Постанова
від 24.10.2016 по справі 456/3181/16-п
СТРИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 456/3181/16-п

Провадження № 3/456/889/2016

ПОСТАНОВА

іменем України

24 жовтня 2016 року

Суддя Стрийського міськрайонного суду Львівської області Бораковський В. М. , розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у Львівської області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , 08.02.1989р.н., проживаючого в ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого головним бухгалтером ПП «Агротем» (ЄДРПОУ 31742132),

за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, -

встановив:

20.10.2016р. до Стрийського міськрайонного суду Львівської області надійшов протокол №370 про адміністративне правопорушення серії АА№ 035736 від 19.10.2016р., складений відносно ОСОБА_1 за вчинення ним правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

Вивчивши протокол про адміністративне правопорушення та додані до нього матеріали, суд приходить до висновку, що такі підлягають поверненню для належного оформлення з наступних підстав.

З аналізу протоколу про адміністративне правопорушення серії АА№035736 від 19.10.2016р. вбачається, що ОСОБА_1 порушив вимоги чинного законодавства, а саме занижено податок на прибуток за 2015р. в сумі 92999 грн., за І пів. 2016 - в сумі грн., занижено податок на додану варт. за період з 01.01.15 по 30.06.16 всього в сумі 58791 грн.

Статтею 256 КУпАП визначено форму та основні елементи змісту протоколу. Зокрема, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Як передбачено п. 2.6. Інструкції з оформлення органами державної податкової служби матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 28.10.2009 №585, зміст протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП

В порушення зазначених норм, в протоколі про адміністративне правопорушення повністю не розкрито об'єктивної сторони адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.163-1 КУпАП, а саме не зазначено всі порушення, які виявлені під час перевірки ПП «Агротем». Крім цього, вказане в протоколі порушення, а саме заниження податку на прибуток за 2015р. в сумі 92999 грн. не відповідає порушенням, які встановлені під час планової виїзної документальної перевірки ПП «Агротем» та зазначені у долученому до матеріалів справи ОСОБА_2 з акту, згідно якого підприємством занижено податок на прибуток на загальну суму 92999 грн., в тому числі за 2015р. - на суму 54983 грн., за І квартал 2016р. - на суму 30582 грн., за ІІ квартал 2016р. - на суму 7434 грн.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання про правильність складеного протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення.

Вищевказані недоліки, допущені при складенні та оформленні адміністративних матеріалів, є суттєвими, оскільки не дозволяють встановити наявність чи відсутність складу адміністративного правопорушення в діях особи, яка притягається до відповідальності, що в свою чергу позбавляє можливості достовірно встановити обставини правопорушення і, як наслідок, здійснити розгляд адміністративної справи та прийняти рішення в ній.

Враховуючи вищевикладене, протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП разом з долученими до нього матеріалами слід повернути в Головне управління ДФС у Львівської області для належного оформлення.

Керуючись ст.ст. 256, 278 КУпАП, -

постановив:

Протокол про адміністративне правопорушення серії АА№035736 від 19.10.2016р., складений відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, разом з долученими до нього матеріалами, повернути в Головне управління ДФС у Львівської області для належного оформлення.

Постанова остаточна та оскарженню не підлягає.

Cуддя ОСОБА_2

СудСтрийський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення24.10.2016
Оприлюднено28.10.2016
Номер документу62209236
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —456/3181/16-п

Постанова від 24.10.2016

Адмінправопорушення

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бораковський В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні