Ухвала
від 22.11.2016 по справі 913/896/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


У Х В А Л А

22 листопада 2016 року Справа № 913/896/16

Провадження №18пд/913/896/16

За позовом заступника прокурора Луганської області в інтересах держави в особі Лисичанської міської ради , м. Лисичанськ Луганської області

до відповідача-1 - Лисичанського комунального підприємства В«Комбінат шкільного харчуванняВ» , м. Лисичанськ Луганської області

відповідача-2 - Відділу освіти Лисичанської міської ради , м. Лисичанськ Луганської області

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Державна податкова інспекція у м. Лисичанську ГУ ДФС у Луганській області , м. Лисичанськ Луганської області

про визнання частково недійсним договору та стягнення 46666,67 грн.

Судова колегія у складі:

головуючий суддя Корнієнко В.В.

суддя Ворожцов А.Г.

суддя Драгнєвіч О.В.

Секретар судового засідання-помічник судді Шапошникова О.М.

У засіданні брали участь:

від заявника - ОСОБА_1, посвідчення від 06.05.2016 № 043187,

від позивача - не прибув,

від відповідача-1 - не прибув,

від відповідача-2 - не прибув,

від третьої особи - не прибув.

В С Т А Н О В И В:

Заступник прокурора Луганської області звернувся до господарського суду Луганської області в інтересах держави в особі Лисичанської міської ради з позовом до відповідачів з вимогами:

- визнати недійсним договір від 23.05.2016 № 97, укладений між Відділом освіти Лисичанської міської ради та Лисичанським комунальним підприємством В«Комбінат шкільного харчуванняВ» про закупівлю за державні кошти послуг з організації харчування дітей у літніх мовних таборах в частині сплати податку на додану вартість, передбаченого п. 3.1 договору;

- зобов'язати Лисичанське комунальне підприємство В«Комбінат шкільного харчуванняВ» повернути Відділу освіти Лисичанської міської ради, фактично сплачену за договором від 23.05.2016 № 97 суму податку на додану вартість в сумі 46666,67 грн.

Підставою позову вказано порушення вимог п.п. 1.7 ст. 97 Податкового кодексу України та п. 3 Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість (затвердженого постановою КМ України від 02.02.2011 № 116).

Оспорюваним договором вартість послуг визначено з урахуванням податку на додану вартість (далі - ПДВ). Сума ПДВ склала 46666,67 грн.

Відповідач-2 (відділ освіти Лисичанської міської ради) на виконання договору перерахував відповідачу-1 (ЛКП В«Комбінат шкільного харчуванняВ» ) кошти в сумі 280000 грн в тому числі ПДВ в сумі 46666,67 грн.

Перераховані відповідачу-1 кошти є коштами місцевого бюджету.

Прокурор вказав, що у супереч вимогам чинного законодавства з місцевого бюджету були зайве перераховані кошти - ПДВ в сумі 46666,67 грн, тоді як відповідно до вищенаведеного законодавства такі операції (організація харчування дітей у літніх мовних таборах) звільняються від оподаткування ПДВ.

Разом з тим, у позовній заяві прокурор не повністю навів пункт 3 вищевказаного порядку надання послуг …, зокрема, у позовній заяві було вказано: «… звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах…».

Пункт 3 Порядку надання послуг … в повному обсязі:

«Від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах , а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.».

Однак, прокурором не визначено, чи вказана вартість послуг (ціна договору) в межах затвердження норм харчування в грамах…, чи ця вартість вказана поза їх межами.

Для з'ясування усіх обставин справи та визначення суми яка підлягає поверненню, необхідно встановити межі затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів для яких не встановлено норми харчування в грамах, - межі визначені грошовою нормою (з урахуванням вимог постанови КМ України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та збільшення асигнувань на оздоровлення на 10 % від вартості харчування дітей по виконанню натуральних норм харчування (п. 7 рішення виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 19.04.2016 № 137 «Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей у літній період 2016 року»)).

Від третьої особи на адресу електронної пошти суду надійшло клопотання від 22.11.2016 № 10899/12-09-10 в якому третя особа просить зобов'язати Державну фінансову інспекцію в Луганській області провести перевірку відділу освіти Лисичанської міської ради.

Подане клопотання третя особа обґрунтовує нормами до пп.2, 3 п. 4 Положення про Державну фінансову інспекцію України, затвердженого постановою КМ України від 06.08.2014 № 310, Державна фінансова інспекція.

Вказане клопотання відхиляється, так як обов'язок довести певні обставини (які є підставами вимог та заперечень) покладено законом на сторони по справі (ст. 33 ГПК України).

Для витребування додаткових документів, розгляд справи слід відкласти.

Керуючись ст.ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, судова колегія

У Х В А Л И Л А:

1. Розгляд справи відкласти на 07 грудня 2016 року, о 14 год 30 хвил .

2. Судове засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Луганської області за адресою: 61022, м. Харків, проспект Науки, 5, кабінет № 220.

3. Прокурору: письмово вказати, обґрунтувати та підтвердити доказами межі затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми (відносно послуг з організації харчування дітей за договором від 23.05.2016 № 97), а також співвіднести вартість послуг вказану у договорі (ціна договору) з відповідною вартістю послуг в межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.

Участь прокурора в засідання суду обов'язкова, участь представників позивача, відповідачів та третьої особи у засідання суду необов'язкова.

Головуючий суддя В.В. Корнієнко

Судді: А.Г. Ворожцов

ОСОБА_2

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення22.11.2016
Оприлюднено29.11.2016
Номер документу62941448
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/896/16

Постанова від 01.02.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Татенко В.М.

Ухвала від 17.01.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Татенко В.М.

Ухвала від 26.12.2016

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Скакун О.А.

Рішення від 07.12.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 22.11.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 01.11.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 18.10.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 27.09.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 13.09.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні