Постанова
від 02.12.2016 по справі 809/1751/16
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"02" грудня 2016 р. Справа № 809/1751/16

м. Івано-Франківськ 18 год. 05 хв.

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Боршовського Т.І.

суддів Гундяка В.Д.,

Лучко О.О.,

за участю секретаря судового засідання Савченко Н.В.

представника позивача Сторожука А.Л.,

представника відповідача Кашуби Л.Б.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Тлумацької районної організації Політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП»

до Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області

про визнання протиправною та скасування постанови № 26 від 29.11.2016 року, -

ВСТАНОВИВ:

01.12.2016 року Тлумацька районна організація Політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» (надалі - позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області (надалі - відповідач), в якому просить суд: визнати протиправною та скасувати постанову Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 26 в частині скасування рішення в частині реєстрації кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Тлумацької міської ради ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, включених до виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» та виключення таких осіб з виборчого списку кандидатів у депутати Тлумацької міської ради, включених до виборчих списків Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач необґрунтовано та безпідставно прийняв постанову № 26 від 29.11.2016 року, якою скасував реєстрацію чотирьох кандидатів в депутати до Тлумацької міської ради Івано-Франківської області від Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» та виключив їх із виборчого списку кандидатів у депутати до Тлумацької міської ради Івано-Франківської області від вказаного структурного утворення політичної партії. Своє рішення Тлумацька міська виборча комісія Івано-Франківської області мотивувала тим, що кандидати в депутати Тлумацької міської ради ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, були кандидатами у депутати Тлумацької районної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року не від політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», а від інших партій, що, на думку відповідача, суперечить вимогам частини 5 статті 35, частини 8 статті 41, частини 2 статті 47 Закону України «Про місцеві вибори». Позивач зазначає, що вищевказане твердження відповідача є помилковим та не відповідає дійсності, оскільки на підставі заяв вказаних кандидатів про виключення їх з виборчих списків політичних партій, Тлумацька районна виборча комісія Івано-Франківської області 29.11.2016 року о 15 год. 10 хв. постановами від 29.11.2016 року №№ 2, 3, 4, 5 скасувала рішення про реєстрацію як кандидатів в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області вищевказаних осіб та виключила їх з виборчих списків відповідних політичних партій. Таким чином, представник позивача вважає, що Тлумацька міська виборча комісія Івано-Франківської області, прийнявши 29.11.2016 року об 16 год. 30 год. постанову № 26, порушила конституційний принцип загального, рівного і прямого виборчого права, визначеного статтею 71 Конституції України та статтею 2 Закону України «Про місцеві вибори», оскільки на час прийняття оскаржуваної постанови ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 були кандидатами в депутати Тлумацької міської ради лише від однієї політичної партії - Тлумацької районної організації Політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив позов задовольнити повністю.

Представник відповідача проти позову заперечила з підстав, наведених в письмових запереченнях від 02.12.2016 року. Зокрема, вказала, що Тлумацька міська виборча комісія Івано-Франківської області, заслухавши пояснення кандидатів в депутати, прийняла оскаржене рішення з дотриманням вимог частини 5 статті 35, частини 8 статті 41, частини 2 статті 47 Закону України «Про місцеві вибори», оскільки кандидати в депутати Тлумацької міської ради ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 були кандидатами у депутати Тлумацької районної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року від інших політичних партій станом на день прийняття міською виборчою комісією рішення їх про їх реєстрацію кандидатами у депутати Тлумацької районної ради від політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП». Представник відповідача просила в задоволенні позову відмовити повністю.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши зібрані в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку та сукупності, судом встановлено таке.

ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 були кандидатами у депутати Тлумацької районної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року.

Так, ОСОБА_4 висувався як кандидат у депутати Тлумацької районної ради від Тлумацької районної в Івано-Франківській області організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», що підтверджується копією постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 01.10.2015 року № 3 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Тлумацької районної ради» (а.с. 27) та копією відомостей про зареєстрованих кандидатів у депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області від Тлумацької районної в Івано-Франківській області організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ» (а.с. 28-30).

ОСОБА_5 та ОСОБА_7 були кандидатами у депутати Тлумацької районної ради від Тлумацької районної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч», що підтверджується копією постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 01.10.2015 року № 4 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Тлумацької районної ради» (а.с. 31) та копією відомостей про зареєстрованих кандидатів у депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області від Тлумацької районної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» (а.с. 32-34).

ОСОБА_6 висувався як кандидат у депутати Тлумацької районної ради від Тлумацької районної організації партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина», що підтверджується копією постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 01.10.2015 року № 1 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Тлумацької районної ради» (а.с. 35) та копією відомостей про зареєстрованих кандидатів у депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області від Тлумацької районної організації партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» (а.с. 36-40).

Згідно протоколу Тлумацької районної виборчої комісії про результати виборів депутатів Тлумацької районної ради від 30.10.2015 року ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 не були обраними як депутати Тлумацької районної ради від політичних партій, що їх висували (а.с. 42-47).

29.11.2016 року вищевказані кандидати в депутати до Тлумацької районної ради звернулися до Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області із відповідними заявами про виключення їх з виборчих списків політичних партій від яких вони висувалися кандидатами у депутати Тлумацької районної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року (а.с. 48-51).

Згідно відміток, зроблених на зазначених заявах від 29.11.2016 року, Тлумацька районна виборча комісія Івано-Франківської області прийняла заяву ОСОБА_4 29.11.2016 року об 11:00 год. (а.с. 48), заяву ОСОБА_5 29.11.2016 року об 12:30 год. (а.с. 49), заяву ОСОБА_7 29.11.2016 року об 12:00 год. (а.с. 50), заяву ОСОБА_6 29.11.2016 року об 11:15 год. (а.с. 51). Вказані обставини реєстрації заяв Тлумацькою районною виборчою комісією Івано-Франківської області підтверджується також витягом з журналу обліку особистого прийому громадян у виборчій комісії за 29.11.2016 року (а.с. 52-55).

За результатами розгляду вказаних заяв від 29.11.2016 року Тлумацька районна виборча комісія Івано-Франківської області 29.11.2016 року о 15:10 год. прийняла постанови №№ 2, 3, 4, 5, якими скасувала відповідні рішення про реєстрацію вищевказаних осіб в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області.

Постановою Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 2 скасовано рішення про реєстрацію в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_5 як окремого кандидата в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області та виключено його з виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» (а.с. 57).

Відповідно до постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 3 скасовано рішення про реєстрацію в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_7 як окремого кандидата в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області та виключено його з виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» (а.с. 58).

Згідно постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 4 скасовано рішення про реєстрацію в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_4 як окремого кандидата в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області та виключено його з виборчого списку політичної партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ» (а.с. 56).

Відповідно до постанови Тлумацької районної виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 5 скасовано рішення про реєстрацію в багатомандатному виборчому окрузі ОСОБА_9 як окремого кандидата в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області та виключено його з виборчого списку політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» (а.с. 59).

Тлумацька міська виборча комісія Івано-Франківської області 29.11.2016 року о 16:30 год. прийняла постанову № 26 «Про скасування реєстрації кандидатів у депутати Тлумацької міської ради», якою відповідач скасував рішення в частині реєстрації окремих кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Тлумацької міської ради, включених до виборчих списків Тлумацької міської організації політичної партії Громадський рух «Народний контроль», районної організації політичної партії «Воля», районної організації політичної партії «Громадянська позиція», районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів «УКРОП» та виключив таких осіб з виборчих списків кандидатів у депутати Тлумацької міської ради вказаних партій (а.с. 24-25).

Згідно з додатком 1 до постанови Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 26 «Список осіб, що підлягають виключенню з виборчих списків кандидатів у депутати Тлумацької міської ради, висунутих місцевими організаціями політичних партій», серед осіб, що підлягають такому виключенню з виборчих списків політичних партій зазначені й вищевказані кандидати у депутати від політичної партії «Українське об'єднання патріотів «УКРОП»: ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 (а.с. 26). Згідно протоколу, додатків № 2, 3 до протоколу вказаного засідання Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області рішення від 29.11.2016 року № 26 прийнято 9 голосами, при 14 присутніх на засіданні членів комісії (при загальній кількості членів комісії 17).

Вирішуючи даний спір суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відповідно до статті 71 Конституції України, вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначає Закон України «Про місцеві вибори».

Так, частиною 1 статті 2 Закону України «Про місцеві вибори» встановлено, що місцеві вибори є вільними та відбуваються на основі гарантованого Конституцією України та цим Законом загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Суд, відповідно до частин 1, 2 статті 8 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

При цьому, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

Так, згідно статті 3 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 20.03.1952, яка ратифікована Україною та, відповідно, є частиною національного законодавства, Високі Договірні Сторони зобов'язуються проводити вільні вибори з розумною періодичністю шляхом таємного голосування в умовах, які забезпечують вільне вираження думки народу у виборі законодавчого органу.

Зважаючи на практику Європейського суду з прав людини, предмет і мета Конвенції, як інструменту захисту прав людини, потребують такого тлумачення і застосування її положень, завдяки яким гарантовані нею права були б не теоретичними чи ілюзорними, а практичними та ефективними (рішення у справі "Об'єднана Комуністична партія Туреччини та інші проти Туреччини" (United Communist Party of Turkey and Others v. Turkey), від 30 січня 1998 року, Reports 1998-I, сс. 18-19, п. 33; і "Шассанью та інші проти Франції" (Chassagnou and Others v. France) [GC], NN 25088/94, 28331/95 і 28443/95, п. 100, ECHR 1999-III).

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини у справі "Ковач проти України" (Заява N 39424/02) від 07.02.2008 року, Європейський суд з прав людини встановив, що права, гарантовані статтею 3 Першого протоколу, мають вирішальне значення для зміцнення і збереження засад ефективної та дієвої демократії, побудованої на принципі верховенства права. У відповідності до даного рішення на Суд, як на останню інстанцію, покладено завдання визначити, чи було дотримано вимоги статті 3 Першого протоколу; при цьому Суд має переконатися, що існуючі умови не обмежують зазначених прав до тієї міри, яка підриває саму їхню суть і позбавляє їх дієвості; що такі умови встановлено на досягнення легітимної мети; і що застосовані заходи не є непропорційними ("Лабіта проти Італії" (Labita v. Italy), [GC] N 26772/95, п. 201, ECHR 2000-IV).

Одночасно Європейським судом з прав людини неодноразово зазначалося, що будь-яке відхилення від принципу загального виборчого права породжує ризик підриву демократичної легітимності обраного таким чином законодавчого органу та законів, які він приймає. Отже, виключення будь-якої групи або категорії громадян не повинно суперечити основним цілям статті 3 Першого протоколу (рішення "Суховецький проти України" (Sukhovetskyy v. Ukraine) N 13716/02, п. 52, ECHR 2006).

При цьому, суд звертає увагу на те, що згідно з частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В даному випадку, щодо надання оцінки відповідності оскаржуваного рішення Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області вищевказаним вимогам частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, то суд вказує на таке.

Відповідач, приймаючи постанову № 26 від 29.11.2016 року, виходив з тих обставини, що ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 зареєстровані кандидатами в депутати до Тлумацької міської ради від Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП», при цьому, одночасно залишаючись у виборчих списках інших відповідних політичних партій як кандидати в депутати до Тлумацької районної ради Івано-Франківської області, що суперечить статті 35 Закону України "Про місцеві вибори".

Частиною 2 статті 47 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що територіальна виборча комісія скасовує рішення в частини реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати з виключенням його з виборчого списку в разі звернення кандидата у депутати в будь-який час після завершення виборчого процесу відповідних місцевих виборів.

Як встановлено судом вище, Тлумацька районна виборча комісія Івано-Франківської області постановами від 29.11.2016 року №№ 2, 3, 4, 5 скасувала відповідні рішення про реєстрацію вищевказаних осіб в депутати Тлумацької районної ради Івано-Франківської області та виключила ОСОБА_5 та ОСОБА_7 з виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч», ОСОБА_4 - з виборчого списку політичної партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», ОСОБА_9 з виборчого списку політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина». Представник позивача зазначив про те, що кандидатами в депутати до Тлумацької міської ради від Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» було доведено до відома комісії вищевказану інформацію. Як вбачається з протоколу засідання міської виборчої комісії від 29.11.2016 року, й не заперечено в судовому засіданні представником відповідача, кандидатами в депутати до Тлумацької міської ради від Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» надано було пояснення щодо вказаних обставин.

В частині 4 статті 35 Закону України "Про місцеві вибори" зазначено, що особа не може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі більше ніж до однієї місцевої ради відповідного рівня (більше ніж до однієї обласної, однієї районної, однієї міської, однієї районної в місті ради).

Частиною 5 статті 35 Закону передбачено, що особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування.

З системного аналізу зазначених вимог даного Закону вбачається, що одна й та ж особа може бути висунута кандидатом у депутати у багатомандатному виборчому окрузі до однієї місцевої ради відповідного рівня шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії.

Таким чином, на момент прийняття Тлумацькою міською виборчою комісією Івано-Франківської області рішення № 26 від 29.11.2016 року, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7, були зареєстровані кандидатами у депутати в багатомандатному виборчому окрузі для участі в Перших виборах сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад тільки однією територіальною виборчою комісією - Тлумацькою міською виборчою комісією як кандидати від Тлумацької районної організації Політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Крім того, суд вважає, що обмеження до кандидата, передбачені частинами 4 та 5 статті 35 Закону України "Про місцеві вибори" стосуються одного виборчого процесу.

Таким чином, судом встановлена невідповідність прийнятого рішення відповідача вимогам обґрунтованості, тобто врахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення.

Також суд зазначає, що перелік підстав скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати в багатомандатному виборчому окрузі визначений частиною другою статті 47 Закону України "Про місцеві вибори", при цьому вказаний перелік підстав є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає.

Відсутність підстав скасування реєстрації кандидата в депутати, передбачених частиною 2 статті 47 Закону України "Про місцеві вибори" унеможливлює прийняття територіальною виборчою комісією рішення про скасування такої реєстрації кандидата.

Таким чином, суд вважає, що прийняття відповідачем рішення про скасування реєстрації кандидата в депутати в порушення вимог частини 2 статті 47 Закону України "Про місцеві вибори" також суперечить вимогам частини 2 статті 19 Конституції України, якою передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку задовольнити позов Тлумацької районної організації Політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» до Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області повністю: визнати протиправною та скасувати постанову Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 26 в частині скасування реєстрації кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Тлумацької міської ради ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, включених до виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» та виключення таких осіб з виборчого списку кандидатів у депутати Тлумацької міської ради, включених до виборчих списків Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Керуючись статтями 94, 158-163, 167, 172, 177, 179 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Тлумацької міської виборчої комісії Івано-Франківської області від 29.11.2016 року № 26 в частині скасування реєстрації кандидатів в депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Тлумацької міської ради ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, включених до виборчого списку Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП» та виключення таких осіб з виборчого списку кандидатів у депутати Тлумацької міської ради, включених до виборчих списків Тлумацької районної організації політичної партії «Українське об'єднання патріотів - УКРОП».

Відповідно до частини 5 статті 177 Кодексу адміністративного судочинства України судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172 - 175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування. Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Відповідно до частини 3 статті 177 Кодексу адміністративного судочинства України судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172 - 175 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Головуючий - суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

судді /підпис/ Гундяк В.Д.

/підпис/ Лучко О.О.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2016
Оприлюднено06.12.2016
Номер документу63133124
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1751/16

Постанова від 09.12.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Постанова від 02.12.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 02.12.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні