Ухвала
від 02.11.2016 по справі 2а-457/08/1570
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 листопада 2016 р.м.ОдесаСправа № 2а-457/08/1570

Категорія: 8.3.13 Головуючий в 1 інстанції: Стефанов С. О.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді -Кравченка К.В., судді -Лук'янчук О.В., судді -Градовського Ю.М. при секретарі -Величко А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального Головного управління ДФС на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 18 серпня 2016 року по справі за позовом державного підприємства «Куліндоровський комбінат хлібопродуктів» Державного агентства резерву України до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального Головного управління ДФС, треті особи: Комінтернівська селищна рада Одеської області, Одеська міська рада, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області, управління Держземагенства у Комінтернівському районі Одеської області, Комінтернівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Одеській області, Одеська регіональна філія ДП «Центр державного земельного кадастру» про скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

В вересні 2007 року державне підприємство «Куліндоровський КХП» Державного агентства резерву України (надалі - позивач, ДП «Куліндоровський КХП») звернулось до суду з позовом до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального Головного управління Міндоходів, треті особи: Комінтернівська селищна рада Одеської області, Одеська міська рада, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, управління Держземагенства у м. Одесі Одеської області, управління Держземагенства у Комінтернівському районі Одеської області, Державна податкова інспекція у Комінтернівському районі Головного управління Міндоходів в Одеській області, Одеська регіональна філія ДП «Центр державного земельного кадастру», в якому просило скасувати податкові повідомлення-рішення:

- від 08.06.2007 року №0000291620/0, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн.;

- від 15.08.2007 року №0000291620/1, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн.;

- від 17.09.2007 року №0000291620/2, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн..

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 08.06.2007 року СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі на підставі акта перевірки №488/16-20/05519327/6 від 04.06.2007 року винесено ППР №0000291620/0. 15.08.2007 року СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі за результатами розгляду первинної скарги винесено ППР №0000291620/1, а 17.09.2007 року СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі за результатами розгляду повторної скарги винесено ППР №0000291620/2 про визначення суми податкового зобов`язання (з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій) ДП «Куліндоровський КХП» за платежем «земельний податок з юридичних осіб», на загальну суму 63157,98 грн., у тому числі 42105,32 грн. - за основним платежем, та 21052,66 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями. Позивач керуючись Законом України «Про плату за землю», та на підставі даних державного земельного кадастру, до 01.02.2006 року подав розрахунок земельного податку на 2006 рік до ДПІ у Комінтернівському районі та своєчасно і в повному обсязі сплачував його до бюджету, тому висновки СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі про недоплату земельного податку, зроблені на підставі статистичних даних є безпідставні та не відповідають дійсності.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 16.07.2014 року у справі №2а-457/07/1570, залишеною без змін ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.02.2015 року, відмовлено в задоволенні адміністративного позову ДП «Куліндоровський комбінат хлібопродуктів» до Спеціалізованої ДПІ з обслуговування великих платників у м. Одесі Межрегіонального ГУ Міндоходів про скасування податкових повідомлень-рішень від 08.06.2007 року №0000291620/0, від 15.08.2007 року №0000291620/1, від 17.09.2007 року №0000291620/2 в повному обсязі.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 31.05.2016 року здійснено заміну по даній справі третьої особи Головного управління Держземагенства в Одеській області його правонаступником - Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області; постанову Одеського окружного адміністративного суду від 16.07.2014 року та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 10.02.2015 року скасовано, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

15.08.2016 року судом першої інстанції в судовому засіданні здійснено замінену відповідача - Спеціалізованої ДПІ з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального ГУ Міндоходів на її правонаступника - Спеціалізовану ДПІ з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального ГУ ДФС (надалі - відповідач, СДПІ).

В тому ж засіданні судом першої інстанції здійснено заміну третьої особи - ДПІ у Комінтернівському районі ГУ Міндоходів в Одеській області на її правонаступника - Комінтернівську об'єднану ДПІ ГУ ДФС в Одеській області (надалі - ОДПІ).

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 18.08.2016 року позовні вимоги задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Спеціалізованої ДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі від 17.09.2007 року №0000291620/2. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з вищезазначеною постановою, СДПІ подала апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить постанову суду першої інстанції скасувати, та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що Спеціалізованою ДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі проведена планова виїзна документальна перевірка фінансово-господарської діяльності з питань дотримання ДП «Куліндорівський КХП» вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2006 року по 31.12.2006 року. За результатами перевірки був складений акт від 04.06.2007 року №488/16-20/05519327/6 (надалі - акт перевірки).

В акті перевірки зазначено, що перевіркою правильності нарахування та своєчасності сплати земельного податку за період, що перевірявся, з 01.01.2006 року по 31.12.2006 року встановлено, що ДП «Куліндорівський КХП» отримав Державний акт на право постійного користування землею від 17.10.2003 року №1 за адресою: Куліндорівський промвузол, площа земельної ділянки складає 17,0490 га та відповідно до Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992 року №2535-ХII (із змінами та доповненнями) - ДП «Куліндорівський КХП» є платником плати за землю.

На запит СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі від 15.05.2006 року №2419/10/13-3.2/354 Міським управлінням земельних ресурсів листом від 30.05.2006 року №851-ДР (вх.№406/9 від 26.06.2006 року) повідомлено, що згідно Державної статистичної звітності форми 6-Зем станом на 01.01.2006 року земельна ділянка за адресою: Куліндорівський промвузол знаходиться в адміністративно-територіальних межах м. Одеси.

Також на запит СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі від 30.05.2006 року №3246/9/13-31.2/569 отримано відповідь від Одеської міської ради від 21.07.2006 року №02-05/939-04, що ДП «Куліндорівський КХП» знаходиться у межах м. Одеси.

Крім цього на запит СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі від 21.08.2006 року №7571/10/13-31.2/1476 Одеським обласним управлінням земельних ресурсів Держкомзему України повідомлено 15.09.2006 року (вихідний №2-6-05/0103 від 11.09.2006 року), що згідно наданої інформації Одеського міського управління земельних ресурсів та Комінтернівського районного відділу земельних ресурсів земельна ділянка, якою користується ДП «Куліндорівський КХП» згідно державної статистичної звітності з кількісного обліку земель форми 6-Зем «Звіт про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності» станом на 01.01.2006 року виключена із земель Комінтернівського району та включена до меж міста Одеси.

Згідно довідки Управління земельних ресурсів Одеської міської ради про визначення грошової оцінки земельної ділянки та ставки земельного податку №10369 від 09.09.2003 року грошова оцінка земельної ділянки за 1 кв.м. складає 71.58 грн..

В акті перевірки зазначено, що виходячи з вищевикладеного сума земельного податку на 2006 рік становить 126316,04 грн. з розрахунку: 170490 х (71,58 х 1,035) х 1% = 126316,04 грн. на рік, де 1,035 - середньорічний індекс інфляції за 2005 рік.

Також в акті зазначено, що СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі проводилась невиїзна перевірка з питання повноти нарахування та сплати земельного податку у 2006 році ДП «Куліндорівський КХП» за період з 01.01.2006 року по 31.08.2006 рік в ході якої виявлено недоплату по земельному податку в сумі 84210,72 грн., та за результатами якої складено акт за №380/13-31.2/05519327/62 від 06.10.2006 року та винесено податкове повідомлення-рішення №00005413312/0 від 23.10.2006 року на загальну суму 126486,08 грн., з яких 84210,72 грн. - сума податкового зобов`язання за основним платежем, та 42275,36 грн. - за штрафними санкціями.

При проведенні планової документальної перевірки за період з 01.09.2006 року по 31.12.2006 року донараховано земельного податку на суму 42105,32 грн..

Згідно з підпунктом "б" пп.4.2.2. п.4.2. ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року №2181-III із змінами та доповненнями на підставі акта перевірки №488/16-20/05519327/6 від 04.06.2007 року встановлено порушення ст.13, ч.1 ст.14 роз.6 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.1992 року (у редакції Закону України від 19.09.1996 року №378/96-ВР) із змінами та доповненнями, та пп.17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року №2181-III, із змінами та доповненнями, СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі винесено податкове повідомлення-рішення від 08.06.2007 року №0000291620/0, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн..

Отже, на підставі акту перевірки №488/16-20/05519327/6 від 04.06.2007 року та рішення про результати розгляду первинної скарги від 09.08.2007 року №17058/10/25-00.21 винесено податкове повідомлення-рішення від 15.08.2007 року №0000291620/1, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн..

17.09.2007 року СДПІ по роботі з ВПП у м. Одесі на підставі акта перевірки №488/16-20/05519327/6 від 04.06.2007 року та рішення про результати розгляду первинної скарги від 09.08.2007 року №17058/10/25-00.21 та рішення про результати розгляду повторної скарги від 10.09.2007 року №22099/10/25-0007 винесено податкове повідомлення рішення від 17.09.2007 року №0000291620/2, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем: земельний податок з юридичних осіб, 5013050100, в розмірі 63157,98 грн., у тому числі за основним платежем - 42105,32 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями 21052,66 грн..

Скасовуючи податкове повідомлення-рішення від 17.09.2007 року №0000291620/2, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач протиправно самостійно визначив приналежність земельної ділянки та самостійно обрав розмір земельного податку, що стало підставою для необґрунтованого нарахування спірної суми земельного податку.

Колегія суддів погоджується з цими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відповідно до ст.13 Закону України «Про плату за землю» (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно ст.14 Закону України «Про плату за землю» (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. Платник податків має право подавати щомісячно нову звітну податкову декларацію, що не звільняє його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лютого поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від обов'язку подання податкової декларації протягом місяця з дня виникнення права на нововідведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів місяця наступного за звітним.

Відповідно до ст.15 Закону України «Про плату за землю» (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок, а також орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно ст.17 Закону України «Про плату за землю» (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до ст.20 Закону України «Про плату за землю» (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) платежі за землю зараховуються до відповідних місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для плати за землю.

Таким чином, підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, платники земельного податку самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати. Податкове зобов'язання по земельному податку визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки.

З матеріалів справи вбачається та встановлено судом першої інстанції, що згідно державного акту на право постійного користування землею серії II-Од №000010 від 17.10.2003 року ДП «Куліндорівський КХП» надано у постійне користування 17,049 га землі для експлуатації та обслуговування комбінату хлібопродуктів.

30.01.2006 року ДП «Куліндоровський КХП» було надано податковий розрахунок земельного податку до ДПІ в Комінтернівському районі Одеської області на 2006 рік, згідно якого загальна сума земельного податку на 2006 рік, яка підлягає сплаті за даними платника складає 7258,78 грн. та відповідно цього розрахунку земельний податок сплачувався позивачем до ДПІ в Комінтернівському районі Одеської області.

Відповідно до листа ДП «Куліндорівський КХП» №46 від 20.01.2006 року, адресованого до СДПІ по роботі з ВПП в Одеській області, адміністрація підприємства доводить до відома, що відповідно до листа Комінтернівського районного відділу земельних ресурсів №13-02-14 від 20.01.2006 року земельна ділянка, якою користується ДП «Куліндорівський КХП», згідно річної статистичної звітності форми 6-ЗЕМ станом на 01.01.2006 року входить в межі Комінтернівського району Одеської області та у зв`язку з цим, починаючи з 01.01.2006 року земельний податок підприємство буде сплачувати до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області.

Вищезазначена земельна ділянка, знаходиться у постійному користуванні позивача на підставі відповідного державного акту, який видано підприємству Комінтернівською РДА згідно з рішенням №755 від 07.10.2003 року, тобто станом на момент отримання правовстановлюючого документу - дана ділянка належить до земель Комінтернівського району Одеської області.

Отже, між різними суб'єктами владних повноважень м. Одеси та Комінтернівського району Одеської області наявний спір щодо приналежності певних земель Комінтернівського району до м. Одеси, так як Постановою Верховної Ради України «Про зміну меж міста Одеси Одеської області» №3064-III від 07.02.2002 року, включено до меж міста Одеси зокрема й певну кількість земель Комінтернівського району, до якої входить й земельна ділянка позивача, проте відсутній державний акт про право власності на землю.

За даними Публічної кадастрової карти України, станом на липень 2016 року, спірна земельна ділянка позивача за кадастровим номером 5122782600:00:001:00008 належить до земель саме Комінтернівського району Одеської області, а не м. Одеси, що підтверджено відповідним Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 20.07.2016 року, наявним в матеріалах справи.

Таким чином, з метою правильного визначення своїх грошових зобов'язань зі сплати земельного податку у 2006 році, позивачем було направлено численні запити до різних суб'єктів владних повноважень, зокрема до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області, яким надано відповіді №3673/10/15 від 20.07.2005 року та №4256/10/15 від 15.08.2005 року, у яких вказано, що земельна ділянка позивача належить до земель саме Комінтернівського району. Позивачу також направлено попередження від Красносільської сільської ради, у якому вказано про необхідність сплати податку до Комінтернівського району, повідомлення від Комінтернівської РДА з аналогічним змістом та листи від Комінтернівського районного відділу земельних ресурсів, у яких прямо вказано про приналежність даної земельної ділянки до Комінтернівського району.

Враховуючи наведені відповіді державних органів, ДП «Куліндоровський КХП» було встановлено приналежність своєї земельної ділянки до земель Комінтернівського району Одеської області, а тому ставка земельного податку у спірному періоді (розмір нормативної грошової оцінки) було розраховано за даними Комінтернівського району, а сам податок, у розмірі 4839,20 грн., сплачено до ДПІ у Комінтернівському районі, що підтверджено відповідними платіжними документами, правильність розрахунку та сплату якого також підтверджено представником Комінтернівської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Вищевказаними нормами земельного законодавства прямо передбачено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а відтак при наявності державного акту від Комінтернівської РДА та відповіді від Комінтернівського районного відділу земельних ресурсів - у спірному періоді підприємством правомірно сплачено суми земельного податку саме до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області.

Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про неправомірність дій відповідача щодо самостійного визначення приналежності земельної ділянки за адресою: Куліндорівський промвузол, площею 17,0490 га, та самостійного обрахування розміру земельного податку із спрямування оплати до СДПІ м. Одеси, оскільки між різними суб'єктами владних повноважень м. Одеси та Комінтернівського району Одеської області наявний спір про вказану земельну ділянку.

Посилання відповідача на відповідь Одеського обласного управління земельних ресурсів від 11.09.2006 року, у якій вказано про приналежність земельної ділянки до земель м. Одеси - не підтверджена відповідними доказами (витягом з Державного земельного кадастру тощо) та суперечить вищевказаному витягу з Публічної кадастрової карти України, станом на липень 2016 року.

Крім цього, позивачем вчинено усі необхідні дії для встановлення розміру податку та спрямування його оплати, про що повідомлено відповідний районний податковий орган та відповідача, проте останніми не вчинено жодних належних дій, спрямованих на врегулювання спірних правовідносин між собою та не повідомлено платника податків про необхідність зміни отримувача коштів та розміру податків.

За таких обставин колегія суддів вважає, що відповідачем безпідставно нараховано підприємству спірну суму земельного податку, а тому податкове повідомлення-рішення від 17.09.2007 року №0000291620/2 є протиправним та підлягає скасуванню.

Також суд першої інстанції правомірно відмовив у задоволенні позовних вимог про скасування податкових повідомлень-рішень від 08.06.2007 року №0000291620/0 та від 15.08.2007 року №0000291620/1, оскільки після винесення відповідачем останнього рішення, а саме №0000291620/2 від 17.09.2007 року, попередні податків повідомлення-рішення від 08.06.07 та від 15.08.07 вони втратили свою чинність.

Крім зазначеного, колегія суддів також звертає увагу на висновки викладені Вищим адміністративним судом України в ухвалі по цій справі від 31.05.2016 року, які згідно ч.5 ст.227 КАС України є обов'язковими для суду першої та апеляційної інстанції при розгляді даної справи.

Так, касаційний суд зазначив наступне: «У відповідності до положень ч.ч.4, 5 ст.50 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 року №2542-ІІІ, податки, збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок Державного бюджету України і не можуть акумулюватися на рахунках органів стягнення; податки, збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими в доход державного бюджету з моменту зарахування на єдиний казначейський рахунок державного бюджету.

Відповідно до розділу 1 Положення про єдиний казначейський рахунок, затвердженого наказом Державного казначейства України від 26.06.2002 року №122, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2002 року за №594/6882 (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) єдиний казначейський рахунок - це рахунок, відкритий Державному казначейству України в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у Системі електронних платежів Національного банку України.

Слід зазначити, що всі сплачені податки і збори (обов'язкові платежі), незалежно від того, до якого бюджету вони сплачені, в будь-якому випадку зараховуються та акумулюються на один консолідований рахунок - єдиний казначейський рахунок, а зарахування податку на відповідний рахунок має значення лише для обліку коштів.

Однак, судами попередніх інстанцій не досліджено правильність визначення розміру нарахованого та сплаченого позивачем земельного податку до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області, з урахуванням наступного».

Як вже зазначено вище, позивач самостійно визначив у податковому розрахунку земельного податку на 2006 рік розмір цього податку в сумі 7258,78 грн., який було сплачено в повному обсязі до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області, і жодна з сторін по справі не вказує про неправильність визначення позивачем цих зобов'язань, тобто зобов'язань по сплаті за користування землями Комінтернівського району.

Таким чином, сам факт сплати позивачем земельного податку за 2006 рік до ДПІ у Комінтернівському районі Одеської області виключав можливість у податкового органу повторно зобов'язувати позивача сплатити цей податок. Податковий органам мав право лише донарахувати зобов'язання цього податку у випадку його заниження чи недоплати, але таких фактів судом не встановлено.

За таких підстав, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень процесуального та матеріального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

За таких обставин апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.195, ст.196, п.1 ч.1 ст.198, п.1 ч.1 ст.205, ст.206, ч.5 ст.254 КАС України, апеляційний суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників податків у м. Одесі Міжрегіонального Головного управління ДФС - залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 18 серпня 2016 року - залишити без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Повний текст судового рішення виготовлений 04 листопада 2016 року.

Головуючий суддя:К.В. Кравченко Суддя: Суддя: О.В. Лук'янчук Ю.М. Градовський

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2016
Оприлюднено09.11.2016
Номер документу62456306
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-457/08/1570

Постанова від 04.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 29.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 06.10.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 06.10.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 09.09.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні