ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА з питань заміни сторони виконавчого провадження 10 листопада 2016 року 813/4829/13-а Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Клименко О.М. за участю секретаря судового засідання Дорош Х.Р. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: заявника: представник не прибув; відповідача: представник не прибув; державного виконавця: представник не прибув; розглянувши в судовому засіданні заяву управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження у справі за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова до Приватного підприємства «Карпатія-Захід» про стягнення заборгованості, - ВСТАНОВИВ: Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова звернулося до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження щодо примусового виконання виконавчого листа у справі № 813/4829/13-а за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова до Приватного підприємства «Карпатія-Захід» про стягнення заборгованості. Заяву обґрунтовує тим, що виконавчий лист № 813/4829/13-а від 07.10.2013 року пред'явлено до виконання в порядку, передбаченому Законом України «Про виконавче провадження». Заявник просить замінити стягувача у виконавчому провадженні управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова на Галицьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області (далі – Галицька ОДПІ), оскільки відповідно до п. 4 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» відповідача – боржника у виконавчому провадженні передано на облік до Галицької ОДПІ і саме Галицька ОДПІ здійснює адміністрування єдиного соціального внеску Приватного підприємства «Карпатія-Захід». У зв'язку із наведеним, просить замінити стягувача у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 813/4829/13-а з управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова на Галицьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області. Представник заявника в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином. Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином. Державний виконавець в судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином. Відповідно до п. 2 ст. 264 КАС України неприбуття в судове засідання осіб, які були належним чином повідомленні про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Відповідно до ч. 6 ст. 12 та ч. 1 ст. 41 КАС України, у зв'язку з неприбуттям сторін у судове засідання, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося. При постановленні ухвали суд виходить з наступного. Судом встановлено, що постановою Львівського окружного адміністративного суду від 26.07.2013 року адміністративний позов задоволено повністю: стягнуто з Приватного підприємства «Карпатія-Захід» (79004, Львівська область, м. Львів, вул. Театральна, 7/13А, код ЄДРПОУ 35444384) на користь Управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова (р/р 37193101001307, УДК у Галицькому районі м. Львова) заборгованість в сумі 12871,00 грн. (дванадцять тисяч вісімсот сімдесят одна гривня нуль копійок). Як вбачається з матеріалів справи, Львівським окружним адміністративним судом 26.07.2013 року видано виконавчий лист № 813/4829/13-а, в якому стягувачем визначено управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова. Згідно з ч. 1 ст. 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником. Частиною 5 статті 8 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив. Суд зазначає, що під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов'язків від неї до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні. Заміна сторони виконавчого провадження відбувається у разі вибуття однієї з сторін (стягувача або боржника), зокрема, внаслідок смерті або реорганізації. Заміна сторони полягає у вступі на її місце правонаступника (спадкоємця). Також, під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов'язків від правопопередника до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні. Підставою правонаступництва є реорганізація юридичної особи, відступлення права вимоги, переведення боргу (глава 47 ЦК). З аналізу вищенаведених норм випливає, що заміна сторони виконавчого провадження можлива лише у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження. Відповідно до п. 4 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Суд зазначає, що вказаною нормою Закону не обмежуються права органу Пенсійного фонду України як стягувача у виконавчому провадженні, відкритому до прийняття цього Закону, та не встановлюється обов'язку заміни стягувача у відкритому виконавчому провадженні з органу Пенсійного фонду України на орган, який реалізує державну податкову і митну політику. Крім того, відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування. З урахуванням наведеного суд дійшов висновку, що у даному випадку не відбулось вибуття управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова як стягувача у виконавчому провадженні ВП № 39884055, а нормами Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» не обмежено права управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова як стягувача у виконавчому провадженні. З цих же підстав суд не бере до уваги покликання заявника на те, що Приватне підприємство «Карпатія-Захід» передано на облік до Галицької ОДПІ. Відтак, суд не знаходить підстав для задоволення заяви про заміну сторони у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 813/4829/13-а від 26.07.2013 року, оскільки заявником не надано суду доказів вибуття управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова як стягувача у виконавчому провадженні ВП № 39884055. Керуючись ст.ст. 160, 165, 264 КАС України, суд,- УХВАЛИВ: У задоволенні заяви управління Пенсійного фонду України в Галицькому районі м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження відмовити. Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Повний текст ухвали складено та підписано 14.11.2016 року. Суддя Клименко О.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2016 |
Оприлюднено | 16.11.2016 |
Номер документу | 62664860 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Заверуха Олег Богданович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні