5.1.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 листопада 2016 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1223/16
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Ковальової Т.І.,
при секретарі судового засідання - Бутенко К.В.,
за участю сторін:
представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3,
представника відповідача - не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-
ВСТАНОВИВ:
10 жовтня 2016 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що відповідно до наказу Рубіжанського міського управління Головного управління від 07.09.2016 № 27 Про проведення перевірок та посвідчення на проведення перевірки від 08.09.2016 № 53 у період з 12.09.2016 по 23.09.2016 головним інспектором відділу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Рубіжанського міського управління Головного управління ОСОБА_4 і заступником начальника відділу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Рубіжанського міського управління Головного управління ОСОБА_5 проведено позапланову перевірку приміщень та території Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ на предмет додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, а саме приписів № 54 від 15.09.2015, № 55 від 15.09.2015, № 56 від 15.09.2015.
Під час перевірки АЗС відповідача, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Миру, 25, відповідно до акту перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 23.09.2016 № 53 зафіксовано 12 порушень вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки.
Під час перевірки АЗС відповідача, розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Польова, 1, відповідно до акту перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 23.09.2016 № 54 зафіксовано 12 порушень вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки.
Під час перевірки АЗС Відповідача, розташованої за адресою: м.Рубіжне, вул. Трудова, ЗА, відповідно до акту перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб віл 23.09.2016 № 55 зафіксовано 11 порушень вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки
У зв'язку з тим, що перевіркою, яка проводилась на об'єктах відповідача з 12 по 23 вересня 2016 року, виявлено ряд порушень вимог пожежної безпеки та техногенної, визначених КЦЗУ та іншими нормативно - правовими актами, виникли підстави для звернення до адміністративного суду. Так, відповідно до п. 2 ст. 68 КЦЗУ у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної і а пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв тощо.
Відповідно до п. 2 ст. 70 КЦЗУ повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Враховуючи зазначене, у зв'язку з виникненням загрози життю та/або здоров'ю людей, з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей є підстави для заборони виконання робіт підвищеної небезпеки.
У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги, надали пояснення аналогічні викладеним у позові.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, надав до суду клопотання про відкладення розгляду справи, у задоволенні якого відмовлено ухвалою суду від 11 листопада 2016 року.
Заслухавши представників позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, з огляду на таке.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ зареєстровано в якості юридичної особи за адресою: 93012, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 25, код ЄДРПОУ 39159619 (а. с. 76-78).
Відповідно до наказу Рубіжанського міського управління Головного управління ДСНС України у Луганській області від 07.09.2016 № 27 Про проведення перевірок (а с. 47) та посвідчення на проведення перевірки від 08.09.2016 № 53 (а .с. 26) у період з 12.09.2016 по 23.09.2016 головним інспектором відділу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Рубіжанського міського управління Головного управління ДСНС України у Луганській області ОСОБА_4 та заступником начальника відділу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Рубіжанського міського управління Головного управління ДСНС України у Луганській області ОСОБА_5 проведено позапланову перевірку приміщень та території Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ код ЄДРПОУ 39159619, (юридична адреса: м. Рубіжне, вул. Миру, 25) на предмет додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, а саме приписів № 54 від 15.09.2015, № 55 від 15.09.2015, № 56 від 15.09.2015 .
За результатами перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ за адресою м. Рубіжне, вул. Миру, 25, складено акт № 53 та зазначено, що під час перевірки виявлено 12 порушень нормативно-правових актів з цивільного захисту (а с. 27-33).
За результатами перевірки АЗС Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ за адресою м. Рубіжне, вул. Польова, 1, складено акт № 54 та зазначено, що під час перевірки виявлено 12 порушень нормативно-правових актів з цивільного захисту (а с. 34-40).
За результатами перевірки АЗС Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ за адресою м. Рубіжне, вул. Трудова, 3А, складено акт № 55 та зазначено, що під час перевірки виявлено 11 порушень нормативно-правових актів з цивільного захисту (а с. 41-46).
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ направила до Рубіжанського міського управління Головного управління ДСНС України у Луганській області лист від 03 грудня 2015 року №22, що вимоги приписів з незалежних від них причин, виконано не в повному обсязі, але керівництво докладає всіх зусиль для виконання вимог приписів в повному обсязі (а с. 83).
Згідно з п. 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052 (надалі - Положення про ДСНС), державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Відповідно до п. 3 Положення про ДСНС, завданням ДСНС є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
ДСНС відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання, перевіряє наявність і утримання в стані готовності автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення в разі їх виникнення та систем протипожежного захисту на об'єктах, які підлягають обладнанню такими системами; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту; (пп. 39, 46, 48 п. 4 Положення про ДСНС).
ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи (п. 7 Положення про ДСНС).
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій та запобігання іх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, що передбачено п. 1 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області, затвердженого наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області від 13.04.2016 №175 (далі - Положення).
Основним завданням Головного управління є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Відповідно до пп. 27 п. 4 Положення, Головне управління організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання.
Згідно пп. 35 п. 4 Положення, Головне управління складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту;
Відповідно до ч.4 ст.43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон №877-V).
Так, приписами ст.1 Закону №877-V визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Відповідно до ч. 1, 4 ст.4 Закону №877-V, державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).
Відповідно до ч.7 ст.7 Закону №877-V, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
З огляду на викладені положення Закону №877-V , підставою для звернення з позовом до суду про застосування заходів реагування є виявлення органом нагляду (контролю) порушення вимог законодавства, про що зазначається в акті перевірки.
Відповідно до ч.5 ст.4 Закону № 877 повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (далі - КЗЦУ).
Згідно ст. 4 КЗЦУ, цивільний захист - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.
П. п. 21 ст. 20 КЗЦУ визначено, що суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки;
Відповідно до ч. 1 ст. 64 КЗЦУ, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Згідно ст. 66 КЗЦУ, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 68 КЗЦУ, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Згідно п. 1 ст. 70 КЗЦУ, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;
Відповідно до п. 2 ст. 70 КЗЦУ, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Як вбачається зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів, застосування заявлених заходів реагування у відношенні відповідача є заходом, направленим на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Оскільки станом на дату судового розгляду порушення, зазначені в актах перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 23.09.2016 № 53, 54, 55 відповідачем у повному обсязі не усунені, тобто, виявленні перевіркою порушення створюють загрозу життю та здоров'ю людей, створюють загрозу виникнення надзвичайних ситуацій на об'єкті та створюють загрозу знищення матеріальних цінностей, суд дійшов висновку, що обставини адміністративної справи підтверджують необхідність застосування заходів реагування до відповідача у сфері державного нагляду, у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді часткового зупинення роботи автозаправних станцій за адресами м. Рубіжне, вул. Миру, 25, м. Рубіжне, вул. Польова, 1, м. Рубіжне, вул. Трудова, ЗА, шляхом відключення від електромережі паливно - роздавальних колонок та опечатування електрощитів для унеможливлення самовільного підключення паливо роздавальних колонок до електромережі у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності до частин 12-13 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
З урахуванням положень ст. 94 КАС України, суд вважає за необхідне стягнути з відповідача судовий збір на користь позивача, у зв'язку з задоволенням позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 17, 87, 88, 94,158-163, 256, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду задовольнити.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді часткового зупинення роботи автозаправної станції товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ (код ЄДРПОУ 39159619, адреса: 93012, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 25) розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Миру, 25, шляхом відключення від електромережі паливно - роздавальних колонок та опечатування електрощитів для унеможливлення самовільного підключення паливо роздавальних колонок до електромережі у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді часткового зупинення роботи автозаправної станції Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ (код ЄДРПОУ 39159619, адреса: 93012, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 25) розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Польова, 1, шляхом відключення від електромережі паливно - роздавальних колонок та опечатування електрощитів для унеможливлення самовільного підключення паливо роздавальних колонок до електромережі у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді часткового зупинення роботи автозаправної станції Товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ (код ЄДРПОУ 39159619, адреса: 93012, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 25) розташованої за адресою: м. Рубіжне, вул. Трудова, ЗА, шляхом відключення від електромережі паливно - роздавальних колонок та опечатування електрощитів для унеможливлення самовільного підключення паливо роздавальних колонок до електромережі у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПРЕМІУМ ГАРАНТ (код ЄДРПОУ 39159619, адреса 93012, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Миру, буд. 25) на користь Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (код ЄДРПОУ 38617137, адреса: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Новікова, 1Б) судовий збір у розмірі 1 378,00 грн (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 коп).
Постанова підлягає до негайного виконання.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено та підписано 16 листопада 2016 року.
Суддя ОСОБА_6
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2016 |
Оприлюднено | 21.11.2016 |
Номер документу | 62738114 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні