ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ УХВАЛА 02 листопада 2016 року м. Київ К/800/26506/16 Суддя Вищого адміністративного суду України Олексієнко М.М. вирішуючи питання про прийняття касаційної скарги представника Мангульської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області (далі – ОДПІ) на судові рішення Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року, Донецького апеляційного адміністративного суду від 7 вересня 2016 року у справі за позовом Старобешівського районного центру зайнятості до ОДПІ про скасування податкового рішення, в с т а н о в и в : 7 жовтня 2016 року представник ОДПІ звернувся з касаційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 7 вересня 2016 року, посилаючись на їх незаконність. Ухвалою судді Вищого адміністративного суду України від 10 жовтня 2016 року касаційну скаргу залишено без руху та запропоновано усунути недоліки. У визначений строк недоліки виправлено. Ставиться вимога про скасування судових рішень та ухвалення нового судового рішення. Вказується на те, що посилання на підпункт 8 пункту 4 статті 11 Закону України від 2 вересня 2014 року № 1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» є безпідставними, оскільки ця норма була виключена Законом України від 24 грудня 2015 року №911-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України». Вивчивши зміст касаційної скарги, суддя приходить до висновку про відмову у відкритті касаційного провадження з таких підстав. Відповідно до положень, передбачених пунктом 5 частини п'ятої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі у випадку, якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи. За змістом цієї норми касаційна скарга є необґрунтованою, якщо викладені в ній доводи не містять посилань на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права або такі посилання є безпідставними. Доводи, викладені в касаційній скарзі, є безпідставні. Зміст правовідносин полягає в тому, що ОДПІ нарахувало позивачу недоїмку по сплаті єдиного внеску. При цьому територіально Старобешівський районний центр зайнятості знаходиться в зоні проведення антитерористичної операції. Порядок нарахування єдиного внеску регулюється Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Законом України від 2 вересня 2014 року №1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а саме розділ VIII "Прикінцеві та перехідні положення" доповнено пунктом 9-4 такого змісту: «Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року N 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану». Законом України від 24 грудня 2015 року №911-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» норма підпункту 8 пункту 4 статті 11 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" виключена. Проте в Законі України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" норма пункту 9-4 залишилася чинною. Отже, у відповідача не було законних підстав для нарахування єдиного внеску. З урахуванням зазначеного, керуючись статями 211, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя у х в а л и в : Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Мангульської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 7 вересня 2016 року у справі за позовом Старобешівського районного центру зайнятості до Мангульської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про скасування податкового рішення. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя М.М. Олексієнко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2016 |
Оприлюднено | 09.11.2016 |
Номер документу | 62528643 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Олексієнко М.М.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні