Постанова
від 04.12.2016 по справі 802/2091/16-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

04 грудня 2016 р. Справа № 802/2091/16

17:30

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Чернюк Алли Юріївни ,

Суддів: Вергелеса Андрія Валерійовича,

ОСОБА_1

за участю:

секретаря судового засідання: Коляденка Олександра Леонідовича

представника позивача: ОСОБА_2

представника відповідача: ОСОБА_3

третя особа: не з'явилася

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Вінниці адміністративну справу за позовом:

Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність"

до: Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: ОСОБА_5

про: визнання пункту другого постанови Немирівської міської виборчої комісії незаконною та її скасування

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшов позов Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" до Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: ОСОБА_5 про визнання пункту другого постанови Немирівської міської виборчої комісії незаконною та її скасування.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що постановою №24 Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 року В«Про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" було зареєстровано виборчий список кандидатів у депутати до Немирівської міської ради від Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" в кількості 27 кандидатів, про що зазначено в додатку №1 до вказаної постанови (а.с.7-11).

Разом з тим, 29.11.2016 року Немирівською МВК прийнято постанову №30 (а.с. 12-18) про скасування реєстрації ряду кандидатів в депутати, серед яких в пункті 2 постанови було зазначено кандидата в депутати до Немирівської міської ради від Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність", а саме: ОСОБА_5 - виборчий округ №18. Скасування реєстрації, як видно зі змісту постанови, відбулось на підставі ст. ст. 35, 41, 47 Закону України " Про місцеві вибори".

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі. Згідно доказів, що надані суду, представник позивача вказав, що пункт 2 постанови Немирівської МВК №30 від 29.11.2016 року підлягає скасуванню, оскільки прийнятий з процесуальними порушеннями та без врахування всіх обставин.

Третя особа в судове засідання не з'явилася, надавши заяву про розгляд справи справи за його відсутності. Заявлений адміністративний позов просив задовольнити.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі, посилаючись на обставини викладені в письмових запереченнях та поясненнях наданих у судовому засіданні.

Дослідивши матеріали справи у їх сукупності, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши інші докази, які є у справі, суд приходить до переконання, що заявлений адміністративний позов належить задовольнити з наступних підстав.

Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, Законом України В«Про місцеві вибориВ» від 14.07.2015 року №595-VIII (далі - Закон України В«Про місцеві вибориВ» ) та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Згідно з ч. 6 ст. 14 Закону України "Про місцеві вибори" перші вибори депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів призначаються Центральною виборчою комісією у порядку, визначеному законом.

За змістом статті 7 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація звертається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших виборів депутатів сільської, селищної, міської ради об'єднаної територіальної громади та відповідного сільського, селищного, міського голови в установленому законом

Судом встановлено, що до Центральної виборчої комісії разом із супровідними листами надійшли звернення Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької та Чернігівської обласних державних адміністрацій з доданими до них документами щодо прийняття Комісією рішення про призначення перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів у зв'язку з утворенням у зазначених областях об'єднаних територіальних громад.

Постановою Центральної виборчої комісії від 07 жовтня 2016 року №437 призначено на неділю, 18 грудня 2016 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів та оголошено з 29 жовтня 2016 року початок виборчого процесу перших виборів.

Пунктом 5 додатку №1 до вказаної Постанови передбачено призначення перших виборів до Немирівської міської об'єднаної територіальної громади та перші вибори міського голови Немирівської міської об'єднаної територіальної громади.

23.11.2016 року до Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області представником Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" ОСОБА_6 уповноваженою на підставі довіреності, було подано заяву та інші визначені ч.1 ст.38 закону України "Про місцеві вибори" документи для реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність".

На підтвердження факту отримання вищезазначених документів та їх реєстрації відповідачем представнику Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" видано довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів, переліку прийнятих документів.

Постановою Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 №24 здійснено реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" згідно списку (додаток №1) (а.с.8 -11).

В подальшому, 29.11.2016 року Немирівською МВК було прийнято постанову №30 "Про скасування рішень Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області, про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, в частині реєстрації у багатомандатному виборчому окрузі окремих кандидатів у депутати включених до виборчих списків місцевих організацій партій, з виключенням їх із виборчих списків", а саме ОСОБА_5.

Підставою для прийняття такого рішення став лист члена Центральної виборчої комісії від 28.11.2016 року №21-33/1-2744 про виявлення фактів можливого порушення деякими кандидатами у депутати до Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області вимог ч.4, ч.5 ст.35 Закону України "Про місцеві вибори". В додатках до даного листа були зазначені відомості щодо кандидатів у депутати, стосовно яких виявлено можливі порушення, що підтверджується матеріалами справи.

Із листа, вказаного вище судом, встановлено, що до Центральної виборчої комісії надійшла інформація про виборчі списки кандидатів у депутати від місцевих організацій політичних партій та кандидатів на посаду міських голів, зареєстрованих на перших місцевих виборах 18.12.2016 року, за результатами опрацювання якої виявлено факти можливого порушення деякими кандидатами вимог частини четвертої та п'ятої статті 35 Закону України "Про місцеві вибори".

Так, Центральною виборчою комісією виявлено, що:

- ОСОБА_5 який зареєстрований кандидатом у депутати до Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області від Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" був висунутий Партією Християнсько-Демократичний Союз - кандидатом у депутати до Немирівської районної ради на чергових виборах, що відбулися 25.10.2015 року.

Таким чином, Центральною виборчою комісією України повідомлено відповідача про ймовірні порушення третіми особами вимог частини 5 статті 35 Закону України "Про місцеві вибори".

У відповідь на вказаний лист архівним сектором Немирівської районної державної адміністрації надано копії заяв третіх осіб, які підтвердили факт надання згоди балотуватись кандидатами у депутати до Немирівської районної ради на чергових виборах 25.10.2015 року. З огляду на вказані обставини, Немирівська міська виборча комісія Немирівського району Вінницької області дійшла висновку, що станом на 29.11.2016 року ОСОБА_5 має статус кандидата від різних політичних партій.

Як наслідок, пунктом 2 постанови №30 від 29.11.2016 року скасовано постанову Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 року №24 В«Про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" в частині реєстрації у багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати, зокрема ОСОБА_5 (виборчий округ №18) з виключенням його із виборчого списку (Додатку №2 до постанови Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 року №24).

Колегією суддів також досліджено протокол №7 засідання Немирівської міської виборчої комісії від 29.11.2016 року (а. с.19-25). Пунктом 2 порядку денного є питання про скасування реєстрації кандидатів у депутати до Немирівської міської ради згідно листа від ЦВК №21-33/1-2749 від 28.11.2016 року. В додатку до цього листа були зазначені відомості щодо кандидатів у депутати зареєстрованих у багатомандатних виборчих округах, стосовно яких виявлено порушення, серед яких зазначено ОСОБА_5

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з наступного.

Згідно ч. 5 ст. 35 Закону України В«Про місцеві вибориВ» особа, з урахуванням вимог частини четвертої цієї статті, може одночасно бути висунута кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости шляхом висування місцевою організацією лише однієї політичної партії або лише шляхом самовисування.

Відповідно до ч. 8 ст. 41 Закону України В«Про місцеві вибориВ» у разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати від місцевої організації іншої політичної партії та (або) висунута за її письмовою заявою про згоду балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації іншої політичної партії або шляхом самовисування, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з усіх виборчих списків, до яких вона була включена, скасовують її реєстрацію як кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду, зокрема, сільського голови, про що повідомляють відповідні місцеві організації партій та цю особу.

У разі якщо особа, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати обласної, районної, міської або районної в місті ради, включена за її письмовою заявою про згоду балотуватися за виборчим списком кандидатів у депутати іншої відповідно обласної, районної, міської або районної в місті ради, відповідні територіальні виборчі комісії виключають таку особу з виборчих списків кандидатів у депутати усіх обласних, районних, міських або районних у місті рад.

Із аналізу зазначених вище положень Закону слідує, що законодавством про місцеві вибори передбачено заборону особі бути одночасно висунутою кандидатом у депутати місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови або старости від різних політичних партій. Однак, така заборона поширюється на висування кандидата у депутати одночасно від різних політичних сил в межах проведення одного виборчого процесу.

Постановою Центральної виборчої комісії №29 від 29 серпня 2015 року оголошено з 05 вересня 2015 року початок виборчого процесу чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, призначених згідно з пунктом 1 Постанови Верховної Ради України від 17 липня 2015 року № 645-VIII "Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 році".

Тобто, вибори 25.10.2015 року, на яких третя особа була зареєстрована кандидатом у депутати до районної ради від інших партій, були черговими виборами депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

Вибори, призначені Постановою Центральної виборчої комісії від 7 жовтня 2016 року №437 на неділю 18 грудня 2016 року, є першими виборами депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів у зв'язку з утворенням у зазначених областях об'єднаних територіальних громад на виконання Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад".

Відповідно до п. 1 ст. 11 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , виборчий процес місцевих виборів (далі - виборчий процес) - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Згідно з ч.3 ст.11 Закону України В«Про місцеві вибориВ» виборчий процес включає такі етапи:

1) утворення одномандатних, територіальних виборчих округів;

2) утворення (у разі необхідності), формування складу територіальних виборчих комісій, утворення дільничних виборчих комісій;

3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення;

4) висування та реєстрація кандидатів;

5) проведення передвиборної агітації;

6) голосування у день виборів;

7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Згідно ч. 5 ст. 11 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , виборчий процес завершується через 15 днів після дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 15 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , перші місцеві вибори призначаються не пізніше ніж за 70 днів до дня виборів, а виборчий процес розпочинається за 50 днів до дня перших місцевих виборів.

Висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости передбачені розділом 6 Закону України В«Про місцеві вибориВ» .

Так, згідно ч.1 ст 35 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости розпочинається за 34 дні до дня голосування.

Відтак, вибори, що відбулися 25.10.2015 року та вибори, що відбудуться 18.12.2016 року, охоплюють два різних виборчі процеси, а тому порушення положень ч. 5 ст. 35 ЗУ "Про місцеві вибори" щодо одночасного висування особи кандидатом у депутати місцевих рад від різних політичних партій - відсутні.

Не суперечить наведеним нормам ч. 5 ст. 35 Закону України В«Про місцеві вибориВ» , висування осіб кандидатом у депутати іншою політичною партією на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад, що відбудуться 18 грудня 2016 року.

Наведені вище положення Закону України В«Про місцеві вибориВ» відокремлюють виборчі процеси та передбачають право вибору способу висування.

Принцип правової визначеності є невід'ємною, органічною складовою принципу верховенства права.

Згідно зі статтею 17 закону України В«Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людиниВ» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Відповідно до позицій Європейського суду, викладених у його рішенні в справі В«Подкользіна проти ЛатвіїВ» , дискреційні повноваження органу, який може ухвалити рішення про скасування реєстрації кандидата, не повинні бути необмежено широкими і мають з достатньою чіткістю обмежуватися положеннями національного закону, який також повинен бути якісним, зокрема відповідати критеріям чіткості та передбачуваності.

У справі В«Броньовський проти ПольщіВ» Європейський суд зазначив, що чинні положення національного законодавства потрібно формулювати так, щоб вони були достатньо доступними, чіткими і передбачуваними у практичному застосуванні.

У рішенні у справі В«Ґавенда проти ПольщіВ» та у справі В«Аманн проти ШвейцаріїВ» Європейський суд відмітив, що якість закону вимагає, щоб він був доступний для осіб і вони також могли передбачити наслідки його застосування, та щоб закон не суперечив принципові верховенства права.

Частиною першою статті 38 Конституції України закріплено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод є складовою частиною загальнонаціонального законодавства України.

Право обирати і право бути обраним закріплено в статті 3 Протоколу №1 до Конвенції В«Про захист прав людини і основоположних свободВ» від 04.11.1950р. (ратифіковану законом України № 475/97-ВР від 17.07.1997 р.) далі - Конвенція. Положення цієї статті Європейським Судом з прав людини визнанні такими, що закріплюють основоположний принцип ефективної політичної демократії, а відтак, ця стаття має першочергове значення у конвенційній системі (рішення Європейського Суду з прав людини у справі В«Метью-Моен і Клерфайт проти БельгіїВ» від 2 березня 1987 р.).

В рішенні від 19 липня 2007 р. у справі В«Краснов і Скуратов проти Російської ФедераціїВ» Європейський суд з прав людини зазначив, що право приймати участь у виборах як кандидат, яке гарантоване статтею 3 Протоколу №1 до Конвенції і яке міститься в концепції дійсно демократичного режиму, буде ілюзорним, якщо людину можна в будь-який момент позбавити цього права. Хоча держава і має свободу встановлювати абстрактно умови для участі кандидата у виборах, принцип ефективності права вимагає, щоб висновок про недотримання кандидатом на вибори цих умов відповідав ряду критеріїв, вироблених для попередження прийняття свавільних рішень.

За наведених вище обставин, суд прийшов до висновку про протиправність постанови Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області №30 від 29.11.2016р в частині скасування постанови Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 №24 про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" , в частині реєстрації у багатомандатному виборчому окрузі кандидата у депутати ОСОБА_5, а відтак такою, що підлягає скасуванню.

Як зазначає постанова Пленуму Вищого адміністративного суду України №15 від 01.11.2013 року В«Про практику застосування адміністративними судами положень Кодексу адміністративного судочинства України, під час розгляду спорів щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесомВ» , у зазначених випадках під час вирішення виборчих спорів судам необхідно перевіряти не лише правомірність оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності відповідача, а й встановлювати наявність порушення ними прав, свобод та інтересів, законних прав або охоронюваних законом інтересів позивача. Відсутність наявності такого порушення є підставою для відмови в задоволенні позовної заяви.

Згідно зі статтею 17 закону України В«Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людиниВ» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Відповідно до статті 8 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно ч. 3 ст. 19 Закону України В«Про місцеві вибориВ» територіальні виборчі комісії зобов'язані діяти відповідно до Конституції України та законів України.

Враховуючи викладене, суд вважає, що у відповідача були відсутні підстави для скасування реєстрації ОСОБА_7 кандидатом у депутати від Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність".

За наведених вище обставин, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно положень частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою судовий збір сплачується в розмірі 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до статті 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік", розмір мінімальної заробітної плати становить з 01.01.2016 року 1378 грн. Таким чином, ставка судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру становить 1378 грн.

При зверненні до суду позивачем заявлено одну вимогу немайнового характеру.

Відтак при зверненні до суду із даним позовом позивач повинен був сплатити 1378 грн.

Відповідно до ч. 9 ст. 172 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Як свідчать матеріали справи позивачем при зверненні до суду судовий збір у відповідному розмірі не сплачено.

Відтак, в зв'язку із тим, що адміністративний позов Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" задоволений, тому з відповідача на користь Державного бюджету України слід стягнути несплачений судовий збір у розмірі 1378 грн.

Враховуючи зазначене, суд приходить до переконання про стягнення з позивача на користь Державного бюджету України несплачений судовий збір у розмірі 1378 грн.

Керуючись ст.ст.70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати пункт другий постанови Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області №30 від 29.11.2016 року "Про скасування рішень Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, в частині реєстрації у багатомандатному виборчому окрузі окремих кандидатів у депутати включених до виборчих списків місцевих організацій партій, з виключенням їх із виборчих списків" щодо скасування постанови Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області від 24.11.2016 №24 про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Немирівської міської ради Немирівського району Вінницької області, що відбудуться 18 грудня 2016 року, включених до виборчого списку кандидатів у депутати Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" в частині реєстрації у багатомандатному виборчому окрузі кандидатів у депутати - ОСОБА_5.

Стягнути з Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" (код ЄДРПОУ 39508645) на користь Державного бюджету України (УДКСУ м. Вінниці, код платежу 22030101, ЄДРПОУ 38054707, Банк одержувач: ГУ ДКУ у Вінницькій області, м. Вінниця, МФО 802015, р/р 31219206784002) несплачений судовий збір у розмірі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн.

Стягнути з Немирівської міської виборчої комісії Немирівського району Вінницької області (код ЄДРПОУ 33845179) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь Немирівської районної у Вінницькій області організації - Партії "ОСОБА_4 Порошенка "Солідарність" судовий збір у розмірі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн.

Згідно із ч. 3 ст. 177 КАС України судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ч. 5 ст. 177 КАС України судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, не пізніше як за чотири години до початку голосування.

Головуючий суддя ОСОБА_8 Судді: ОСОБА_9 ОСОБА_1

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2016
Оприлюднено06.12.2016
Номер документу63133335
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/2091/16-а

Постанова від 04.12.2016

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 03.12.2016

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 03.12.2016

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні