Постанова
від 14.09.2011 по справі 2а-12239/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

14 вересня 2011 року № 2а-12239/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б. розглянувши адміністративну справу та додані до неї матеріали в письмовому провадженні

за позовомДержавної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва до Державного підприємства "Центральна дирекція з управління та реконструкції спортивних споруд" про стягнення заборгованості у розмірі 131 104,56грн. На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва (надалі по тексту Позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державного підприємства «Центральна дирекція з управління та реєстрації сортивних споруд»(надалі по тексту Відповідач) про стягнення податкової заборгованості у розмірі 131 104,56 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що Позивачем неодноразово були проведені невиїзні планові перевірки на предмет порушення терміну подачі податкової звітності Відповідачем, якими виявлені порушення податкового законодавства на суму 131 104,56 грн., яка останнім не погашена, що є підставою для її стягнення в судовому порядку.

Відповідачем до суду заперечень проти позову не надано, в судові засідання представник не прибув, про час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином у відповідності до вимог ст. 35, 37 КАС України. Заперечення проти позовних вимог не надав.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про стягнення податкової заборгованості у розмірі 131104,56 грн. з Державного підприємства «Центральна дирекція з управління та реєстрації сортивних споруд».

Відповідач - Державне підприємство «Центральна дирекція з управління та реєстрації сортивних споруд», ідент. код 33636270, перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції у Печерському районі міста Києва.

Державне підприємство «Центральна дирекція з управління та реєстрації сортивних споруд» зареєстроване Печерською районною державною адміністрацією м. Києва, як суб'єкт підприємницької діяльності 19.98.2005 р., присвоєно ідентифікаційний код №33636270 та взяте на облік в ДПІ у Печерському районі м. Києва як платник податків 30.11.2004 року № 09803.

Відповідно до Наказу ДГ1Л України №993 від 23.12.2010р. «Про затвердження порядку подання повідомлень відкриття (закриття) рахунків платників податків у банках та інших фінансових установ до органів державної податкової служби»у ДПІ у Печерському районі м. Києва в електронному вигляді повідомлено наступні розрахункові рахунки: р/р № 26009010030897 /980/840 в АТ "Укрексімбанк", МФО 322313; р/р № 37128002004581/980 в ГУДК України у м. Києві, МФО 820019.

Станом на 01.08.2011р. Державне підприємство «Центральна дирекція з управління і-а реконструкції спортивних споруд»має податковий борг перед Державним бюджетом у розмірі 122474,56грн., який виник з наступних підстав:

Відповідно до самостійно поданого підприємством до ДПІ у Печерському районі м. Києва розрахунку з комунального податку № 498132 від 19.10.2009р. Відповідачем була визначена сума податкового зобов'язання 66,30грн. Нарахована сума податкового зобов'язання була зменшена за рахунок переплати, що обліковувалась у картці особового рахунку платника в сумі 51,16грн. і таким чином склала 15,14грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була.

Також Відповідачем подані до ДПІ у Печерському районі м. Києва розрахунків №689678 від 28.01.2010р., № 109766 від 16.04.2010р., № 270814 від 15.07.2010р., № 469846 від 19.10.2010р. в сумі 178,50грн., які не були сплачені в законодавчо встановлені строки. Таким чином, сума податкового боргу становить 193,64грн.

Відповідачем 28.01.2011р. було частково сплачено борг у сумі 185,60грн. Залишок несплаченого боргу складає 8,04грп. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 14,33гри., що була нарахована за період існування податкового боргу з 20.11.2009р. по 27.01.2011р. і сума податкового боргу складає 22,37грн.

Розрахунком з комунального податку № 653320 від 19.01.2011р. відповідачем була визначена сума податкового зобов'язання в сумі 40,80грп., яка не була сплачена в законодавчо встановлені строки. Отже сума податкового боргу з комунального податку перед бюджетом становить 63,17грн.

Декларацією № 109757 від 16.04.2010р.з податку на додану вартість Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання до сплати до бюджету в сумі 8212,00грн., яка була зменшена за рахунок переплати, яка обліковувалась в картці особового рахунку платника в сумі 1603,26грн. і складає 6608,74грн. Таким чином сума податкового боргу з податку на додану вартість становить 6608,74грн.

Відповідачем 26.05.2010р. було частково сплачено борг у сумі 2280,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 4328,74грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму непі 16,90грн. що була нарахована за період існування податкового боргу з 01.05.2010р. по 26.05.2010р. і сума податкового боргу складає 4345,64грн.

Крім того, 31.05.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 914,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 3431,64грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 8,28грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.05.2010р. по 31.05.2010р. і сума податкового боргу складає 3439,92грн.

Декларацією №188727 від 19.05.2010р. з податку на додану вартість Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 12975,00грн. Сума податкове зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу склала 16414,92грн

Відповідачем 22.06.2010р. було частково сплачено борг у сумі 3130,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 13284,92грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму непі 51,62грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.05.2010р. по 22.06.2010р. і сума податкового боргу складає 13336,54грн.

Декларацією № 221574 від 17.06.2010р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 7256,00грн. та нарахував самостійно штрафних санкцій в розмірі 67,00грн. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 20659,54грн.

Відповідачем 20.07.2011р. було частково сплачено борг у сумі 3304,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 17355,54грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 58,15 грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.05.2010 р. по 20.07.2010 р. і сума податкового боргу складає 17413,69 грн.

23.07.2010р. Відповідачем було часткою сплачено борг у сумі 2295,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 15118,69грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму кепі 40,72грн. яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.06.2010р. по 23.07.2010р. і становить 15159,41грн.

Декларацією № 270811 від 15.07.2010р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 6860,00грн. та нарахував самостійно штрафних санкцій в розмірі 84,00грн. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 22103,41грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку па додану вартість від 23.07.2010р. №1165/15-1 та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № НОМЕР_1 від 23.07.2010р. Відповідачу - було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 865,75грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/и було отримано 16.08.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась 22969,16грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість від 23.07.2010р. №1166/15-1 та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № НОМЕР_2 від 23.07.2010р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджет) податкове зобов'язання в сумі 326,60 грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 16.08.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 23295,76грн.

Відповідачем 30.08.2010р. було частково сплачено борг у сумі 1659,00грн. Залишок несплаченого боргу складає 21636,76грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 50,57грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.06.2010р. по 30.08.2010р. і становить 21687,33грн.

Декларацією № 370349 від 19.08.2010грн. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 3175,00грн. та нарахував самостійно штрафних санкцій в розмірі 558,00грн. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 25420,33грн.

Відповідачем 29.09.2010р. було частково сплачено борг у сумі 2299,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 23121,33грн. Зазначена сума податкового зобов’язання була збільшена на суму пені 93,07грн., яка була нарахована за період існування податковою боргу з 01.06.2010 р. по 29.09.2010р. і становить 23214,40грн.

Декларацією № 411041 від 20.09.2010р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 14620,00 та нарахував самостійно штрафних санкцій в розмірі 31 8,00грн. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 38152,40грн,

Відповідачем 26.10.2010р. було частково сплачено борг у сумі 9803,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 28349,40грн. Зазначена сума податкового зобов’язання була збільшена па суму пені 407,83грп., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.06.201 0 р. по 26.10.2010р. і складає 28757,23грн.

Декларацією № 469839 від 19.10.2010р.Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 8820,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 37577.23грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість від 21.09.2010р. №1510/15-1 та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № НОМЕР_3 від 21.09.2010р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 824,46грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 08.11.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 38401,69грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість від 21.09.2010 р. №1508/15-1 та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»; № 0015081501від 21.09.2010р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 1056,05грн. яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 08.11.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 39457,74грн.

Відповідачем 23.11.2010р. було частково сплачено борг у сумі 6375,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 33082,74грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму пені 218,56грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.07.2010 р. по 23.11.2010р. і становить 33301,30грн.

Декларацією №544822 від 17.11.2010р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 14285,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 47586,30грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку па додану вартість від 09.11.2010р. №1794/15-2 та прийнятого па його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»; № НОМЕР_4 від 09.11.2010р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 6009,54грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 06.12.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 53595,84 грн.

21.12.2010р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 16439.00грн. Залишок несплаченого боргу становить 37156,84грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 416,84грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 31.07.2010р. по 21.12.2010р. і становить 37573,68грн.

Декларацією № 601623 від 20.12.2010р. самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 26113,00грн. та нарахував самостійно штрафних санкцій в розмірі 42,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 63728,68грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку па додану вартість від 10.12.2010р. №1896/15-1 та прийнятого па його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»; № 0018961501від 10.12.2010р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 3105,53грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/п було отримано 20.12.2010р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 66834,21грн.

28.01.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 14886.00грн. Залишок несплаченого боргу становить 51948,21 гри. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму непі 369.36грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.10.201 0р. по 27.01.2011р. і становить 52317,57грн.

Декларацією № 658883 від 20.01.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 33032,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 85349,57грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку па додану вартість від 12.01.2011р. №24/15-1 та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № 0000241501від 12.01.2011р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 1 855,3 1 гри., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 20.01.2011р. Сума податковою зобов'язання сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 87204,88 грн.

Відповідно до Акту про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість від 12.01.2011р №25/15-1 та прийнятого па його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № НОМЕР_5 від 12.01.2011р. відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 2553,39грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового відправлення б/н було отримано 20.01.2011р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була, Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 89758.27грн.

25.02.2011р, Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 13241,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 76517,27грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму пені 290,72грн., яка була нарахована за період існування податкового борі у з 19.1 1.201 0р. по 24.02.201 1 р. і становить 76807,99грн.

Декларацією № 13420 від 16.02.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 10630,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 87437,99грн.

30.03.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 8066,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 79371,99грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму пені 223,99грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 01.12.2010р. по 29.03.2011 р. і становить 79595,98грн.

Декларацією № 79567 від 17.03.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 15918,00грн. Сума податкового зобов'язання і; законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 95513,98грн.

Відповідно до Акту про результати камеральної перевірки своєчасності сплати податків до бюджету №349/15-01 від 15.03.2011р. та прийнятого на його підставі податкового повідомлення-рішення форми «Р»: № 000349150Гвід 15.03.2011р. Відповідачу було нараховане до сплати до бюджету податкове зобов'язання в сумі 5085,63грн., яке було направлено Відповідачу і згідно повідомлення про вручення поштового підправлення б/н було отримано 23.03.2011р. Сума податкового зобов'язання сплачена не була. Отже. сума, податкового боргу збільшилась і становить 1.00599,61грн.

22.04.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 6686,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 93913,61грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па суму пені 182,34грн.. яка була нарахована за період існування податкового боргу з 17.12.2010р. по 21.04.2011р. і становить 94095,95грн.

Декларацією № 160093 від 15.04.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 21768,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового борі у збільшилась і становить 115863,95грн.

25.05.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 7596,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 108267,95грн. Зазначена сума податкового зобов'язання бума збільшена на суму непі 280,64грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з Зі.12.2010р. по 24.05.2011р. і становить 108548,59грн.

Декларацією № 247987 від 19.05.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 13958,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 122506.59грн.

24.06.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 11900,00грн. Залишок несплаченого боргу становить і 10606,59грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена па сум)' пені 530,61грн., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 31.12.2010р. по 23.06.2011р. і становить 111137,20грн.

Декларацією № 275053 від 16.06.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Отже, сума податкового боргу збільшилась і становить 122899,20грн.

19.07.2011р. Відповідачем було частково сплачено борг у сумі 514,00грн. Залишок несплаченого боргу становить 122385,20грн. Зазначена сума податкового зобов'язання була збільшена на суму пені 26,19гр., яка була нарахована за період існування податкового боргу з 31.12.2010р. по 23.06.2011р. і становить 122411,39грн.

Декларацією №328216 від 19.07.2011р. Відповідач самостійно визначив податкове зобов'язання у сумі 8630,00грн. Сума податкового зобов'язання в законодавчо встановлені строки сплачена не була. Таким чином сума податкового боргу з податку на додану вартість становить 131041,39грн.

Таким чином станом па 01.08.2011р. сума узгодженого податкового боргу перед бюджетом становить 131104,56грн.

Відповідно до статті 3 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

Згідно з підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли платник податків не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне таке не оподаткування або її затримку.

Підпунктом 6.2.3 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»визначено, що перша податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання.; друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк, друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни, допускати посадових осіб державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Якщо платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки то відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 зазначеного Закону податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Відповідно до підпункту 6.2.4 названого пункту передбачено, що у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу.

Враховуючи всі заходи податкового органу з належного повідомлення відповідача про наявність податкового боргу, заборгованість відповідача є узгодженою.

Відповідно до статті 3 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов’язань виключно за рішенням суду.

У підпункті 2.3.1. пункту 2.3 статті 2 цього Закону передбачено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.

Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Доказів сплати зазначеної суми станом на день розгляду спору суду не надано.

Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Державного підприємства «Центральна дирекція з управління та реконструкції спортивних споруд», (код ЄДРПОУ 33636270. адреса: м. Київ. вул. Еспланадна, 42), на користь Державної податкової інспекції у Печерському районі суму податкового боргу з комунальному податку в сумі 63,17 грн. (шістдесят три гривні 17 коп.) на бюджетний рахунок №31410828700007 одержувач: УДК у Печерському р-ні м. Києва, код 26077922, в ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019, код платежу 16010200; з податку па додану вартість в сумі 131 041, 39 грн. (сто тридцять одну тисячу сорок одну гривню 39 коп.) на бюджетний рахунок №31112029700007 одержувач: УДК у Печерському р-ні м. Києва, код 26077972, в ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019, код платежу 14010100.

Згідно ст.ст. 185-186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя А.Б. Федорчук

Дата ухвалення рішення14.09.2011
Оприлюднено03.11.2016
Номер документу62369295
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12239/11/2670

Постанова від 14.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 31.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 31.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні