Ухвала
від 17.11.2016 по справі 817/1980/16
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

Справа № 817/1980/16

17 листопада 2016 року                                                                       м. Рівне          

          Суддя Рівненського окружного адміністративного суду Жуковська Л.А., перевіривши виконання вимог статті 106 КАС України за позовною заявою

Рівненської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області

до Корецького відкритого акціонерного товариства по ремонту та транспортному обслуговуванню "Агротехсервіс"

про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках

В С Т А Н О В И В:

Рівненська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області звернулась до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Корецького відкритого акціонерного товариства по ремонту та транспортному обслуговуванню "Агротехсервіс" про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках.

Позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно з ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Мінімальна заробітна плата з 01.01.2016 становить 1378,00 грн.

Рівненська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області в адміністративному позові просить стягнути на користь держави з Корецького відкритого акціонерного товариства по ремонту та транспортному обслуговуванню "Агротехсервіс" про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках в сумі 63008,62 грн.

Тим самим, заявлена позивачем позовна вимога носить майновий характер.

Підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір", встановлено, що розмір судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Тому, позивачеві при поданні адміністративного позову майнового характеру належало сплатити 1378,00 грн.

При цьому, у відповідності до ч. 2 ст. 9 Закону №3674-VI, суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Однак, доказів зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України у встановленому розмірі позивачем до матеріалів адміністративного позову не додано.

Тим самим, позивачу належить зарахувати не оплачений розмір судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України в сумі 1378,00 грн.

Разом з тим, Рівненська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області в адміністративному позові заявила клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення за наслідками розгляду даного адміністративного позову.

Розглянувши клопотання позивача про відстрочення сплати судовго збору, суд дійшов висновку, що у задоволенні клопотання слід відмовити повністю.

Статтею 19 Конституції України зобов'язано органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України №484-VIII від 22.05.2015 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" статтю 5 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" викладено у новій редакції, відповідно до якої податкові органи виключено з переліку пільговиків по сплаті судового збору. Відтак, з моменту набрання чинності новою редакцією статті 5 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI "Про судовий збір" органи ДФС України несуть обов'язок по сплаті судового збору при зверненні до суду.

Пунктом 2 Закону України №484-VIII від 22.05.2015 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" передбачено Кабінету Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Таким чином, фінансування державних органів відповідними коштами для сплати судового збору передбачено вказаним Законом.

В силу вимог ч. 1 ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

За таких обставин позовну заяву слід залишити без руху. Недоліки позовної заяви слід усунути у спосіб, який передбачає подання до суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 1378,00 грн., із зазначенням реквізитів відповідно до вимог чинного законодавства з урахуванням позовних вимог майнового характеру.

Вказаний судовий збір перераховується на відповідні платіжні реквізити:одержувач - УДКСУ у м.Рівному (м.Рівне) 22030101, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38012714 , рахунок № 31211206784002, банк отримувача - ГУ ДКСУ у Рівненській області, МФО банку 833017, призначення платежу: "Судовий збір за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача); Рівненський окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34847329".

Для усунення недоліків судом встановлюється строк до 13 грудня 2016 року

Керуючись частиною 1 статті 108 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання Рівненської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області, щодо відстрочення сплати судового збору відмовити повністю.

Позовну заяву Рівненської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області до Корецького відкритого акціонерного товариства по ремонту та транспортному обслуговуванню "Агротехсервіс" про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках - залишити без руху.

Встановити Рівненській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області строк для усунення недоліків позовної заяви - до 13 грудня 2016 року

Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась з позовом.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя                               Жуковська Л.А.

          

                                        

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.11.2016
Оприлюднено22.11.2016
Номер документу62796339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1980/16

Постанова від 08.02.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 14.12.2016

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні