Постанова
від 22.11.2016 по справі 922/2101/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

"22" листопада 2016 р.Справа № 922/2101/16

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Савченко А.А.

при секретарі судового засідання Романченко Н.С.

розглянувши заявуЦентральної ОДПІ м. Харкова ГУДФС у Харківській області, м. Харків про визнання банкрутом ПП "Яготинські ковбаси", м. Харків , код ЄДРПОУ 34233624 за участю :

розпорядника майна - не з’явився

представника Центральної ОДПІ м. Харкова - ОСОБА_1, дов. № 9896/8/10-20-30-10 від 13.08.2016 р.

ВСТАНОВИВ:

Центральна ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області звернулась до суду з заявою про порушення справи про банкрутство ПП "Яготинські ковбаси".

Ухвалою господарського суду Харківської області від 04.07.2016р. прийнято заяву Центральної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області про порушення справи про банкрутство до розгляду. Підготовче засідання по справі призначено на "19" липня 2016 р. о(б) 10:20 год.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 26.07.2016р. порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси", визнано розмір безспірних вимог Центральної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області у розмірі 1503856,01грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 днів до 18 листопада 2016 року, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 06.10.2016р. затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси". Призначено проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів на 26 жовтня 2016 року. Зобов'язано розпорядника майна протягом 10 днів письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів та боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати їх проведення. Зобов`язано розпорядника майна надати суду до 18 листопада 2016 року докази здійснення аналізу фінансової, господарської і інвестиційної діяльності боржника, його становища на товарному ринку з урахуванням Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006р. за №14, протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрано комітет кредиторів боржника, а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому вирішено питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника. Призначено підсумкове засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи прийнята постанова про визнання боржника банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду на 22 листопада 2016 року об 10:50 год.

20 жовтня 2016 року до суду надійшли письмові пояснення розпорядника майна щодо неможливості проведення аналізу фінансово - господарської діяльності боржника через відсутність у розпорядника майна даних, на підставі, яких він має здійснюватися, оскільки встановити місцезнаходження керівника боржника не вдалось, а статистична звітність боржником за останні п’ять років до органів статистики не подавалась.

04 листопада до суду надійшли протокол зборів кредиторів та комітету кредиторів ПП "Яготинські ковбаси" від 26.10.2016р.

11 листопада 2016 року до суду надійшла заява арбітражного керуючого ОСОБА_3 на участь у справі №922/2101/16 про банкрутство ПП "Яготинські ковбаси" в якості ліквідатора.

Розпорядник майна в судове засідання не з’явився, про причини неявки суд не повідомив, про час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином.

Представник кредитора в судовому засіданні повідомив про проведені збори кредиторів та створений комітет кредиторів, на засіданні якого, зокрема було вирішено звернутись до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ПП "Яготинські ковбаси", а також призначити арбітражного керуючого ОСОБА_3 ліквідатором боржника. Підтримав зазначене клопотання в повному обсязі, просив суд його задовольнити.

Розглянувши матеріали справи, надані суду протоколи загальних зборів кредиторів і засідання комітету кредиторів, вислухавши пояснення кредитора, суд встановив наступне.

Для вирішення питання щодо подальшого застосування судових процедур банкрутства (санація, ліквідація, укладення мирової угоди) однією з основних умов є встановлення достатності або недостатності активів для погашення вимог кредиторів, які включені до реєстру вимог кредиторів.

Так, на виконання вимог господарського суду Харківської області у справі №922/2101/16 розпорядником майна 02.09.2016р. було здійснено інвентаризацію майна боржника.

За результатами проведеної інвентаризації основних засобів, незавершеного будівництва, довгострокових фінансових інвестицій та нематеріальних активів станом на 02.09.2016р. встановлено, що ПП «Яготинські ковбаси» значиться засновником ТОВ «Яготинський м’ясокомбінат», код ЄДРПОУ 38073515. Розмір внеску ПП «Яготинські ковбаси» до статутного фонду ТОВ «Яготинський м’ясокомбінат»: 5000.00грн. Інших активів у боржника станом 02.09.2016р. не виявлено. За результатами інвентаризації оборотних активів станом на 02.09.2016р. майна у боржника не виявлено;

Про відсутність майна боржника також свідчить:

- лист Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-302-194 від 08.06.2016р.;

- довідка Регіонального сервісного центру в Харківській області №31/20-4356 від 11.08.2016р.;

- довідка Головного управління Держпраці у Харківській області № 6756/05.-18/6271 від 10.08.2016р.;

- довідка Держсільгоспінспекції України №2639/9/2-16 від 16.08.2016р.;

- довідка Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/047/18523 від 29.08.2016р.;

- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №66310351 від 20.08.2016р.;

- відомості з БД "Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг", БД "Відомості про добре відомі знаки в Україні", Інтерактивної БД "Промислові зразки, зареєстровані в Україні", Спеціалізованої БД "Винаходи (корисні моделі) в Україні", відомості про видачу свідоцтв України на знаки для товарів і послуг з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про видачу патентів України на винаходи з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про видачу патентів України на корисні моделі з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про заявки на винаходи, які прийняті до розгляду з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про видачу деклараційних патентів України на винаходи з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про видачу патентів України на промислові зразки з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність", відомості про добре відомі знаки в Україні з БД "Електронна версія акумулятивного офіційного бюлетеня "Промислова власність".

Сума вимог, які були включені до реєстру вимог кредиторів, який затверджено ухвалою господарського суду Харківської області від 06.10.2016р., становить 1575188,46грн.

Аналіз фінансово - господарської діяльності боржника розпорядником майна не здійснювався через відсутність даних, на підставі, яких він має здійснюватися, оскільки встановити місцезнаходження керівника та засновника боржника не вдалось, а статистична звітність боржником за останні п’ять років до органів статистики не подавалась.

Згідно з п. 4 ст. 205 ГК України передбачено, що у разі неплатоспроможності суб’єкта господарювання через недостатність його майна для задоволення вимог кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом. Умови, порядок та наслідки оголошення суб’єкта господарювання банкрутом встановлюється цим Кодексом та іншими законами. Таким Законом, норми якого щодо умов, порядку та наслідків визнання банкрутом є спеціальними, є Закон України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

В ч. 1 ст. 26 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання боржника банкрутомВ» , в редакції Закону України № 4212 -VI від 22.12.2011 року (далі - Закон про банкрутство), вказано, що протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення. Учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом та внесені до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону про банкрутство перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів. Кількість голосів кредиторів на зборах визначається відповідно до частини четвертої цієї статті, а саме: конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, та кратну одній тисячі гривень; під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.

В ч. 5 ст. 26 Закону про банкрутство вказано, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

Судом встановлено, що розпорядником майна було повідомлено кредиторів, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів, про проведення зборів кредиторів та визначено кількість їх голосів на зборах кредиторів у відповідності до вищенаведених приписів Закону.

Відповідно до ч. 8 ст. 26 Закону про банкрутство до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.

26 жовтня 2016р. були проведені збори кредиторів, на яких було створено комітет кредиторів, обрано членів комітету кредиторів у складі одного кредитора - Центральної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області.

Того ж дня відбулося засідання комітету кредиторів, на якому, зокрема було прийняте рішення звернутись до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси", а також призначити арбітражного керуючого ОСОБА_3 ліквідатором боржника.

Отже, за матеріалами справи та наданими суду документами комітет кредиторів обґрунтовано дійшов висновку, що задоволення вимог кредиторів можливо не інакше, як через застосування до боржника ліквідаційної процедури.

Рекомендований комітетом кредиторів арбітражний керуючий ОСОБА_4 (свідоцтво №1505 від 16.07.2013р.) надав згоду на призначення його ліквідатором боржника та в своїй заяві сповістив суд, що порушень законодавства при виконанні обов’язків арбітражного керуючого і порушень строків подання інформації за час виконання своїх обов’язків не має, не є заінтересованою особою та особою, якій заборонено займати керівні посади, або який відмовлено в допуску до державної таємниці, не має судимості за вчинення корисливих злочинів.

Враховуючи, що комітет кредиторів дійшов обґрунтованого висновку про необхідність застосування до боржника ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси" процедури ліквідації в зв’язку з недостатністю майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів, тривалим незадовільним фінансовим становищем боржника, відсутністю потенційних інвесторів, неможливістю відновлення платоспроможності боржника та задоволення вимог кредиторів, суд вважає за необхідне закінчити процедуру розпорядження майном боржника та перейти до наступної судової процедури, а саме визнати боржника банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 37-48, 114 - 115 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст. 86 ГПК -

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати юридичну особу - Приватне підприємство "Яготинські ковбаси" (ідентифікаційний код 34233624), яке зареєстроване 09.09.2006р., місцезнаходження: (АДРЕСА_1, 61022, - банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

2. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов’язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов’язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов’язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом;

скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

вимоги за зобов’язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред’являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі;

виконання зобов’язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених Законом про банкрутство.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв’язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

3. Призначити ліквідатором банкрута ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси" арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво № 1505 від 16.07.2013 р., поштова адреса: АДРЕСА_2, Україна, 04119, адреса офісу: вул. Щорса, 59-а, м. Чернігів, 14011).

4. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

5. Зобов’язати ліквідатора відповідно до ст. 41 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» прийняти до свого відання майно боржника та забезпечити його збереження, виконувати функції з управління та розпорядження майном банкрута, проводити інвентаризацію та оцінку майна банкрута, здійснювати аналіз фінансового становища банкрута, повідомляти працівників банкрута про звільнення та здійснити його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту, вживати заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, передати в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов’язковому зберіганню, здійснити продаж майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом, повідомити про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надавати державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, пред’являти до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості, закрити всі рахунки банкрута в установах банку і відкрити або переоформити один основний рахунок для проведення розрахунків з кредиторами. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника.

Зобов’язати ліквідатора не рідше ніж один раз на місяць надавати комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

6. Зобов’язати керівника боржника ОСОБА_2 підприємства "Яготинські ковбаси" протягом п’ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов’язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

7. Зобов’язати ліквідатора в строк до 22.11.2017 року виконати ліквідаційну процедуру та надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, ліквідаційний баланс, а також всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, у тому числі:

- акти інвентаризації майна, перелік ліквідаційної маси, звіти про оцінку майна, договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна,

- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів,

- звіт про виплачені кредиторам кошти, документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів;

- довідки установ банку про закриття рахунків банкрута,

- копії повідомлень направлених до органу державної податкової служби, Пенсійного фонду та центру зайнятості про закінчення ліквідаційної процедури,

- довідку архіву про прийняття документів, які підлягають обов’язковому зберіганню,

- оригінали установчих документів і свідоцтва про державну реєстрацію,

- докази, що свідчать про стягнення дебіторської заборгованості, або докази що свідчать про неможливість її стягнення,

- довідку банку про рух грошових коштів по поточному рахунку за весь час здійснення ліквідаційної процедури,

- баланси підприємства за весь час роботи ліквідатора,

- протоколи засідань комітету кредиторів і протоколи загальних зборів кредиторів,

- затверджений комітетом кредиторів звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора,

- інші документи, що свідчать про виконану ліквідатором роботу з ліквідації банкрута.

Постанову суду надіслати кредитору, ліквідатору, Дзержинському ВДВС ХМУЮ, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Харківській області, державному реєстратору, банкруту.

Суддя ОСОБА_5

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення22.11.2016
Оприлюднено02.12.2016
Номер документу63024441
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/2101/16

Ухвала від 24.02.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 02.02.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 02.02.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 12.01.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 12.01.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 05.01.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 12.11.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 12.11.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

Ухвала від 24.11.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Жигалкін І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні