ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 листопада 2016 року Справа № 803/1590/16
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Андрусенко О. О.,
розглянувши у порядку письмового провадження в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецрембуд-1» про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
Луцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Волинській області (далі - Луцька ОДПІ) звернулася з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецрембуд-1» (далі - ТзОВ «Спецрембуд-1») про стягнення податкового боргу в сумі 59 126,77 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач не виконує вимоги чинного податкового законодавства щодо своєчасності сплати податків, у зв'язку з чим у відповідача існує податковий борг у сумі 59126,77 грн., а саме: по земельному податку з юридичних осіб у сумі 59000,09 грн., по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 126,68 грн.
Представник позивача у клопотанні від 17.11.2016 року просила розгляд справи здійснювати за її відсутності.
Відповідач у судове засідання свого представника не направив, заяву про розгляд справи без участі їхнього представника не подав, про причини неприбуття не повідомив, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.
Згідно з частиною шостою статті 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Оскільки від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи за її відсутності, відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи, дану справу можливо розглянути і вирішити на основі наявних матеріалів, тому суд приходить до висновку, що судовий розгляд даної справи необхідно здійснювати в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.
Дослідивши подані суду письмові докази, суд вважає, що позов слід задовольнити повністю.
Судом встановлено, що ТзОВ «Спецрембуд-1» зареєстроване 03.09.1997 року як юридична особа, з 05.09.1997 року перебуває на обліку як платник податків у Луцькій ОДПІ, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, довідкою про взяття на облік платника податків від 12.10.2016 року № 16031814027811
З матеріалів справи вбачається, що станом на 10.10.2016 року за ТзОВ «Спецрембуд-1» рахується податковий борг у сумі 59126,77 грн., а саме: по земельному податку з юридичних осіб у сумі 59000,09 грн., по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 126,68 грн., що підтверджується довідкою про наявність боргу по платежах до бюджету, розрахунком податкового боргу по платежах до бюджету, зворотнім боком облікової картки по податку на прибуток приватних підприємств, зворотнім боком облікової картки по земельному податку з юридичних осіб.
Заборгованість по земельному податку з юридичних осіб виникла внаслідок несплати відповідачем узгоджених грошових зобов'язань згідно податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) від 19.02.2016 року № 9020411624 та уточнюючої декларації з плати за землю від 11.03.2016 року № 9032491206 за період з січня по серпень 2016 року включно на загальну суму 91990,16 грн. З врахуванням передплати у сумі 11 492,25 грн., що існувала станом на 01.03.2016 року, часткових оплат боргу в загальній сумі 21 505,29 грн. згідно платіжних доручень від 05.07.2016 року № 944 та від 22.09.2016 року № 1 та пені, нарахованої згідно ст. 129 ПК України, в сумі 7,47 грн. заборгованість по земельному податку з юридичних осіб становить 59000,09 грн.
Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 126,68 грн., з врахуванням передплати у сумі 242,20 грн., виникла внаслідок несплати відповідачем сум грошових зобов'язань нарахованих згідно податкового повідомлення-рішення від 05.05.2016 року № 0004681203 на суму 368,88 грн.
Судом встановлено, що позивачем здійснено заходи щодо погашення податкового боргу шляхом надіслання податкової вимоги від 15.06.2016 року № 7210-17, проте заборгованість відповідачем перед бюджетом не погашена.
Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України) грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Пунктом 16.1 статті 16, пунктом 36.1 статті 36, пунктом 38.1 статті 38 ПК України передбачено, що платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи. Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.
Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно із пунктами 95.1, 95.3 ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідач доказів про сплату податкового боргу до бюджету суду не подав.
Враховуючи наведене, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги про стягнення податкового боргу у сумі 59126,77 грн. з рахунків відповідача є правомірними та підлягають до задоволення.
Керуючись статтями 128, 160, 163 КАС України та на підставі Податкового кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецрембуд-1» (43016, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Іови Кондзелевича, будинок 1, код ЄДРПОУ 25087663) на користь держави податковий борг у сумі 59 126,77 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч сто двадцять шість грн. 77 коп.).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Головуючий - суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2016 |
Оприлюднено | 23.11.2016 |
Номер документу | 62795831 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні