ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КРИВОГО РОГУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
іменем України
Справа № 210/4285/16-к
Провадження № 1-кс/210/1535/16
"25" листопада 2016 р.
Слідчий суддя Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , з секретарем ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого з ОВС другого слідчого відділу СУ прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , і погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , винесене в кримінальному провадженні № 42016040000000164 від 26.02.2016 року, про надання дозволу на продовження строку проведення позапланової виїзної документальної ревізії,-
В С Т А Н О В И В:
24 листопада 2016 року до слідчого судді Дзержинського районного суду міста Кривого Рогу звернувся з клопотанням слідчий з ОВС другого слідчого відділу СУ прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , і погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , винесене в кримінальному провадженні № 42016040000000164 від 26.02.2016 року, про надання дозволу на продовження строку проведення позапланової виїзної документальної ревізії.
В обґрунтування заявленого клопотання слідчий зазначив, що у ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи Дніпропетровської міської ради зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, умисно, у порушення вимог Постанови КМУ № 348 від 20.05.2015, ст. 50 ЖК України та ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», у період часу з 01.10.2015 по 20.12.2015 придбали у ТОВ «Телевізійна компанія Ідея» 12 житлові приміщення (квартири) в житловому комплексі «Акварель» розташованому за адресою: АДРЕСА_1 та 2-Б секція 1, для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО, а також для інвалідів І та ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов.
Так, з метою завищення собівартості нерухомого майна, відповідно до актів приймання-передачі, вказані квартири передані міськраді як такі, що відповідають санітарним та технічним нормам, однак фактично перебувають без благоустрою (ремонту).
Крім того досудовим розслідування встановлено, що ТОВ «ТК Ідея» набула права власності на зазначенні квартири лише за декілька діб до їх відчуження міськраді.
Під час досудового розслідування будучи допитана в якості свідка вдова загиблого бійця в зоні АТО ОСОБА_5 повідомила, що коли вона із родиною втратила годувальника героїчно загиблого ОСОБА_6 в м. Дебальцево вона звернулась до Дніпропетровської міської ради за допомогою, де їй запропонували стати на чергу щодо поліпшення житлово-побутових умов. Через певний проміжок часу її родині було запропоновано вибір квартир серед яких одна була в новобудові «Аквариель» де вона і обрала собі квартиру, а також в інших будовах, однак на теперішній час вона так і не отримала квартиру, а до вибраною неї квартири котру їй було запропоновано вона не була заселена.
В той же час досудовим розслідування в межах зазначеного кримінального провадження було встановлено, що Дніпропетровською міською радою в супереч вимогам Закону України «Про здійснення державних закупівель» тендер на правлення закупівлі 12 житлових квартир для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО, а також для інвалідів І та ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов не проводився.
Також досудовим розслідуванням встановлено, що п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №407 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення житлом осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості нижніх кінцівок» передбачено, що вартість придбання 1 кв. метра загальної площі житла, що визначається за результатами закупівлі, повинна бути найнижчою серед запропонованої учасниками торгів.
Тобто безпосередньо Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №407 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення житлом осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості нижніх кінцівок» передбачено обов`язково проведення процедури закупівлі житла, що ефективно використати бюджетні кошти, що не було зроблено посадовими особами Дніпропетровської міської ради.
Наведені обставини вказують на той факт, що посадові особи Дніпропетровською міською радою в супереч вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №407 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення житлом осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості нижніх кінцівок» вказані квартири передані міськраді як такі, що відповідають санітарним та технічним нормам, однак фактично ТОВ «ТК Ідея» не надано жодного документу про те, що житлові умови відповідають санітарним нормам, а до того порушено саму процедуру закупівлю квартири. Не розглянуто пропозиції інших учасників закупівлі.
Факт відсутності процедури закупівлі у період часу з 01.10.2015 по 20.12.2015 в ТОВ «Телевізійна компанія Ідея» 12 житлові приміщення (квартири) підтверджено під час допиту заступника начальника відділу з питань соціального захисту населення Дніпропетровської міської ради ОСОБА_7 , хоча вона не одноразово акцентувала на даному питанні увагу учасників робочої групи. Окрім того досудовим розслідування було вставного, що вона особисто, як член робочої групи не приймала участь в огляді квартир, які були придбані, не перевіряла їх стан, які згодом були закуплені.
В той же час, досудовим розслідуванням встановлено, що будівництво в житловому комплексі «Акварель» розташованому за адресою: м. Дніпропетровськ, вул.Євпаторійська, проводилось ТОВ «Перемога-Дніпро 7» (ЄДРПОУ 35496296), ТОВ «Гринвуд-Груп» (ЄДРПОУ 33185528), ТОВ «Гринвуд-Проект» (ЄДРПОУ 35681257).
В ході правлення оперативно-розшукових заходів було встановлено, що ТОВ «ТК Ідея» набула права власності на зазначенні квартири лише за декілька діб до їх відчуження міськраді, хоча при цьому не мала значних фінансових та матеріальних активів для придбання нерухомого майна, що в свою чергу вказує на зацікавленість ТОВ «Гринвуд- Проект» (ЄДРПОУ 35681257) та ТОВ «Перемога-Дніпро 7» (ЄДРПОУ 35496296) до привласнення бюджетних коштів.
07.11.2016 ухвалою Дзержинського районного суду м. Кривий Ріг надано дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії.
Водночас, 22.11.2016 «Східний офіс держуадитслужби» звернувся до органу досудового розслідування з клопотання про необхідність продовження строків проведення позапланової виїзної документальної ревізії ще на 5 робочих днів у строк з 28.11.2016 по 02.12.2016 зв`язку з великим обсягом роботи та необхідністю дослідити всі питання, які викладені в ухвалі суду від 07.11.2016.
Під час позапланової виїзної документальної ревізії, «Східний офіс держуадитслужби» встановив ще факти придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО після 20.12.2015 тобто до 31.12.2015.
Оскільки, вже на даний час здійснюється позапланова виїзна ревізія «Східним офісом держуадитслужби» стосовно питань законності використання бюджетних коштів Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО, в той же час «Східним офісом держуадитслужби» встановлено факти придання аналогічних приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО після 21.12.2015, внаслідок чого виникла необхідність у конкретизації та охопленні додаткового періоду для здійснення ревізії «Східним офісом держуадитслужби» з 01.10.2015 до 31.12.2015. Включання додаткового періоду до ревізії, яка вже проводиться «Східним офісом держуадитслужби» ніяким чином не виходить за межі позапланова виїзна ревізія, а сама ревізія стосується одного і того ж питання, тобто факту, за яким прокуратурою області проводиться досудове розслідування в межах кримінального провадження № 42016040000000164, а сама ревізія буде завершена з урахування додаткового строку, який складає з 28.11.2016 по 02.12.2016 року.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, та просив задовольнити.
Заслухавши пояснення слідчого та дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що детективом наведено обґрунтовані підстави для задоволення даного клопотання, які також підтверджені достатньою кількістю доказів.
Відповідно до ст. ст. 91, 92 КПК України у кримінальному провадженні підлягають доказуванню подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням. Обов`язок доказування покладається на слідчого, прокурора.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.
Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Відповідно до п. 2.4. Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 № 346/1025/685/53, позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу.
Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.
Згідно п.78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України підставою для проведення позапланової документальної перевірки є, зокрема, судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки/ продовження строків її проведення.
Окремо слідчий суддя акцентує увагу на п.78.2 ст.78 ПК України, згідно якого Контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.
Керуючись ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та ст.78 Податкового кодексу України, ст. ст. 309, 369, 372 КПК України, слідчий суддя -
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого з ОВС другого слідчого відділу СУ прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , і погоджене прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , винесене в кримінальному провадженні № 42016040000000164 від 26.02.2016 року, про надання дозволу на продовження строку проведення позапланової виїзної документальної ревізії,- задовольнити.
Продовжити строк проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Дніпропетровської міської ради проведення якої доручити в «Східному офісу держаудитслужбу» на 5 робочих днів у строк з 28.11.2016 по 02.12.2016 року.
Доручити в «Східному офісу держаудитслужбу» провести перевірку додержання бюджетного законодавства Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої проспект: Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро, ЄДРПОУ 26510514 при використанні бюджетних коштів внаслідок придбання житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
Продовжити строк для проведення позапланової виїзної документальної ревізії «Східному офісу держуадитслужби» протягом 5 робочих днів, та провести в строки з 28.11.2016 по 02.12.2016 включно, де в ході ревізії перевірити наступні питання:
1) Правильність визначення потреби в бюджетних коштах на проведення видатків з придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
2) Стан використання коштів, виділених на здійснення заходів з придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
3) Взяття та облік зобов`язань, у тому числі відповідність взятих бюджетних зобов`язань відповідним бюджетним асигнуванням на придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
4) Стан розрахунково-платіжної дисципліни та виконання господарських договорів з придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
5) Правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Стан претензійно-позовної роботи.
6) Дотримання законодавства про державні закупівлі при проведенні видатків з придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки.
7) Забезпечення цільового використання бюджетних коштів з придбання Дніпропетровською міською радою юридична адреса якої: проспект Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро ЄДРПОУ 26510514 житлових приміщень для сімей, які постраждали в зоні АТО починаючи з 01.10.2015 по 20.12.2015 роки. Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2016 |
Оприлюднено | 16.03.2023 |
Номер документу | 62983630 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Скотар Р. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні