Рішення
від 03.11.2016 по справі 907/597/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Рішення

03.11.2016 р. Справа № 907/597/16

За позовом Заступника керівника Мукачівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Виконавчого комітету Мукачівської міської ради, м. Мукачево

до відповідача ОСОБА_1 „ПромательєВ» , м. Мукачево

про визнання укладеним договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева № 20/16 від 16.08.2016 року між Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради та ОСОБА_1 „ПромательєВ» у запропонованій позивачем редакції,

Суддя господарського суду - Пригара Л.І.

представники :

Прокуратури - ОСОБА_2, заступник начальника відділу прокуратури

Закарпатської області, посвідчення № 043112 від 06.05.2016 року

Позивача - ОСОБА_3, довіреність № 484/01-14 від 12.04.2016 року

Відповідача - не з'явився

СУТЬ СПОРУ: Заступником керівника Мукачівської місцевої прокуратури заявлено позов в інтересах держави в особі Виконавчого комітету Мукачівської міської ради, м. Мукачево до відповідача ОСОБА_1 „ПромательєВ» , м. Мукачево про визнання укладеним договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева № 20/16 від 16.08.2016 року між Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради та ОСОБА_1 „ПромательєВ» у запропонованій позивачем редакції.

Прокурор та представник позивача просять суд задоволити позов в повному обсязі. Позовні вимоги мотивовані необхідністю укладення договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачево на виконання вимог Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» , Положення Мукачівської міської ради В«Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста МукачеваВ» розробленого у відповідності до норм Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» та Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» . Наголошують на тому, що 13.11.2014 року ОСОБА_1 „ПромательєВ» подано декларацію про готовність об'єкта до експлуатації, яка зареєстрована Інспекцією ДАБК у Закарпатській області, згідно якої кошторисна вартість об'єкта будівництва становить 179 213 грн. Також зазначають, що неукладення відповідачем спірного договору у встановлений термін для добровільного укладення не звільняє його від обов'язку такий договір укласти, оскільки обов'язковість укладення таких договорів передбачена Законом.

Відповідач, належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи (ухвала суду про порушення провадження у справі від 21.09.2016 року, ухвали суду про відкладення розгляду справи від 04.10.2016 року та від 20.10.2016 року надіслані на адресу відповідачу, зазначену у позовній заяві) у судові засідання 04.10.2016 року, 20.10.2016 року та 03.11.2016 року явку уповноваженого представника не забезпечив, витребувані ухвалами суду документи не подав, про причини невиконання вимог ухвал суду не повідомив. Із заявами, клопотаннями до суду не звертався.

Ухвала суду про порушення провадження у справі від 21.09.2016 року та ухвали суду про відкладення розгляду справи від 04.10.2016 року, від 20.10.2016 року, які скеровувались відповідачу на адресу: м. Мукачево, вул. Ілони Зріні, буд. 67 повернуті до суду підприємством зв'язку із відміткою „за даною адресою не маєВ» та „не за запитомВ» .

Прокурором подано до матеріалів справи Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з якого вбачається, що станом на 17.09.2016 року в ЄДР містяться відомості про те, що ОСОБА_4 „ПромательєВ» зареєстровано як юридична особа, яке знаходиться за адресою: м. Мукачево, вул. Ілони Зріні, буд. 67.

Крім того, судом також здійснено безкоштовний електронний запит, відповідно до якого суду надано Спеціальний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з якого вбачається, що станом на 03.11.2016 року в ЄДР містяться відомості про те, що ОСОБА_4 „ПромательєВ» зареєстровано як юридична особа, яке знаходиться за адресою: м. Мукачево, вул. Ілони Зріні, буд. 67.

Згідно п. 3.9.1. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 року № 18 із наступними змінами та доповненнями, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Враховуючи вищевикладене у відповідності до приписів ст. 75 Господарського процесуального кодексу України та п. 3.9.2. Постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 року № 18 (із змінами і доповненнями) у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї із сторін, справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню, а тому відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України та ст. 6 Конвенція про захист прав людини та основоположних свобод, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника відповідача за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для встановлення обставин і вирішення спору по суті.

Вивчивши та дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача,

суд встановив:

Як вбачається з матеріалів справи, з метою збільшення потенційних джерел надходжень фінансових ресурсів до дохідної частини бюджету міста, Мукачівською міською радою прийнято рішення № 943 від 31.10.2013 року „Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста МукачеваВ» .

13.11.2014 року інспекцією ДАБК у Закарпатській області зареєстровано декларацію ОСОБА_4 „ПромательєВ» (відповідача) про готовність об'єкта до експлуатації. Кошторисна вартість будівництва згідно декларації становить 179 213 грн.

Листом № 1252/01-13 від 16.08.2016 року Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради надіслано на адресу ОСОБА_4 „ПромательєВ» лист з пропозицією про укладення договору про пайову участь (внесок) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева з примірником проекту договору. Однак, відповідач не виконав вимоги чинного законодавства та не прийняв пропозицію Виконавчого комітету Мукачівської міської ради щодо укладення договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева, у зв'язку з чим прокурор в інтересах держави в особі Мукачівської міської ради звернувся з позовом про визнання укладеним договору № 20/16 від 16.08.2016 року про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева у редакції запропонованій позивачем.

Оцінивши подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Згідно ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Частиною 4 статті 11 Цивільного кодексу України у випадках, встановлених актами цивільного законодавства цивільні права та обов'язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.

Відповідно ст. 14 Цивільного кодексу України встановлено, що цивільні обов'язки виконуються у межах встановлених договором або актом цивільного законодавства.

До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища (ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування").

Нормами ч. ч. 1 - 3 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

Судом встановлено, що відповідач є особою, на яку Законом покладено обов'язок взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту.

Відповідно до ч. ч. 5, 8, 9 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Пунктами 2.1., 2.2. та 2.3. Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева встановлено, що пайова участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева полягає у перерахуванні замовником до міського бюджету коштів для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева, згідно з договором. Величина пайової участі визначається у розрахунку, який є невід'ємною частиною Договору, розмір якого визначений п. 1.4. Положення, як відсоток від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій. Розмір пайової участі замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева визначається у відповідності до пункту 1.4. цього Положення і становить у разі будівництва нежитлових будівель та споруд - 4% загального кошторису вартості будівництва об'єкту.

Пунктом 4.6. Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева затвердженого рішенням сесії № 943 від 31.10.2016 року, визначено, що договір про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева укладається між Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради та замовником, підписується уповноваженою особою - головою комісії з питань залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачево.

Отже, обов'язок звернутись до органу місцевого самоврядування з заявою про укладення договору пайової участі у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту законом покладено саме на замовника такого будівництва. Ухилення замовника від укладення договору пайової участі до прийняття об'єкту нерухомого майна до експлуатації, є порушенням зобов'язань та вимог, які прямо передбачені законом та встановленим органом місцевого самоврядування порядком.

Враховуючи приписи Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту є обов'язковою для замовника будівництва у відповідному населеному пункті, що обумовлює право відповідного органу місцевого самоврядування вимагати від замовника будівництва виконання обов'язку щодо пайової участі.

ОСОБА_5 регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України № 23-11/6294/0/6/11 від 22.07.2011 року "Про пайову участь забудовників у створенні та розвитку інфраструктури населених пунктів" визначено, що нормами абзацу першого частини дев'ятої статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено строки, протягом яких укладається договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту - не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника будівництва щодо його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Тобто, замовник будівництва має звернутись до відповідного органу місцевого самоврядування зі зверненням щодо укладення договору про пайову участь не пізніше ніж за 15 робочих днів до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію з тим, щоб протягом зазначеного часу таким органом було підготовлено необхідний розрахунок величини пайової участі та проект договору про пайову участь, який замовник після ознайомлення має підписати з дотриманням вимоги щодо строку - до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Згідно з ОСОБА_5 Державної архітектурно будівельної інспекції України № 40-12-2518 від 09.04.2012 року зазначено, що процедура прийняття об'єктів в експлуатацію носить суто технічний характер і полягає в тому, що саме об'єкт будівництва, його стійкість, міцність, надійність є предметом при перевірці його готовності до експлуатації, а тому перевірка сплати пайової участі суперечить ідеології самої процедури прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.

Відповідно до статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено обов'язок замовника будівництва прийняти пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту, який реалізується шляхом укладення відповідного договору в порядку, визначеному Законом та деталізованому актом органу місцевого самоврядування.

Тобто, спонукання до укладення договору, визнання укладеним договору, можливе, зокрема тоді, коли хоча б одна із сторін є зобов'язаною його укласти через пряму вказівку закону. Таким чином, необхідною умовою для укладення договору за рішенням суду є наявність відповідної вказівки закону на обов'язковість укладення певного договору, а застосування до таких спорів підлягає законодавство, яке є чинним на момент виникнення переддоговірного спору та його вирішення в судовому порядку. Оскільки, Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачає обов'язок усіх замовників прийняти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, крім тих які цим Законом звільнені від участі у створенні інфраструктури, то обов'язок приймати участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачево залишається обов'язковим до виконання відповідачем.

В матеріалах справи відсутні документальні докази звернення замовника (відповідача) до виконавчого комітету Мукачівської міської ради щодо укладення договору про пайову участь на об'єкт, а саме, прибудови нежитлової будівлі з об'єднанням з приміщеннями нежитлової будівлі літер А-А' , реконструкція з частковим внутрішнім переплануванням власної нежитлової будівлі літер А без втручання в основні несучі конструкції будівлі та прибудовою вхідної групи, який введено в експлуатацію відповідно до декларації про готовність об'єкта до експлуатації № ЗК 143143170832 від 13.11.2014 року.

Не укладення договору свідчить про недотримання вимог законодавства і має наслідком порушення прав та інтересів відповідної територіальної громади, тому у даному випадку необхідним є з'ясування причини його не укладення.

Як вбачається з вищенаведеного, органи місцевого самоврядування знаходяться поза межами процедури прийняття об'єктів будівництва в експлуатацію та позбавлені можливості контролювати момент його здійснення, відтак неукладення такого договору з підстав невиконання замовником обов'язку щодо звернення до органу місцевого самоврядування з відповідною пропозицією свідчить про його ухилення від укладення договору та може бути оскаржено в судовому порядку, у тому числі і після прийняття об'єкту будівництва в експлуатацію.

З матеріалів справи вбачається, що будівництво є завершеним, а об'єкт -прибудова нежитлової будівлі з об'єднанням з приміщеннями нежитлової будівлі літер А-А' , реконструкція з частковим внутрішнім переплануванням власної нежитлової будівлі літер А без втручання в основні несучі конструкції будівлі та прибудовою вхідної групи в межах власної земельної ділянки, що знаходиться за адресою по вул. І. Зріні, будинок 67, м. Мукачево та готовим до експлуатацію, однак в порушення вимог законодавства, ОСОБА_4 „ПромательєВ» не взяв участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачево шляхом укладення відповідного договору.

Приписами частини третьої статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, зокрема, якщо існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору.

Відповідач не надав суду жодних документальних доказів про вжиття ним заходів з метою виконання обов'язку щодо укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури відповідного населеного пункту.

Таким чином, позовні вимоги доведені доданими до матеріалів справи документальними доказами, відповідачем не спростовані та підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України у розмірі 1 378 грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

Керуючись ст. ст. 32, 33, 34, 43, 44, 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України,

СУД ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Визнати укладеним договір № 20/16 від 16.08.2016 року про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева № 20/16 від 16.08.2016 року у запропонованій позивачем редакції, а саме:

ДОГОВІР

про пайову участь (внесок) замовника (юридичною, фізичною особою) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева.

„16В» серпня 2016 р. № 20/16

Виконавчий комітет Мукачівської міської ради в особі міського голови міста Мукачева ОСОБА_6, який діє на підставі Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» , статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльностіВ» (далі - Виконком), з одного боку, та ОСОБА_4 „ПромательєВ» в особі директора ОСОБА_7 (далі - ОСОБА_4), що діє на підставі статуту, з другого боку, (далі за текстом Договору „СторониВ» ), уклали цей Договір про наступне:

ОСОБА_8 Договору

1.1. ОСОБА_8 цього Договору є пайова участь ОСОБА_4 у розвиток інфраструктури міста Мукачева при здійсненні будівництва об'єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.

1.2. Назва та місце розташування об'єкта містобудування В«Будівництво прибудови нежитлової будівлі з об'єднанням з приміщеннями нежитлової будівлі літер А-А', реконструкція з частковим внутрішнім переплануванням власної нежитлової будівлі літер А без втручання в основні несучі конструкції будівлі та прибудовою вхідної групи по вул. Зріні Ілони, 67В» .

1.3. Цільове призначення об'єкта містобудування будівля комерційного використання.

ІІ . Сума договору та умови оплати.

2.1. На виконання статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльностіВ» . ОСОБА_4 перераховує кошти на розвиток інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури міста у розмірі:

7 168 грн. 52 грн. (сім тисяч сто шістдесят вісім грн. 52 коп.) згідно розрахунку (додатку). Пайовий внесок сплачується ОСОБА_4 у повній сумі на розрахунковий рахунок місцевого бюджету єдиним платежем у строк до 26.08.2016 року. Додаток до цього Договору є його невід'ємною частиною.

2.2. Сплата коштів ОСОБА_4 на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева здійснюється у безготівковій формі на рахунок № 31512921700003, код платежу 24170000, МФО 812016, ОКПО (код одержувача) 37958089, банк одержувача: ГУДКСУ в Закарпатській області, одержувач Місцевий бюджет м. Мукачева, назва рахунку: „Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пунктуВ» .

ІІІ . Права і обов'язки сторін.

3.1. ОСОБА_4 зобов'язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п. 2.1 розділу 2 Договору до 26 серпня 2016 року єдиним платежем.

3.2. У разі внесення змін до проектної документації, які призвели зміни техніко-економічних показників будівництва, ОСОБА_4 зобов'язується звернутися з заявою до виконавчого комітету міської ради про внесення відповідних змін до Договору.

3.3. У разі прийняття рішення виконавчим комітетом Мукачівської міської ради про зменшення або збільшення розміру пайової участі, між замовником та виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладається відповідна додаткова угода із збереженням відсотків від вартості будівництва у відповідності до діючого на момент укладання основного договору Положення.

3.4. Виконавчий комітет Мукачівської міської ради проводить розрахунок пайового внеску та контролює виконання умов Договору. У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь.

3.4. Виконавчий комітет зобов'язується прийняти у комунальну власність інженерні мережі та/або об'єкти інженерної інфраструктури, збудовані ОСОБА_4 відповідно до проектної документації поза межами земельної ділянки, відведеної ОСОБА_4 під забудову та відшкодувати ОСОБА_4 вартість їх будівництва за рахунок зменшення величини пайової участі.

IV. Відповідальність сторін та вирішення спору.

4.1. Сторони несуть відповідальність за виконання цього Договору в межах чинного законодавства.

4.2. Всі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

4.3. У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі в розвитку інфраструктури міста ОСОБА_4 сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на момент прострочення виконання зобов'язання.

V. Інші умови.

5.1. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід'ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.

5.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від виконання цього Договору не допускається.

5.3. Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладенні Договору майнових прав і претензій Сторони одна до іншої не мають.

5.4. Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у ОСОБА_4.

5.5. Договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до повного його виконання.

5.6. Додатки до Договору:

№ 1 - розрахунок величини пайової участі (внеску) ОСОБА_4 у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

При цьому, я ОСОБА_7, даю згоду Виконавчому комітету Мукачівської міської ради та його структурним підрозділам відповідно до Закону України „Про захист персональних данихВ» на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно- телекомунікаційних систем з метою здійснення контролю за належним виконанням умов даного Договору.

VІ. Юридичні адреси сторін.

Виконавчий комітет ОСОБА_4 „ПромательєВ»

Мукачівської міської ради ОСОБА_2: м. Мукачево, вул. Зріні Ілони, буд. 67

89600, м. Мукачево, тел. НОМЕР_1, код ЄДРПОУ 06959560

пл. Духновича,2

Від виконавчого комітету

Мукачівської міської ради:

Мукачівський міський голова Від замовника:


А.ОСОБА_9ОСОБА_7

(підпис) (ініціали, прізвище) (підпис) (ініціали, прізвище)





М.П. М.П .

Додаток до Договору

№ 20/16 від 16.08.2016 року

Розрахунок

величини пайової участі ( внеску) замовників (юридичних, фізичних осіб) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева на підставі затвердженої в установленому порядку

проектної документації.

Виконавчий комітет Мукачівської міської ради в особі міського голови міста Мукачева ОСОБА_6, який діє на підставі Закону 13 України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» , статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльностіВ» (далі - Виконком), з одного боку, та ОСОБА_4 „ПромательєВ» в особі директора ОСОБА_7 (далі - ОСОБА_4), що діє на підставі статуту, з другого боку, (далі за текстом Договору „СторониВ» ), відповідно до умов Договору про пайову участь (внесок) ОСОБА_4 у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Мукачева від 16.08.2016 року № 20/16 склали розрахунок величини пайової участі по об'єкту В«Будівництво прибудови нежитлової будівлі з об'єднанням з приміщеннями нежитлової будівлі літер А-А', реконструкція з частковим внутрішнім переплануванням власної нежитлової будівлі літер А без втручання в основні несучі конструкції будівлі та прибудовою вхідної групи по вул. 3ріні Ілони, 67В»

1. Розрахунок здійснено на підставі Декларації про готовність об'єкту до експлуатації.

2. Згідно Декларації про готовність об'єкту до експлуатації загальна кошторисна вартість об'єкта будівництва становить: 179 213 (сто сімдесят дев'ять тисяч двісті тринадцять) гривень.

3. Витрати на влаштування поза майданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій згідно з наданою ОСОБА_4 документацією становить : дані відсутні (сума прописом) гривень.

4. Розмір пайового внеску ОСОБА_4 під час будівництва об'єктів , кошторисна вартість яких визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами здійснюється за формулою:

ПУ= ЗКВБ х 4 % -Вім де:

ПУ- розмір пайової участі;

ЗКВБ - загальна кошторисна вартість будівництва;

Вім- витрати на влаштування поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;

4% - величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком, затвердженим рішенням Мукачівської міської ради 48 сесією 6-го скликання № 943 від 31.10.2013 року (діючим на момент введення об'єкту до експлуатації).

ПУ= 179 213 х 4% = 7 168,52 гри.

5. Цей Додаток є невід'ємною частиною Договору про пайову участь (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури від 16.08.2016 року № 20/16.

Виконавчий комітет ОСОБА_4 „ПромательєВ»

Мукачівської міської ради ОСОБА_2: м. Мукачево, вул. Зріні Ілони, буд. 67

89600, м. Мукачево, тел. НОМЕР_1, код ЄДРПОУ 06959560

пл. Духновича,2

Від виконавчого комітету

Мукачівської міської ради:

Мукачівський міський голова Від замовника:


А.ОСОБА_9ОСОБА_7

(підпис) (ініціали, прізвище) (підпис) (ініціали, прізвище)





М.П. М.П.

3. Стягнути з ОСОБА_4 „ПромательєВ» м. Мукачево, вул. Ілони Зріні, будинок 67 (код ЄДРПОУ 06959560) на користь прокуратури Закарпатської області, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2А (код ЄДРПОУ 05266576) суму 1 378 (Одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

4. Рішення набирає законної сили в порядку ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 08.11.2016 року

Суддя Пригара Л.І.

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення03.11.2016
Оприлюднено16.11.2016
Номер документу62630555
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/597/16

Рішення від 03.11.2016

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 20.10.2016

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 21.09.2016

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні