№ 243/9397/16-к
Кримінальне провадження № 1-кс/243/811/2016
У Х В А Л А
І м е н е м У к р а ї н и
17 листопада 2016 року слідчий суддя Слов`янського міськрайонного суду Донецької області - ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , третьої особи ОСОБА_6 розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції ГУНП в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 у кримінальному провадженні № 12016050510002395 від 16 серпня 2016 року про арешт майна, -
В С Т А Н О В И В :
До Слов`янського міськрайонного суду Донецької області, в межах якого здійснюється досудове розслідування, у кримінальному провадженні № 12016050510002395 від 16 серпняня 2016 року слідчим СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області подано клопотання про арешт майна.
Із вказаного клопотання вбачається, що 16.08.2016 року в Слов`янське ВП ГУНП в Донецькій області надійшла заява про вчинене кримінальне правопорушення, а саме про те, що директор Комунального закладу «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» (ЄДРПОУ: 36209111) в м. Слов`янську ОСОБА_6 в період з 2015 року до 2016 року привласнював бюджетні кошти, незаконно нараховуючи заробітну платню двом невідомим співробітникам, які у вказаній установі не працювали.
16.08.2016 року матеріали вищевказаного повідомлення було внесено до ЄРДР №12016050510002395 за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст. 191 КК України.
18.08.2016 року досудове розслідування за кримінальним провадженням №12016050510002395 було доручено старшому слідчому СВ Слов`янського ВП ГУНП України в Донецькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_4
17.08.2016 року по кримінальному провадженню №12016050510002395 було призначено групу прокурорів у складі ОСОБА_7 та ОСОБА_3 . Старший групи ОСОБА_7 .
Досудовим розслідуванням встановлено, що 14.11.2016 року в період з 10:00 годин до 13:50 годин в ході обшуку приміщення КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» розташованого по вул. Вільній, 7а в м. Слов`янську, було виявлено та вилучено наступні документи:
1) журнал, щоденного відвідування розпочатий 04.01.2016 року в папці чорного кольору на 37 арк.;
2) меморіальний ордер №5 за 2016 рік в папці на 78 арк.;
3) журнал реєстрації ввідного інструктажу з питань охорони праці від 10.04.2014 року прошитий та пронумерований на 46 арк.;
4) книга реєстрації наказів від 03.01.2014 року прошита на 48 арк.;
5) особова картка ОСОБА_8 за 05.05.2014 року на 1 арк.;
6) особова картка ОСОБА_8 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
7) особова картка ОСОБА_9 за 01.09.2010 року на 1 арк.;
8) особова картка ОСОБА_6 за 03.12.12 року на 1 арк.;
9) особова картка ОСОБА_10 за 11.02.2013 року на 1 арк.;
10) особова картка ОСОБА_11 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
11) Графік відпусток за 05.01.2016 року на 2 арк.;
12) особова справа №14 ОСОБА_8 за 29.04.2014 року на 8 арк.;
13) особова справа №1 ОСОБА_6 за 03.12.2013 року на 17 арк.;
14) особова справа №18 ОСОБА_11 за 31.07.2015 року на 10 арк.;
15) особова справа №19 ОСОБА_8 за 29.07.2016 року на 10 арк.;
16) особова справа №2 ОСОБА_12 за 01.09.2010 року на 14 арк.;
17) особова справа №3 ОСОБА_10 за 11.02.2013 року на 14 арк.;
18) меморіальний ордер №2 за 2016 рік з додатками на 258 арк.;
19) Положення про комунальний заклад «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» на 10 арк.;
20) Зошит в клітинку «Журнал відвідувачів «Центру реабілітації» з 09.09.2016 року на 12 арк.;
21) зошит в лінію «Центра реабілітації м. Словянськ Трудові книжки (36209111) прошитий на 12 арк.;
22) Завірена копія контракту з директором від 18.06.2016 року на 2 арк.;
23) посадова інструкція «адміністратора чергового» ОСОБА_8 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
24) посадова інструкція «адміністратора чергового» ОСОБА_13 від 31.07.2015 року на 1 арк.;
25) посадова інструкція «завідувача господарством» від 11.02.2013 року ОСОБА_10 на 1 арк.;
26) посадова інструкція «Бухгалтера провідного» від 03.01.2013 року ОСОБА_12 на 2 арк.;
27) звіт адміністратора чергового ОСОБА_8 за 2015-2016 рік на 2 арк.;
28) звіт по виконану роботу за 2015-2016 рік адміністратора чергового ОСОБА_11 на 2 арк.;
29) наказ №11/Б від 31.07.2015 року на 1 арк.;
30) наказ №09/В від 22.06.2016 року на 1 арк.;
31) наказ №17/В від 15.09.2016 року на 1 арк.;
32) наказ №22/Б від 19.09.2016 року на 1 арк.;
33) наказ №19/Б від 26.07.2016 року на 1 арк.;
34) наказ №14/Б від 29.07.2016 року на 1 арк.;
35) наказ №10/Б від 31.07.2015 року на 1 арк.;
36) наказ №10/Б від 05.05.2014 року на 1 арк.;
37) наказ №12/Б від 22.03.2016 року на 1 арк.;
38) наказ №17/Б від 22.06.2016 року на 1 арк.;
39) заява ОСОБА_14 від 27.08.2014 року на 1 арк.;
40) заява ОСОБА_13 від 17.06.2016 року на 1 арк.;
41) заява ОСОБА_14 від 18.07.2016 року на 1 арк.;
42) заява ОСОБА_13 від 06.09.2016 року на 1 арк.;
43) заява ОСОБА_13 від 15.09.2016 року на 1 арк.;
44) лист №14 від 16.03.2016 року де зазначено кількість працюючого персоналу 10 чоловік;
45) Пояснювальна записка за 1 квартал 2016 року на 3 арк.;
46) Пояснювальна записка за 3 квартал 2015 року на 3 арк.;
47) звіт фінансово господарської діяльності за 2 квартал 2016 року з додатками на 13 арк.;
48) трудова книжка ОСОБА_8 на 64 арк.;
49) штатний розпис з 01.12.2015 року на 1 арк.;
50) штатний розпис з 01.09.2015 року на 1 арк.;
51) штатний розпис з 01.05.2016 року на 1 арк.;
52) штатний розпис з 01.01.2016 року на 1 арк.;
53) розрахункові від осоті з/плати за період з серпня 2015 року до серпня 2016 року на 26 арк.;
54) табель обліку робочого часу за період з серпня 2015 року до серпня 2016 року на 14 арк.;
55) пакет файл в якому не зшиті аркуші журналу обліку щоденного відвідування за період з 02.01.2015 року до 31.12.2015 року на 53 арк.
З протоколу допиту свідка ОСОБА_15 слідує, що приблизно з жовтня 2015 року по теперішній час в кафе «Баррель» на посаді бармена з графіком 7 днів робочих, 7 днів вихідних, з 10:00 годин до 23:00 годин працювала ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_1 .
З протоколу допиту свідка ОСОБА_16 слідує, що приблизно з жовтня 2015 року по теперішній час в кафе «Баррель» на посаді бармена з графіком 7 днів робочих, 7 днів вихідних, з 10:00 годин до 23:00 годин працювала ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Згідно протоколу допиту свідка ОСОБА_11 слідує, що вона працювала в КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями в період з серпня 2015 року до вересня 2016 року. Заробітна плата їй нараховувалась на картку «Ощадбанк», гроші з якої знімала вона особисто в банкоматах. Карта заробітна «Ощадбанк» знаходиться в дійсний час у неї.
Згідно протоколу допиту свідка ОСОБА_8 слідує, що в серпні 2015 року вона влаштувалась на роботу в КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями», на посаду чергового адміністратора. Після чого в серпні отримала банківську картку для виплат заробітної плати. Працювала вона лише два місяця до кінця вересня 2015 року. Після чого, вона поступила в Дон НМУ ім. Горького на денну форму навчання, даний університет знаходиться в м. Краматорську. В цей час, вона звільнилась з роботи в комунальному закладі, написала заяву яку передала директору особисто, разом з банківською карткою. Більш грошей з картки вона не знімала та більш не працювала в комунальному закладі.
Згідно виписки по картковому рахунку ОСОБА_8 слідує, що на ОСОБА_8 в ПАТ «Ощад банк» було відкрито рахунок № НОМЕР_1 відділенні №586 м. Слов`янська. За період з 17.08.2015 року до 25.07.2016 року з карткового рахунку № НОМЕР_2 було знято грошові кошти в сумі - 15846,36 грн. Залишок по рахунку - 4469,25 грн.
Згідно виписки по рахунку № НОМЕР_1 зареєстрованого в ПАТ «Ощадбанк» на ОСОБА_8 слідує, що з рахунку було грошові кошти через банкомати, наступні суми:
-26.01.2016 року - 1000 грн.;
-11.02.2016 року - 1000 грн.;
-16.02.2016 року - 1000 грн.;
Згідно виписки по картковому рахунку ОСОБА_11 слідує, що на ОСОБА_11 в ПАТ «Ощад банк» було відкрито рахунок № НОМЕР_3 відділенні №586 м. Слов`янська. За період з 17.08.2015 року до 11.07.2016 року з карткового рахунку № НОМЕР_4 було знято грошові кошти в сумі 19712,31 грн. Залишок по рахунку 3738,97 грн.
Згідно виписки по рахунку № НОМЕР_3 зареєстрованого в ПАТ «Ощадбанк» на ОСОБА_11 слідує, що з рахунку було грошові кошти через банкомати, наступні суми:
-25.01.2016 року - 500 грн.; 05.02.2016 року - 400 грн.;
-11.03.2016 року - 450 грн.; 12.03.2016 року 300 грн.;
-22.03.2016 року 400 грн.; 28.03.2016 року 50 грн.;
-29.03.2016 року 50 грн.; 30.03.2016 року 2700 грн.;
-30.03.2016 року 200 грн.; 29.06.2016 року 6200 грн.;
-11.07.2016 року 1250 грн.
Згідно протоколу огляду фотознімків на СД-Диску вилученого в ході тимчасового доступу до речей і документів від 03.11.2016 року за участю свідка ОСОБА_17 слідує, що чоловік який зображений на всіх фотознімках, та знімає готівкові кошти з карткового рахунку № НОМЕР_2 , у папці «Щабельник Катерина», це є ОСОБА_6 , що є директором КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями». На всіх фотознімках з приводу зняття готівкових коштів з карткового рахунку № НОМЕР_4 , в папці ОСОБА_11 , зображена ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_1 , що є завідуючою господарством в КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями». Жінка зображена на фотознімках в папці «20160311», яка вдягнена в дублянку з капюшоном, з світлим волоссям, та яка проводить банківську операцію по картковому рахунку № НОМЕР_5 , це є ОСОБА_12 , бухгалтер КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями».
Згідно довідки Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 30.09.2016 року слідує, що зайво нарахована та виплачена заробітна плата за невідпрацьований час, а саме в той час коли два працівники фактично не працювали, а навчались та працювали в іншому місці, на загальну суму 44805,33 грн., а саме за період з 01.10.2015 року по 31.08.2016 року ОСОБА_11 у сумі 23266,77 грн., та з 01.10.2015 року по 31.07.2016 року ОСОБА_8 у сумі 21638,56 грн. Та як наслідок, зайвого проведення нарахувань та перерахувань єдиного соціального внеску на суму 16264,34 грн.
Відповідальною особою яка табулювала ОСОБА_11 та ОСОБА_8 є завідуюча господарством ОСОБА_10 , відповідальною особою за нарахування та виплату заробітної плати провідний бухгалтер ОСОБА_12 . Директор Центру реабілітації ОСОБА_6 відповідальний за зайве нарахування та виплату заробітної плати працівникам, відповідно до контракту.
В дійсний час проводиться судово-економічна експертиза для проведення якої необхідно повторно надати оригінали документів, які були повернуті та планується проведення судово-почеркознавчої експертизи для встановлення справжності підписів в табелях обліку робочого часу та штатного розпису.
Слідчий обґрунтовує клопотання тим, що накладання арешту на вищезазначені документи необхідно в першу чергу для збереження речових доказів, та не допущення працівниками КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» підроблення документів, їх знищення, або створення нових документів, з метою введення в оману органу досудового розслідування, крім того, на даний час у кримінальному провадженні виникла необхідність для проведення низки експертиз, а для деяких із них необхідні оригінали документів.
Слідчий СВ Слов`янського відділу поліції ГУНП в Донецькій області та прокурор Слов`янської місцевої прокуратури в судовому засіданні підтримали заявлене клопотання, просили його задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в клопотанні.
У судовому засіданні ОСОБА_6 та ОСОБА_5 заперечували проти задоволення клопотання посилаючись та не що документи вилучені під час обшуку необхідні установі для щоденного використання, тому просили не накладати арешт на майно.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
Заслухавши пояснення слідчого, прокурора, думку власника майна, приходжу до переконання, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. ч. 1-4 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження
Арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.
Клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено. (частина 5 статті 171 КПК України)
Вищенаведене майно, яке підлягає арештувати, було виявлено та вилучено під час огляду місця події 28.04.2016 року.
Згідно з п. п. 1, 3 ч. 2 ст. 167 КПК України, тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди, або є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом.
В даному випадку судом вбачається, що майно, стосовно накладення арешту на яке подано дане клопотання, повністю відповідає критеріям, зазначеним у частині першій статті 167 цього Кодексу. Право власності на вищезазначені речі підтверджується показаннями власника майна ОСОБА_6 . Відповідно до ч. 5 ст. 171 КПК - клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.
Строк звернення слідчого до суду з даним клопотанням не пропущений.
Згідно п.7 ч.2 ст. 131 КПК України арешт майна являється заходом забезпечення кримінального провадження, який у відповідності до вимог ч. 1 ст. 132 КПК України застосовується на підставі ухвали слідчого судді.
Враховуючи вищенаведені обставини та очевидну необхідність в арешті вище переліченого майна, , з метою унеможливлення їх подальшої втрати, а також забезпечення повного, швидкого та неупередженого розслідування, вважаю, що клопотання слідчого слід задовольнити.
На підставі викладеного та керуючись ч. 2 ст. 167, ст. ст. 170-175, 175 КПК України, -
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого СВ Слов`янського відділу поліції ГУНП в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 у кримінальному провадженні № 12016050510002395 від 16 серпня 2016 року про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке було вилучене 14.11.2016 року в ході обшуку приміщення КЗ «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» розташованого по вул. Вільній, 7а в м. Слов`янську, а саме:
1) журнал, щоденного відвідування розпочатий 04.01.2016 року в папці чорного кольору на 37 арк.;
2) меморіальний ордер №5 за 2016 рік в папці на 78 арк.;
3) журнал реєстрації ввідного інструктажу з питань охорони праці від 10.04.2014 року прошитий та пронумерований на 46 арк.;
4) книга реєстрації наказів від 03.01.2014 року прошита на 48 арк.;
5) особова картка ОСОБА_8 за 05.05.2014 року на 1 арк.;
6) особова картка ОСОБА_8 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
7) особова картка ОСОБА_9 за 01.09.2010 року на 1 арк.;
8) особова картка ОСОБА_6 за 03.12.12 року на 1 арк.;
9) особова картка ОСОБА_10 за 11.02.2013 року на 1 арк.;
10) особова картка ОСОБА_11 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
11) Графік відпусток за 05.01.2016 року на 2 арк.;
12) особова справа №14 ОСОБА_8 за 29.04.2014 року на 8 арк.;
13) особова справа №1 ОСОБА_6 за 03.12.2013 року на 17 арк.;
14) особова справа №18 ОСОБА_11 за 31.07.2015 року на 10 арк.;
15) особова справа №19 ОСОБА_8 за 29.07.2016 року на 10 арк.;
16) особова справа №2 ОСОБА_12 за 01.09.2010 року на 14 арк.;
17) особова справа №3 ОСОБА_10 за 11.02.2013 року на 14 арк.;
18) меморіальний ордер №2 за 2016 рік з додатками на 258 арк.;
19) Положення про комунальний заклад «Донецький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями» на 10 арк.;
20) Зошит в клітинку «Журнал відвідувачів «Центру реабілітації» з 09.09.2016 року на 12 арк.;
21) зошит в лінію «Центра реабілітації м. Слов`янськ Трудові книжки (36209111) прошитий на 12 арк.;
22) Завірена копія контракту з директором від 18.06.2016 року на 2 арк.;
23) посадова інструкція «адміністратора чергового» ОСОБА_8 за 31.07.2015 року на 1 арк.;
24) посадова інструкція «адміністратора чергового» ОСОБА_13 від 31.07.2015 року на 1 арк.;
25) посадова інструкція «завідувача господарством» від 11.02.2013 року ОСОБА_10 на 1 арк.;
26) посадова інструкція «Бухгалтера провідного» від 03.01.2013 року ОСОБА_12 на 2 арк.;
27) звіт адміністратора чергового ОСОБА_8 за 2015-2016 рік на 2 арк.;
28) звіт по виконану роботу за 2015-2016 рік адміністратора чергового ОСОБА_11 на 2 арк.;
29) наказ №11/Б від 31.07.2015 року на 1 арк.;
30) наказ №09/В від 22.06.2016 року на 1 арк.;
31) наказ №17/В від 15.09.2016 року на 1 арк.;
32) наказ №22/Б від 19.09.2016 року на 1 арк.;
33) наказ №19/Б від 26.07.2016 року на 1 арк.;
34) наказ №14/Б від 29.07.2016 року на 1 арк.;
35) наказ №10/Б від 31.07.2015 року на 1 арк.;
36) наказ №10/Б від 05.05.2014 року на 1 арк.;
37) наказ №12/Б від 22.03.2016 року на 1 арк.;
38) наказ №17/Б від 22.06.2016 року на 1 арк.;
39) заява ОСОБА_14 від 27.08.2014 року на 1 арк.;
40) заява ОСОБА_13 від 17.06.2016 року на 1 арк.;
41) заява ОСОБА_14 від 18.07.2016 року на 1 арк.;
42) заява ОСОБА_13 від 06.09.2016 року на 1 арк.;
43) заява ОСОБА_13 від 15.09.2016 року на 1 арк.;
44) лист №14 від 16.03.2016 року де зазначено кількість працюючого персоналу 10 чоловік;
45) Пояснювальна записка за 1 квартал 2016 року на 3 арк.;
46) Пояснювальна записка за 3 квартал 2015 року на 3 арк.;
47) звіт фінансово господарської діяльності за 2 квартал 2016 року з додатками на 13 арк.;
48) трудова книжка ОСОБА_8 на 64 арк.;
49) штатний розпис з 01.12.2015 року на 1 арк.;
50) штатний розпис з 01.09.2015 року на 1 арк.;
51) штатний розпис з 01.05.2016 року на 1 арк.;
52) штатний розпис з 01.01.2016 року на 1 арк.;
53) розрахункові від осоті з/плати за період з серпня 2015 року до серпня 2016 року на 26 арк.;
54) табель обліку робочого часу за період з серпня 2015 року до серпня 2016 року на 14 арк.;
55) пакет файл в якому не зшиті аркуші журналу обліку щоденного відвідування за період з 02.01.2015 року до 31.12.2015 року на 53 арк.
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвала може бути оскаржена сторонами безпосередньо до апеляційного суду Донецької області протягом п`яти днів з дня її винесення.
Слідчий суддя Слов`янського
міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Слов'янський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2016 |
Оприлюднено | 16.03.2023 |
Номер документу | 62803205 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Слов'янський міськрайонний суд Донецької області
Кузнецов Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні