Ухвала
від 29.11.2016 по справі 805/1725/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Кравченко Т.О.

Суддя-доповідач - ОСОБА_1

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2016 року справа №805/1725/16-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів : головуючого судді Блохіна А.А., суддів Гаврищук Т.Г., Сухарька М.Г., при секретарі судового засідання Святодух О.Б., за участю представників позивача ОСОБА_2, ОСОБА_3, розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2016 року у справі № 805/1725/16-а за позовом Донецького національного медичного університету ім. М. Горького до Краснолиманського відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області, Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення -

ВСТАНОВИВ :

23 червня 2016 року Донецький національний університет ім. М. Горького (далі - позивач або Університет) звернувся до суду з позовом до Краснолиманського відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області (далі - відповідач 1 або Краснолиманське відділення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області), в якому позивач просив визнати протиправним та скасувати рішення Краснолиманського відділення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області від 28 липня 2015 року № 0003561740/3925 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Фактичні підстави для звернення до суду позивач вбачав в наступному.

04 серпня 2015 року на адресу Університету надійшло рішення Краснолиманського відділення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Цим рішенням на підставі ч. 10 та п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» від 08 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № 2464) до позивача застосований штраф за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 628 434,47 грн. за період з 19 вересня 2014 року по 20 травня 2015 року та у розмірі 283 701,85 грн. за період з 20 січня 2015 року по 20 травня 2015 року, а також нарахована пеня у сумі 794 208,46 грн.

Позивач стверджував, що отримане ним рішення не мало вихідного номеру та дати його прийняття.

Не погодившись з цим рішенням, Університет оскаржив його в адміністративному порядку, проте рішеннями Головного управління ДФС у Донецькій області від 14 вересня 2015 року № 8487/10/05-99-10-03-12-1 та Державної фіскальної служби України від 27 жовтня 2015 року № 22573/6/99-99-10-01-07-27 скарги позивача залишені без розгляду.

Посилаючись на абз. 1 ст. 2, ст. 11 Закону України В«Про тимчасової заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» від 02 вересня 2014 року № 1669-VII (далі - Закон № 1669), п. 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464, розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р, позивач стверджував, що належить до категорії платників єдиного внеску, до яких не можуть бути застосовані відповідальність, штрафні і фінансові санкції, передбачені ст.ст. 25, 26 Закону № 2464 за невиконання обов'язків платників єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції (а.с. 6-10).

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2016 року у справі № 805/1725/16-а позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області № 0003561740/3925 від 28 липня 2015 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 1 706 344,78 грн. У задоволенні позовних вимог до Краснолиманського відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області - відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, Слов'янською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області подано апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду та відмовити в задоволенні позовних вимог. На обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що відповідач діяв в межах повноважень передбачених Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зокрема статті 25. Крім того, зазначено, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. В судовому засіданні представники позивача заперечували проти доводів апеляційної скарги, наголошуючи на законності постанови суду першої інстанції.

Слов'янською ОДПІ до суду надано клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції може вийти за межі доводів апеляційної скарги в разі встановлення під час апеляційного провадження порушень, допущених судом першої інстанції, які призвели до неправильного вирішення справи.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників позивача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції залишити без змін.

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що Відповідач 1 - Краснолиманське відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області статусу юридичної особи не мало і входило в структуру Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області.

Слов'янська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ідентифікаційний код 38660601) була зареєстрована як юридична особа 10 червня 2013 року, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис за номером 1 277 102 0000 002301.

23 травня 2016 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис за номером 1 277 112 0005 004691 про державну реєстрацію припинення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області як юридичної особи.

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311 В«Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби України та визнання такими, що втратили чинність деяких актів Кабінету Міністрів УкраїниВ» утворені як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1, в тому числі Слов'янська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області.

П. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311 передбачав реорганізацію територіальних органів Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

Зокрема, Слов'янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області реорганізована шляхом приєднання до Слов'янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області.

Відповідач 2 - Слов'янська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області (ідентифікаційний код 39883094) зареєстрована як юридична особа 08 липня 2015 року, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис за номером 1 277 102 0000 005943 (т.1 а.с. 31-32).

Позивач - Донецький національний медичний університет ім. М. Горького (ідентифікаційний код 02010698) зареєстрований як юридична особа 06 липня 1995 року, про що 06 грудня 2006 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис за номером 1 266 120 0000 022744.

З часу державної реєстрації як юридичної особи місцезнаходження позивача було зареєстроване за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1.

Як платник єдиного внеску Університет перебував на обліку у Державній податковій інспекції у Калінінському районі м. Донецька за реєстраційним № 05-16-01-0095.

В подальшому внаслідок проведення антитерористичної операції Університет змінив своє місцезнаходження на адресу: Донецька обл., м. Красний Лиман, вул. Кірова, буд. 27.

У зв'язку з цим позивач прийнятий на облік до Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області (Краснолиманське відділення).

Вказані обставини встановлені на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 17 листопада 2014 року (а.с. 11-12), виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 05 червня 2015 року (т.1 а.с. 13), а також даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (т.1 а.с. 27-30).

Відомості з В«Реєстру страхувальниківВ» свідчать, що Університет перебуває на обліку у Слов'янській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (код ДПІ 517) (т.1 а.с. 55).

28 липня 2015 року заступник голови комісії з реорганізації Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області, заступник начальника інспекції - начальник Краснолиманського відділення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області ОСОБА_4 на підставі ч. 10 та п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону № 2464 прийняв рішення № 0003561740/3925 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Цим рішенням за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до Університету застосований штраф у розмірі 10% від суми недоїмки за період з 19 вересня 2014 року по 20 травня 2015 року у сумі 628 434,47 грн., у розмірі 20% від суми недоїмки за період з 20 січня 2015 року по 20 травня 2015 року у сумі 283 701,85 грн., а також нарахована пеня у розмірі 0,1% від суми недоїмки у розмірі 794 208,46 грн., а разом - 1 706 344,78 грн.

Вказані обставини встановлені на підставі рішення від 28 липня 2015 року № 0003561740/3925 та розрахунку штрафної санкції і пені (т.1 а.с. 124-129).

Обґрунтованість розрахунку підтверджена даними картки особового рахунку позивача (т.1 а.с. 98-123).

Рішення від 28 липня 2015 року № 0003561740/3925 надіслане на адресу Університету рекомендованою поштовою кореспонденцією та вручене адресату 04 серпня 2015 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (т.1 а.с. 130).

Не погодившись із зазначеним рішенням, 21 серпня 2015 року Університет звернувся до Головного управління ДФС у Донецькій області зі скаргою № 1178, в якій просив переглянути рішення Краснолиманського відділення Слов'янської ОДПІ ГУ Міндоходів (а.с. 15-16).

14 вересня 2015 року Головним управлінням ДФС у Донецькій області прийнято рішення № 8487/10/05-99-10-03-12-1, яким скарга Університету залишена без розгляду.

Рішення Головного управління ДФС у Донецькій області від 14 вересня 2015 року № 8487/10/05-99-10-03-12-1 Університет отримав 24 вересня 2015 року, про що свідчить штамп реєстрації вхідної кореспонденції позивача (т.1 а.с. 17).

28 вересня 2015 року Університет звернувся до Державної фіскальної служби України зі скаргою № 1330, в якій просив переглянути рішення Головного управління ДФС у Донецькій області від 14 вересня 2015 року (т.1 а.с. 18-19).

27 жовтня 2015 року Державною фіскальною службою України прийнято рішення № 22573/6/99-99-10-01-07-27, яким скарга Університету залишена без розгляду (т.1 а.с. 20-21).

Рішення Державної фіскальної служби України від 27 жовтня 2015 року Університет отримав 05 листопада 2015 року, про що свідчить штамп про реєстрацію вхідної кореспонденції позивача.

У відповідності до п.1. ч.1. ст. 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VI) платниками єдиного внеску є, зокрема, роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

За приписами ч.8, ч.12 ст. 9 Закону № 2464-VI платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Відповідно до вимог ст. 25 Закону № 2464-VI у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України» та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

З метою забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення, 02 вересня 2014 року прийнято Закон України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» № 1669-VII (надалі Закон № 1669-VII), згідно до ст. 1 якого період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Виходячи з наведених положень, датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014 року.

На виконання Закону № 1669-VII розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1053-р від 30 жовтня 2014 року було затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, згідно з додатком до якого, до зазначених населених пунктів належить, зокрема, м. Донецьк та ОСОБА_5 Донецької області.

05.11.2014 р. Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1079-р яким було зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 р. № 1053 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 р. № 1275-р затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, до якого також включено, м. Донецьк та ОСОБА_5 Донецької області.

Пунктом 3 наведеного розпорядження визнані такими, що втратили чинність розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 р. № 1053 та від 05.11.2014 р. № 1079-р.

З викладеного вбачається, що позивач здійснює свою діяльність в межах населеного пункту, на території якого здійснювалася антитерористична операція.

Частиною 4 статті 11 Закону № 1669-VII передбачено внесення змін до Закону № 2464-VI, а саме розділ VIII «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 9-3 наступного змісту: «Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених ч.2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу».

Згідно зі ст. 10 Закону № 1669-VII протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

З матеріалів справи вбачається, що сертифікатом № 6727 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) від 29 серпня 2016 року № 930/12.1-17/03 Донецька торгово-промислова палата засвідчила Університету, який до 25 листопада 2014 року знаходився за адресою: Донецька обл., м. Донецьк, пр. Ілліча, 16, факт настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) щодо обов'язків платника податків, а саме сплати податків і зборів в строки та у розмірах, встановлених нормативно-правовими актами - єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за вересень 2014 року, за жовтень 2014 року, за листопад 2014 року. Період дії форс-мажорних обставин з 01 вересня 2014 року по 01 грудня 2014 року (т.1 а.с. 138).

Крім того, суду апеляційної інстанції представниками позивача, надано бухгалтерські документи на підтвердження нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (т.2 а.с. 7-160).

За таких обставин, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що судом першої інстанції правомірно було скасовано спірне рішення.

Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.

Під час апеляційного провадження, колегія суду не встановила таких порушень судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, які б призвели до неправильного вирішення справи по суті, які були предметом розгляду і заявлені в суді першої інстанції.

Таким чином, судова колегія вважає, що рішення суду першої інстанції є обґрунтованим, прийняте на підставі з'ясованих та встановлених обставинах справи, які підтверджуються доказами, та ухвалив постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, а тому залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін.

Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності прийнятого судом першої інстанції судового рішення.

Керуючись ст. 195 ч.1, ст. 198 ч.1 п.1, ст. 200, ст. 205 ч.1 п.1, ст. 206, ст. 212, ст. 254 ч.5 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2016 року у справі № 805/1725/16-а - залишити без задоволення. Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 вересня 2016 року у справі № 805/1725/16-а за позовом Донецького національного медичного університету ім. М. Горького до Краснолиманського відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області, Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення - залишити без змін. Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складення в повному обсязі.

Повний текст ухвали виготовлено 02 грудня 2016 року.

Головуючий А.А. Блохін

Судді Т.Г. Гаврищук

ОСОБА_6

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2016
Оприлюднено06.12.2016
Номер документу63131713
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1725/16-а

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 13.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 29.11.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 29.11.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні