КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 825/1314/16 Головуючий у 1-й інстанції: Скалозуб Ю.О. Суддя-доповідач: Федотов І.В.
У Х В А Л А
Іменем України
08 листопада 2016 року м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого - судді Федотова І.В.,
суддів: Ісаєнко Ю.А. та Оксененка О.М.,
за участю секретаря Полякової А.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду, апеляційну скаргу Головного Управління національної поліції в Чернігівській області на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 30 серпня 2016 року у справі за позовом ОСОБА_2 до Національної поліції України, Головного Управління національної поліції в Чернігівській області про визнання протиправними та скасування рішення та наказу, поновлення на посаді, стягнення грошового забезпечення за час вимушеного прогулу,
ВСТАНОВИЛА:
ОСОБА_2 (далі - ОСОБА_2.) звернувся до суду з адміністративним позовом до Національної поліції України (далі - відповідач -1) Головного Управління національної поліції в Чернігівській області (далі - відповідач-2), в якому просив суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Атестаційної комісії № 8 Головного Управління національної поліції в Чернігівській області, оформлене протоколом ОП від 01.06.2016 № 15.00005977.0031753, яким ОСОБА_2 визнано таким, що не відповідає займаній посаді і підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність;
- визнати протиправним та скасувати рішення Апеляційної атестаційної комісії Північного регіону № 3, оформлене протоколом від 17.06.2016 № 15.00006369.0031753, яким ОСОБА_2 визнано таким, що не відповідає займаній посаді і підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність;
- визнати протиправним та скасувати наказ Головного Управління національної поліції в Чернігівській області від 23.06.2016 № 110 о/с в частині звільнення капітана поліції ОСОБА_2 (М-131731), начальника сектору Корюківського відділення поліції Менського відділу поліції ГУНП в Чернігівській області зі служби в поліції за п. 5 частини 1 статті 77 Закону України "Про Національну поліцію";
- поновити ОСОБА_2 з 24.06.2016 на посаді начальника сектору Корюківського відділення поліції Менського відділу поліції ГУНП в Чернігівській області;
- стягнути з Головного управління Національної поліції в Чернігівській області на користь ОСОБА_2 грошове забезпечення за час вимушеного прогулу за період з 23.06.2016 по 09.08.2016 у розмірі 10861,06 грн. без урахування обов'язкових податків та зборів.
Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 30 серпня 2016 року адміністративний позов задоволено частково.
Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідач-2 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції, у зв'язку із порушенням судом першої інстанції норм процесуального та матеріального права та прийняти нову, якою у задоволенні позову відмовити.
В судове засідання сторони не з'явились, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, у зв'язку із чим, колегія суддів, на підставі ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 41, ч. 4 ст. 196 КАС України розглядає справу за їх відсутності без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з п.1 ч.1 ст. 198, ч.1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Як встановлено судом першої інстанції та свідчать матеріали справи, ОСОБА_2 з 23.11.2005 по 23.06.2016 проходив службу в органах внутрішніх справ України та поліції, що підтверджується копією трудової книжки позивача серії НОМЕР_1, наявної у матеріалах справи (а.с. 18-19).
Наказом Головного управління Національної поліції в Чернігівській області від 07.11.2015 № 3 о/с капітану міліції ОСОБА_2, відповідно до пунктів 9 та 12 розділу XI Закону України "Про Національну поліцію", присвоєно спеціальне звання капітана поліції та призначено на посаду начальника сектору Корюківського відділення поліції ГУНП в Чернігівській області (а.с. 23).
Наказом від 15.04.2016 № 455 "Про створення та оголошення персонального складу атестаційних комісій для проведення атестування поліцейських Головного управління Національної поліції в Чернігівській області" оголошено персональний склад Атестаційної комісії № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області (а.с. 43).
01.06.2016 рішенням Атестаційної комісії № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області, оформленим протоколом № 15.00005976.0031753, за результатами розгляду матеріалів, проведеної співбесіди та обговорення, атестаційною комісією прийнято рішення, що ОСОБА_2 займаній посаді не відповідає, підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність (а.с. 46-48).
Не погоджуючись із вищевказаним рішенням, позивачем подано скаргу до Апеляційної атестаційної комісії Північного регіону № 3.
За результатами розгляду скарги ОСОБА_2, рішенням Апеляційної атестаційної комісії Північного регіону № 3, оформленим протоколом від 17.06.2016 № 15.00006369.0031753, скарга позивача залишена без розгляду, оскільки скаржником не набрано 60 і більше балів за професійний тест та тест на загальні здібності та навички (а.с. 49).
Відповідно до наказу тимчасово виконуючого обов'язки начальника Головного управління Національної поліції в Чернігівській області Альохіна Е.В. від 23.06.2016 № 110 о/с капітана поліції ОСОБА_2, начальника сектору Корюківського відділення поліції ГУНП в Чернігівській області, звільнено зі служби в поліції з 23.06.2016 за пунктом 5 частини 1 статті 77 Закону України "Про Національну поліцію" (а.с. 24).
Вважаючи оскаржувані рішення та наказ протиправними та такими, які підлягають скасуванню, позивач звернувся до суду з позовом за захистом охоронюваних законом прав та інтересів.
Приймаючи рішення про часткове задоволення позовних вимог суд першої інстанції виходив з наступних мотивів, з чим погоджується і колегія суддів.
02.07.2015 Верховна Рада України прийняла Закон України від 02.07.2015 № 580-VIII "Про Національну поліцію" (далі - Закон № 580-VIII), який набрав чинності з 07.11.2015.
Згідно з частиною 1 статті 48 Закону № 580-VIII призначення та звільнення з посад поліцейських здійснюється наказами посадових осіб, зазначених у статті 47 цього Закону.
Статтею 47 Закону № 580-VIII встановлено, що призначення на посади поліцейських здійснюють посадові особи органів (закладів, установ) поліції відповідно до номенклатури посад, яку затверджує Міністерство внутрішніх справ України. У разі проведення конкурсу для визначення кандидата для призначення на відповідну посаду призначення на посади поліцейських здійснюють посадові особи органів (закладів, установ) поліції згідно з номенклатурою посад, яку затверджує Міністерство внутрішніх справ України, та відповідно до результатів конкурсу.
У свою чергу, пунктом 9 Розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 580-VIII передбачено, що працівники міліції, які виявили бажання проходити службу в поліції, за умови відповідності вимогам до поліцейських, визначеним цим Законом, упродовж трьох місяців з дня опублікування цього Закону можуть бути прийняті на службу до поліції шляхом видання наказів про призначення за їх згодою чи проходження конкурсу на посади, що заміщуються поліцейськими, у будь-якому органі (закладі, установі) поліції.
Посади, що пропонуються особам, зазначеним у цьому пункті, можуть бути рівнозначними, вищими або нижчими щодо посад, які ці особи обіймали під час проходження служби в міліції.
Як вірно встановлено судом першої інстанції, на підставі особистої заяви ОСОБА_2 від 07.11.2015, наказом Головного управління Національної поліції в Чернігівській області від 07.11.2015 № 3 о/с позивачу, без проведення конкурсу, присвоєно спеціальне звання майора поліції та призначено на посаду начальника сектору Корюківського відділення поліції ГУНП в Чернігівській області (а.с. 23).
Таким чином, позивач прийнятий на службу до поліції на умовах, визначених пунктом 9 Розділу XI Прикінцеві та перехідні положення Закону № 580-VIII, шляхом видання наказу про призначення за його згодою.
Статтею 58 Закону України Про Національну поліцію передбачено, що призначення на посаду поліцейського здійснюється безстроково (до виходу на пенсію або у відставку), за умови успішного виконання службових обов'язків.
Строкове призначення здійснюється в разі заміщення посади поліцейського на період відсутності особи, за якою відповідно до закону зберігається посада поліцейського, та посад, призначенню на які передує укладення контракту.
Колегія суддів враховує, що відомостей щодо застереження про тимчасовість призначення ОСОБА_2 на посаду Головним управлінням Національної поліції в Чернігівській області суду не надано.
За таких обставин, колегія суддів підтримує висновок суду першої інстанції про те, що, у відповідності до пункту 9 Розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 580-VIII, видання наказу про призначення є самостійною і достатньою підставою для призначення колишніх працівників міліції на посади, створені в структурі Національної поліції України.
При цьому, вказаний пункт Закону № 580-VIII не передбачає процедури переатестування колишніх працівників міліції на предмет відповідності посаді, як під час прийняття, так і після такого прийняття під час подальшого проходження служби в поліції.
Натомість мету та підстави атестування поліцейських визначено у статті 57 Закону №580-VIII.
Так, відповідно до частини 1 статті 57 Закону № 580-VIII атестування поліцейських проводиться з метою оцінки їхніх ділових, професійних, особистих якостей, освітнього та кваліфікаційного рівнів, фізичної підготовки на підставі глибокого і всебічного вивчення, визначення відповідності посадам, а також перспектив їхньої службової кар'єри.
Частиною 2 статті 57 Закону № 580-VIII встановлено, що атестування поліцейських проводиться: 1) при призначенні на вищу посаду, якщо заміщення цієї посади здійснюється без проведення конкурсу; 2) для вирішення питання про переміщення на нижчу посаду через службову невідповідність; 3) для вирішення питання про звільнення зі служби в поліції через службову невідповідність.
Наведені у частині 2 статті 57 Закону № 580-VIII підстави для проведення атестування є вичерпними. Метою проведення атестування із будь-яких зазначених вище підстав є вирішення можливості в той чи інший спосіб залишення особи на службі і, як крайній захід, пропозиція щодо звільнення зі служби у зв'язку зі службовою невідповідністю, виходячи з професійних, моральних і особистих якостей.
Кожна з зазначених трьох підстав для проведення атестування повинна бути зв'язана з певними передумовами, зокрема, атестування яке призначається для вирішення питання про звільнення зі служби в поліції через службову невідповідність повинне бути зумовлене існуванням реальних підстав до звільнення, як то неналежне виконання службових обов'язків, порушення установленого чинним законодавством порядку і правил несення служби тощо.
Зі змісту наказу Головного управління Національної поліції в Чернігівській області від 12.02.2016 № 170 "Про організацію проведення атестування поліцейських Головного управління Національної поліції в Чернігівській області" судом першої інстанції встановлено, що цей наказ не містить посилань на підстави для атестування поліцейських, передбачені частиною 2 статті 57 Закону № 580-VIII.
При цьому, як вірно встановлено судом першої інстанції, підставою проведення атестування ОСОБА_2 не було призначення його на вищу посаду чи переміщення на нижчу посаду, не було обставин, які б свідчили про невідповідність позивача займаній посаді, зокрема, в силу фізичного стану, хвороби, неналежної професійної підготовки, порушення порядку і правил несення служби тощо.
Іншого наказу Головним управлінням Національної поліції в Чернігівській області, який би передбачав, що позивач підлягає атестуванню із зазначенням підстав, передбачених частиною 2 статті 57 Закону № 580-VIII, для проведення атестування щодо позивача відповідачами не надано.
Доводи апелянта про те, що позивач з власної ініціативи прийняв рішення щодо проходження атестування, колегія суддів оцінює критично зважаючи на наявність службової телеграми від 22.03.2016 року №936/12/1/1/01-2016 ДКЗ національної поліції України, якою зобов'язано забезпечити 24 та 25 березня 2016 року реєстрацію осіб керівного складу управлінь, які виявили бажання пройти атестування, у єдиній централізованій відомчій телекомунікаційній мережі.
Натомість, як вірно зазначено судом першої інстанції, Закон № 580-VIII не передбачає проведення атестування без настання обставин, визначених частиною 2 статті 57 Закону № 580-VIII.
Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку про те, що позивача було включено до списку поліцейських, які підлягають атестуванню, за відсутності для цього визначених законом підстав.
Разом з цим, порядок проведення атестування поліцейських визначено Інструкцією, затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ від 17.11.15р. № 1465, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.11.15р. за №1445/27890.
Так, пунктом 2 розділу І Інструкції № 1465 встановлено, що керівники всіх рівнів зобов'язані забезпечити атестування на високому організаційному та правовому рівні з додержанням принципу відкритості (крім випадків, установлених законом) та об'єктивності в оцінці службової діяльності поліцейських, які атестуються.
Згідно з пунктом 11 розділу IV Інструкції № 1465 атестаційна комісія при прийнятті рішення розглядає атестаційний лист та інші матеріали, які були зібрані на поліцейського, який проходить атестування.
Відповідно до пункту 3 розділу IV Інструкції № 1465 атестаційні листи на поліцейських складають безпосередні керівники.
За змістом пунктів 7-9 розділу ІV Інструкції № 1465 керівники, які складають атестаційний лист, зобов'язані: 1) ознайомитися з вимогами цієї Інструкції; 2) проаналізувати проходження служби, професійну та спеціальну підготовку, а також конкретні показники служби поліцейського; 3) вивчити матеріали (характеристики) на осіб, які відряджені до державних (міждержавних) органів, установ та організацій із залишенням на службі в поліції; 4) на підставі всебічного вивчення особистих, професійних та ділових якостей поліцейського, який атестується, заповнити атестаційний лист за формою, визначеною в додатку 1 до цієї Інструкції.
В атестаційному листі зазначаються такі відомості про поліцейського, який атестується: 1) результати службової діяльності згідно з функціональними обов'язками; 2) дисциплінованість, принциповість у вирішенні службових питань, уміння будувати свої стосунки з громадянами та колегами по службі, здатність працювати над усуненням особистих недоліків, авторитет у колективі та серед населення; 3) прагнення до вдосконалення службової діяльності, почуття особистої відповідальності, стійкість моральних принципів, сміливість, рішучість, організованість, здатність контролювати власні емоції, поведінка поза службою; 4) володіння іноземними мовами; 5) культура в службі та ставлення до підвищення свого освітнього та культурного рівнів; 6) стан здоров'я та фізична підготовленість, уміння володіти табельною вогнепальною зброєю, прийомами рукопашного бою, спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, здатність переносити психофізичні навантаження та труднощі служби; 7) основні найбільш характерні та істотні недоліки в службовій діяльності та особистій поведінці; 8) інші дані, які, на думку керівника, заслуговують на увагу для більш повної характеристики підлеглого; 9) результати проходження підвищення кваліфікації.
Прямі керівники зобов'язані всебічно розглянути зміст атестаційного листа, з'ясувати відповідність викладених у ньому даних дійсному стану справ у службовій діяльності поліцейського, який атестується, та внести до відповідного розділу атестаційного листа один з таких висновків: 1) займаній посаді відповідає; 2) займаній посаді відповідає, заслуговує призначення на вищу посаду; 3) займаній посаді не відповідає, підлягає переміщенню на нижчу посаду через службову невідповідність; 4) займаній посаді не відповідає, підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність.
Атестаційний лист після розгляду прямими керівниками передається на розгляд до атестаційної комісії.
Відповідно до пункту 10 розділу ІV Інструкції № 1465 з метою визначення теоретичної та практичної підготовленості, компетентності, здатності якісно та ефективно реалізовувати на службі свої потенційні можливості атестаційна комісія проводить тестування поліцейського, який проходить атестування.
За результатами проведеного тестування атестаційна комісія встановлює мінімальний бал, що становить 25 балів за тестом на знання законодавчої бази (далі - професійний тест) та 25 балів за тестом на загальні здібності та навички, який в обов'язковому порядку ураховується атестаційною комісією при прийнятті рішення, визначеного пунктом 15 цього розділу.
Згідно з пунктом 11 розділу ІV Інструкції № 1465 атестаційна комісія при прийнятті рішення розглядає атестаційний лист та інші матеріали, які були зібрані на поліцейського, який проходить атестування.
Пунктом 12 Розділу ІV Інструкції № 1465 встановлено, що за рішенням атестаційної комісії поліцейські, які проходять атестування, проходять співбесіду з відповідною атестаційною комісією.
Атестаційна комісія за підписом голови має право робити відповідно до законодавства запити про надання необхідних матеріалів і документів, що стосуються службової діяльності поліцейського, який атестується.
Атестаційні комісії на підставі всебічного розгляду всіх матеріалів, які були зібрані на поліцейського, під час проведення атестування шляхом відкритого голосування приймають один з таких висновків: 1) займаній посаді відповідає; 2) займаній посаді відповідає, заслуговує призначення на вищу посаду; 3) займаній посаді не відповідає, підлягає переміщенню на нижчу посаду через службову невідповідність; 4) займаній посаді не відповідає, підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність (пункт 15 розділу ІV Інструкції № 1465).
При цьому, відповідно до пункту 16 Розділу ІV Інструкції № 1465 атестаційні комісії при прийнятті рішень стосовно поліцейського повинні враховувати такі критерії: 1) повноту виконання функціональних обов'язків (посадових інструкцій); 2) показники службової діяльності; 3) рівень теоретичних знань та професійних якостей; 4) оцінки з професійної і фізичної підготовки; 5) наявність заохочень; 6) наявність дисциплінарних стягнень; 7) результати тестування; 8) результати тестування на поліграфі (у разі проходження).
Отже, проаналізувавши вищевикладене, суд першої інстанції вірно зазначив, що, виходячи зі змісту та мети атестування, Атестаційна комісія під час співбесіди повинна розглянути атестаційний лист та інші матеріали, які були зібрані на поліцейського; оцінити ділові, професійні, особисті якості поліцейського відповідно до обов'язків, що на нього покладені (покладаються), його освітній та кваліфікаційний рівень, а також з'ясувати відповідність особи поліцейського критеріям, визначеним пунктом 16 Розділу ІV Інструкції № 1465.
Разом з тим, розглянувши вищевказані матеріали, Атестаційна комісія № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області прийняла рішення, що ОСОБА_2 займаній посаді не відповідає та підлягає звільненню зі служби в поліції через службову невідповідність.
Натомість з атестаційного листа та інших матеріалів, які були предметом дослідження атестаційної комісії, вбачається, що позивач характеризується позитивно, безпосередній керівник позивача вважає його таким, що відповідає займаній посаді.
Так, відповідно до атестаційного листа, складеного начальником Корюківського відділення поліції Менського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Чернігівській області майором поліції Тараном С.М., за час служби на займаній посаді ОСОБА_2 зарекомендував себе з позитивного боку: професійно грамотний; здібний та ініціативний працівник; вдумливий і вимогливий керівник; має добру теоретичну підготовку, досвід як практичної так і керівної роботи; організовує та контролює виконання підлеглими дільничними інспекторами поліції Корюківського відділення поліції вимог Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, що належать до сфери діяльності Національної поліції (а.с. 44).
При цьому, атестаційний лист не містить негативної інформації стосовно позивача, оскільки безпосередній керівник позивача характеризує його виключно позитивно.
Крім того, судом першої інстанції вірно зазначено, що зміст протоколу від 01.06.2016 №15.00005976.0031753 не доводить, що атестаційною комісією рішення про службову невідповідність ОСОБА_2 приймалось на підставі повного та всебічного розгляду та дослідження всіх матеріалів, що були надані, і що за результатами розгляду цих матеріалів були встановлені обставини, що свідчать про невідповідність особи позивача критеріям, визначеним пунктом 16 Розділу ІV Інструкції № 1465.
Так, зокрема, в матеріалах справи відсутні докази, які б спростували наведені у атестаційному листі факти про його достатню кваліфікацію і професійні навики.
Стосовно посилань відповідача на незадовільні результати тестування, як на обставину, що свідчить про службову невідповідність позивача, за наслідками яких позивач отримав 17 бали за тестування загальних навичок та 31 бали за професійне тестування, то колегія суддів погоджується з твердженням суду першої інстанції, що згідно положень Інструкції №1465 результати тестування обов'язково враховуються Атестаційною комісією, однак вони не мають вирішального значення та мають оцінюватись разом з іншими матеріалами, що були подані до атестування.
Позивач за час проходження служби, та за добросовісне виконання службових обов'язків, багаторазово нагороджувався грамотами, подяками, грошовими винагородами та відзнаками Міністерства внутрішніх справ України (трудова книжка позивача серії НОМЕР_1 (а.с. 18-19).
За таких обставин та з урахуванням того, що рішення Атестаційної комісії № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області, оформлене протоколом від 01.06.2016 № 15.00005976.0031753 щодо невідповідності позивача займаній посаді та звільнення його зі служби в поліції через службову невідповідність, не ґрунтується на вимогах Закону № 580-VIII та Інструкції № 1465, прийняте Атестаційною комісією без урахування усіх обставин, що мали значення для його прийняття, колегія суддів підтримує висновок суду першої інстанції, про наявність підстав для визнання його протиправним та таким, що підлягає скасуванню і задоволення позовних вимог ОСОБА_2 у цій частині.
При цьому, колегія суддів вважає необґрунтованими посилання апелянта на те, що позивачем порушено встановлений ст. 99 КАС України строк звернення до суду з даним позовом, в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Атестаційної комісії № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області, оформлене протоколом від 01.06.2016 № 15.00005976.0031753, з яким позивач був ознайомлений 02.06.2016, оскільки згідно висновків постанови пленуму Вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 11, якщо поліцейським подано скаргу до апеляційної атестаційної комісії, то перебіг строку звернення до суду потрібно відраховувати від дня, коли він був ознайомлений з рішенням апеляційної атестаційної комісії, прийнятий за результатами розгляду його скарги.
З матеріалів справи вбачається, що за наслідками апеляційного оскарження рішення атестаційної комісії від 01.06.2016, Апеляційною атестаційною комісією Північного регіону було прийнято рішення № 3, оформлене протоколом від 17.06.2016 № 15.00006369.0031753. Таким чином, враховуючи, що з даним позовом позивач звернувся до суду 14.07.2016 року, тобто в межах строків встановлених ст. 99 КАС України, колегія суддів не вбачає підстав для залишення частини позовних вимог без розгляду.
Поряд з цим, враховуючи те, що підставою прийняття оспорюваного наказу Головного управління Національної поліції в Чернігівській області від 23.06.2016 № 110 о/с, є рішення Атестаційної комісії № 8 Головного управління Національної поліції в Чернігівській області, оформлене протоколом від 01.06.2016 № 15.00005976.0031753, яке, як встановлено вище, прийнято протиправно, колегія суддів підтримує висновок суду першої інстанції щодо наявності підстав для задоволення вимог позивача в частині визнання такого наказу протиправним та його скасування.
З огляду на протиправність звільнення позивача із служби в поліції, є вірним висновок Чернігівського апеляційного адміністративного суду про необхідність задоволення вимог позивача в частині поновлення його на тій посаді та у тому органу, в якому він був протиправно звільнений, а саме: на посаді начальника сектору Корюківського відділення поліції Менського відділу поліції ГУНП в Чернігівській області з 24.06.2016.
Статтею 235 КЗпП України встановлено, що при винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи, але не більш як за один рік.
Таким чином, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про необхідність стягнення на користь позивача суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правильних висновків суду першої інстанції.
Таким чином, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи і судове рішення ухвалено у відповідності до норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, тому підстав для скасування постанови не вбачається.
Керуючись ст.ст. 41, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, колегія суддів,-
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу Головного Управління національної поліції в Чернігівській області залишити без задоволення, а постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 30 серпня 2016 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя:
Судді:
Повний текст ухвали виготовлено 14.11.2016 року.
Головуючий суддя Федотов І.В.
Судді: Ісаєнко Ю.А.
Оксененко О.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2016 |
Оприлюднено | 17.11.2016 |
Номер документу | 62719334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Федотов І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні