Справа № 815/6070/16
УХВАЛА
16 листопада 2016 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Левчук О.А., розглянувши матеріали адміністративного позову Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області до комунального підприємства «Фараонівський сількомунгосп» про стягнення заборгованості у розмірі 8765,76 грн., -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області до комунального підприємства «Фараонівський сількомунгосп» про стягнення заборгованості у розмірі 8765,76 грн. на користь бюджету України на р/р 31118029700423, бюджетна класифікація 13030100, отимувач: УДКС України у Саратському районі Одеської області, код отримувача: 38037959, банк отримувача Головне УДКС України в Одеській області, МФО 828011.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Згідно ч. 2 ст. 106 КАС України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Проте дана позовна заява зазначеним вимогам не відповідає.
В адміністративному позові позивач зазначає, що КП «Фараонівський сількомунгосп» має заборгованість у розмірі 8765,76 грн., в т.ч. основний платіж 6806, 26 грн. та пеня – 1959, 50 грн. Також позивач вказує, що податковий борг з плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення виник за наслідками надання відповідачем податкових декларацій якими було нараховано підприємством, але не сплачено суми податкових зобов'язань та відповідно до податкового повідомлення – рішення №0003801527 від 02.09.2016 року на суму 1020,00 грн. На підтвердження її існування позивач надав, податкові декларації, податкове повідомлення – рішення та облікову картку. Разом з тим, податкові декларації, надані позивачем до суду свідчать про декларування податкових зобов'язань в період з 4 кварталу 2014 року по 02 квартал 2016 року, а облікова картка надана за період з 31.12.2015 року по 30.09.2016 року, що позбавляє можливості встановити період виникнення податкового боргу, з урахуванням наданих до суду податкових декларацій. Також в обліковій картці зазначено, що станом на 31.12.2015 року сума заборгованості, яка підлягала сплаті до бюджету складала 9379,81 грн., та рахувалась пеня в розмірі 524,32 грн., всього заборгованість – 9904, 13 грн. Станом на 31.03.2016 недоїмка складала – 10929,81 грн., пеня 524, 32 грн., всього 11454, 13 грн. Станом на 28.04.16 року позивачем сплачено 10000, 00 грн., та станом на 30.04.2016 року недоїмка складала 2474,13 грн., пеня 1959,50 грн., всього - 4433,63 грн.
В подальшому, 20.05.2016 року позивачем сплачено 1100, 00 грн. та задекларовані податкові зобов'язання за 1 квартал 2016 року у розмірі 1100,00 грн. та за 2 квартал 2016 року у розмірі – 1375,00 грн. Також з облікової картки вбачається, що 18.09.2016 року податковим органом здійснено донарахування сум податкових зобов'язань за податковим повідомленням – рішенням в розмірі 1020 грн. При цьому з облікової картки вбачається, що окрім самостійно нарахованих платником податків сум грошового зобов'язання, контролюючим органом самостійно були нараховані платнику податкові зобов'язання за невизначеними в цій картці документами, які також не додані до адміністративного позову, як такі на підставі яких у відповідача виник податковий борг.
Крім того позивач не надає доказів того, що з моменту отримання податкової вимоги від 14.01.2015 року, позивачем не була сплачена заборгованість в повному обсязі та, що сума, яку позивач просить стягнути виникла виключно на підставі наданих до суду документів, оскільки дані облікової картки свідчать про інше. Крім того, надана позивачем облікова картка КП «Фараонівський сількомунгосп» містить відомості про наявність податкового боргу станом на 30.09.2016 року, а доказів того, що ця заборгованість існує на час звернення до суду позивачем не надано.
Також згідно ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
1 вересня 2015 року набрав чинності Закон України від 22.05.2015 року № 484-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору”, яким внесено зміни до Закону України «Про судовий збір».
Як вбачається зі ст. 5 Закону України «Про судовий збір» органи Пенсійного фонду України не входять до переліку осіб, які звільнені від сплати судового збору.
В даному адміністративному позові позивач просить суд стягнути з КП «Фараонівський сількомунгосп» заборгованість розмірі 8765,76 грн.
Отже, даний адміністративний позов є позовом майнового характеру.
Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру суб'єктом владних повноважень або юридичною особою - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
Згідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 січня 2016 року мінімальна заробітна плата в місячному розмірі становить – 1 378 гривень.
Таким чином ставка судового збору за подання даного адміністративного позову становить 1378,00 грн.
Доказів сплати судового збору, в розмірі встановленому Законом України «Про судовий збір», позивачем до адміністративного позову не додано.
Згідно ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
У зв'язку з вищевикладеним, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Недоліки повинні бути усунені шляхом надання до суду доказів на підтвердження виникнення та існування на теперішній час у КП «Фараонівський сількомунгосп» заборгованості з у розмірі 8765,76 грн. та сплати судового збору.
Керуючись ст. 106, 107, ч. 1 ст. 108 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Арцизької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області до комунального підприємства «Фараонівський сількомунгосп» про стягнення заборгованості у розмірі 8765,76 грн., залишити без руху.
Повідомити позивача про необхідність у термін до 30 листопада 2016 року усунути недоліки та роз'яснити, що у разі не усунення у визначений судом термін недоліків, позов буде повернуто позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги в 5-денний строк з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя О.А. Левчук
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2016 |
Оприлюднено | 21.11.2016 |
Номер документу | 62738521 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні