Ухвала
від 21.11.2016 по справі 809/1209/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

21 листопада 2016 року№ 876/8898/16

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Довга О.І., перевіривши апеляційну скаргу управління Держпраці в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Корона Карпат" до управління Держпраці в Івано-Франківській області про визнання протиправними дій щодо проведення перевірки, визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу, -

В С Т А Н О В И В:

постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. задоволено частково адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Корона Карпат".

Не погоджуючись із даною постановою, апелянт подав апеляційну скаргу.

Однак, подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ч.6 ст. 187 КАС України, а саме апелянт до поданої апеляційної скарги не долучив документ про сплату судового збору у розмірі встановленому законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Згідно із ч. 1 ст. 4 Закон України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Частиною 2 статті 4 вказаного Закону визначено ставки судового збору, відповідно до якої, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, ставка судового збору становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги. Даною нормою також визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет на 2016 рік» мінімальна заробітна плата станом на 1 січня 2016 року становить 1378 грн.

Із позовної заяви та постанови суду першої інстанції вбачається, що адміністративний позов є немайнового характеру, поданий юридичною особою.

Згідно з частиною 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» За подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

У разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Таким чином, розмір судового збору, що підлягає сплаті за подання до адміністративного суду апеляційної скарги становить 3031 грн. 60 коп. (1378*2*1,1 = 3031,6).

Апелянт подав до суду клопотання про відстрочення сплати сплати судового збору. При цьому, суд зазначає, що апелянт жодним чином не обгрунтовує подане клопотання та не надав належних доказів, які б підтверджували наявність підстав для відстрочення сплати судового збору.

Поряд з цим, суд зазначає, що частиною 1 статті 88 КАС України встановлено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23.01.2015 року № 2 "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" постановлено взяти до уваги та довести до відома суддів апеляційних, окружних адміністративних судів та місцевих загальних судів Довідку про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону України "Про судовий збір".

Так, Пленум Вищого адміністративного суду України у вказаній довідці зазначив, що визначення майнового стану сторони є оціночним та залежить від доказів, якими обґрунтовується рівень майнового стану сторони. Якщо залежно від рівня майнового стану сторона позбавлена можливості сплатити судовий збір, то такі обставини є підставою на відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення сторони від сплати. Таке ж право мають і бюджетні установи. Водночас якщо ці бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у своїй постанові від 25.09.2015 року зазначила, що відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

За таких обставин та беручи до уваги те, що апелянт жодним чином не обгрунтував клопотання про відстрочення сплати судового збору, суд приходить до висновку, що у задоволенні такого клопотання слід відмовити.

Відповідно до ч.3 ст. 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Зазначені недоліки мають бути усунені шляхом надіслання на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату апелянтом судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги, у розмірі 3031 грн. 60 коп. за реквізитами: отримувач коштів - УДКСУ у Галицькому районі м.Львова, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38007573, банк отримувача - ГУДКСУ у Львівській області, код банку отримувача (МФО) - 825014, рахунок отримувача - 31219206781004, код класифікації доходів бюджету - 22030101, призначення платежу - судовий збір за подання апеляційної скарги


(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Львівський апеляційний адміністративний суд.

Керуючись ст.ст. 87, 108, 187, 189 КАС України, суддя -

У Х В А Л И В :

у задоволенні заяви управління Держпраці в івано-Франківській області про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги відмовити.

Апеляційну скаргу управління Держпраці в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2016р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Корона Карпат" до управління Держпраці в Івано-Франківській області про визнання протиправними дій щодо проведення перевірки, визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу - залишити без руху .

Зазначені в ухвалі недоліки апелянту слід усунути в 10-денний строк з моменту отримання копії цієї ухвали.

Роз'яснити особі яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення зазначених недоліків, відповідно до ч. 3 ст. 108 КАС України апеляційна скарга буде повернута.

Копію ухвали направити апелянту.

На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду.

Суддя Довга О.І.

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79005, м. Львів, вул. Саксаганського,13 телефон /факс (032) 261-45-14

21 листопада 2016 року № 876/8898/16Управління Держпраці в Івано-Франківській області вул.Незалежності,67,м.Івано-Франківськ,76018

Направляємо Вам копію ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 21 листопада 2016 року про залишення апеляційної скарги без руху, - для виконання.

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Довга Ольга Іванівна

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2016
Оприлюднено24.11.2016
Номер документу62847974
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1209/16

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Головчук С.В.

Ухвала від 14.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Головчук С.В.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 21.11.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Постанова від 17.10.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Постанова від 17.10.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 26.09.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 15.09.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні