Справа № 344/15447/16-к
Провадження № 1-кс/344/4673/16
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 листопада 2016 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Івано-Франківського ВП ГУ НП України в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , яке погоджене з прокурором Івано-Франківської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про проведення позапланової ревізії в рамках кримінального провадження № 12016090010003510, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся з вказаним клопотанням, в обґрунтування якого зазначив, що в рамках виконання міжнародного проекту виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради 16.06.2015р. оголошено про проведення процедури закупівлі. Предмет закупівлі фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок, Роялі (зокрема автоматичні), інструменти музичні ударні, інструменти музичні струнні.
23.05.2013р. розпорядженням міського голови № 213-р, визначено управління культури виконавчого комітету Івано-Франківської міської відповідальним за реалізацію проекту 24.05.2013р. міським головою видано довіреність № 11-д, якою уповноважено заступника начальника управління культури виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради ОСОБА_5 підписувати документи, пов`язані з реалізацією заходів в рамках проекту «Інвестиція в культуру, Системні заходи в культурній освіті», що здійснюються відповідно до Програми транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна 2007-2013».
ФОП ОСОБА_6 , 24.07.2015р. під час проведення процедури закупівлі, оголошеної виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради 16.06.2015р., подав пропозицію конкурсних торгів в якій запропонував предмет закупівлі Рояль кабінетний «Petrof» вказавши його вартість в розмірі 216290 грн.
Заступник начальника управління культури виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради ОСОБА_5 , склав висновок щодо невідповідності тендерних пропозицій учасників конкурсних торгів на закупівлю товарів, яким відхилив три пропозиції учасників торгів і таким чином ФОП ОСОБА_6 мав перевагу під час закупівлі і його пропозиція 10.08.2015р. була акцептована.
08.09.2015р. за результатами проведеної закупівлі, між ОСОБА_6 та виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради укладено договір № 38, яким ОСОБА_6 продав виконавчому комітету Івано-Франківської міської ради Рояль «Petrof» за гроші в сумі 216290 грн., ринкова вартість якого станом на 08.09.2015р. у відповідності до висновку експерта № 4.3-260/16 від 19.10.2016р. могла становити 18700 грн.
В подальшому на підставі рішення № 626 від 05.11.2015р. виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради придбаний Рояль «Petrof» передано безкоштовно з балансу виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради на баланс управління культури виконавчого комітету Івано-Франківської ради, а саме ОСОБА_5 , а на підставі накладної на переміщення № 41 від 25.11.2015р. ОСОБА_5 передав Рояль «Petrof» в Центральний народний дім.
Матеріалами кримінального провадження зазначено, що для для повного, всебічного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних посадових осіб у їх допущенні, розміру спричинених матеріальних збитків, на даний час виникла необхідність для отримання дозволу про проведення позапланової, виїзної, документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, юридична та фактична адреса: 76004, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21, а також проведення зустрічних звірок з управлінням культури виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та ФОП « ОСОБА_6 .
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому обставини, просив клопотання задовольнити.
Заслухавши слідчого та дослідивши матеріали клопотання, вважаю наступне.
Такий порядок визначений Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі Закон).
Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал (ч. 6 ст. 11 Закону).
Згідно з ч. 7 ст. 11 Закону, позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. При цьому у ч. 8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до ч. 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Слідчим в судовому засіданні доведено необхідність отримання дозволу на проведення ревізії, оскільки отримані за її результатами відомості матимуть істотне значення для встановлення важливих обставин у вказаному кримінальному провадженні, відтак призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, тому клопотання слід задовольнити.
Керуючись ст.ст. 2, 40, 309 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати Державній фінансовій інспекції в Івано-Франківській області дозвіл на проведення у кримінальному провадженні № 12016090010003510 позапланової, виїзної, документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, юридична та фактична адреса: 76004, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21 (код ЄДРПОУ 04054346, форма власності комунальна; організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), а також проведення зустрічних звірок з управлінням культури виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, юридична та фактична адреса: 76015, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28 (код ЄДРПОУ 05457767, форма власності комунальна; організаційно-правова форма комунальна організація (Установа, Заклад) та ФОП « ОСОБА_6 », адреса: АДРЕСА_1 , (код НОМЕР_1 , форма власності приватна; організаційно-правова форма приватний підприємець) за період з 01 червня 2015 року по 31 грудня 2015 року, яку провести протягом 15 робочих днів, розпочавши її з 28 листопада 2016 року.
Ухвала діє до 22 грудня 2016 року включно та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2016 |
Оприлюднено | 16.03.2023 |
Номер документу | 62915674 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Татарінова О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні