Категорія статобліку 2.11.9
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
м. Запоріжжя, вул. Кремлівсь ка, 65-в
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 жовтня 2009 року о 16 год. 21 хв. Справа № 2 а-4888/09/0870
Запорізький окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого - судді Стрельнікової Н.В.
при секретарі Горб овій І.С.
розглянув у відкритому с удовому засіданні адмініст ративну справу
за позовом: Фермерсько го господарства «Лиман», с. Но воданилівка Оріхівського ра йону
Запорізької області
до: Регіональн ого управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом
спирту, алкогольних напої в та тютюнових виробів Держ авної податкової адміністра ції України в Запорізькій об ласті, м. Запоріжжя
про визнання про типравним та скасування ріше ння,
за участю представників ст орін:
від позивача: Бабе шко М.М., довіреність № 1/7 від 0 1.10.2009 р.;
Мартиш М.М., дові реність № 1/8 від 01.10.2009 р.
від відповідача: Жму рко Т.І., довіреність № 1154/10/32-115 в ід 28.07.2009 р.
ВСТАНОВИВ:
Фермерське господарство «Лиман» звернулося із адмін істративним позовом до Регіо нального управління Департа менту контролю за виробництв ом та обігом спирту, алкоголь них напоїв та тютюнових вир обів Державної податкової ад міністрації України в Запорі зькій області, в якому просит ь визнати протиправним та ск асувати рішення Регіонально го управління Департаменту к онтролю за виробництвом та о бігом спирту, алкогольних на поїв та тютюнових виробів Д ПА України в Запорізькій обл асті від 15.04.2009 р. № 080366/0814-32 про засто сування фінансових санкцій .
В обґрунтування позовних в имог посилається на те, що пор ушення ФГ «Лиман» ст. 11 ЗУ «Про державне регулювання виробн ицтва та обігу спирту етилов ого коньячного та плодового алкогольних напоїв та тютюн ових виробів» було встановл ено на підставі хибних висно вків РУ Департаменту САТ ДПА у Запорізькій області про те , що на момент розливу коньяк у «Шустов» 5 зірочок, «Шустов» 4 зірочки, «Шустов» 3 зірочки є мністю 0,5 л (а саме 04.01.2009 р.) його ви робником ЗАТ «Одеський конья чний завод», діючою була ста вка акцизного збору на конь яки в розмірі 10,00 грн. за 1 л. 100% спи рту з 01.01.2009 р. до 30.06.2009 р. відповідно до приписів Розділу ІІ Закон у України «Про внесення змін до деяких законів України з питань оподаткування». В сво ю чергу, позивач стверджує, що ставка акцизного збору на сп иртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перег онки (код УКТЗЕД 2208) складала з 01.01.2009 р. по 10.01.2009 р. 21,50 грн. за 1 л. 100% спир ту, виходячи з якої й було заз начено суму акцизного збору на акцизних марках, якими бу ло марковано коньяк «Шустов» .
У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав ви моги в повному обсязі з підст ав зазначених в позовній зая ві. Просить суд скасувати оск аржуване рішення.
Відповідач позов не визнав . В письмових запереченнях № 23 8/9/32-115 від 18.09.2009 р. зазначає, що пр оведеною у позивача перевір кою з питань дотримання вимо г ЗУ «Про державне регулюван ня виробництва і обігу спирт у етилового, коньячного і пло дового, алкогольних напоїв т а тютюнових виробів» встано влено факт знаходження на ре алізації алкогольних напої в без марок акцизного збору в становленого зразка, а саме с ума акцизного збору, сплачен ої за одиницю маркованої про дукції, не відповідає сумі, ви значеній із урахуванням діюч их ставок акцизного збору, мі цності та місткості тари. Вка зує, що згідно ЗУ «Про ставки а кцизного збору на спирт етил овий та алкогольні напої» з 0 1.01.2009 р. на спиртові дистиляти т а спиртні напої,одержані шля хом перегонки виноградного вина або вичавок винограду запроваджувалися збільшені ставки акцизного збору з 10 гр н. до 21,5 грн. за 1 л 100% спирту. Проте , відповідно до підпункту 1 роз ділу І ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України з п итань оподаткування», на пер іод з 1 січня по 30 червня 2009 р. бул а продовжена дія ставки акци зного збору на коньяки у розм ірі 10 грн. за 1 л. 100% спирту. З огляд у на викладене, відповідач пр осить відмовити ФГ «Лиман» у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти ад міністративного позову зап еречив та вважає його необґ рунтованим і таким, що не підл ягає задоволенню з підстав, в изначених у запереченнях.
Розглянувши матеріали спр ави, суд встановив:
08.04.2009 р. фахівцями РУ Департам енту САТ ДПА в Запорізькій об ласті на підставі направленн я № 512 було проведено перевір ку господарської одиниці - магазину, розташованого за а дресою с. Новоданилівка, вул. Х русталькова, 56, що належить ФГ «Лиман» з питань дотримання вимог Закону України «Про де ржавне регулювання виробниц тва і обігу спирту етилового , коньячного і плодового, алк огольних напоїв та тютюнови х виробів», за результатами я кої було складено акт № 080335/0814 ві д 08.04.2009 р.
Перевіркою встановлено по рушення ФГ «Лиман» вимог ст. 11 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-В Р «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
15.04.2009 р. начальником регіонал ьного управління прийнято рі шення № 080366/0814-32 про з астосування фінансових сан кцій, яким до ФГ «Лиман» засто совано фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 1700,00 г рн.
ФГ «Лиман» звернулося до Де партаменту САТ ДПА України і з первинною скаргою на рішен ня про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 080366/0814-32 ві д 15.04.2009 р., яке рішенням ДПА Украї ни залишено без змін, а скарг а - без задоволення.
Не погоджуючись із рішення м Регіонального управління Департаменту контролю за ви робництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюн ових виробів ДПА України в З апорізькій області від 15.04.2009 р. № 080366/0814-32 про застосування фіна нсових санкцій, ФГ «Лиман» зв ернулося до суду.
Вислухавши пояснення стор ін, дослідивши матеріали спр ави, суд вважає, що позовні вим оги підлягають задоволенню в повному обсязі, виходячи з на ступного.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про державне регул ювання виробництва і обігу с пирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів», ал когольні напої та тютюнові в ироби, які виробляються в Укр аїні, а також ті, що імпортують ся в Україну, позначаються ма рками акцизного збору в поря дку, визначеному законодавст вом.
Згідно зі ст. 1 Закону Україн и «Про акцизний збір на алког ольні напої та тютюнові виро би», марка акцизного збору - це спеціальний знак, яким марку ються алкогольні напої та тю тюнові вироби. Її наявність н а цих товарах підтверджує сп лату акцизного збору, легаль ність ввезення та реалізації на території України цих вир обів. Марки акцизного збору д ля алкогольних напоїв та тют юнових виробів, вироблених в України, відрізняються від м арок для імпортованих алкого льних напоїв та тютюнових ви робів дизайном та кольором в ідповідно до зразків, затвер джених Кабінетом Міністрів У країни.
Забороняється ввезення, зб ерігання, транспортування, п рийняття на комісію з метою п родажу та реалізація на тери торії України алкогольних на поїв та тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного з бору встановленого зразка (а бз. 2 ч. 2 ст. 7 названого Закону).
Відповідно до п. 20 Положення про виробництво, зберігання , продаж марок акцизного збор у з голографічними захисними елементами і маркування алк огольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 23.04.2003 N 567, алкогольні на пої та тютюнові вироби, марко вані з відхиленням від вимог цього Положення або марками , що не відповідають виду прод укції та місткості тари та/аб о не видавались безпосереднь о виробнику (імпортеру) зазна ченої продукції, вважаються немаркованими.
Згідно з абз. 13 ч. 2 ст. 17 Закону У країни «Про державне регулюв ання виробництва і обігу спи рту етилового, коньячного і п лодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» до суб 'єктів підприємницької діяль ності застосовуються фінанс ові санкції у вигляді штрафі в у разі зберігання, транспор тування, реалізації фальсифі кованих алкогольних напоїв т а тютюнових виробів, алкогол ьних напоїв та тютюнових вир обів без марок акцизного збо ру встановленого зразка або з підробленими марками акциз ного збору - у розмірі 100 відсот ків вартості товару, але не ме нше 1700 гривень.
Із акта перевірки № 080335/0814 від 0 8.04.2009 р. вбачається, що перевіряю чими встановлено факт знаход ження на реалізації в магази ні відповідача коньяку «Шуст ов» 5 зірочок, виробництва ЗАТ «Одеський коньячний завод» в кількості 1 пляшка, маркован у маркою акцизного збору 15 АА АС № 048691 з уплатою акцизного зб ору у ромірі 4 грн .30коп., коньяк «Шустов» 4 зірочк и маркований маркою акцизно го збору 15 АААС № 068909 з уплато ю акцизного збору 4грн. 30 коп., коньяк «Шустов» 3 зірочки мар кований маркою акцизного зб ору 15 ААБН № 068752 з уплатою акцизн ого збору 4 грн. 30 коп. З ціх обст авин, РУ САТ ДПА в Запорізькій області дійшло висновку про порушення відповідачем вимо г ст. 11 Закону України «Про дер жавне регулювання виробницт ва і обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв та тютюнових в иробів», а саме знаходження н а реалізації алкогольних на поїв без марок акцихзного з бору встановленого зразка.
Проте, суд, не може погодити ся з такими висновками з огля ду на таке.
Згідно ст. 1 Закону Україн и «Про ставки акцизного збор у на спирт етиловий та алкого льні напої» в редакції від 03.06.2 008 р., яка діяла до набрання чинн ості Законом України «Про вн есення змін до деяких законі в України з питань оподаткув ання» № 797-VІ, ставка акцизного з бору на спиртові дистиляти т а спиртні напої, одержані шля хом перегонки (код УКТЗЕД 2208) ск ладала з 01.01.2009 р. 21,50 грн. за 1 л 100% спи рту.
В свою чергу відповідно до Розділу II Закону України «Про внесення змін до деяких зако нів України з питань оподатк ування» № 797-VІ встановле но ставку акцизного збору на спиртові дистиляти та спирт ні напої, одержані шляхом пер егонки виноградного вина або вичавок з винограду (код УКТЗ ЕД 2208 20 12 00, 2208 2062 00), 10 грн. за 1 л 100% спирту з 1 січня 2009 року до 30 червня 2009 ро ку.
Розділом II Закону України « Про внесення змін до деяких з аконів України з питань опод аткування» № 797-VІ визначено, що зазначений Закон набирає чи нності з дня його опублікува ння.
Оскільки вказаний Закон бу в опублікований в газеті «Ур ядовий кур' єр» за 10.01.2009р. № 2, то відповідно і набрав чинності саме 10.01.2009 р. Отже, норми цього З акону (а відтак й ставки акциз ного збору, встановлені ним) п ідлягають застосуванню до пр авовідносин із маркування ал когольних напоїв починаючи з 10 січня 2009 року.
Таким чином, ставка акцизн ого збору на спиртові дистил яти та спиртні напої, одержан і шляхом перегонки (код УКТЗЕ Д 2208) складала з 01.01.2009 р. по 10.01.2009 р. 21,50 г рн. за 1 л 100% спирту.
Відтак ставка акцизного зб ору, яка підлягала зазначенн ю на марках акцизного збору н а коньяках повинна бути розр ахована наступним чином: для коньяків міцністю 40 %, розлити х в ємності 0,5 л: 21,50 грн. х 0,5 л. х 40 % = 4,30 0 грн.; для коньяків міцністю 40%, розлитих в ємності 0,25 л.: 21,50 грн. х 0,25 л. х 40% = 2,150 грн.
У відповідності до ч. 3 ст. 7 За кону України «Про акцизний з бір на алкогольні напої та тю тюнові вироби» маркування ал когольних напоїв здійснюєть ся марками акцизного збору, з разки яких затверджуються Ка бінетом Міністрів України. М аркуванню підлягають усі алк огольні напої з вмістом спир ту етилового понад 8,5 % об'ємних одиниць. Кожна марка акцизно го збору на алкогольні напої повинна мати окремий номер, м ісяць і рік випуску марки та п означення про суму сплаченог о акцизного збору за одиницю маркованої продукції. Поряд ок запровадження марок акциз ного збору нового зразка вст ановлюється Кабінетом Мініс трів України.
Постановою КМУ № 567 від 23.04.2003 р. « Про запровадження марок акци зного збору нового зразка з г олографічними захисними еле ментами для маркування алког ольних напоїв та тютюнових в иробів» та Наказом ДПА Украї ни № 273 від 22.04.2008р. «Про затвердже ння форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного збору і звіт у про використання марок акц изного збору» встановлено, що для одержання марок ак цизного збору вітчизняні в иробники подають щомісяця до 1 числа для забезпечення потр еби в марках акцизного збору через 2 місяці заявку-розраху нок, в графі якої «Сума акцизн ого збору, сплачена за одиниц ю маркованої продукції, з точ ністю до тисячного знака (для алкогольних напоїв)» зазнач ається розрахункова сума акц изного збору на одиницю марк ованої продукції, яка відпов ідає сумі, визначеній з ураху ванням діючих ставок акцизно го збору, міцності продукції та місткості тари, а отже на м арках акцизного збору, якими маркується готова продукція , вказується сума акцизног о збору, розрахована за ді ючою на момент виробництва с тавкою.
Таким чином, враховуючи, що в період з 01.01.2009 р. по 10.01.2009 р. ставка акцизного збору на спиртові дистиляти та спиртні напої, о держані шляхом перегонки (ко д УКТЗЕД 2208) складала 21,50 грн. за 1 л 100% спирту, то правомірним є ви користання у вказаний період марок акцизного збору, на яки х сума акцизного збору вказа на з розрахунку зі ставки 21,50 гр н. за 1 л 100% спирту. В свою чергу, п ляшки коньяку у період із 01.09.2009 року по 10.09.2009 року (товарна пози ція 2208) правомірно були оклеєн і марками акцизного збору, на яких сума акцизного збору бу ла визначена, виходячі із роз міру загальної ставки акцизн ого збору для товарів товарн ої групи 2208, що була встановлен а статтею 1 Закону України «Пр о ставки акцизного збору на с пирт етиловий та алкогольні напої» та складала 21,5 грн.
Крім того, пунктом 20 Положен ня про виробництво, зберіган ня, продаж марок акцизного зб ору з голографічними захисни ми елементами і маркування а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів, затвердженого По становою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 року № 567 перед бачено, що для алкогольних на поїв використовуються марки із зазначенням суми акцизно го збору, сплаченого за одини цю маркованої продукції, з то чністю до тисячного знака, як а відповідає сумі, визначені й з урахуванням діючих ставо к акцизного збору, міцності п родукції та місткості тари. Т обто, коньяк має маркуватися марками акцизного збору вих одячи із ставок акцизного зб ору, що діють на момент виробн ицтва (виготовлення) напою.
Датою виробництва коньякі в, що були марковані марками акцизного збору, зазначеними в акті перевірки, є 04.01.2009 р.
За таких обставин, жодних по рушень чинного законодавств а, зокрема ст. 11 Закону України «Про державне регулювання в иробництва та обігу спирту е тилового коньячного та плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів» при марку ванні коньяку виробником, а т акож при здійсненні його збе рігання чи реалізації ФГ «Ли ман» допущено не було.
Крім того, рішенням господа рського суду Запорізької об ласті від 08.04.2009 р. по справі № 10/188/09 встановлена правомірність м аркування ЗАТ «Одеський конь ячний завод» у спірний періо д коньяків марками акцизног о збору виходячи зі ставки 21,50 г рн. за 1 літр 100% спирту.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у я ких беруть участь ті самі осо би або особа, щодо якої встан овлено ці обставини.
Таким чином, вказані обста вини, в силу ч. 1 ст. 72 КАС України , не потребують повторного д оведення.
Крім того, суд вважає за нео бхідне вказати на допущені п еревіряючими при складанні акту перевірки № 080335/0814 від 08.04.2009 р . порушення вимог чинного за конодавства.
Так, відповідно до п. 1.7 Поряд ку оформлення результатів не виїзних документальних, виїз них планових та позапланових перевірок з питань дотриман ня податкового, валютного та іншого законодавства, затве рдженого наказом ДПА України від 10.08.2005 р. № 327 (надалі за текстом - Порядок), факти виявлених по рушень податкового, валютног о та іншого законодавства ви кладаються в акті невиїзної документальної, виїзної план ової чи позапланової перевір ок чітко, об'єктивно та в повні й мірі, із посиланням на перви нні або інші документи, які за фіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що під тверджують наявність зазнач ених фактів.
Згідно п. 2.3.7 Порядку, результ ати невиїзної документально ї, виїзної планової чи позапл анової перевірок з питань до тримання вимог валютного та іншого законодавства оформл яються аналогічно оформленн ю результатів перевірки з пи тань дотримання вимог податк ового законодавства.
Пунктом 2.3.2 Порядку передбач ено, що за кожним відображен им в акті фактом порушення податкового законодавства н еобхідно: висвітлити показни ки, які відображаються суб'є ктом господарювання у подат ковій та іншій звітності, т а фактичні показники, виявл ені у ході перевірки на під ставі первинних документів податкового та бухгалтерс ького обліку суб'єкта госпо дарювання у розрізі періоді в у грошових одиницях, пере дбачених звітністю; у разі ви явлення розбіжностей чітко в икласти зміст порушення з по силанням на конкретні пункт и і статті нормативно-право вих актів, що порушені платни ком податків, зазначити пері од (місяць, квартал, рік) фінан сово-господарської діяльно сті платника податків, в як ому дане порушення здійснено , при цьому додати до акта пис ьмові пояснення посадових о сіб суб'єкта господарювання щодо встановлених порушень; зазначити первинний докуме нт, на підставі якого вчине но записи у податковому та бухгалтерському обліку (на вести кореспонденцію рахунк ів операцій), та інші докази, що достовірно підтверджують наявність факту порушення…
В порушення вказаних вимог , перевіряючими в акті переві рки № 080335/0814 від 08.04.2009 р. взагалі не з азначено з яких саме підстав вони дійшли висновку про не відповідність ставки акциз ного збору, що вказана на марк ах акцизного збору, сумі, визн аченій з урахуванням діючих ставок акцизного збору, міцн ості продукції та місткості тари. Зокрема в акті перевірк и відсутнє посилання на норм у чинного законодавства, зг ідно якої перевіряючими було визначено ставку акцизного збору, не вказано дату розлив у виявлених на реалізації пл яшок коньяку, яка впливає на визначення розміру ставки ак цизного збору, тощо.
Таким чином, слід визнати не доведеними викладені в акті перевірки № 080335/0814 від 08.04.2009 р. факт и порушення ФГ «Лиман» вимог ст. 11 Закону України «Про держ авне регулювання виробництв а і обігу спирту етилового, к оньячного і плодового, алког ольних напоїв та тютюнових виробів».
Частиною 3 ст. 2 КАС Україн и передбачено, що у справах що до оскарження рішень, дій чи б ездіяльності субєктів влад них повноважень адміністра тивні суди перевіряють, чи пр ийняті (вчинені) вони:
1. на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України;
2. з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнов аження надано;
3. обгрунтовано, тобто з ура хуванням усіх обставин, що м ають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4. безсторонньо (неупередже но);
5. добросовісно;
6. розсудливо;
7. з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дескр имінації;
8. пропорційно, зокрема з до триманням необхідного бала нсу між будь-якими несприятл ивими наслідками для прав, св обод та інтересів особи і ціл ями, на досягнення яких спрям оване це рішення (дія);
9. з урахуванням права особ и на участь у процесі прийня ття рішення;
10. своєчасно, тобто проятго м розумного строку.
Частиною 2 ст. 71 КАС України передбачено, що в адміністра тивних справах про протиправ ність рішень, дій чи бездіяль ності суб' єкта владних пов новажень обов' язок щодо до казування правомірності сво го рішення, дії чи бездіяльно сті покладається на відпові дача, якщо він заперечує прот и адміністративного позову.
Таким чином, суд вважає, що відповідач неправомірно дій шов висновків про порушення ФГ «Лиман» вимог ст. 11 Закону У країни від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про де ржавне регулювання виробниц тва і обігу спирту етилового , коньячного і плодового, алк огольних напоїв та тютюнови х виробів» щодо знаходження на реалізації алкогольних напоїв (коньяку в асортимент і) маркованих марками акциз ного збору на яких зазначен а сума акцизного збору, що не відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих ставок акцизного збору.
З огляду на викладене, позо вні вимоги ФГ «Лиман» підля гають задоволенню, а оскаржу ване рішення Регіонального управління Департаменту кон тролю за виробництвом та обі гом спирту, алкогольних напо їв та тютюнових виробів Дер жавної податкової адміністр ації України в Запорізькій о бласті від 15 квітня 2009 р. № 080366/0814-32 п ро застосування фінансових с анкцій - скасуванню.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Ук раїни, якщо судове рішення у хвалене на користь сторони, я ка не є суб' єктом владних по вноважень, суд присуджує всі здійсненні нею документаль но підтверджені судові витр ати з Державного бюджету Укр аїни (або відповідного місце вого бюджету, якщо іншою стор оною був орган місцевого са моврядування, його посадова чи службова особа).
На підставі викладеного , керуючись ст.ст. 71, 159-163 КАС Украї ни, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Фермерського господарства « Лиман» до Регіонального Упра вління Департаменту контрол ю за виробництвом та обігом с пирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА Украї ни в Запорізькій області про визнання протиправним та ск асування рішення, - задовольн ити повністю.
Визнати протиправним і ска сувати рішення Регіональног о Управління Департаменту ко нтролю за виробництвом та об ігом спирту, алкогольних нап оїв та тютюнових виробів ДПА України в Запорізькій облас ті № 080366/0814-32 від 15.04.2009 р.
Стягнути з Державного бюдж ету на користь Фермерського господарства «Лиман» (70505, Запо різька область, Оріхівський районі, с. Новоданилівка, про в. Тихий, 2, код ЄДРПОУ 25214593) 3,40 грн. с удового збору.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у строк, пос танова набирає законної сили після закінчення цього стро ку. У разі подання апеляційно ї скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеля ційного розгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня її складення у пов ному обсязі заяви про апеляц ійне оскарження і поданням п ісля цього протягом 20 днів апе ляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстан ції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС Ук раїни.
Суддя Н.В. Стрельнікова
Постанова складена у пов ному обсязі 16 жовтня 2009 року.
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.10.2009 |
Оприлюднено | 13.12.2010 |
Номер документу | 6235142 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні