ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
У Х В А Л А
17.11.2016 року Справа № 917/1820/15
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" (код ЄДРПОУ 35582400) вул. Пушкіна, буд.42, кім. 57, м. Полтава, 36000
про банкрутство
Суддя Білоусов С. М.
Представники сторін:
від кредитора: не з'явився;
від ліквідатора: ОСОБА_1, дов. серії ВТМ № 368000 від 15.10.2013 р.
Суть справи: розглядається заява Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавської області (код ЄДРПОУ 39680655), м. Полтава про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" (код ЄДРПОУ 35582400), м. Полтава.
Ліквідатор арбітражний керуючий ОСОБА_2 через канцелярію суду подав кінцевий звіт ліквідатора від 07.10.2016 р. з копіями підтверджуючих документів.
Зазначені документи судом оглянуті і залучені до матеріалів справи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника ліквідатора, суд встановив:
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 27.08.2015 заяву Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавської області №4529/9/16-01-10-34 від 19.08.2015 р. (вх. № 2022/15 від 21.08.2015 р.) про визнання боржника банкрутом прийнято судом до розгляду та призначено підготовче засідання суду 08.09.2015 р.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 08.09.2015 р. порушено провадження у справі про банкрутство, визнано кредиторські вимоги Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ", м. Полтава на суму 1 256 730,62 грн., а також введено процедуру розпорядження майном боржника до 26.12.2015 р., розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1358 від 22.07.2013 р., виданого Міністерством юстиції України).
З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника судом здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" (код ЄДРПОУ 35582400) вул. Пушкіна, буд.42, кім. 57, м. Полтава, 36000 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Зазначене повідомлення розміщене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 09.09.2015 р. за № 22395.
В тридцятиденний термін від дня офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" до господарського суду із заявами про грошові вимоги до боржника кредитори не звернулись.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 03.11.2015 р. затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Транссинтез ХХІ" в наступному розмірі та черговості:
- Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавської області (код ЄДРПОУ 39680655), вул. Фрунзе, 155, м. Полтава, 36008 на суму 6 284 750,81 грн., в тому числі: 1 256 730,62 грн. - основний борг (третя черга задоволення кредиторських вимог) та 345 928,89 грн. штрафних санкцій та 4 682 091,30 грн. - пені (шоста черга задоволення кредиторських вимог).
Комітетом кредиторів ТОВ "Транссинтез ХХІ" (протокол №1 від 24.11.2015 р.) було прийнято рішення про необхідність відкриття ліквідаційної процедури, припинення процедури розпорядження майном і призначення ліквідатора.
Постановою господарського суду Полтавської області від 01.12.2015 р. припинено процедуру розпорядження майном боржника - ТОВ "Транссинтез ХХІ", м. Полтава, визнано останнього банкрутом, відкрито стосовно нього ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором підприємства-банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 1358 від 22.07.2013 р.) з наданням йому повноважень відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
10.06.2016 року Публічне акціонерне товариство "Акціонерний банк "Укоопспілка" в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АБ "УКООПСПІЛКА" (ідентифікаційний код 21536532) звернулося із заявою про визнання грошових вимог до ТОВ "Транссинтез ХХІ" на суму 34 988 038,32 грн. за курсом Національного банку України станом на 06 червня 2016 року (2 500,2072 грн. за 100 доларів США), в тому числі: 1 209 310,55 доларів США - заборгованість за кредитом; 44 411, 62 доларів США - 3 % річних на суму простроченої заборгованості за кредитом; 141 086,66 доларів США - заборгованість за процентами; 4 596,72 доларів США - 3% річних на суму несплачених процентів, а також 12 309 991,23 грн., в тому числі: 11 050 448, 79 грн. - пеня за прострочення сплати кредиту; 1 259 542,44 грн. - пеня за прострочення сплати процентів, а всього на суму 47 298 029,55 грн.
Вимоги Публічного акціонерного товариства "Акціонерний банк "Укоопспілка" в особі Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АБ "УКООПСПІЛКА" на суму 47 298 029,55 грн. були повністю визнані ліквідатором (звіт вх. № 9287 від 26.07.2016 року), не є конкурсними та підлягають погашенню у шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
За результатами проведеної роботи ліквідатор надав на розгляд суду ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" та кінцевий звіт про хід ліквідаційної процедури (з додатками) від 07.10.2016 р.
Законом України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом" передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.
Внаслідок проведених заходів спрямованих на пошук майна Приватного підприємства ТОВ "Транссинтез XXI" встановлено наступне.
Згідно повідомлення Регіонального сервісного центру в Полтавській області від 22.12.2015 р. № 27/16-274 за ТОВ "Транссинтез XXI" транспортні засоби не зареєстровані.
Відповідно до повідомлення Державної інспекції сільського господарства в Полтавській області від 15.12.2015 р. № 01-14/2400 за ТОВ "Транссинтез XXI" техніка в межах Полтавської області не реєструвалась.
Згідно повідомлення Державної служби України з питань праці Управління Держпраці у Полтавській області від 17.12.2015 р. № 1979/08-14 за боржником технологічні транспортні засоби, підіймальні споруди, а також інші об'єкти підвищеної небезпеки не зареєстровані.
Відповідно до повідомлення Філії "ГІОЦ" ПАТ "Українська залізниця" № 36/47 від 17.12.2015р. ТОВ "Транссинтез XXI" не є власником локомотивів чи власником вантажних вагонів.
Згідно повідомлення Державної авіаційної служби України Департамент льотної придатності № 21.1.19-18867 від 22.12.2015р. повітряні судна за ТОВ "Транссинтез XXI» не зареєстровані.
Відповідно до повідомлення Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, № 2547-05/2/3-15 від 30.12.2015р. відповідно до Суднової книги України записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ «Транссинтез XXI» відсутні.
Згідно з Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме маймо та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта № 51730536 від 18.01.2016р. ТОВ "Транссинтез XXI" нерухоме майно не зареєстровано.
Відповідно до повідомлення Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області від 23.12.2015р. № ДС-5698/0/72-15 право власності на земельну ділянку, право постійного користування земельною ділянкою за ТОВ "Транссинтез XXI" не зареєстровано.
Згідно повідомлення Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Полтавській області від 23.12.2015р. № 1016-1.13/6046 дозволи на виконання будівельних робіт ТОВ "Транссинтез XXI" не надавались.
Відповідно до повідомлення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28.12.2015р. № 09/01/30257/нк запитувана інформація щодо власників (ТОВ "Транссинтез XXI"), які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 % і більше статутного капіталу) відсутня.
Згідно повідомлення Головного управління регіональної статистики №23-07/2187 від 17.12.2015р. ТОВ "Транссинтез XXI" не значиться засновником інших суб'єктів господарської діяльності.
Відповідно до повідомлення Державної служби геології та надр України від 28.12.2015р. № 17431/13/12-15 у ТОВ "Транссинтез XXI" спеціальні дозволи на користування надрами або ліцензії на видобування дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння відсутні.
Згідно повідомлення Державного агентства водних ресурсів України від 23.12.2015р. № 7792/9/11-15 заяви щодо видачі дозволів на проведення робіт на землях водного фонду від ТОВ "Транссинтез ХХІ", договори оренди водних об'єктів на погодження до Держводаагенства не надходили, від Полтавської обласної державної адміністрації не надходили документи на отримання висновків щодо можливості видачі дозволу на спеціальне водокористування для боржника.
Відповідно до повідомлення Державного агентства рибного господарства України № 1-6-17/109-16 від 13.01.2016 р., ТОВ «Транссинтез XXI» не отримувало квоти добування водних біоресурсів загальнодержавного значення протягом 2014-2015 років і не проводило дослідного лову, Держрибагенство України не присвоювало ТОВ «Транссинтез XXI» номер суб'єкта господарювання, який здійснює виробництво консервів, пресервів із риби та інших водних живих ресурсів, і не надавало товариству дозволи органу CITES на імпорт/експорт щодо осетрових видів риб та виробленої з них продукції (протягом 2014-2015 років).
Згідно з даними Рибфлотнагляду у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України за власниками ТОВ «Транссинтез XXI» риболовних суден не зареєстровано.
Згідно повідомлення Державної служби інтелектуальної власності України від 18.12.2015р. № 1-8/10150 було відмовлено в наданні відомостей стосовно наявності об'єктів права інтелектуальної власності у ТОВ «Транссинтез XXI».
Відповідно до повідомлення ДП «Український інститут інтелектуальної власності» №2632/30 від 18.12.2015р. було відмовлено в безкоштовному наданні запитуваної інформації відносно наявності об'єктів промислової власності, зареєстрованих за ТОВ «Транссинтез XXI».
Згідно повідомлення Державної фіскальної служби України від 30.12.2015р. № 12315/М/99-99-20-05-01-14 ТОВ "Транссинтез XXI" перебуває на обліку в Полтавській митниці ДФС.
Відповідно до повідомлення Полтавської митниці ДФС № 51/10/16-70-20 від 12.02.2016р. факти розміщення на митних складах або на складах тимчасового зберігання товарів, які належать ТОВ «Транссинтез XXI» станом на 12.02.2016р. відсутні.
Також відповідно до повідомлення Енергетичної митниці ДФС (м. Київ) № 28-70-103/2-4/573 від 22.02.2016р. за період діяльності Енергетичної митниці ДФС, митне оформлення товарів ТОВ "Транссинтез XXІ" не здійснювалось, митні склади або склади тимчасового зберігання товарів, що належать ТОВ «Транссинтез XXI» відсутні.
За повідомленням ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДФС України в Полтавській області №7580/1601-1101-09 від 11.11.2015 р. у боржника було відкрито 31 поточний рахунок.
За результатами розгляду отриманих даних встановлено, що майно та грошові кошти для задоволення вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, у Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез XXI" відсутнє.
В остаточному звіті ліквідатором повідомлено, що печатка банкрута ТОВ "Транссинтез XXІ" знищена на підставі наявного в матеріалах справи акту про знищення печатки від 14.11.2016 р.
Згідно із ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.
Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).
З поданих ліквідатором документів вбачається, що ним вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника і внаслідок вжитих заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника направлений кредиторам, даний факт підтверджується наявними в матеріалах справи копіями квитанцій та описів вкладень у цінний лист.
Судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність ліквідації підприємства - боржника.
Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.
Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно з ч. 7 ст. 46 Закону про банкрутство ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Крім того, арбітражний керуючий ОСОБА_2 подав суду заяву про стягнення грошової винагороди за підсумками процедури розпорядження майном у справі № 917/1820/15 за період роботи з 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р.
Як зазначалось вище, ОСОБА_2 призначений на посаду розпорядника майна у даній справі згідно ухвали суду від 08.09.2015 р. Свої повноваження розпорядник майна ОСОБА_2 виконував у відповідності до вимог статей 22, 23, 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Зауважень та заперечень від ініціюючого кредитора щодо роботи розпорядника майна на адресу суду не надходило.
Арбітражний керуючий ОСОБА_2 направив до суду заяву від 26.07.2016 р. (вх. № 9354 від 28.07.2016 р.) про нарахування коштів по оплаті послуг за період розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" із 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р. на суму 7 641,64 грн. і стягнення даних коштів із ініціюючого кредитора.
Зазначена заява підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 08.09.2015 р. встановлено розмір грошової винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_2 у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ". Сплата грошової винагороди розпоряднику майна ОСОБА_2 здійснюється шляхом внесення заявником (Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавської області) авансування на депозитний рахунок нотаріуса відповідно до ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ініціюючий кредитор даних вимог ухвали господарського суду від 08.09.2015 р. не виконав.
У відповідності до ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.
Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.
Разом з тим, згідно ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п’яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Звіт арбітражного керуючого розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" про нарахування коштів по оплаті послуг та відшкодування витрат за період процедури розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" з 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р. на суму 7 641,64 грн., затверджений одноголосно протоколом № 2 засідання зборів комітету кредиторів, який відповідає вимогам ст. ст. 26, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та підлягає задоволенню судом.
Таким чином, заява арбітражного керуючого ОСОБА_2 про стягнення на його користь з Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області коштів по оплаті послуг та відшкодування витрат за період розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" з 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р. на суму 7 641,64 грн. підлягає задоволенню, оскільки заявлена у відповідності до вимог чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного та керуючись статтями 2, 7, 40, 45-46, 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтею 86 ГПК України, суд, -
У Х В А Л И В :
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ", вул. Пушкіна, буд. 42, кім. 57, м. Полтава, 36000, (код ЄДРПОУ 35582400).
2. Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ", вул. Пушкіна, буд.42, кім. 57, м. Полтава, 36000, (код ЄДРПОУ 35582400).
3. Державному реєстратору вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ", вул. Пушкіна, буд.42, кім. 57, м. Полтава, 36000, (код ЄДРПОУ 35582400).
4. Припинити провадження у справі.
5. Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
6. Задовольнити заяву арбітражного керуючого ОСОБА_2 про стягнення на його користь з Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області коштів по оплаті послуг та відшкодування витрат за період розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" за період з 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р. на суму 7 641,64 грн.
7. Стягнути з Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, 155, м. Полтава, 36008, код ЄДРПОУ 39680655) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, 36008, ІНН НОМЕР_1, п/р № НОМЕР_2 в ПАТ "Полтава-банк", МФО 331489) кошти по оплаті послуг та відшкодування витрат за період розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Транссинтез ХХІ" за період з 08.09.2015 р. по 30.11.2015 р. на суму 7 641,64 грн.
8. Дана ухвала є виконавчим документом.
9. Ухвала набрала законної сили 17.11.2016 року і дійсна до пред'явлення до виконання до 18.11.2019 року".
10. Копію ухвали направити кредиторам, державному реєстратору Реєстраційної служби Полтавського міського управління юстиції, Головному управлінню статистики у Полтавській області, Головному управлінню юстиції у Полтавській області та ліквідатору ОСОБА_2
Суддя Білоусов С. М.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2016 |
Оприлюднено | 01.12.2016 |
Номер документу | 62986838 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Білоусов С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні