ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
02 серпня 2011 року № 2а-16417/10/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б. розглянувши адміністративну справу та додані до неї матеріали в письмовому провадженні
за позовомРегіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у м.Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фест-У" про стягнення фінансових санкцій в сумі 152 080,00грн. На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в місті Києві (далі по тексту позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фест-У»(далі по тексту відповідач) про стягнення фінансових санкцій у розмірі 242 080,0 грн.
Позовні вимоги обгрунтовано тим, що відповідачем добровільно не сплачено фінансових санкцій на загальну суму 242 080,0 грн, що є підставою для стягнення в судовому порядку. Крім того, позивачем зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Фест-У»оскаржило до Окружного адміністративного суду міста Києва рішення на підставі яких було нараховано фінансові санкції, проте постановою суду від 08.07.2010 по справі № 2а-8388/10/2670 Товариству з обмеженою відповідальністю «Фест-У»відмовлено у задоволенні позову про скасування рішень про застосування штрафних санкцій № 261713/32-330/0931 від 17 травня 2010 року, № 261713/32-330/0932 від 17 травня 2010 року, № 261713/32-330/0933 від 17 травня 2010 року та № 261713/32-330/0934 від 17 травня 2010 року.
Ухвалою суду від 18.11.2010 відкрито провадження по справі.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив стягнути з відповідача на користь державного бюджету фінансові санкції у розмірі 242 080,0 грн.
Відповідач до суду заперечень проти позову не надав, в судові засідання представник не прибув, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином у відповідності до вимог ст. 35, 37 КАС України.
На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва 23.03.2011 надійшло клопотання позивача про зупинення провадження по справі на період оскарження Товариством з обмеженою відповідальністю «Фест-У»постанови Окружного адміністративного суду міста Києва по справі № 2а-8388/10/2670 до Київського апеляційного адміністративного суду.
Ухвалою суду від 24.03.2011 зупинено провадження по справі до прийняття остаточного рішення Київським апеляційним адміністративним судом по справі № 2а-8388/10/2670.
На адресу суду 30.03.2011 надійшло клопотання позивача про поновлення провадження по справі, оскільки ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03.03.2011 постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.07.2010 по справі № 2а-8388/10/2670 залишено без змін.
Ухвалою суду від 01.04.2011 поновлено провадження по справі.
У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Співробітниками Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України в м. Києві, на підставі наказу від 15.03.2010 № 167 та згідно направлення від 07.05.2010 № 32-01/314 було проведено позапланову виїзну перевірку з питань наявності ліцензій на право проведення роздрібної та оптової торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, виявлення порушень установлених правил торгівлі підакцизних товарів, наявності супровідних документів, дотримання стандартів, маркування підакцизних товарів, дотримання максимальних цін та тютюнові вироби, а також інших питань, що регулюють виробництво та обіг спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів в Україні.
За наслідками перевірки складено Акт № 0291/32-327 від 07.05.2010, яким встановлено порушеняя ст. 15, ст. 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995, №481/95-ВР (надалі по тексту Закон № 481/95-ВР).
Адміністратор відповідача ОСОБА_1 від підписання акту перевірки відмовився, про що складено Акт відмови від пидписання акта перевірки від 08.05.2010 № 003858.
На підставі акту перевірки винесені рішення про застосування фінансових санкцій: від 17.05.2010 № 261717/32-330/0934 у розмірі 1 700,0 грн (за порушення ч. 22 ст. 15 Закону № 481/95-ВР -зберігання тютюнових виробів в місцях не внесених до Єдиного державного реєстру); від 17.05.2010 № 261715/32-330/0933 у розмірі 88 300,0 грн (за порушення ст. 11 Закону № 481/95-ВР -зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору); від 17.05.2010 № 261714/32-330/0932 у розмірі 148 680,0 грн (за порушення ч. 22 ст. 15 Закону № 481/95-ВР -зберігання алкогольних напоїв у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру); від 17.05.2010 № 261713/32-330/0931 у розмірі 3 400,0 грн (за порушення ст. 15-2 Закону № 481/95-ВР -необладнання спеціально відведених для куріння місць та нерозміщення наочної інформації).
Рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем були оскаржені, проте постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.07.2010 по справі № 2а-8388/10/2670, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03.03.2011, відмолено позивачеві у скасування рішень про застосування штрафних санкцій № 261713/32-330/0931 від 17 травня 2010 року, № 261713/32-330/0932 від 17 травня 2010 року, № 261713/32-330/0933 від 17 травня 2010 року та № 261713/32-330/0934 від 17 травня 2010 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Відповідно до вищезазначеного, позивачем правомірно встановлені порушення та визначено розміри штрафних санкцій.
Станом на час звернення позивача до суду, відповідач суму штрафних санкцій, яка становить 242 080,00 грн., не сплатив.
Частиною п'ятою ст. 17 Закону № 481/95-ВР встановлено, що у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАСУ кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи викладені обставини, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Частина четверта ст. 94 КАСУ передбачає, що у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Таким чином, судові витрати не підлягають стягненню з відповідача.
Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163, 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Фест-У»(03151, м. Київ, вул. Волинська, 60, ідент. код 25197297) фінансові санкції у розмірі 3 400,0 грн (три тисячі гривень 0 коп.), 1 700,0 (одна тисяча сімсот гривень 0 коп.), 88 300,0 грн (вісімдесят вісім тисяч триста гривень 0 коп.), 148 680,0 (сто сорок вісім тися шістсот вісімдесят гривень 0 коп.), загальна сума 242 080,0 грн (двістісорок дві тисячі вісімдесят гривень 0 коп.) до Державного бюджету України на код платежу 21081100 Солом'янський район УДК у м. Києві, розрахунковий рахунок 311181006700010, МФО 820019, Отримувач: РВДК у Солом'янському районі, код 26077951.
Згідно ст.ст. 185-186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2011 |
Оприлюднено | 03.11.2016 |
Номер документу | 62368666 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні