ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31.10.2016№910/15242/16
За позовом Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового
фонду Дніпровського району м. Києва»
до Дніпровського районного у м. Києві громадського формування з охорони
громадського порядку і державного кордону
про зобов'язання вчинити дії та стягнення 3 490, 63 грн.
Суддя Літвінова М.Є.
Представники сторін:
від позивача: ОСОБА_1 за довіреністю № Є.37.7.00/Д-971 від 20.01.2015 р.;
від відповідача: не з'явився.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі - позивач) звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Дніпровського районного у м. Києві громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону (далі - відповідач) про:
- зобов'язання відповідача офіційно укласти (підписати) з позивачем ОСОБА_2 №819 від 01.2015 надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і додаткової угоди до нього від 10.08.2015 р. по будинку за адресою: пр. Гагаріна, 3, м. Київ;
- стягнення коштів за фактично надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в сумі 3 490, 63 грн.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 22.08.2016 р. порушено провадження у справі № 910/15242/16, її розгляд призначено на 14.09.2016 р.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 14.09.2016 р. на підставі статті 77 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи відкладено на 28.09.2016 р.
22.09.2016р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва представником позивача було подано клопотання від 21.09.2016р., яке фактично за своїм змістом є заявою про зміну предмета позову, відповідно до якої позивач просить суд зобов'язати відповідача офіційно укласти (підписати) з позивачем договір надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій № 819 в реакції від 01.04.2015 р., надісланій відповідачу 05.06.2015 р. і додаткову угоду до нього в редакції від 10.08.2015 р., надісланій відповідачу 05.10.2015 р. по будинку за адресою: пр. Гагаріна, 3, м. Київ. Решту позовних вимог прохальної частини позовної заяви у справі № 910/15242/16 залишити без змін.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 28.09.2016 р. на підставі статті 77 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи відкладено на 17.10.2016 р.
Ухвалою господарського суду міста Києва від 17.10.2016 р. в порядку статті 69 Господарського процесуального кодексу України продовжено строк вирішення спору у справі № 910/15242/16 на 15 днів, згідно зі статтею 77 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи відкладено на 31.10.2016 р.
В судовому засіданні 31.10.2016 р. представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання 31.10.2016 р. не з'явився, про причини неявки суд не повідомив.
Судом враховано, що відповідно до п.3.9. постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011р. «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції», розпочинаючи судовий розгляд, суддя має встановити, чи повідомлені про час і місце цього розгляду особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання.
Особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК.
За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
У випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
Зважаючи на те, що неявка представників відповідача не перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин справи, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами в порядку статті 75 Господарського процесуального кодексу України.
При цьому, оскільки суд відкладав розгляд справи, надаючи можливість учасникам судового процесу реалізувати свої процесуальні права на представництво інтересів у суді та подання доказів в обґрунтування своїх вимог та заперечень, суд, враховуючи процесуальні строки розгляду спору, встановлені ст. 69 ГПК України, не знаходить підстав для повторного відкладення розгляду справи.
Судом, враховано, що в силу вимог ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен при вирішенні судом питання щодо його цивільних прав та обов'язків має право на судовий розгляд упродовж розумного строку.
Обов'язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням ч. 1 ст. 6 даної Конвенції (§ 66 69 рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005 р. у справі «Смірнова проти України»).
Відповідно до Листа Верховного Суду України головам апеляційних судів України від 25 січня 2006 р. № 1-5/45, у цивільних, адміністративних і господарських справах перебіг провадження для цілей статті 6 Конвенції розпочинається з моменту подання позову і закінчується винесенням остаточного рішення у справі.
Критерії оцінювання «розумності» строку розгляду справи є спільними для всіх категорій справ (цивільних, господарських, адміністративних чи кримінальних). Це - складність справи, поведінка заявника та поведінка органів державної влади (насамперед, суду). Відповідальність держави за затягування провадження у справі, як правило, настає у випадку нерегулярного призначення судових засідань, призначення судових засідань з великими інтервалами, затягування при передачі або пересиланні справи з одного суду в інший, невжиття судом заходів до дисциплінування сторін у справі, свідків, експертів, повторне направлення справи на додаткове розслідування чи новий судовий розгляд.
Всі ці обставини судам слід враховувати при розгляді кожної справи, оскільки перевищення розумних строків розгляду справ становить порушення прав, гарантованих пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав і основних свобод людини, а збільшення кількості звернень до Європейського суду з прав людини не лише погіршує імідж нашої держави на міжнародному рівні, але й призводить до значних втрат державного бюджету.
У судовому засіданні 31.10.2016 р. судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Київської міської ради № 270/270 від 09.10.2014 року «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва» вирішено створити Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» та віднести його до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації; передано від Комунального підприємства «Керуюча дирекція Дніпровського району м. Києва» та Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Дніпровського району м. Києва Комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» житловий фонд, який був переданий до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, а також інше рухоме та нерухоме майно, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва та перебуває на їх балансі станом на 01.08.2014 року.
Розпорядженням Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації «Про організаційно - правові заходи, пов'язані з виконанням Рішення Київської міської ради №270/270 від 09.10.2014 року «Про удосконалення структури управління житлово - комунальним господарством міста Києва» №61 від 13.02.2015 року закріплено за Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» об'єкти житлового і нежитлового фонду територіальної громади міста Києва, переданого до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
05.06.2015 року Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» направило на адресу відповідача договір №819 від 01.04.2015 року «Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» в двох примірниках на підписання, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Крім того, 05.10.2015 р. позивач направив на адресу відповідача проект Додаткової угоди до Договору для підписання.
Проте, направлені позивачем проекти Договору та Додаткової угоди до Договору відповідачем підписані не були.
Обґрунтовуючи заявлені позовні вимоги, Позивач зазначає, що ним надсилались на адресу Відповідача пропозиції про укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та Додаткова угода до нього, проте відповідач направлені позивачем проекти Договору та Додаткової угоди до нього не підписав. Таким чином, просить суд зобов'язати відповідача офіційно укласти (підписати) з позивачем ОСОБА_2 №819 від 01.2015 надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і додаткової угоди до нього від 10.08.2015 р. по будинку за адресою: пр. Гагаріна, 3, м. Київ. Крім того, зазначив, що заборгованість відповідача за період квітень 2015 р. - червень 2016 р. становить 3 490,63 грн.
Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно з ч. 1 ст. 11 Цивільного кодексу України, цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги".
Відповідно до статей 12, 13 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" житлово-комунальні послуги поділяються за: функціональним призначенням; порядком затвердження цін/тарифів.
Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на:
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо);
2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо);
3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо);
4) послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд (заміна та підсилення елементів конструкцій та мереж, їх реконструкція, відновлення несучої спроможності несучих елементів конструкцій тощо).
Відповідно до вимог статті 1 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" балансоутримувач - це власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом; виконавець - це суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору; виробник - суб'єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги; споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.
Статтею 19 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" встановлено, що учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.
Відповідно до статті 20 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги", споживач комунальних послуг зобов'язаний укласти договір та оплачувати спожиті комунальні послуги.
Пунктом 5 частини третьої статті 20 ОСОБА_3 "Про житлово-комунальні послуги" обов'язок споживача оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Згідно зі статтями 18 та 20 постанови Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 р. "Про затвердження правил надання послуг з централізованого опалення" (далі - постанова КМУ № 630 від 21.07.2005 р.) плата за надані послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк, і вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до вимог частини 3 статті 179 Господарського кодексу України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Незважаючи на факт відсутності між Позивачем та Відповідачем договірних відносин щодо надання житлово-комунальних послуг, суд зазначає, що враховуючи норми статті 20 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги", споживач зобов'язаний оплатити житлово-комунальні послуги, якщо він фактично користувався ними. Відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг сама по собі не може бути підставою для звільнення споживача від встановленого законом обов'язку оплати послуги, якими він фактично користується у повному обсязі.
Як вбачається з матеріалів справи, у період з квітня 2015 року по червень 2016 року відповідач користувався наданими комунальними послугами у приміщенні за адресою м. Київ, пр. Гагаріна, 3, проте, відповідно до розрахунку заборгованості, наданому Позивачем, Відповідачем не була здійснена оплата за надані комунальні послуги, внаслідок чого за ним утворилась заборгованість в сумі 3 490, 63 грн.
Відповідно до частини 1 статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Суд зазначає, що оскільки Позивач утримує житловий будинок на балансі, здійснює його експлуатацію та надає власникам приміщень житлово-комунальні послуги, він зобов'язаний надавати такі послуги Відповідачу незалежно від укладення останнім договору.
Статтею 181 Господарського кодексу України передбачено, що в разі, якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору і такий договір вважається неукладеним, а одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання - правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.
Суд зазначає, що в матеріалах справи наявні довідки Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» про здійснення прибирання прибудинкової території будинку № 3 по проспекту Гагаріна у м. Києві двірниками у період квітень 2015р. - червень 2016 р., табелі обліку робочого часу, довідки про проведення робіт з прочищення каналізації та ремонту покрівлі - 173 м.кв., заскленню вікон, прибиранню сходових клітин та піддашків, частковому ремонту ганку, санітарній обрізці дерев, проведення робіт з ремонту інженерних мереж, заміни каналізаційної системи - 32 м., заміни засувки - 2 шт., а також проведення ремонтних робіт згідно заяв мешканців.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позивачем надано належні та допустимі докази в розумінні ст. ст. 33, 34, 36 Господарського процесуального кодексу України на підтвердження факту надання позивачем заявлених до стягнення послуг, оскільки у випадку відсутності підписаного між сторонами договору, за умови встановлення ухилення споживача від підписання такого договору, зобов'язання щодо оплати житлово-комунальних послуг виникає лише у випадку доведення позивачем фактичного надання таких послуг.
Таким чином, оскільки відповідач користувався житлово-комунальними послугами, які надаються в повному обсязі Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», відповідно до вимог чинного законодавства України на відповідача покладений обов'язок по оплаті за надані й прийняті послуги, що і є предметом позовної заяви.
Як вбачається з матеріалів справи, заборгованість відповідача перед позивачем за надані житлово - комунальні послуги у період з квітня 2015 року по червень 2016 року становить 3 490, 63 коп., що підтверджується детальним розрахунком заборгованості Відповідача.
Суд зазначає, що матеріали справи не містять жодних належних та допустимих доказів відповідно до статей 33, 34, 36 Господарського процесуального кодексу України на підтвердження сплати відповідачем грошових коштів Комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» в розмірі 3 490, 63 грн.
Отже, суд дійшов висновку, що відповідач, в порушення вищезазначених норм Цивільного кодексу України, не здійснив оплату вартості наданих та прийнятих послуг в повному обсязі, тобто не виконав свої зобов'язання належним чином, а тому позовні вимоги щодо стягнення 3 490, 63 грн. - суми основної заборгованості є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Що стосується заявлених позовних вимог Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» про зобов'язання відповідача офіційно укласти (підписати) з позивачем ОСОБА_2 № 819 від 01.2015 надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і додаткової угоди до нього від 10.08.2015 р. по будинку за адресою: пр. Гагаріна, 3, м. Київ, суд зазначає наступне.
Відповідно до частин третьої, четвертої статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст; типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови; договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Згідно з приписами частини третьої статті 184 Господарського кодексу України укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору.
ОСОБА_3 України «Про житлово-комунальні послуги» визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки.
ОСОБА_3 дає підстави для висновку, що він є нормативним актом спеціальної дії, який регулює відносини, що виникають між виробниками, виконавцями, споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг.
Разом з тим, стаття 4 ОСОБА_3 передбачає, що законодавство України у сфері житлово-комунальних послуг, крім цього ОСОБА_3, базується на ОСОБА_4 України і складається з нормативно-правових актів у галузі цивільного, житлового законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері житлово-комунальних послуг.
Приписами статей 3, 6, 203, 626, 627 ЦК України визначені загальні засади цивільного законодавства, зокрема поняття договору і свободи договору та сформовані загальні вимоги до договорів як різновиду правочинів (вільне волевиявлення учасника правочину).
Відповідно до частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 208 ЦК України правочин між фізичною і юридичною особами належить вчиняти у письмовій формі, за виключенням випадків, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу.
ОСОБА_2 є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (частина перша статті 638 ЦК України). Інші випадки визнання договору укладеним зазначені у статтях 642, 643 ЦК України.
Частина перша статті 628 ЦК України передбачає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до змісту статей 6, 627 ЦК України свобода договору полягає в праві сторін вільно вирішувати питання при укладенні договору, виборі контрагентів та погодженні умов договору.
Закріпивши принцип свободи договору, ЦК України разом з тим визначив, що свобода договору не є безмежною, оскільки відповідно до абзацу другого частини третьої статті 6 та статті 627 цього Кодексу при укладенні договору, виборі контрагентів, визначенні умов договору сторони не можуть діяти всупереч положенням цього Кодексу та інших актів цивільного законодавства.
Зазначені положення узгоджуються з приписами частини першої статті 203, частини першої статті 215 ЦК України, відповідно до яких підставою недійсності правочинів є суперечність їх актам цивільного законодавства.
Водночас частиною першою статті 198 ОСОБА_3 передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.
Стаття 21 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" визначає, що саме виконавець послуги зобов'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Відповідно до п. 5 ч. 3 ст. 20 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" споживач зобов'язаний оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Пунктом 1 частини третьої статті 10 ОСОБА_3 передбачений обов'язок споживача укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Цей обов'язок кореспондується з обов'язком виконавця, визначеному пунктом 3 частини другої статті 21 цього ОСОБА_3, підготувати та укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Форма та зміст (умови) Типового договору затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 529 « Про затвердження типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (далі - постанова № 529).
З аналізу змісту частини третьої статті 6, частини першої статті 630 ЦК України, статей 19-21 ОСОБА_3, постанови № 529 вбачається, що умови Типового договору, що набули юридично обов'язкового значення в силу актів цивільного законодавства, є обов'язковими для сторін договору, які не мають права відступити від їх положень, врегулювати свої відносини на власний розсуд, а лише мають право конкретизувати його умови.
Таким чином, укладення договору на надання житлово-комунальних послуг є обов'язком споживача за умови, якщо запропонований виконавцем послуг договір відповідає Типовому договору. Відмова споживача послуг від укладення договору в такому разі суперечить вимогам частини третьої статті 6, статей 627, 630 ЦК України, статей 19, 20 ОСОБА_3.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 10.10.2012 року у справі № 6-110цс12.
Суд, проаналізувавши зміст запропонованого позивачем проекту Договору та Додаткової угоди до нього, зазначає, що вони відповідають умовам Типовому договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 529.
Відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 (далі - Порядок № 869) інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Пунктом 2.4 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 30.07.2012 № 390 «Про затвердження порядку доведення до споживачів інформації про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням та про врахування відповідної позиції територіальних громад» встановлено, що суб'єктами господарювання, що надають послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, до відома споживачів доводиться така інформація: загальний розмір тарифу (з податком на додану вартість) для кожного конкретного будинку; перелік послуг, що входять до складу послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаватимуться в кожному конкретному будинку, та їх вартість; періодичність та строки надання послуг; обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, визначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо); інша додаткова інформація, визначена суб'єктом господарювання та/або органом, уповноваженим встановлювати тарифи.
Аналогічна за змістом норма ст. 21 ОСОБА_3 України "Про житлово-комунальні послуги" також покладає саме на виконавця послуг зобов'язання щодо надання в установленому законодавством порядку необхідної інформації про житлово-комунальні послуги.
Зазначена вище інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), в друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб'єкта господарювання (за наявності) та в кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під'їздах будинків та біля них.
Відповідно Порядку № 869 тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку. Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
Відповідно Порядку № 869 з власниками (наймачами) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) укладається договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Щодо обраного позивачем способу захисту порушеного або невизнаного права шляхом зобов'язання відповідача укласти ОСОБА_2 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, суд зазначає.
Відповідно до відповідно до статті 1 Господарського процесуального кодексу України підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.
Захист цивільних прав - це застосування цивільно-правових засобів з метою забезпечення цивільних прав.
Здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законами України (ст. 4 ЦПК України).
Стаття ст. 15 ЦК України передбачає право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа також має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.
Відтак, зазначена норма визначає об'єктом захисту порушене, невизнане або оспорене право чи цивільний інтерес. Порушення права пов'язано з позбавленням його володільця можливості здійснити (реалізувати) своє право повністю або частково. При оспоренні або невизнанні права виникає невизначеність у праві, викликана поведінкою іншої особи.
Таким чином, порушення, невизнання або оспорення суб'єктивного права є підставою для звернення особи за захистом свого права із застосуванням відповідного способу захисту.
Способи захисту цивільного права та інтересів зазначені в ст. 16 ЦК України.
У вказаній нормі визначено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: 1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов'язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7) припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.
Зі змісту ч. 3 ст. 16 ЦК України вбачається, що суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.
Статтею 8 ОСОБА_4 України визначено, що ОСОБА_4 України має найвищу юридичну силу. ОСОБА_3 та інші нормативно-правові акти приймаються на основі ОСОБА_4 України і повинні відповідати їй. ОСОБА_4 України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі ОСОБА_4 України гарантується.
Крім того, законодавчі обмеження матеріально-правових способів захисту цивільного права чи інтересу підлягають застосуванню з дотриманням положень ст. ст. 55, 124 ОСОБА_4 України та ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, відповідно до яких кожна особа має право на ефективний засіб правового захисту, не заборонений законом.
Оскільки положення ОСОБА_4 України та Конвенції мають вищу юридичну силу, а обмеження матеріального права суперечать цим положенням, порушення цивільного права чи цивільного інтересу підлягають судовому захисту і у спосіб, не передбачений законом, зокрема ст. 16 ЦК України, але який є ефективним засобом захисту, тобто таким, що відповідає змісту порушеного права, характеру його порушення та наслідкам, спричиненим цим порушенням.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 12 червня 2013 року у справі № 6-32цс13.
Проте, як зазначено у постанові Верховного Суду України від 10.10.2012 року у справі № 6-110цс12, виходячи із загальних засад цивільного законодавства та судочинства, права особи на захист у суді порушених або невизнаних прав, меж здійснення особою цивільних прав і виконання цивільних обов'язків (ст. ст. 3, 6, 12 - 15,20 ЦК України, ст. ст. 3-5 ЦПК України) можна дійти висновку про те, що в разі невизнання споживачем права виробника, (виконавця) послуг на укладення договору про надання житлово-комунальних послуг, який відповідає вимогам типового договору, таке право підлягає захисту судом на підставі п. 1 ч. 2 ст. 16 ЦК України шляхом визнання договору укладеним на умовах, передбачених нормативним актом обов'язкової дії.
Враховуючи вищевикладене, не змінюючи предмет заявлених позовних вимог, з урахуванням правової позиції Верховного Суду України від 12 червня 2013 року у справі № 6-32цс13, а також врахувавши специфіку відносин, що оптимально призводить до врегулювання спірних відносин у відповідній сфері, а також захисту прав та законних інтересів позивача, позовні вимоги Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» в частині зобов'язання відповідача укласти ОСОБА_2 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та Додаткову угоду до нього в редакції, запропонованій Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 3 статті 84 Господарського процесуального кодексу України у спорі, що виник при укладанні або зміні договору, в резолютивній частині вказується рішення з кожної спірної умови договору, а у спорі про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект договору.
Як на тому наголошено у п. 9.9. постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про судове рішення» № 6 від 23.03.2012 р. у резолютивній частині рішення має бути остаточна відповідь щодо усіх вимог, які були предметом судового розгляду. При цьому господарські суди повинні зазначати: у рішенні про спонукання укласти договір - умови, на яких сторони зобов'язані укласти договір, з посиланням на поданий позивачем проект цього договору, наприклад: "Вважати договір (найменування договору) укладеним на умовах поданого (найменування позивача) проекту цього договору", а в разі необхідності - з викладенням у рішенні умов (пунктів) договору повністю або в певній частині.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України від 14.07.2016 р. у справі № 907/242/15.
Відповідно до п. 2. постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 23.03.2012 р. «Про судове рішення» рішення господарського суду має ґрунтуватись на повному з'ясуванні такого: чи мали місце обставини, на які посилаються особи, що беруть участь у процесі, та якими доказами вони підтверджуються; чи не виявлено у процесі розгляду справи інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин; яка правова кваліфікація відносин сторін, виходячи з фактів, установлених у процесі розгляду справи, та яка правова норма підлягає застосуванню для вирішення спору.
Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 32, 33, 44, 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Вважати договір № 819 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 01.04.2015 р. укладеним на умовах поданого Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» проекту цього договору, а саме:
«Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», (надалі - Виконавець), в особі директора ОСОБА_5, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Дніпровське районне у м. Києві громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону (надалі - споживач), в особі керівника районного штабу громадського формування ОСОБА_6 (надалі - Споживач), що діє на підставі Статуту, та яке є власником нежилого приміщення у житловому будинку з другої сторони, уклали цей ОСОБА_2 про наступне:
1. Предмет договору
1.1. Предметом цього договору є надання виконавцем послуг з утримання будинку та прибудинкової території (далі - послуги) у житловому будинку №3 на пр.-т. Гагаріна м. Києва, в якому знаходиться нежиле приміщення загальною площею 98,50 кв.м., яке займає споживач, а споживачем - забезпечення своєчасної оплати послуг за встановленим тарифом, у строк та на умовах, що передбачені цим договором.
1.2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, згідно Додатку № 2, який є невід'ємною частиною Договору.
1.3. Споживач сплачує плату за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. ПДВ на розрахунковий рахунок виконавця, пропорційно займаній площі, згідно Додатку № 1, який є невід'ємною частиною Договору.
1.4. За умовами Договору власник не несе відповідальності по прийнятим споживачем зобов'язанням. У випадку припинення орендних відносин та наявності в споживача заборгованості перед виконавцем за даним Договором власник має право не приймати орендоване приміщення від споживача до повного її погашення. Споживач зобов'язаний сплатити вартість наданих послуг по день складання між ним та власником акту приймання-передачі орендованого приміщення.
2. Порядок розрахунків за Договором.
2.1. Виконавець своєчасно нараховує плату за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, ПДВ пропорційно займаній площі та до 10-го числа поточного місяця надає споживачу платіжну вимогу - доручення, податкову накладну, та акт приймання-передачі наданих послуг.
2.2. плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, ПДВ перераховується споживачем в безготівковій формі на розрахунковий рахунок виконавця до 20-го числа поточного місяця.
2.3. За несвоєчасне внесення плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, ПДВ на розрахунковий рахунок виконавця за цим Договором, споживач сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення.
2.4. У разі закінчення дії Договору та його достроковому припиненні, послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також ПДВ вносяться споживачем до дня фактичної передачі приміщення по акту приймання-передачі.
2.5. Тарифи та структура тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються суб'єктами господарювання по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків з власниками, орендарями, нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) встановлені відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.12.2010 р. № 1221 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та їх структури».
2.6. В разі зміни цін і тарифі сторони зобов'язуються в 20-ти денний термін узгодити та внести відповідні зміни в даний договір шляхом укладання Додаткової угоди.
2.7. Споживач зобов'язаний кожного кварталу проводити звірку розрахунків за цим Договором із складанням відповідного акту.
2.8.Строк розгляду пропозиції про укладення договору не може перевищувати 20 днів від часу подання примірника Договору на пошту або отримання його особисто. У випадку неповернення у 20-ти денний термін з моменту відправлення підписаного примірника Договору або письмової заяви про відмову в укладанні, ОСОБА_2 вважається укладеним.
3. Права та обов'язки сторін
3.1. Споживач має право на:
3.1.1. своєчасне отримання послуг належної якості;
3.1.2. усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;
3.1.3. отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, тощо;
3.1.4. внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати послуги.
3.2. Споживач зобов'язаний:
3.2.1. оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
3.2.2. своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3.2.3. дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;
3.2.4. забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
- ліквідації аварій - цілодобово;
3.2.5. своєчасно та в повному обсязі сплачувати виконавцю плат за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
3.2.6. у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом та Договором;
3.2.7. своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
3.2.8. дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
3.2.9. в 20-ти денний термін письмово попередити виконавця про зміну юридичної адреси та банківських реквізитів;
3.3. Виконавець має право:
3.3.1. вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлового будинку та прибудинкової території, експлуатації нежитлових приміщень у житловому будинку, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
3.3.2. вільного доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3.3.3. нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом або договором;
3.3.4. вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;
3.3.5. вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати послуги;
3.3.6. стягувати у встановленому порядку суми всіх збитків від пошкодження елементів будівлі, якщо вони сталися з вини споживача.
3.4. Виконавець зобов'язаний:
3.4.1. забезпечувати своєчасне надання послуг;
3.4.2. на вимогу споживача подавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, тощо;
3.4.3. ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
3.4.4. здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлового будинку;
3.4.5. своєчасно проводити підготовку житлового будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
3.4.6. своєчасно нараховувати плату за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
3.4.7. в разі затвердження нових тарифів розпорядженнями Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) письмово інформувати споживача про зміну рівня плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
4. Відповідальність сторін
4.1. За порушення умов даного Договору або його неналежне виконання, сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України.
4.2. У разі залишення споживачем приміщення без попередження, а також без складання акту про здачу нежилого приміщення споживач не звільняється від плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
4.3. Виконавець не несе відповідальності за збитки споживача, які настали внаслідок аварії з вини споживача.
4.4. В разі заподіяння споживачем шкоди займаному приміщенню або будівлі в цілому, він відшкодовує виконавцю збитки в повному обсязі та в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
4.5. Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього Договору.
5. Порядок розв'язання спорів
5.1. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
6. Строк дії договору
6.1. Даний ОСОБА_2 вступає в силу з моменту підписання його сторонами та діє з 01.04.2015 р. до 30.12.2016 р. відповідно до п. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
У разі коли за місяць до закінчення дії цього Договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей ОСОБА_2 вважається продовженим на той самий строк і на тих самих умовах.
6.2.Даний договір може бути розірваний у разі:
- переходу права власності на нежитлове приміщення у житловому будинку до іншої особи;
- за взаємною згодою сторін;
- внаслідок банкрутства споживача.
6.3. Даний ОСОБА_2 може бути розірваний достроково у разі:
- за погодженням сторін;
- на вимогу однієї із сторін за рішенням суду.
6.4. Даний ОСОБА_2 складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному примірнику для кожної із сторін.
6.5. Спірні питання по даному Договору вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди згідно чинного законодавства України.
6.6. Взаємовідносини сторін, не передбачені даним Договором, регулюються чинним законодавством України.
7. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін
Виконавець: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» вул. Челябінська, буд. 9-г, м. Київ, 02002 р/р 26008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» код банку 351005 код ЄДРПОУ 39606435 витяг з реєстру платників ПДВ № 1526534501195 І.П.Н. платника ПДВ 396064326530 Платник податку на прибуток на загальних підставах Тел. 517-43-96
Власник: Дніпровське районне у м. Києві громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону 02100, м. Київ, пр.-т. Гагаріна, буд. 3, п/р 35430001004896 в ГУ ДКСУ у м. Києві МФО 820019 код ЄДРПОУ 35726892 тел. 044-296-10-71
Додаток №1
до договору
від 01.04.2015 року
Розрахунок
вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з 01.04.2015p. за нежиле приміщення, що займає
Дніпровське районне у м. Києві Громадське формування з охорони Громадського порядку і державного кордону за адресою м. Київ, пр.-т. Гагаріна, буд. 3, площею
98,50 кв.м.
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються суб'єктами господарювання по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків з власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) встановлений відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 29.12.2010 р. № 1221 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та їх структури».
98,50 кв. м. х 1, 9979 = 196, 79 грн. в місяць без ПДВ
Таким чином плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з 01.04.2015p. складає: 196 грн. 79 коп. в місяць без ПДВ .
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються суб'єктами господарювання по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків з власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) підлягає перегляду в разі затвердження нових тарифів Розпорядженням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розрахунок склав економіст ОСОБА_7
Виконавець: Споживач :
м.п. м.п.
Додаток №2
до договору № 819
від 01.04.2015 р.
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються суб'єктами господарювання по кожному будинку окремо для здійснення розрахунків з власниками, орендарями нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) встановлений відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.12.2010 р. № 1221 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та їх структури».
пр-т. Гагаріна, буд. 3 (на 1-му пов. з вих. на сх.кл.)
№ Сума, грн.
зп
1 Прибирання прибудинкової території 0,5423
2 Прибирання сходових кліток 0,2560
3 Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання перевезення,
перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) 0,0000
4 Прибирання підвалу, технічних поверхів, покрівлі 0,0000
5 Технічне обслуговування ліфтів 0,0000
6 Обслуговування систем диспетчеризації 0,0000
7 Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем ГВП і ХВП,
водовідведення, теплопостачання, зливової каналізації 0,5103
8 Дератизація 0,0005
9 Дезінсекція 0,0004
10 Обслуговування димовентиляційних каналів 0,0315
11 Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної
автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових
систем в разі їх наявності 0,0000
12 Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудиноквих
систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення,
теплопостачання та зливової каналізації та елементів
зовнішнього упорядження 0,4091
13 Поливання дворів, клумб і газонів 0,0000
14 Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової
території, призначеної для проходу і проїзду,
протиожеледними сумішами 0,0000
15 Експлуатація номерних знаків будинків 0,0000
16 Освітлення місць загального користування, підвалів,
підкачування води 0,0662
17 Енергопостачання ліфтів 0,0000
18 Прибуток 0,1816
19 Тариф, грн. за 1 кв.м. загальної площі приміщення за місяць без ПДВ 1,9979
20 Тариф, грн. за 1 кв.м. загальної площі приміщення за місяць (в тому числі
прибуток та ПДВ) 2,3975
Виконавець: Споживач:
м.п. м.п.»
3. Вважати Додаткову угоду від 10.08.2015 р. до договору № 819 про надання послуг з утримання будинків споруд та прибудинкових територій від 01.04.2015 р. укладеною на умовах поданого Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» проекту цієї Додаткової угоди, а саме:
«Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», яке діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради Київською міською державною адміністрацією від 06.01.2015 року № 4, (далі - Виконавець), який оприлюднив даний ОСОБА_2 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, як договір приєднання, відповідно до статті 634 Цивільного кодексу України (далі - ОСОБА_2) в особі директора ОСОБА_5 та Дніпровське районне у м. Києві громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону, в особі керівника районного штабу громадського формування ОСОБА_6, що діє на підставі Статуту, надалі іменоване по тексту цього договору, що є орендарем нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) (далі - Споживач), з іншої сторони, разом іменовані як Сторони, а окремо як Сторона, домовились внести зміни до договору № 819 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 01.04.2015 р. та викласти його в наступній редакції:
Поняття та терміни
1.1.У цьому Договорі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
Виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання Послуги Споживачу відповідно до умов Договору;
Внутрішньобудинкові системи - мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які знаходяться в межах житлового будинків, а також інші технологічні споруди забезпечення системи.
Житловий будинок - будівля капітального типу (в тому числі гуртожиток), споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.
Згода - ненадання заперечень з боку Споживача щодо умов цього Договору упродовж встановленого Договором терміну.
Нежитлове приміщення - приміщення в житловому будинку, що не належить до житлового фонду.
Неналежна якість Послуг - відхилення кількісних і якісних показників Послуги від нормативних, надання Послуги не у відповідності зі стандартами, нормативами, нормами, порядками, правилами, вимогами, затвердженої структури, періодичності та строків її надання, також фактичне ненадання Послуги.
Норми споживання - кількісні показники споживання житлово-комунальних послуг, затверджені згідно з законодавством відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Послуга(и) - житлово-комунальні послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Споживач - фізична чи юридична особа, яка утримує або має намір отримати житлово - комунальну послугу, є власником (орендарем, суборендарем, наймачем) нежитлового приміщення.
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - господарська діяльність Виконавця, спрямована на задоволення потреб Споживача щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту житлового будинку, а також утримання прилеглої до нього (прибудинкової) території згідно з законодавством.
Предмет договору
1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій орендарю (суборендарю, власнику) нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) №3 на пр.-т. Гагаріна у м. Києві, а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.
2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) розпорядженням органу самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг (додаток №1, додаток №2)
3. Розмір щомісячної плати за надані послуги з урахуванням ПДВ на дату укладення цього договору становить 243 грн. 12 коп. (двісті сорок три гривні 12 коп.)
(прописом)
Оплата спожитих послуг
4. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
5. Послуги оплачуються в безготівковій формі.
6. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Виконавця, який зазначений у рахунку - фактурі не пізніше 25-го числа поточного місяця.
7. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня відповідно до чинного законодавства, яка нараховується починаючи з 1 числа наступного місяця за розрахунковим.
8. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати відповідно до постанови КМУ №970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
Права та обов'язки сторін
9. Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із вимогами діючого законодавства;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) перерахунок розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку;
7) внесення за погодженням з виконавцем змін у договір.
10. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;
4) надавати Виконавцю номера контактних телефонів, адреси уповноважених осіб, маючих право на доступ в нежитлове приміщення в його відсутність.
Забезпечити безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
- ліквідації аварій - цілодобово;
- проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, відповідно до п. 8 Договору;
6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);
7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
8) використовувати нежитлові приміщення та місця загального користування виключно за призначенням;
9) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин (не допускати самовільного перепланування нежитлових приміщень, руйнування конструкцій будинку, заміни та перестановки технічного обладнання в них), не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
10) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
11) у випадку невиконання вимог до утримання внутрішньо будинкових мереж та обладнання внаслідок чого виникла аварійна ситуація в будинку, Споживач несе відповідальність за причинені збитки перед Виконавцем, іншими споживачами, членами їх сімей;
12) в місячний термін повідомити Виконавця про зміну орендаря, або суборендаря;
13) при виконанні споживачем робіт по ремонту, перепланування своїх нежитлових приміщень забезпечити самостійний вивіз будівельного сміття;
14) не допускати самостійної заміни внутрішньо будинкових мереж, що не відносяться до сфери їх відповідальності;
15) за власні кошти привести нежитлове приміщення до попереднього стану у випадку самостійного його переобладнання, або перепланування;
16) відшкодувати іншим Споживачам вартість комунальних послуг, які вони не отримали внаслідок самовільного переобладнання, перекриття доступу Виконавців до інженерних мереж обладнання, несвоєчасної ліквідації аварійних ситуацій;
17) відшкодувати виконавцю понесені витрати на виконання робіт, пов'язаних із забезпеченням виконання п. 16 даного Договору;
18) укласти ОСОБА_2, підготовлений виконавцем на основі типового договору у відповідності до ст. 20 ОСОБА_3 України «Про житлово-комунальні послуги».
11. Виконавець має право :
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому договором;
4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;
5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни;
6) під час виконання робіт у разі потреби здійснювати перерозподіл витрат у структурі тарифів на послуги без зміни загального обсягу таких витрат, передбаченими кошторисами доходів і витрат та з утриманням фактичної вартості наданих послуг у межах встановлених тарифів;
7) здійснювати обробку персональних даних споживача, діяти щодо їх захисту, а також надавати часткове або повне право обробки персональних даних третім особам для цілей, пов'язаних із виконанням цього договору та у відповідності до чинного законодавства.
12. Виконавець зобов'язаний :
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) надавати споживачеві необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг (шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під'їздах та/або біля будинків, на сайті виконавця);
7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
11) за наявності технічної можливості за замовленням споживача надавати останньому разові послуги (ремонт, заміна сантехнічного обладнання тощо) за тарифами, встановленими у калькуляції.
Відповідальність сторін
13. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені відповідно до договору;
3) порушення визначених цим договором зобов'язань.
14. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;
3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі - 0,01 відсотка щомісячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;
4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.
Порядок розв'язання спорів
15. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.
16. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
17. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
Форс-мажорні обставини
18. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.
Строк дії договору
19. Свідоцтвом повного й беззастережного акцепту (прийняття) умов даного договору є факт отримання споживачем послуги та (або) їх оплата.
20. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2015 року. У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається продовженим на черговий календарний рік.
21. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:
- переходу права власності (користування) на нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;
- невиконання його сторонами умов цього договору.
22. На вимогу Споживача у випадках, передбачених цим Договором чи чинним законодавством, зокрема, ч.2 ст. 634 Цивільного кодексу України, можуть вноситься зміни та доповнення до договору. Зміни і доповнення в ОСОБА_2 вносяться, якщо Споживач позбавляється прав, які мав, а також якщо ОСОБА_2 виключає чи обмежує відповідальність другої Сторони за порушення зобов'язання, або містить інші умови, явно обтяжливі для Споживача, який приєднався. Будь-які зміни та доповнення за цим Договором є невід'ємною частиною цього Договору та мають юридичну силу у випадку їх оформлення в установленому порядку.
Прикінцеві умови
23. Споживач надає згоду Виконавцю на зберігання та обробку своїх персональних даних з метою здійснення останнім своїх зобов'язань за цим договором. Виконавець несе відповідальність за дотримання законності відносно захисту персональних даних у відповідності до ОСОБА_3 України «Про захист персональних даних».
24. Всі угоди, переговори і листування між Сторонами, що стосуються предмету цього Договору, що мали місце до укладання Договору, втрачають силу з дня акцепту.
25. Сторони визнають дійсність акцептів, повідомлень, вимог запитів, що були здійснені шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під'їздах та/або біля будинків, на сайті Виконавця, в засобах масової інформації, а також засобами електронного, телефонного, факсимільного чи поштового зв'язку на офіційно повідомлені (чи зареєстровані однією з сторін) електронні чи поштові адреси, якщо інше не встановлено цим Договором, вимогами законодавства України чи письмовою домовленістю Сторін.
26. Виконавець вважає, що всі підписи, повідомлення, вимоги, запити та акцепти здійснені Споживачем, якщо заперечення проти цього не надійшли упродовж п яги робочих днів з моменту вчинення відповідних дій.
27. Визнання недійсними, в тому числі внаслідок змін до законодавства, окремих положень цього Договору, не тягне за собою недійсності інших положень та Договору загалом.
28. Правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього Договору і не врегульовані ним, регулюються відповідно до законодавства.
Місцезнаходження і підписи Сторін
Виконавець: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» вул. Челябінська, буд. 9-г, м. Київ, 02002 р/р 26008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» код банку 351005 код ЄДРПОУ 39606435 витяг з реєстру платників ПДВ №1526534501195 І.П.Н. платника ПДВ 396064326530 Платник податку на прибуток на загальних підставах Тел. 517-43-96
Споживач: Дніпровське районне у м. Києві громадське формування з охорони громадського порядку і державного кордону 02100, м. Київ, пр.-т. Гагаріна, буд. 3, п/р35430001004896 в ГУ ДКСУ у м. Києві МФО 820019 код ЄДРПОУ 35726892 тел. 044-296-10-71
Довідкові відомості
Телефони Виконавця:
Диспетчерська, аварійна служба - 290 - 99- 77
Бухгалтерія - 528-25-25
Майстри 559-62-26
Головний інженер 559-62-26
Приймальня 559 45-33
Додаток № 1
до договору про надання послуг з
утримання будинків і споруд
та прибудинкових територій
від 01.04.2015 року
Розрахунок
вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з 03.06.2015p. за нежиле приміщення, що займає
Дніпровське районне у м. Києві Громадське формування з охорони Громадського порядку і державного кордону за адресою м. Київ, пр.-т. Гагаріна, буд. 3, площею
98,50 кв. м.
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлений відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 30.04.2015p. №442 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
98,50 кв. м. х 2,0569 = 202, 60 грн. в місяць без ПДВ
Таким чином плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з 03.06.2015p. складає: 202 грн. 60 коп. в місяць без ПДВ .
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій підлягає перегляду в разі затвердження нових тарифів Розпорядженням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розрахунок склав економіст ОСОБА_7
Виконавець: Споживач :
м.п. м.п.
Додаток №2
до договору про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій від 01.04.2015 р.
Тариф та структура тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлений відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 30.04.2015 p. № 442 «Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
пр-т. Гагаріна, буд. 3 (з виходом на сх.кл.)
№ Сума, грн.
зп
1 Прибирання прибудинкової території 1,1597
2 Прибирання сходових кліток 0,0937
3 Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання перевезення,
перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення 0,0000
4 Прибирання підвалу, технічних поверхів, покрівлі 0,0000
5 Технічне обслуговування ліфтів 0,0000
6 Обслуговування систем диспетчеризації 0,0000
7 Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем ГВП і ХВП,
водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації 0,2951
8 Дератизація 0,0000
9 Дезінсекція 0,0000
10 Обслуговування димовентиляційних каналів 0,0247
11 Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної
автоматики й димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових
систем в разі їх наявності 0,0000
12 Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудиноквих
систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення,
теплопостачання та зливової каналізації та елементів
зовнішнього упорядження 0,2052
13 Поливання дворів, клумб і газонів 0,0000
14 Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової
території, призначеної для проходу і проїзду,
протиожеледними сумішами 0,0000
15 Експлуатація номерних знаків будинків 0,0000
16 Освітлення місць загального користування, підвалів,
підкчування води 0,0915
17 Енергопостачання для ліфтів 0,0000
18 Всього витрат 1,8966
19 Прибуток 0,1870
20 Тариф, грн. за 1 кв.м. загальної площі приміщення за місяць без ПДВ 2,0569
21 Тариф, грн. за 1 кв.м. загальної площі приміщення за місяць (в тому числі
прибуток та ПДВ) 2,4683
Виконавець: Споживач:
м.п. м.п.»
4. Стягнути з Дніпровського районного у м. Києві громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону (02105, місто Київ, проспект Ю.Гагаріна, будинок 3; код ЄДРПОУ 35726892) на користь Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва (02002, місто Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-г; код ЄДРПОУ 39606435) 3 490 (три тисячі чотириста дев'яносто) грн. 86 коп. основного боргу та 2 756 (дві тисячі сімсот п'ятдесят шість) грн. 00 коп. витрат по сплаті судового збору.
5. Після вступу рішення в законну силу видати наказ.
6. Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Дата підписання
повного тексту рішення 07.11.2016 р.
Суддя М.Є. Літвінова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2016 |
Оприлюднено | 18.11.2016 |
Номер документу | 62715934 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Літвінова М.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні