27.10.2016 Справа № 337/3581/16-а
2-а/337/169/2016
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27.10.2016 р. Хортицький районний суд г. Запоріжжя
в складі: головуючого судді - Салтан Л.Г.
при секретарі - Гальцевій К.В
за участю позивача - ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов ОСОБА_1 до заступника начальника відділення у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області Косенко Ірини Володимирівни про оскарження дій суб'єкта владних повноважень та скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності,
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1. звернулась до суду з адміністративним позовом до заступника начальника відділення у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області Косенко І.В. про оскарження дій суб'єкта владних повноважень та скасування постанови по справі про адміністративні правопорушення, в якому зазначає, що Постановою заступника начальника-начальника відділення у Хортицькому районі м.Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області від 16.09.2016р. ОСОБА_1, як начальника управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Хортицькому району, притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 26 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», ч. 1 ст. 165-1 КУпАП, п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та п. 1 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» у вигляді штрафу в розмірі 510,00 грн.
Вказана постанова винесена на підставі протоколу від 14.09.2016 № 21 про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_1 головним державним ревізором-інспектором відділу податків і зборів з фізичних осіб відділення у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області Волковою О.М.
У протоколі від 14.09.2016 № 21 зазначено, що ОСОБА_1 було порушено п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та п. 1 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а саме, встановлено несвоєчасне подання додатку № 4 Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за червень 2016 року (далі - Звіт), термін подання 20.07.2016, фактичне подання 21.07.2016.
Подання управлінням Звіту в паперовому вигляді неможливе із-за великого обсягу отримувачів соціальних допомог , тобто Звіт управління подає лише в електронній формі.
Вважає, що відділенням у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області порушено право на виконання зобов'язання управлінням щодо терміну подання Звіту, а саме, зменшено його з 20 календарних днів (з першого числа місяця по 20 число місяця), визначених законодавством, на 2 календарних дня (19 та 20 серпня 2016р.) чим порушено норми:
п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким визначено подання звітності у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
п. 1 р. ІІІ Порядку № 435, яким надано право на формування Звіту протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду (з 01 серпня по 20 серпня включно 2016р.).
Неприйняття Звіту від 04.07.2016 у зв'язку із невчасним відпрацюванням Державною фіскальною службою комп'ютерної програми по прийняттю звітності за новою формою; не надходження квитанції № 2 про результати розгляду Звіту від 19.07.2016 ні 19.07.2016 ні 20.07.2016, знов також із-за збоїв у роботі серверу ДФС; відсутність відповіді на лист управління щодо прийняття/неприйняття Звіту від 20.07.2016 № 02-08/5954; неможливість дізнатися про стан відправленого Звіту на гарячій лінії - це ті чинники які призвели до того, що Звіт управління, втретє, був направлений після спливу двадцятиденного терміну, визначеного законодавством.
Тобто, не прийняття відділом у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області Звіту, в визначений законодавством термін, відбулося з незалежних від управління причин (гальмування ДФСУ роботи автоматизованої системи прийняття та обробки електронних документів).
Позивач вважає винесену постанову відносно неї, такою, що підлягає скасуванню.
В судовому засідання позивач ОСОБА_1 позовні вимоги підтримала у повному обсязі, підтвердила обставини, які викладені у адміністративному позові, просить суд адміністративний позов задовольнити.
В судове засідання відповідач не з'явилась, причину неявки суду не повідомила, про дату, час та місце розгляду справи сповіщена своєчасно, заперечень за позовом не надала.
Згідно п. 4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача - суб'єкта владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причину неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку учасників процесу, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публiчно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових i службових осіб, інших суб'єктів при здiйсненнi ними владних управлiнських функцiй на основi законодавства, в тому числi на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адмiнiстративних справ.
Судом встановлено, що постановою заступника начальника-начальника відділення у Хортицькому районі м.Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області від 16.09.2016р. ОСОБА_1, як начальника управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Хортицькому району, притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 26 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», ч. 1 ст. 165-1 КУпАП, п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та п. 1 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» у вигляді штрафу в розмірі 510,00 грн.
Вказана постанова винесена на підставі протоколу від 14.09.2016 № 21 про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_1 головним державним ревізором-інспектором відділу податків і зборів з фізичних осіб відділення у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області Волковою О.М.
У протоколі від 14.09.2016 № 21 зазначено, що ОСОБА_1 було порушено п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та п. 1 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а саме, встановлено несвоєчасне подання додатку № 4 Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за червень 2016 року (далі - Звіт), термін подання 20.07.2016, фактичне подання 21.07.2016.
Згідно ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з ст.293 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді скарги або протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і приймає одне з таким рішень: 1) залишає постанову без змін, а скаргу або протест без задоволення; 2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд; 3) скасовує постанову і закриває справу; 4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативних актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.
Згідно ст. 165-1 ч.1 КУпАП адміністративну відповідальність передбачено за порушення порядку нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування або подання недостовірних відомостей, що використовуються в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, іншої звітності та відомостей, передбачених законами України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" і "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", порушення встановленого порядку використання та здійснення операцій з коштами Пенсійного фонду України.
Згідно з ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь якими несприятливими наслідками для прав, свобод, та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Відсутність хоча б однієї з наведених вище ознак, є підставою для задоволення адміністративного позову.
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральними органами виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.
Управління відноситься до платників єдиного внеску, які визначені п.1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» - платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або інших умовах, передбачених законодавством.
На підставі ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» наказом Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905) був затверджений Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який набрав чинності 30.04.2015.
В цей Порядок були внесені зміни шляхом прийняття наказу Міністерства Фінансів України від 11.04.2016 № 411 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.05.2016 за № 682/28812), який набрав чинності 01.06.2016. Цим порядком передбачено формування та подання Звіту за новою формою.
Тобто, подання Звіту за звітний період червень 2016 року вже повинно було здійснюватися у липні 2016 року за новою формою згідно Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування № 435, затвердженим наказом Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 (у редакції наказу Міністерства Фінансів України від 11.04.2016 № 441), (далі - Порядок № 435).
Управління, згідно із п. 1 р. ІІІ Порядку № 435 подає Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за формою № Д4 згідно з додатком 4 до цього Порядку.
Відповідно до п. 1 р. ІІ Порядку № 435 Звіт подається в один із таких способів:
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством (у разі подання електронного звіту він надсилається не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання Звіту, передбачений Законом);
на паперових носіях, завірений підписом керівника страхувальника та скріплений печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації.
Подання управлінням Звіту в паперовому вигляді неможливе із-за великого обсягу отримувачів соціальних допомог (Звіт за червень 2016р. сформовано щодо 3415 чол.).
П. 5 р. ІV Порядку № 435 передбачено, що таблиці 2, 8 Звіту формуються та подаються лише районними (міськими) управліннями праці та соціального захисту населення про нарахування сум єдиного внеску (грошового забезпечення) батькам - вихователям дитячих будинків сімейного типу, прийомним батькам, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства, та за осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини, та за одного непрацюючого працездатного батька, усиновителів, опікунів, піклувальників, які фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, а також непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за інвалідом І групи або за престарілим, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досяг 80-річного віку, якщо такі непрацюючі працездатні особи отримують допомогу або компенсацію відповідно до законодавства.
Тобто Звіт управління подає лише в електронній формі.
Відповідно до п. 1 р. ІІІ Порядку № 435 страхувальники зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць.
Оскільки звітним періодом є червень 2016 року і згідно п. 1 р. ІІІ Порядку № 435 управління вже починаючи з 01.07.2016 мало право та зобов'язано було формувати та подавати Звіт, що було і зроблено вперше 04.07.2016.
При формуванні та поданні Звіту управління користується комп'ютерною програмою «М.Е.Doc IS» призначеною для роботи з електронними документами, а саме: договорами, актами виконаних робіт, податковими накладними та звітністю. Для надання юридичного статусу електронним документам необхідно мати електронний цифровий підпис.
Головний спеціаліст-бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності сформувала Звіт за новою формою та направила в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП, згідно Порядку № 435, - 04.07.2016 року. Підтверджено повідомленням про отримання звітності ДФС від 04.07.2016 о 08:03 год.
Квитанцією № 1 від 04.07.2016 о 15:13 год. - повідомлено, що документ (Звіт) доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 04.07.2016 в 09:58:32 год. Також повідомлено, що документ буде оброблено у складі пакету пов'язаних документів, через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного звіту на районному рівні.
В телефонному режимі, ввечері 18.07.2016, від відділу персоніфікованого обліку Управління Пенсійного Фонду України у Хортицькому районі м. Запоріжжя управління отримало інформацію про те, що Звіт від 04.07.2016 не буде прийнятий і про необхідність повторного формування Звіту. Цю інформацію було підтвердженого і відділом у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, теж, у телефонному режимі. Причиною неприйняття Звіту від 04.07.2016 у відділенні у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області пояснили тим, що не працює комп'ютерна програма по прийняттю Звітів за новою формою.
До того ж, за відправленим 04.07.2016 Звітом квитанцію № 2 управління отримано лише 20.07.2016 в 15:04 год. про те, що пакет не прийнято.
Вдруге, спеціалістом управлінням 19.07.2016 повторно сформовано та відправлено Звіт, що підтверджено повідомленням про отримання звітності ДФС від 19.07.2016 о 16:56 год.
Згідно квитанції № 1 від 20.07.2016 о 08:25 год. повідомлено, що цей Звіт доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 19.07.2016 в 17:01:49 год. і буде оброблено у складі пакету пов'язаних документів, через певний час подбайте про прийом квитанції № 2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного звіту на районному рівні.
Квитанція № 2 про результати перевірки та прийняття Звіту до управління не надходила. В телефонному режимі відділом у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області повідомлено про збій у роботі серверу.
За дорученням ОСОБА_1, заступник начальника 20.07.2016, з метою уникнення порушення щодо терміну подання Звіту, звернулася письмово до Державної податкової інспекції у Хортицькому районі щодо надання інформації про прийняття або неприйняття Звіту (лист від 20.07.2016 № 02-08/5954). На теперішній час відповідь не отримана.
На офіційному порталі Державної фіскальної служби України є інформація, що у разі виникнення питань, пов'язаних із надсиланням звітності платники єдиного внеску мають можливість звернутися за багатоканальним телефоном 0-800-501-007. Інформація надається щоденно у робочі дні з 8-00 год. до 20-00 год.
Спеціаліст управління 20.07.2016 о 17:27 год. з номера телефону 278-08-17 зателефонувала на гарячу лінію ДФСУ, відповідь не отримана.
21.07.2016 о 15:12 год. при надходженні квитанції № 2 (від 21.07.2016 о 15:12 год.) Управління дізналось про результати перевірки Звіту та виявлення помилки у таблиці 6 за реквізитами: «Місяць та рік , за який проведено нарахування» внесено значення, що менше звітного місяця та року.
В цей же день (21.07.2016) спеціалістом управлінням виправлено помилку та направлено Звіт, який доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 21.07.2016 в 17:19:11 год. (квитанція № 1 від 22.07.2016 о 08:17 год.) і інформацію про прийняття Звіту управління отримало 25.07.2016 о 15:36 год. (квитанція №2 від 25.07.2016 о 15:36 год.).
Таким чином, відділенням у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області порушено право на виконання зобов'язання управлінням щодо терміну подання Звіту, а саме, зменшено його з 20 календарних днів (з першого числа місяця по 20 число місяця), визначених законодавством, на 2 календарних дня (19 та 20 серпня 2016р.) чим порушено норми:
п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким визначено подання звітності у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
п. 1 р. ІІІ Порядку № 435, яким надано право на формування Звіту протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду (з 01 серпня по 20 серпня включно 2016р.).
Неприйняття Звіту від 04.07.2016 у зв'язку із невчасним відпрацюванням Державною фіскальною службою комп'ютерної програми по прийняттю звітності за новою формою; не надходження квитанції № 2 про результати розгляду Звіту від 19.07.2016 ні 19.07.2016 ні 20.07.2016, знов також із-за збоїв у роботі серверу ДФС; відсутність відповіді на лист управління щодо прийняття/неприйняття Звіту від 20.07.2016 № 02-08/5954; неможливість дізнатися про стан відправленого Звіту на гарячій лінії - це ті чинники які призвели до того, що Звіт управління, втретє, був направлений після спливу двадцятиденного терміну, визначеного законодавством.
Тобто, не прийняття відділом у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області Звіту, в визначений законодавством термін, відбулося з незалежних від управління причин (гальмування ДФСУ роботи автоматизованої системи прийняття та обробки електронних документів).
До відділу у Хортицькому районі м. Запоріжжя Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області неодноразово надавалися пояснення з цього питання:
після отримання 02.09.2015 акту перевірки № 000717/08-31-13/37573817 29.08.2016 та виклику - заперечення на акт перевірки від 07.09.2016;
після отримання 14.09.2016 протоколу від 14.09.2016 № 21 про адміністративне правопорушення - лист від 16.09.2016 № 01-03/7955 «Про надання інформації».
Відповідно до п. 2 р. ІІІ Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.07.2016 за № 1046/29176, яка набрала чинності 19.08.2016, якщо правопорушення є малозначним посадова особа органу доходів і зборів може прийняти рішення про звільнення правопорушника від адміністративної відповідальності, обмежившись усним зауваженням.
Доводи, наведені позивачем знайшли підтвердження під час розгляду справи по суті, постанова про адміністративне правопорушення є безпідставною та необґрунтованою, оскільки відповідно ст.9 КпАП України адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність. З матеріалів справи вбачається, що не має підстав вважати доведеним факт наявності в діях ОСОБА_1 події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином суд вважає постанову по справі про адміністративне правопорушення, згідно якої позивача було визнано винною по ч.1 ст. 165-1 КУпАП та накладено стягнення в вигляді штрафу в сумі 510 грн. незаконною і такою що підлягає скасуванню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.2, 6, 8, 11, 17-19, 158-163, 187, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги - задовольнити.
Скасувати постанову заступника начальника відділення у Хортицькому районі м.Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області Косенко Ірини Володимирівни від 16.09.2016 про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч. 1 ст. 26 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», ч. 1 ст. 165-1 КУпАП, п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та п. 1 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» у вигляді штрафу в розмірі 510,00 грн.
Стягнути з відділення у Хортицькому районі м.Запоріжжя Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області на користь ОСОБА_1 судові витрати у сумі 551,20 грн.
Постанова може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів через Хортицький районний суд м. Запоріжжя.
Суддя: Л.Г. Салтан
Суд | Хортицький районний суд м.Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2016 |
Оприлюднено | 03.11.2016 |
Номер документу | 62353690 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хортицький районний суд м.Запоріжжя
Салтан Л. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні