Постанова
від 25.10.2016 по справі 813/3594/16
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 жовтня 2016 року № 813/3594/16

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого-судді Гулкевич І.З.

за участю секретаря судового засідання Іванес Х.О.

представника позивача ОСОБА_1

представників відповідача ОСОБА_2,Яциніної М-М.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за поданням ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілана Вест» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло подання ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілана Вест» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна.

В судовому засіданні 25.10.2016 року представник заявника ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області підтримала заявлені вимоги, оскільки посадові особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілана Вест» не надали документи в повному обсязі на вимогу податкового органу, не можливо було провести планову виїзну документальну перевірку, що підтверджується відповідними доказами. Представники відповідача в судовому засіданні подання визнали в повному обсягу.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов висновку про необхідність задоволення подання виходячи з наступного:

Відповідно до ч.8 ст.183-3 КАС України у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає у триденний строк, але не пізніше ніж протягом 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду, постанову по суті заявлених вимог, яка підлягає негайному виконанню. Розгляд подання відбувається за участю органу державної податкової служби, що його вніс, та платника податків, стосовно якого його внесено. Неявка сторін у судове засідання не перешкоджає розгляду подання.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДФС у Львівській області відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, ст.77, п.82.1 ст.82 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями), наказів ГУ ДФС у Львівській області від 25.07.2016 №683, від 08.08.2016 № 735, від 23.09.2016р. №877 про проведення та продовження термінів проведення планової виїзної документальної перевірки, виписаних направлень від 30.08.2016 року №2811-2815, від 31.08.2016 року №2822, від 27.09.2016р. №2969 та відповідно до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання розпочато та продовжено планову виїзну документальну перевірку ТОВ «Мілана Вест» з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів(обов'язкових платежів), дотримання вимог валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної фіскальної служби за період діяльності з 25.02.2015 по 30.06.2016.

В ході проведення перевірки ревізорами - інспекторами ГУ ДФС у Львівській області директору ТОВ «Мілана Вест» ОСОБА_2 було надано наступні листи-вимоги «Про надання усіх бухгалтерських, первинних документів, що підтверджують показники податкової звітності, показники балансів і звітів про фінансові результати діяльності підприємства та іншу інформацію про фінансово-господарську діяльність, отримувані доходи, видатки підприємства за період з 25.05.2015р. по 30.06.2016р.», які оформлені з дотриманням вимог п.16.1.5 п.16.1. ст.16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі ПКУ), а саме: від 31.08.2016р. №1/13-01-14-02 «про надання документів та інформації в термін до 05.09.2016р.»; від 01.09.2016р. №3/13-01-14-02, від 01.09.2016р. №4/13-01-14-05, від 06.09.2016р. №5/13-01-14-02 «про надання пояснення та підтверджуючих документів по взаєморозрахунках з наступними контрагентами: ТОВ "Браун Трейд Лімітед" (ЄДРПОУ 39774334), ТзОВ «Чудес Компані» (ЄДРПОУ 40154645); ТОВ «Страйк Фінанс» (ЄДРПОУ 4154399); ТОВ "Дельта Фокс" (ЄДРПОУ 40161034), ТОВ "Дел Пост" (ЄДРПОУ 37098256) за період з 25.05.2015р. по 30.06.2016р.в термін до 06.09.2016р.»; від 15.09.2016р. №6/13-01-14-02, від 15.09.2016р. №7/13-01-14-05 «про надання документів та інформації для проведення перевірки та документів, що підтверджують взаєморозрахунки з покупцем ТОВ "Дельта Фокс" (ЄДРПОУ 40161034)».; 22.09.2016 року посадовій особі ТОВ "Мілана Вест" було надано повторно вимогу від 22.09.2016р. №8/13-01-14-02, попередня вимога від 15.09.2016р. №7/13-01-14-05 «Про надання документів для проведення перевірки».

На виконання вищезазначених вимог ТОВ "Мілана Вест" надано наступні документи: довідку про посадових осіб підприємства та накази про їх призначення та звільнення; установчі та дозвільні документи; довідку про засновників підприємства; інформацію про участь в інших СГД; довідку про балансову вартість, знос основних засобів; довідку про види діяльності Товариства; довідку про відкриті рахунки; копії балансу та звіту про фінансові результати діяльності підприємства; договори (оренди офісу та АЗС), довідку про дислокацію торгових точок та складських приміщень.

Однак, на виконання даних вимог відповідачем не представлено усіх бухгалтерських, первинних документів, що підтверджують показники податкової звітності, показники балансів і звітів про фінансові результати діяльності підприємства та іншу інформацію про фінансово-господарську діяльність, отримувані доходи, видатки підприємства за період з 25.05.2015р. по 30.06.2016р., в тому числі: наказу про облікову політику підприємства за період 2015-2016рр.; головних книг, оборотно-сальдових відомостей по всіх бухгалтерських рахунках за період 2015-2016рр.;усіх первинних та зведених облікових документів, які систематизовані на рахунках бухгалтерського обліку і регістрах синтетичного та аналітичного обліку за період з 25.05.2015р. по 30.06.2016р.;укладених договорів з покупцями та постачальниками; видаткових накладних; актів приймання-передачі нафтопродуктів; сертифікатів відповідності, паспортів якості, тощо;книг обліку розрахункових операцій (Z-звіти), касових стрічок, змінних звітів та звітів про рух пального, які складаються на АЗС, тощо; інших первинних документів, що підтверджують формування доходів та витрат відображених у податкових деклараціях (з податку на прибуток та податку на додану вартість) за період 2015-2016рр.; про що складено акти «про не представлення посадовими особами ТОВ "Мілана Вест" (ЄДРПОУ 39798837) первинних документів для проведення перевірки»:від 05.09.2016р. №107/1;від 06.09.2016р. №113/1;від 16.09.2016р. №116/1;від 29.09.2016р. №120.

Зі змістом даних актів ознайомлено посадову особу ТОВ "МІЛАНА ВЕСТ", а саме керівника підприємства ОСОБА_2

У зв'язку із ненаданням документів в повному обсязі на вищезазначені вимоги - неможливо провести планову виїзну документальну перевірку ТОВ «Мілана Вест» (код ЄДРПОУ 39798837) за період з 25.05.2015р. по 30.06.2016р.

Листом від 06.10.2016 № 5056/10/13-01-14-02/12 «Про надання документів для проведення перевірки» посадову особу ТОВ "Мілана Вест" (ЄДРПОУ 39798837), а саме керівника підприємства ОСОБА_2 повідомлено, що у разі не представлення документів для проведення перевірки відповідно до п.85.2 ст.82 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, до Вас будуть вжитті заходи згідно вимог ст..44, ст..94 та ст..121 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями.

Станом на 10.10.2016 року посадовими особами ТОВ "Мілана Вест" (ЄДРПОУ 39798837) не представлено документів для проведення перевірки відповідно до вимог п.85.2 ст.82 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, про що складено акт «про ненадання ТОВ «Мілана Вест» (код ЄДРПОУ 39798837) усіх первинних документів для проведення документальної виїзної планової перевірки з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), дотримання вимог валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної фіскальної служби, за період діяльності з 25.05.2015 по 30.06.2016 року» від 10.10.2016року №123/13-01-14-02/39798837, згідно якого на ТОВ «Мілана Вест» буде накладено штраф в розмірі 1020 гривень.

Для вжиття заходів щодо застосування адміністративного арешту майна TOB «Мілана Вест» начальник управління аудиту ГУ ДФС у Львівській області ОСОБА_4 було направлене керівнику ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області відповідне звернення від 11.10.2016 року разом із доданими матеріалами.

За результатами розгляду вказаного звернення, 17.10.2016 року о 15.00 годині на підставіп.94.2 ст.94 Податкового кодексу України прийнято рішення про застосування адміністративного арешту майна TOB «Мілана Вест» за ЄДРПОУ 39798837, зареєстрованого за адресою: 79000, м. Львів, пр. Червоної Калини 62 А.

Оскільки, відповідно до вимог п.94.10 ст.94 Податкового кодексу України, обґрунтованість рішення керівника контролюючого органу про застосування арешту майна платника податків протягом 96 годин має бути підтверджена судом, заявник звернувся до суду із даним поданням.

Відповідно до ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право:

- проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом;

- під час проведення перевірок вивчати та перевіряти первинні документи, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку, інші регістри, фінансову, статистичну звітність, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби;

- доступу під час проведення перевірок до територій, приміщень (крім житла громадян) та іншого майна, що використовується для провадження господарської діяльності, та/або є об'єктами оподаткування або використовується для отримання доходів (прибутку) чи пов'язані з іншими об'єктами оподаткування.

Відповідно ст. 16 цього Кодексу платник податків зобов'язаний:

- не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи;

- допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Згідно п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, Контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до п. 94.1 ст. 94 ПК України адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.

Підпунктом 94.2.3 п. 94.2 ст. 94 ПК України передбачено, що арешт майна може бути застосовано, якщо платник податків відмовляється від проведення фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Згідно із п.94.6 ст.94 ПК України керівник органу державної податкової служби (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків. Арешт може бути накладено органом державної податкової служби на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Аналогічні вимоги містить у собі «Порядок застосування адміністративного арешту майна платника податків», затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року №568 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 pоку за №1839/24371.

Крім того, вказаним Порядком, а саме розділом IV визначено, що керівник органу державної податкової служби (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених розділом III цього Порядку, та на підставі звернення відповідного підрозділу, який у межах своїх повноважень встановлює такі обставини, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків.

З матеріалів справи вбачається, що до початку проведення перевірки перевіряючими було пред'явлено накази про проведення перевірки та направлення на перевірку. Під час проведення перевірки ТОВ «Мілана Вест» не надано всіх первинних бухгалтерських документів на вимогу податкового органу, що призвело до неможливості проведення перевірки.

Враховуючи викладене, що ОСОБА_3 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Львівській області обґрунтовано та за наявності передбачених ст. 94 ПК України підстав прийнято рішення від 17.10.2016 року про застосування адміністративного арешту майна TOB «Мілана Вест».

Пунктом 94.10 ст.94 ПК України визначено, що обґрунтованість арешту на майно, накладеного рішенням керівника контролюючого органу (його заступника), протягом 96 годин має бути перевірена судом.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Статтею 86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

За вказаних обставин, з врахуванням наявних в справі доказів, суд вважає подання ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області обгрунтовним та підлягає до задоволення.

Суд також вважає за необхідне на підставі положень ч.2,3 ст.162 КАС України винести постанову, яка б гарантувала дотримання та захист прав, свобод, інтересів особи, яка звернулась за судовим захистом.

Судові витрати розподілити у відповідності до вимог ст.94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 159-163, 167, 183-3, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Подання ОСОБА_3 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілана Вест» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна- задовольнити.

Підтвердити обґрунтованість адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Мілана Вест» (ЄДРПОУ 39798837), зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, визначеному ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлено 26 жовтня 2016 року.

Суддя Гулкевич І.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.10.2016
Оприлюднено31.10.2016
Номер документу62246613
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3594/16

Постанова від 25.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 21.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 21.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 20.10.2016

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні