УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
від "22" листопада 2016 р. № 14/5007/1329-Б/12
За заявою Ліквідаційної комісії ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт. Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Костриця О.О.
В засіданні прийняли участь:
від кредиторів: ОСОБА_2, дов. №57 від 01.11.2016 (представник ВД Житомирського обласного відділення ФСС з ТВП)
від боржника: ОСОБА_3 - ліквідатор
В провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа №14/5007/1329-Б/12 про визнання банкрутом ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт. Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область).
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, а процедура ліквідації по даній справі була введена судом після набрання чинності вищезазначеного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній після 19.01.2013.
Ухвалою суду від 20.10.2016 відкладено розгляд справи; прийнято та призначено до розгляду у засіданні суду клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_3 від 20.10.2016 про затвердження оплати послуг ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 3800 грн.; прийнято та призначено до розгляду у засіданні суду клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_3 від 20.10.2016 про затвердження витрат ліквідатора, понесених у ліквідаційній процедурі КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 2176,74 грн.
17.11.2016 до суду від ліквідатора ОСОБА_3 надійшов остаточний звіт ліквідатора з додатками, ліквідаційний баланс, а також клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу КП "Хомора" Першотравенської селищної ради.
18.11.2016 від УПФУ в Баранівському районі Житомирської області до суду надійшло клопотання №5900/08 від 17.11.2016, у якому управління погоджується з остаточним звітом ліквідатора та просить розглядати справу за відсутності свого представника.
21.11.2016 до суду від Новоград-Волинської ОДПІ надійшов лист №9384 від 21.11.2016, у якому повідомляється про те, що інспекцією звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс КП "Хомора" Першотравенської селищної ради розглянуто та погоджено, просить розглянути справу за відсутності свого представника.
У судовому засіданні розглядалось клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_3 від 20.10.2016 про затвердження оплати послуг ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 3800 грн. та про затвердження витрат ліквідатора, понесених у ліквідаційній процедурі КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 2176,74 грн.
Ліквідатор боржника в засіданні суду вищезазначені клопотання підтримала в повному обсязі.
Розглянувши вищезазначені клопотання, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Положення статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" регулюють питання щодо винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Так, згідно ч.1 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Частина 3 ст.115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Частиною 4, 5, 7 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання" визначено, що витрати арбітражного керуючого, пов’язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов’язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов’язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв’язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Відповідно до абз.13 п.37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 N01-06/606/2013 звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.
Отже, зазначеною нормою законодавець пов'язує процедуру подання та затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат з настанням певної події, а саме закінченням відповідної процедури.
Як убачається з матеріалів справи, арбітражний керуючий ОСОБА_3 виконує обов'язки ліквідатора боржника з 21.01.2014р., у зв'язку з припиненням повноважень ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради ОСОБА_4 (а.с. 95-97, т.5).
Ліквідатором подано розрахунок оплати послуг ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради за період з 21.01.2014 по 30.09.2016 з нарахуванням двох мінімальних розмірів заробітних плат за кожен місяць виконання нею повноважень ліквідатора на загальну суму 83376 грн. (а.с. 103, т.7).
Згідно протоколу засідання комітету кредиторів від 18.10.2016 , комітет кредиторів, зокрема, частково затвердив оплату послуг ліквідатора в сумі 3800 грн. (а.с. 91-93, т.7).
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ліквідатора ОСОБА_3 від 20.10.2016 про затвердження оплати послуг ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 3800 грн. та затвердити ліквідатору ОСОБА_3 оплату послуг ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 3800 грн.
Відносно витрат понесених ліквідатором в ході здійснення ліквідаційної процедури, судом встановлено наступне.
Комітетом кредиторів боржника від 20.10.2016 було, зокрема, вирішено затвердити витрати в ліквідаційній процедурі в сумі 2176,74 грн. (а.с. 91-93, т.7).
Дослідивши подані ліквідатором докази в підтвердження понесених витрат судом було встановлено, що ліквідатором вірно проведено розрахунок понесених витрат, а тому задовольняє клопотання ліквідатора ОСОБА_3 про затвердження витрат ліквідатора, понесених у ліквідаційній процедурі КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 2176,74 грн. та затверджує ліквідатору ОСОБА_3 витрати ліквідатора, понесені у ліквідаційній процедурі КП "Хомора" Першотравенської селищної ради в сумі 2176,74 грн.
Ліквідатор в засіданні суду підтримала, подане до суду клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради. До матеріалів справи долучила лист Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області № 1006.3.12/4582/10 від 14.11.2016.
Присутній у судовому засіданні представник кредитора проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу не заперечувала.
В судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши ліквідатора, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Комунальне підприємство "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт. Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область) зареєстроване Баранівською районною державною адміністрацією 30.11.2007р.
Згідно статуту ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради, затвердженого рішенням Першотравенської селищної ради від 02.11.2007р. та зареєстрованого державним реєстратором, підприємство створене на підставі рішення 16-ї сесії 5-го скликання Першотравенської селищної ради від 02.11.2007р. у відповідності із Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Цивільним та Господарськими кодексами України. Засновником і власником майна підприємства є територіальна громада селища Першотравенськ, інтереси якої представляє орган управління - Першотравенська селищна рада.
Згідно п. 2.1. статуту ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради, підприємство створене з метою забезпечення реалізації потреб населення, підприємств, організацій та установ селища з різного виду послуг. Підприємство має право здійснювати наступні види діяльності: надання послуг населенню та організаціям з прання білизни, технологічних тканин, спецодягу; надання послуг лазні (миття, парна); надання послуг перукарні (стрижка, зачіска, манікюр); надання ритуальних послуг; надання транспортних послуг; надання комунальних послуг тощо.
Відповідно до п. 9.1. статуту, ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) підприємства здійснюється за рішенням органу управління та за участю трудового колективу згідно чинного законодавства.
В разі банкрутства підприємства його ліквідація проводиться згідно з Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до рішення 13 сесії 6 скликання Першотравенської селищної ради "Про прининення діяльності КП "Хомора" шляхом його ліквідації" №197 від 14.11.2011р. було вирішено, зокрема, стан фінансово-господарської діяльності КП "Хомора" визнати незадовільним; припинити діяльність КП "Хомора" шляхом його ліквідації.
Ухвалою суду від 28.11.2012р. порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради, за правилами ст.ст. 6, 8 та 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції Закону, чинній до 19.01.2013).
Постановою господарського суду від 20.03.2013р. Комунальне підприємство "Хомора" Першотравенської селищної ради було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців до 20 березня 2014р. включно, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4 (210-213, т. 2).
Оголошення про визнання ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було опубліковано в друкованому засобі масової інформації "Урядовий кур'єр" №97(4983) від 01.06.2013 (а.с. 131-132, т.4).
Згідно акту приймання-передачі від 16.10.2013 ліквідатор прийняв від голови ліквідаційної комісії КП "Хомора" Першотравенської селищної ради документацію, печатки та штамп (а.с. 117-120, т.4).
Ухвалою суду від 21.01.2014 припинено повноваження ліквідатора КП "Хомора" Першотравенської селищної ради ОСОБА_4 та призначено ліквідатором КП "Хомора" Першотравенської селищної ради арбітражного керуючого ОСОБА_3 (а.с.95-97, т.5).
Ухвалою суду від 27.02.2014р. було затверджено реєстр вимог кредиторів боржника у складі:
- Баранівського районного центру зайнятості на суму 676,77 грн., які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів;
- Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 8799,47 грн., які віднесені до другої черги задоволення вимог кредиторів;
- УПФУ в Баранівському районі Житомирської області в сумі 142826,86грн. основного боргу, які віднесені до другої черги реєстру вимог кредиторів боржника, 4040,77 грн. основного боргу, які віднесені до четвертої черги реєстру вимог кредиторів боржника, 28570,07 грн. фінансових санкцій та 66505,59 грн. пені, які віднесені до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника;
- Новоград-Волинської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області у сумі 130382,56 грн. основного боргу, які віднесені до третьої черги реєстру вимог кредиторів боржника, 408,80 грн. штрафу та 1404,29 грн. пені, які віднесені до шостої черги реєстру вимог кредиторів боржника.
Окремо в реєстрі була відображена заборгованість по заробітній платі на суму 20139,40 грн., яка віднесена до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.
У зв'язку із звільненням кредиторів - Баранівського районного центру зайнятості, Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, УПФУ в Баранівському районі Житомирської області, Новоград-Волингської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору за подачу заяв до господарського суду, підлягало сплаті боржником 3717,31грн. в дохід Державного бюджету України, які включено до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.
В період здійснення своїх повноважень ліквідатором здійснювались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
За результатами вжитих заходів, спрямованих на виявлення майнових активів боржника, ліквідатором встановлено наступне.
Відповідно до акту інвентаризації активів боржника станом на 20.01.2014р. (а.с.75, т.5) на балансі боржника рахуються:
1) дебіторська заборгованість на загальну суму 30133,31 грн.;
2) нежитлове підвальне приміщення загальною площею 181,4 кв.м., яке згідно свідоцтва про право власності на нежитлове приміщення №370 від 08.04.2008 розташоване в смт. Першотравенськ по вул. Комсомольській №11 (а.с. 90, т.5).
Стосовно дебіторської заборгованості суд вважає за необхідне зазначити, що вона складається із заборгованості населення за надані послуги на загальну суму 30133,31 грн. та заборгованості ОСОБА_5 за рішенням Баранівського районного суду від 07.11.2011 по справі № 2-620/2011.
У зв'язку з неможливістю стягнення 30133,31 грн. заборгованості з населення комітет кредиторів прийняв рішення списати безнадійну дебіторську заборгованість по комунальних платежах в сумі 30133,31 грн. як безнадійну (протокол комітету кредиторів від 06.08.2015, а.с.6-7, т.7).
Згідно листа Баранівського районного ВДВС Головного територіального управління юстиції у Житомирській області №7.2-37/10/2016/3710, виконавче провадження з виконання виконавчого листа № 2-620/2011 21.02.2013 завершено; виконавчий лист повторно на виконання не надходив та на виконанні не перебуває (а.с. 106-107, т.7).
Стосовно нежитлового підвального приміщення загальною площею 181,4 кв.м., яке належить на праві власності КП "Хомора" Першотравенської селищної ради необхідно зазначити наступне.
На підставі договору на проведення оцінки від 10.01.2014 проведено незалежну оцінку нежитлового підвального приміщення загальною площею 181,4 кв.м., вартість якого згідно висновку оцінювача становить 61957 грн. (а.с.104-105, т.7).
У зв'язку з неможливістю реалізації приміщення комітетом кредиторів приймались рішення про зниження вартості приміщення (протоколи засідання комітету кредиторів від 04.08.2014 (а.с.24, т.6; а.с.71-72, т.6).
Відповідно до договору купівлі-продажу майна підприємства нежитлове підвальне приміщення загальною площею 181,4 кв.м. було продано за ціною 25200 грн. та згідно акту приймання-передачі від 03.10.2016 передано покупцю (а.с. 110, а.с.112, т.7).
Отримані від продажу майна кошти в сумі 25200 грн. на підставі протоколу засідання комітету кредиторів від 18.10.2016 (а.с.91-93, т.7) були направлені на:
- виплату заборгованості по заробітній платі в сумі 15505,95 грн.;
- сплату судового збору звільнених кредиторів в сумі 3717,31 грн.;
- оплату послуг ліквідатора в сумі 3800 грн.;
- оплату витрат ліквідатора в сумі 2176,74 грн.
Також, з метою виявлення майнових активів у банкрута ліквідатором були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді, тощо.
Як вбачається з довідки Баранівського відділення Новоград-Волинської ОДПІ №64/13/18 від 21.01.2014 за банкрутом рахується один відкритий рахунок у АТ "ОСОБА_6 Аваль" у м. Києві (а.с. 54, т.6).
Довідка ПАТ "ОСОБА_6 Аваль" свідчить про закриття розрахункового рахунка боржника 01.11.2016 (а.с. 172, т. 7).
Відповідно до довідки Центру надання послуг, пов'язаних з використанням транспортних засобів м. Житомира №526 від 24.04.2016р. повідомляється, що згідно наявних даних в базі НП ПВТЗ м. Житомира, станом на 02.04.2015р. за боржником транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (а.с. 10, т.7).
Згідно довідки Відділу Держземагенства у Баранівському районі Житомирської області №0-608-0.1-2174/2-15 від 17.08.2015 станом на 01.07.2015 в користуванні КП "Хомора" обліковуються земельні ділянки загальною площею 50,5201 га, а також надано в постійне користування земельну ділянку для видалення відходів площею 1,5000 га (а.с.18, т.7).
На підставі рішення Першотравенської селищної ради Баранівського району Житомирської області №771 від 05.10.2015 припинено право користування земельними ділянками КП "Хомора" Першотравенської селищної ради загальною площею 50,5201 га, а також загальною площею 1,5 га (а.с.24, т.7).
Довідкою Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області №01/553 від 23.03.2015р. повідомляється що в інспекції за боржником сільськогосподарська техніка не зареєстрована (а.с. 11,т.7).
Довідкою за №0390/1.3 від 23.03.2015 Територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області повідомило про те, що територіальне управління не видавало дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки; відсутні зареєстровані об'єкти підвищеної небезпеки (а.с. 14 том 6).
Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України в своєму листі №21.2.19-7287 від 17.04.2015 повідомив, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден за КП "Хомора" Першотравенської селищної ради повітряні судна не зареєстровані (а.с.17, т. 7).
Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/04/6-139/НК від 24.03.2015 повідомляється, що згідно з адміністративними даними станом на 31.12.2014 відомості щодо КП "Хомора" Першотравенської селищної ради серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє (а.с. 14, том 7).
Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №370-05/2/3-15 від 31.05.2015 повідомляється, що відповідно до електронної версії Державного судного реєстру України та Суднової книг України, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут (а.с. 12, т.7).
Довідка Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області №1006-2-17/670/15 від 06.03.2015 свідчить про те, що 17.01.2012 №ЖТ 08312007095 зареєстрована декларація про початок виконання будівельних робіт, замовником яких є КП "Хомора" Першотравенської селищної ради (а.с. 16, т.7).
Листом від 07.11.2016 ліквідатор ОСОБА_3 просила Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області скасувати зареєстровану декларацію про початок виконання будівельних робіт, замовником яких є КП "Хомора" Першотравенської селищної ради (а.с.168, т.7).
Згідно листа №1006.3.12/4582/10 від 14.11.2016 Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області повідомило про те, що наказом №99 від 14.11.2016 скасовано реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт від 17.01.2012 №ЖТ 08312007095 (а.с.179, т.7).
Витяги з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна свідчать про відсутність інформації в них (а.с. 79, 80, т.1).
Відповідно до довідки Першотравенської селищної ради №257 від 21.10.2016, книги по заробітній платі за період з 2006-2013, накази КП "Хомора" Першотравенської селищної ради прийняті на зберігання Першотравенською селищною радою для послідуючої передачі до Баранівського трудового архіву (а.с. 169, т.7).
Печатки та штампи банкрута були знищені, що підтверджується актом знищення печаток та штампів юридичної особи - банкрута КП "Хомора" Першотравенської селищної ради від 22.11.2016 (а.с. 151, т.7).
Як свідчать матеріали справи, грошових коштів та майнових активів банкрута, після часткового погашення заборгованості, витрат на проведення ліквідаційної процедури на балансі підприємства не залишилось.
Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює повне задоволення вимог кредиторів по справі.
Згідно протоколу засідання комітету кредиторів від 02.11.2016, комітет кредиторів затвердив звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс КП "Хомора" Першотравенської селищної ради(а.с.162, т.7).
Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.
У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.
Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно з ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом, є підставою для припинення провадження у справі.
Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради (смт. Першотравенськ, Баранівський район, Житомирська область) підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 40, 41, 46, п. 6 ст.83, ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.), ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Задовольнити клопотання ліквідатора ОСОБА_3 про затвердження оплати послуг та затвердити ліквідатору ОСОБА_3 оплату послуг в сумі 3800 грн.
2. Задовольнити клопотання ліквідатора ОСОБА_3 про затвердження витрат, понесених у ліквідаційній процедурі та затвердити ліквідатору ОСОБА_3 витрати на суму 2176,74грн.
3. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради.
4. Ліквідувати юридичну особу - Комунальне підприємство "Хомора" Першотравенської селищної ради, що було зареєстроване Баранівською районною державною адміністрацією 30.11.2007; юридична адреса: 12746, Житомирська область, Баранівський район, смт. Першотравенськ, вул. Комсомольська, буд.5, ідентифікаційний код 35388367.
5. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 підприємства "Хомора" Першотравенської селищної ради ОСОБА_3
6. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
7. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
8. Провадження у справі припинити.
9. Ліквідатору ОСОБА_3:
- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;
- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;
- подати суду докази передачі Першотравенською селищною радою до Баранівського трудового архіву книг по заробітній платі за період з 2006-2013 та накази КП "Хомора" Першотравенської селищної ради.
Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.
Суддя Костриця О.О.
1-до справи;
2- ліквідатору ОСОБА_3 (реком. з пов.)
3-Баранівському РЦЗ (рек.)
4 Житомирське обласне відділення ФСС з ТВП
5-Новоград-Волинській ОДПІ (рек.)
6- УПФУ в Баранівському районі (рек.)
7- Головне управління статистики в Житомирській області (рек. з пов.)
8- Баранівська районна державна адміністрація ( 12700, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Соборна, буд. 12) (рек. з пов.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2016 |
Оприлюднено | 28.11.2016 |
Номер документу | 62885605 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні