Постанова
від 21.10.2016 по справі 809/717/16
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" жовтня 2016 р. Справа № 809/717/16

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Кафарського В.В.

За участю секретаря Драгомирецького І.М.,

прокурора Чугунової В.М.,

представника позивача Івасів О.І.,

представників третьої особи Николина О.М., Шикеринець Л.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: керівника Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області

до відповідача: Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів", третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління Державної казначейської служби України у Галицькому районі

про стягнення заборгованості в сумі 5455004,51 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

21.06.2016 року керівник Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області звернувся до суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" , третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Управління Державної казначейської служби України у Галицькому районі, про стягнення заборгованості в сумі 5 455 004,51 грн., з яких 1 414 460 грн. основний борг, 4 040 544,51 грн. нарахована пеня, в тому числі за держконтрактом 1996 року - 686 700 грн. основного боргу та 2 291 810,11 грн. нарахованої пені; за держконтрактом 1997 року - 727 760 грн. основного боргу та 1 748 734,40 грн. нарахованої пені.

Позовні вимоги мотивував тим, що відповідачем не в повному обсязі виконано зобов'язання щодо повернення коштів, отриманих за бюджетними позичками, які були надані на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) у 1996 та 1997 роках, у зв'язку з чим виникла заборгованість перед державним бюджетом у загальній сумі 5 455 044,51 грн., з яких 1 414 460 грн. - основний борг та 4 040 544,51 грн. - нарахована пеня. УДКС України у Галицькому районі щомісячно, починаючи з 01.09.1997 року, надсилало ДПІ у Галицькому районі подання для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості по Галицькому комбінату хлібопродуктів перед державним бюджетом за держконтрактами 1996-1997 років. Вказані подання ДПІ у Галицькому районі, а в подальшому і Калуська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, залишила без належного реагування, що і стало підставою для звернення прокурора до суду з даним позовом.

21.10.2016 року у судовому засіданні прокурор уточнила позовні вимоги, просила стягнути з відповідача в дохід держави прострочену заборгованість перед державним бюджетом за бюджетними позичками, наданими на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) у 1996 та 1997 роках, у загальній сумі 1 414 460 грн. та нараховану пеню у сумі 4 040 544 грн., оскільки відповідно до Порядків надання бюджетної позички за 1996 - 1997 роки позички надавалися заготівельним підприємствам за рахунок коштів державного бюджету на умовах забезпечення їх повернення.

Представник позивача та представник третьої особи у судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві. Просили позов задовольнити.

Відповідач правом подання письмових заперечень проти заявленого позову не скористався, у судове засідання свого представника не направив, а також не повідомив суд про причини його неявки, хоча про дату, час та місце судового розгляду був належним чином повідомлений, а тому, у відповідності до положення частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, справу вирішено за відсутності представника відповідача на підставі наявних у ній доказів.

Вислухавши прокурора, представників позивача та третьої особи, розглянувши матеріали адміністративної справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши і оцінивши докази, суд дійшов висновку про те, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що 21.05.1998 року Галицькою районною державною адміністрацією Івано-Франківської області здійснено державну реєстрацію юридичної особи - Дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" (надалі ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів"), що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.85-88).

ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" створено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.1997 року №1218 "Про прискорення приватизації хлібоприймальних і хлібозаготівельних підприємств" шляхом реорганізації державного підприємства Галицький комбінат хлібопродуктів і є його правонаступником. Засновником підприємства є Державна акціонерна компанія "Хліб України".

На виконання вимог Закону України "Про поставки продукції для державних потреб" та Указу Президента України від 18.01.1996 № 62 "Про задоволення державних і регіональних потреб у сільськогосподарській продукції на 1996 рік", постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.1996 № 323 затверджено Порядок формування обсягів і виконання закупівлі сільськогосподарської продукції та продовольства за державним замовленням у 1996 році.

Спільним наказом Міністерства сільського господарства і продовольства України та Міністерства фінансів України від 11.04.1996 № 72/113, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.06.1996 за № 265/1290 (із змінами), затверджено Порядок надання і повернення бюджетної позички на закупівлю продовольчого зерна, елітного і сортового насіння за державним замовленням 1996 року.

Пунктом 3.1 даного Порядку безвідсоткова бюджетна позичка на зазначені цілі надається заготівельним організаціям Мінсільгосппроду, які мають право державного замовника контрактом, у межах коштів, передбачених на цю мету, на умовах забезпечення повернення і відповідальності за цільове і ефективне використання коштів.

На виконання вимог Закону України "Про поставки продукції для державних потреб" постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.1997 № 124 затверджено Порядок формування обсягів та закупівлі зерна і сортового насіння зернових культур за державним замовленням у 1997 році.

Крім того, спільним наказом Міністерства сільського господарства і продовольства України, Міністерства фінансів України та ДАК "Хліб України" від 04.03.1997 № 70/54/18, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.06.1996 за № 212/2016, затверджено Порядок надання бюджетної позички на закупівлю продовольчого зерна і сортового насіння за державним замовленням 1997 року.

Згідно пунктів 2.1 та 3.2 згаданого Порядку безвідсоткова бюджетна позичка на закупівлю продовольчого зерна і сортового насіння надається заготівельним підприємствам ДАК "Хліб України" через органи Державного казначейства України у межає коштів, передбачених на цю мету, на умовах забезпечення повернення, цільового і ефективного використання коштів. Перерахування бюджетної позички для авансування закупівлі продовольчого зерна і сортового насіння здійснюється Мінфіном через систему Державного казначейства України на бюджетні рахунки №124, які відкриті в усіх територіальних органах Державного казначейства України.

Порядком надання і повернення бюджетної позички на закупівлю продовольчого зерна, елітного і сортового насіння за державним замовленням 1996 року та Порядком формування обсягів та закупівлі зерна і сортового насіння зернових культур за державним замовленням у 1997 році встановлено, що державні позички у 1996 році надавалися заготівельним організаціям Мінсільгосппроду, а у 1997 році - заготівельним підприємствам ДАК "Хліб України", яка утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1000 від 22.08.1996 року, пунктом 2 якої визначено, що компанія є правонаступником прав і обов'язків Головного управління по хлібопродуктах та Головного управління комбікормової промисловості Міністерства сільського господарства і продовольства.

Пунктом 12 Порядку формування обсягів і виконання закупівлі сільськогосподарської продукції та продовольства за державним замовленням у 1996 році та пунктом 12 Порядку формування обсягів та закупівлі зерна і сортового насіння зернових культур за державним замовленням у 1997 році встановлено, що повернення бюджетної позички, наданої на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням, здійснюється заготівельними підприємствами і організаціями в міру реалізації продукції, але не пізніше 01.09.1997 року, та не пізніше 01.09.1998 року відповідно.

Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.1997 року №1218 Фонду державного майна, Міністерству агропромислового комплексу, Державній акціонерній компанії "Хліб України" передбачити, що за хлібоприймальними і зернопереробними підприємствами, реорганізованими у процесі приватизації у відкриті акціонерні товариства, зберігаються зобов'язання з повернення отриманих бюджетних позичок на закупівлю зерна і насіння за державним замовленням 1994-1997 років.

Таким чином, ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" є правонаступником майнових прав та обов'язків Головного управління по хлібопродуктах та Головного управління комбікормової промисловості Міністерства сільського господарства і продовольства, в тому числі й за отриманими бюджетними позичками на закупівлю зерна і насіння за державними замовленнями 1996-1997 років.

Факти отримання відповідачем бюджетної позички за державними контрактами в 1996 та 1997 роках підтверджуються довідкою про надання та повернення бюджетної позички, наданої на закупівлю продовольчого зерна і сортового насіння за державним замовленням 1997 року станом на 01.01.2006 року та довідкою про надання та повернення бюджетної позички наданої на закупівлю зерна елітного і сортового насіння за державними замовленнями 1996 року по ВАТ "Галицький КХП" станом на 01.01.2006 року.

Зі змісту дослідженої в судовому засіданні в якості письмового доказу довідки про надання та повернення бюджетної позички наданої на закупівлю зерна елітного і сортового насіння за державними замовленнями 1996 року по ВАТ "Галицький КХП" слідує, що станом на 01.01.2006 року залишок заборгованості по бюджетній позичці становить 686 700 грн. (а.с.51-52).

Також, зі змісту довідки про надання та повернення бюджетної позички, наданої на закупівлю продовольчого зерна і сортового насіння за державним замовленням 1997 року слідує, що станом на 01.01.2006 року по ВАТ "Галицький КХП" станом на 01.01.2006 року становить 727 760 грн. (а.с.53).

Вказані довідки підписані начальником Відділення державного казначейства у Галицькому районі Івано-Франківської області та директором ВАТ "Галицький КХП", скріплені печатками.

Представник третьої особи у судовому засіданні вказав суду, що первинні документи по наданні та повернення бюджетних позичок вилучені та знищені як такі, що не ввійшли до Національного Архівного Фонду, про що Відділенням Державного казначейства України в Галицькому районі Івано-Франківської області складено акт від 16.09.2003 року (а.с.54-48).

При цьому, судом встановлено, що Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області за наслідками проведеної ревізії відповідача виставлено вимогу "Про усунення порушень, виявлених ревізією" від 16.05.2013 року за №09-07-14-14/3751, пунктом 3 якої зобов'язано ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" позивача в бухгалтерському обліку підприємства відобразити заборгованість перед державним бюджетом на загальну суму 773,25 тис. гривень (а.с.21-45, 46-48).

Вимога Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області в цій частині була оскаржена відповідачем в судовому порядку.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.12.2013 року у справі №809/1783/13-а, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 27.01.2016 року у справі №876/918/14, відмовлено ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" у задоволенні поданого ним позову до Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - управління Державної казначейської служби України у Галицькому районі про скасування пункту 3 вимоги Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області № 09-07-14-14/3751 від 16.05.2013 року про усунення порушень (а.с.69-76, 78-80).

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.12.2013 року у справі №809/1783/13-а, яка набрала законної сили 23.02.2016 року, встановлено, що за наслідками ревізії виявлено та відображено у акті №07-21/05 від 12.04.2013 року, що за даними бухгалтерського обліку підприємства (балансовий рахунок 48 "Цільове фінансування") станом на 01.04.2010 року обліковувалась кредиторська заборгованість в сумі 882 622,49 грн., яка не змінювалася до червня 2010 року.

До акта ревізії надано копії Акта передачі-приймання дебіторської заборгованості до розподільчого балансу між ДАК "Хліб України" та Державним підприємством "Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу" на виконання постанови КМУ від 15.05.2003 року №690 "Про утворення ДП "Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу" від 31.07.2003 року, в Додатку № 3 ("Реєстр дебіторської заборгованості права вимоги за яким передається ДП "Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу" по розподільчому балансу (постанова КМУ від 24.01.1998 № 77)), в якому вказано, що заборгованість ДП Галицький КХП становить 297 085,19 грн.

Для з'ясування реальної заборгованості станом на 31.12.2012 року Держфінінспекцією в області направлено запит до ДП "АРЗПАК". Від ДП "АРЗПАК" отримано відповідь від 06.03.2013 року за №22, в якій вказано, що станом на 31.12.2012 року дебіторська заборгованість перед дочірнім підприємством складає 132 000,00 грн.

З червня 2010 року по грудень 2012 року дочірнє підприємство оплатило державному підприємству "Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу" кошти в сумі 109 417,52 грн., та протягом І кварталу 2013 року - 4 200, 0 грн., а всього - 113 617 ,52 грн.

По даних бухгалтерського обліку дочірнього підприємства станом на 31.12.2012 року обліковується кредиторська заборгованість на балансовому рахунку 48 "Цільове фінансування" в сумі 773 204,97 грн.

Для з'ясування реальної заборгованості за бюджетними позичками (фінансовими допомогами) в ході ревізії направлено запит до УДКС України у Галицькому районі про дані вищевказаної заборгованості ДП ДАК "Хліб України" Галицький КХП станом на 01.04.2010 року та на 31.03.2012 року.

Згідно отриманої відповіді від УДКС у Галицькому районі від 04.03.2013 року №01-17/194 заборгованість ДП ДАК "Хліб України" Галицький КХП станом на 01.04.2010 року та на 31.12.2012 року становить : - за держконтрактом 1996 року - 686 700 грн. та пеня станом на 31.12.2012 року -2 291 810,11 грн.; - за держконтрактом 1997 року - 727 760 грн., та пеня станом на 31.12.2012 року - 1 748 734,40 грн.

Таким чином, постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.12.2013 року у справі №809/1783/13-а встановлено наявність у ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" простроченої заборгованості перед державним бюджетом за бюджетними позичками, наданими на закупівлю сільськогосподарської продукції за держконтрактом (замовленням) у 1994-1997 роках в сумі 5 455 004,51 грн., основний борг 1 414 460 грн., нарахована пеня 4 040 544,51 грн., у тому числі за держконтрактом 1996 року - 686 700 грн. основного боргу та 2 291 810,11 грн. нарахованої пені; за держконтрактом 1997 року - 727 760 грн. основного боргу та 1 748 734,40 грн. нарахованої пені.

За таких обставин, факти перерахування та отримання відповідачем бюджетних позичок за рахунок державного бюджету на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) у 1996-1997 роках у в силу приписів частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказуванню не підлягають.

Відповідно до частини 9 статті 17 Бюджетного кодексу України прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами доходів і зборів, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання.

Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) не поширюється.

Згідно пункту 10 Порядку обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 року №174, з метою примусового стягнення в установленому законодавством порядку простроченої заборгованості з боржника територіальні органи Державної казначейської служби до кінця місяця, що настає за звітним періодом інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за кредитами на суму нарахованої на неї пені; нараховують пеню та інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за бюджетними позичками/фінансовою допомогою та суму нарахованої на неї пені.

Пунктом 15 вказаного Порядку передбачено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби, яке подається у строки, визначені пунктом 10 цього Порядку.

Судом встановлено, що у зв'язку з неналежним виконанням відповідачем зобов'язань щодо повернення бюджетної позички, наданої на закупівлю зерна і насіння за державним замовленням у 1996 та 1997 роках, УДКС України у Галицькому районі Івано-Франківської області щомісячно, починаючи з 01.09.1997 року, надсилало ДПІ у Галицькому районі подання для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості по Галицькому комбінату хлібопродуктів перед державним бюджетом за держконтрактами 1996-1997 років.

Так, згідно подання УДКС України у Галицькому районі Івано-Франківської області №1 від 19.01.2016 року, №2 від 22.02.2016 року, №3 від 18.03.2016 року станом на 01.01.2016 року, 01.02.2016 року та 01.03.2016 року відповідачем не повернуто кошти (позику), отримані за держконтрактом 1996 року у сумі 686 700 грн., за держконтрактом 1997 року у сумі 727 760 грн., а також нараховану пеню у сумі 2 291 810,11 грн. та у сумі 1 748 734,40 грн. (а.с.59, 60, 61).

Підпунктом 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України закріплено, що контролюючі органи мають право стягувати суми простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Пунктом 1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України встановлено, що погашення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) здійснюється у порядку, визначеному главою 9 розділу ІІ цього Кодексу.

Згідно пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до пункту 95.2 цієї статті стягнення коштів та продаж майна платника податків провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податків вимоги.

Пунктом 95.4 статті 95 Податкового кодексу України встановлено, що орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.

Згідно пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

У судовому засіданні з'ясовано, що Державною податковою інспекцією у Галицькому районі надіслано ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" першу податкову вимогу №1/1/4420/10/24 від 09.09.2010 року на суму 5 461 298,42 грн., з яких 1 414 460 грн. - основний платіж, 4 047 468,42 грн. - нарахована пеня, та другу податкову вимогу №2/3/4829/10/24 від 08.10.2010 року на суму 5 472 536,87 грн., з яких 1 414 460 грн. - основний платіж, 4 058 076,87 грн. - нарахована пеня. Дані податкові вимоги відповідачем отримані, але залишені без реагування (а.с.67, 68).

При цьому, судом встановлено, що на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 року №892 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби", наказу ДФС України від 24.02.2016 року №164 "Про реорганізацію деяких територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області" Державну податкову інспекцію у Галицькому районі Головного управління ДФС в Івано-Франківській області реорганізовано шляхом приєднання до Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

Неналежне виконання Державною податковою інспекцією у Галицькому районі обов'язку щодо стягнення з відповідача простроченої заборгованості перед державним бюджетом за бюджетними позичками, наданими на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) у 1996 та 1997 роках, а також звернення УДКС України у Галицькому районі Івано-Франківської області і стали підставою для звернення керівника Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області до суду з даним позовом в силу приписів частини 2 статті 60 Кодексу адміністративного судочинства України.

Судом встановлено, що на час розляду даної адміністративної справи юридичну особу - ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" не припинено, що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.85-88).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає заявлені позовні вимоги про стягнення з ДП ДАК "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів" в дохід держави простроченої заборгованості по бюджетних позичках 1996 та 1997 років у сумі 1 414 460 грн. та 4 040 544,51 грн. - нарахованої пені законними та обгрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Галицький комбінат хлібопродуктів (код ЄДРПОУ 00951669) в дохід держави заборгованість по бюджетних позичках 1996 та 1997 років загальною сумою 5 455 004 ( п'ять мільйонів чотириста п'ятдесят п'ять тисяч чотири) грн. 51 коп., з яких сума основного боргу становить 1 414 460 ( один мільйон чотириста чотирнадцять тисяч чотириста шістдесят )грн. 00 коп. та 4 040 544 ( чотири мільйони сорок тисяч п'ятсот сорок чотири) грн. 51 коп.- нарахованої пені.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: Кафарський В.В.

Постанова складена в повному обсязі 25.10.2016 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2016
Оприлюднено27.10.2016
Номер документу62193598
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/717/16

Постанова від 21.10.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Постанова від 21.10.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 23.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Черепій П.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні