Справа №522/17417/16-к
Провадження №1-кс/522/18515/16
У Х В А Л А
Іменем України
07 жовтня 2016 року місто Одеса
Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого слідчого відділу Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором Одеської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_5 про надання дозволу на проведення огляду,-
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з клопотання слідчого, у провадженні слідчого відділу Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування №12016160500006912 від 02 вересня 2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358 КК України.
В ході досудового розслідування було встановлено, що 02.09.2016 до Чергової частини Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області надійшов рапорт старшого оперуповноваженого по особливо важливим справа Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НПУ старшого лейтенанта поліції ОСОБА_6 відносно ініціювання питання внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом використання фізичними особами документів, в яких міститься недостовірна інформація.
Так, 05.09.2016 було допитано у якості свідків мешканців житлового будинку, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 громадян ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 . Зазначені особи пояснили, що проживають у зазначеному багатоквартирному будинку понад 10 років, у 2015 році співвласниками квартир багатоквартирного житлового будинку, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 було проведено зібрання, на якому були присутні власники нерухомості, яка розташована за зазначеною адресою, в ході якого ОСОБА_10 заявила про свої права при розгляді питання створення ОСББ. Власники житлових квартир у багатоквартирному житловому будинку за адресою: АДРЕСА_1 з зазначеною позицією ОСОБА_10 не погодились, так як ОСОБА_10 проживає у домоволодінні за адресою: АДРЕСА_2 . З метою переконання місцевих жителів, ОСОБА_10 проінформувала їх про те, що їй на праві приватної власності належать нежитлові приміщення за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 170 м.кв.
З метою перевірки зазначеної інформації, ініціативна група у складі ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 звернулись до Єдиного адміністративного центру, який підтвердив вищенаведену інформацію, та підтвердив факт існування нежитлових будівель АДРЕСА_3 НОМЕР_1 , АДРЕСА_4 , за відповідною адресою, загальною площею 170 м.кв, які на праві приватної власності належать ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 . Зазначений факт унеможливлюється тим, що на прибудинковій території багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 відсутні будь-які капітальні нежитлові будівлі відсутні, а мають місце некапітальні металеві конструкції.
З відповідним зверненням, з метою перевірки наявної інформації, ініціативна група у складі ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 звернулись до Департаменту ДАБІ України в Одеській області з метою перевірки додержання вимог чинного містобудівного законодавства під час влаштування та подальшого оформлення зазначених металевих конструкцій.
06.09.2016 у якості свідка було допитано заступника начальника Департаменту ДАБІ України в Одеській області ОСОБА_13 , який пояснив що 29.06.2016 Департаментом було проведено позапланову перевірку додержання вимог чинного містобудівного законодавства ОСОБА_10 під час проведення реконструкції нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_1 без зміни геометричних розмірів і розмірів фундаменту, яка здійснювалась на підставі зареєстрованої декларації про готовність об`єкту до експлуатації № ОД 142153021695 від 29.10.2015.
За результатами зазначеної перевірки було встановлено, що у діях ОСОБА_10 має місце склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 10, ст. 39, ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», було складено акт перевірки, постанову про адміністративне правопорушення та наказом № 159 від 04 липня 2016 року скасовано відповідну декларацію про готовність об`єкту до експлуатації та встановлено факт того, що капітальні нежитлові приміщення АДРЕСА_3 , 102, 103 за адресою: АДРЕСА_1 відсутні, що підтверджується відповідною фототаблицею.
Зазначений наказ було прийнято на підстав того, що ОСОБА_14 у вищезазначеній декларації про готовність об`єкту до експлуатації ОД 142153021695 від 29.10.2015 зазначила недостовірні дані у частині дозволу на проведення будівельних робіт, який у декларації зазначений як Дозвіл на виконання будівельних робіт Інспекції ДАБК в м. Одесі № 201/06 від 28.08.2006 рок. Однак зазначена інформація не відповідає дійсності, так як згідно листа Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради зазначений дозвіл надавався Південному УКБ Міністерства оборони України.
04.08.2016 Департаментом було складено припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Однак замість його виконання ОСОБА_10 перепродала нежитлове приміщення № НОМЕР_1 , загальною площею 65,5 м.кв., яке розташовано за адресою: АДРЕСА_1 гр. ОСОБА_11 , а нежитлове приміщення АДРЕСА_5 гр. ОСОБА_12
12.04.2016 нежитлове приміщення № 102, 103 були перереєстровані на гр. ОСОБА_15 та ОСОБА_16 за відповідними договорами дарування, посвідченими приватним нотаріусом ОСОБА_17 .
Крім того, було встановлено, що 16.06.2016 було зареєстровано ОСББ «Санаторний-5» код ЄДРПОУ 40575180, керівником якого являється гр. ОСОБА_18
11 липня 2016 року на адресу Одеського міського голови надійшов лист вих. № 1/2016 ОСББ «Санаторний-5» за підписом ОСОБА_18 , згідно якого ОСББ просить передати йому в управління багатоквартирний нежитловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 . На підтвердження вказаної інформації одним із додатків до зазначеного листа був протокол № 2/2016 загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку АДРЕСА_1 . Згідно зазначеного протоколу було встановлено, що під час вирішення питання створення ОСББ та прийняття об`єднанням будинку до управління враховувався голос ОСОБА_16 , якій згідно зазначеного протоколу на підставі договору купівлі-продажу від 29.01.2014 року належить квартира АДРЕСА_6 . Також у голосуванні приймала участь ОСОБА_10 , як власниця нежитлового приміщення № 1, ОСОБА_15 , як власник нежитлового приміщення № НОМЕР_2 , та ОСОБА_16 , як власник нежитлового приміщення № НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 . Крім того, зазначеним протоколом ОСОБА_10 призначено головою загальних зборів, а ОСОБА_18 секретарем загальних зборів.
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 67811512 ОСОБА_16 на праві приватної власності належить житловий будинок загальною площею 239 м. кв., за адресою: АДРЕСА_1 та земельна ділянка, загальною площею 0,0174 га, кадастровий номер 5110137500:47:001:0059, цільове призначення для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
У зв`язку з викладеним, використовуючи документи на нежитлові приміщення № 101,102, 103, які розташовані за адресою: АДРЕСА_1 , використовуючи під час перепродажу зазначених нежитлових приміщень технічні паспорти на будівлі, у яких відображена інформація, яка не відповідає дійсності, використовуючи протоколи загальних зборів ОСББ «Санаторний-5» у яких викладена недостовірна інформація, ОСОБА_18 , ОСОБА_10 , ОСОБА_16 , створили ОСББ «Санаторний-5», який вони контролюють з метою отримання на баланс ОСББ багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 без погодження з усіма власниками квартир у зазначеному будинку, чим самим були порушені права інших співвласників багатоквартирного житлового будинку, що підтверджується допитами свідків та іншими матеріалами кримінального провадження.
Також у зв`язку з тим, що для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження необхідні спеціальні знання, 03.10.2016 року призначено судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручено експертам ТОВ «Одеській регіональний центр незалежних експертиз».
04.10.2016 у якості свідка допитано представника власника квартири АДРЕСА_7 ОСОБА_19 .І ОСОБА_20 , який пояснив, що на теперішній час у нежитлових приміщеннях № 101, НОМЕР_1 , 103, які розташовані за адресою: АДРЕСА_1 , невстановлені особи здійснюють облаштування цегляних стін з метою того, щоб характеристики будівель відповідали характеристикам, які вказані у відповідних технічних паспортах на приміщення.
На підставі наведеного, з метою виявлення відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення та їх фіксації, а саме встановлення факту того, що фактично споруди АДРЕСА_3 НОМЕР_1 , АДРЕСА_8 , не відповідають характеристикам, які відображені у відповідних технічних паспортах на них, слідчий за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на його проведення.
У судовому засіданні прокурор просив задовольнити клопотання.
Розглянувши клопотання, вивчивши надані до клопотання матеріали, заслухавши думку прокурора, вважаю за необхідне клопотання слідчого задовольнити з наступних підстав.
Відповідно до ст.237 КПК України з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, слідчий прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів.
Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.
Слідчий у своєму клопотанні обґрунтовано довів, що огляд нежитлового приміщення АДРЕСА_9 та на праві приватної власності належить ОСОБА_10 є необхідним з метою встановлення всіх обставин справи, з метою виявлення та фіксацій відомостей, які мають значення для даного кримінального провадження та які можуть бути використані як докази і мають значення для швидкого, повного і неупередженого розслідування кримінального провадження.
За таких обставин є підстави, передбачені ст.ст. 234, 237 КПК України, для надання дозволу на проведення огляду.
Окремо слід зазначити, що згідно ч.5 ст.237 КПК України при проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження та речей, вилучених з обігу.
Керуючись ст.ст.233, 234, 237 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділу Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , дозвіл на проведення огляду нежитлового приміщення АДРЕСА_9 та на праві приватної власності належить ОСОБА_10 за участю експертів та працівників Управління захисту економіки в Одеській області ДЗЕ НПУ.
Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає, а заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя:
07.10.2016
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 62211336 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Терзі І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні