень ліквідатора банкрута за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 16.05.2016р. (т. 4 а.с. 119-120) призначено членів ліквідаційної комісії ПП „ШАНСВ» у наступному складі: ліквідатор ПП „ШансВ» арбітражний керуючий ОСОБА_4 (голова комісії); представник Роздільнянської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області - ОСОБА_3; представник ПАТ „ОдесагазВ» - ОСОБА_6

11.08.2016р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 до господарського суду Одеської області надано ліквідаційний звіт ПП „ШАНСВ» (т. 4 а.с. 135-139) з підтверджуючими документами (т. 4 а.с. 140-143, а.с. 145-159) та ліквідаційний баланс (т. 4 а.с. 144).

11.08.2016р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 до господарського суду Одеської області надано клопотання (т. 4 а.с. 160) про затвердження ліквідаційного звіту арбітражного керуючого у справі щодо визнання банкрутом ПП „ШАНСВ» ; затвердження ліквідаційного балансу ПП „ШАНСВ» ; припинення провадження у справі щодо визнання банкрутом ПП „ШАНСВ» ; припинення повноважень ліквідатора ПП „ШАНСВ» арбітражного керуючого ОСОБА_4; списання вимог не задоволених через відсутність майна банкрута, як безнадійні.

Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора банкрута, суд встановив:

У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що з метою виявлення майна та інших активів банкрута, які можна включити до ліквідаційної маси ПП „ШАНСВ» було направлено запити та отримано відповіді від: центру подання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Теплодар, Біляївського, Роздільнянського та Фрунзівського районів підпорядкованого УДАІ ГУМВС України в Одеській області № 1511 від 04.09.2014р. (т. 2 а.с. 189), згідно якої за ПП „ШАНСВ» автомототранспорт зареєстрованим не значиться; КП „Великомихайлівське бюро технічної інвентаризаціїВ» № 8/09 (т. 4 а.с. 190), відповідно до якої за ПП „ШАНСВ» нерухоме майно не зареєстроване; відділу Держземагенства у Великомихайлівському районі Одеської області № 19-1512-0.1-6113/2-14 від 09.12.2014р. (т. 2 а.с. 191), згідно якої станом на 09.12.2014р. за ПП „ШАНСВ» земельні ділянки на території Великомихайлівського району не враховуються; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 102-05/1/1-15 від 30.01.2015р. (т. 2 а.с. 192), відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником, яких є ПП „ШАНСВ» відсутні; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/04/2088/нк від 04.02.2015р. (т. 2 а.с. 193), згідно якої станом на 30.09.2014р. ПП „ШАНСВ» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє; Державної інспекції сільського господарства в Одеській області № 07/02/2078 від 02.03.2015р. (т. 2 а.с. 194), відповідно до якої дані про належність ПП „ШАНСВ» тракторної, сільськогосподарської, дорожно-будівельної, меліоративної техніки, відсутні; Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 21.1.19-4798 від 18.03.2015р. (т. 2 а.с. 195), згідно якої за ПП „ШАНСВ» повітряні судна ніколи не були зареєстровані; ПАТ КБ „ПРИВАТБАНКВ» № 08.7.0.0.0/150226150121 від 26.02.2015р. (т. 2 а.с. 196), відповідно до якої рахунки №№ 26008060171311, 26007060171185, 26051054408939 - закриті; згідно повідомлення АБ „ПІВДЕННИЙВ» (т. 2 а.с. 197) рахунок № 26007311978601 22.11.2013р. - закрито; відповідно до відповіді ПАТ „ФІНБАНКВ» № 9001/32-36 від 23.09.2014р. (т. 2 а.с. 198) ПП „ШАНСВ» 22.09.2014р. закрито поточний рахунок № 26007110103606; згідно відповіді ПАТ АБ „УкргазбанкВ» (т. 2 а.с. 199) станом на 02.09.2014р. закрито поточний рахунок № 2600017199.980; відповідно до електронного повідомлення-відповіді (т. 2 а.с. 200) рахунки №№ 26047002745001, 26003002745001 - закриті.

Згідно Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 26296543 від 02.09.2014р. (т. 2 а.с. 188) відомості щодо зареєстрованого майна за ПП „ШАНСВ» - відсутні.

Відповідно до звіту ліквідатора банкрута ліквідаційною комісією, яка була створена за рішенням комітету кредиторів від 12.05.2016р. та призначена ухвалою господарського суду Одеської області від 16.05.2016р. було проведено інвентаризацію майна ПП „ШАНСВ» .

Згідно акту інвентаризації майна ПП „ШАНСВ» від 12.07.2016р. (т. 4 а.с. 145) встановлено, що боржник та його керівні органи за юридичною адресою не знаходяться; ніякого майна, яке належить боржнику не має; за даними документів бухгалтерського обліку, які є в розпорядженні ліквідаційної комісії не має облікованого майна та інших активів; в результаті інвентаризації наявність майна та активів не встановлено.

У звіті ліквідатора банкрута вказано, що оскільки в розпорядженні ліквідатора відсутні відомості про наявні активи ПП „ШАНСВ» , які можна включити до ліквідаційної маси, у зв'язку з чим ліквідаційна маса не формувалась.

Відповідно до звіту ліквідатора банкрута ліквідаційною комісією не було виявлено майнових активів ПП „ШАНСВ» , тому ліквідатором не було потреби проводити оцінку та реалізацію майна; за відсутністю майна, яке повинно бути включеним до ліквідаційної маси, задоволення вимог не проводилось; звільнення працівників ліквідатором не проводилось.

Згідно довідки Комунальної установи „Трудовий архів Великомихайлівського районуВ» № ТА/21/350 від 08.08.2016р. (т. 4 а.с. 159) документи з особового складу та книги наказів з 2003р. по 2012р. передані на постійне зберігання до Комунальної установи „Трудовий архів Великомихайлівського районуВ» .

Відповідно до ліквідаційного балансу банкрута (т.4 а.с.144) станом на 08.08.2016р. у ПП „ШАНСВ» відсутні будь-які активи (рядок 260) та рахуються довгострокові зобов'язання за довгостроковими кредитами банків (рядок 440) в сумі 93 800 грн., кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги (рядок 530) в сумі 13 600 грн., поточні зобов'язання за розрахунками з бюджетом (рядок 550) в сумі 2 442 600 грн., зі страхування (рядок 570) в сумі 7 800 грн. та всього - 2 464 000, 00 грн.

Згідно рішення комітету кредиторів ПП „ШАНСВ» , оформленого протоколом № 2 від 08.08.2016р. (т. 4 а.с. 153) вирішено затвердити акт інвентаризації ПП „ШАНСВ» від 12.07.2016р.; схвалити ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс ПП „ШАНСВ» , клопотати до господарського суду Одеської області про затвердження звіту ліквідатора, припинення провадження у справі про визнання банкрутом ПП „ШАНСВ» , припинити повноваження ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_4, вимоги, не задоволені у зв'язку із відсутністю майна банкрута списати, як безнадійні.

01.09.2016р. ПАТ „ОдесагазВ» в особі Роздільнянського управління експлуатації газового господарства до господарського суду Одеської області надано відзив на звіт ліквідатора (т. 4 а.с. 182), в якому повідомлено, що у кредитора на звіт ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4 заперечення відсутні.

Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.

Скарг на дії ліквідатор до суду не надходило.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Оцінивши наданий ліквідатором банкрута звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Ч.3 ст. 46 В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - Приватне підприємство „ШАНСВ» , припиняє провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4

Керуючись ст.46, п.6 ч. 1 ст.83, ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутомВ» , ст.ст. 85, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В:

1.Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_1 підприємства „ШАНСВ» (67100, Одеська обл., Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Карла Маркса, буд. 34Б).

2.Затвердити ліквідаційний баланс ОСОБА_1 підприємства „ШАНСВ» (67100, Одеська обл., Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Карла Маркса, буд. 34Б). 3.Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

4.Припинити юридичну особу - ОСОБА_1 підприємства „ШАНСВ» (67100, Одеська обл., Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Карла Маркса, буд. 34Б).

5.Провадження у справі №916/2400/14 припинити.

6.Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 підприємства „ШАНСВ» (67100, Одеська обл., Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Карла Маркса, буд. 34Б) арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 800 від 16.04.2013р. Міністерства юстиції України) з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ч. 7 ст. 46 Закону України В«Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутомВ» .

7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ»

Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України з врахуванням особливостей, передбачених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» відповідно до ч. 2 ст. 8 цього Закону.

Повний текст ухвали складено та підписано 21 жовтня 2016 р.

Копію ухвали надіслати: Роздільнянській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області (67400, Одеська обл., м. Роздільна, вул. Леніна, 37), ПАТ „ОдесагазВ» в особі Роздільнянського управління експлуатації газового господарства (67400, Одеська обл., м. Роздільна, вул. Привокзальна, 21), УПФУ в Великомихайлівському районі Одеської області (67100, Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43), ПАТ КБ „ПриватбанкВ» (49094, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, буд. 50), Великомихайлівському міжрайонному ВДВС Головного територіального управління юстиції в Одеській області (67100, Одеська обл., смт. Великомихайлівка, вул. Пушкіна, 2б), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6).

Суддя Л.І. Грабован

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення17.10.2016
Оприлюднено27.10.2016
Номер документу62176553
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2400/14

Ухвала від 17.11.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 10.11.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 04.11.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Ухвала від 17.10.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 17.10.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 19.09.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 12.08.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 11.07.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 23.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 02.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні