ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 грудня 2016 року о/об 14 год. 19 хв.Справа № 808/3115/16 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Гудименко Я.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфо-Сигнал»
про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
Запорізька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - позивач або Запорізька ОДПІ) звернулася до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфо-Сигнал» (надалі - відповідач або ТОВ «Інфо-Сигнал») про стягнення коштів у сумі податкового боргу, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог (а.с.66): 115520 грн. 77 коп. - з податку на додану вартість.
Позивач у позові, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог, зазначив, що податковий борг ТОВ «Інфо-Сигнал» з податку на додану вартість у сумі 115520 грн. 77 коп. складається як з сум самостійно визначених платником зобов'язань, так і з донарахованих контролюючим органом.
Представником позивача подано до суду клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження, просить позов задовольнити.
Представник відповідача у судове засідання не прибув. Про дату, час та місце судового засідання відповідач повідомлявся належним чином.
Відповідно до ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Згідно з ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.
Відповідач зареєстрований як юридична особа за адресою: 69006, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Верхня, буд.11-Б, кв.24. ТОВ «Інфо-Сигнал» має ідентифікаційний код 31380144.
Заборгованість відповідача з податку на додану вартість виникла в результаті несплати узгоджених сум грошових зобов'язань, визначених ТОВ «Інфо-Сигнал» самостійно у поданих до контролюючого органу Податкових деклараціях з податку на додану вартість: 1) вх.№9039572216 від 21.03.2016 (термін сплати 30.03.2016) з урахуванням сплати/переплати у сумі 25422 грн. 64 коп. залишок боргу складає 13966 грн. 36 коп.; 2) вх.№9060196108 від 19.04.2016 (термін сплати 30.04.2016) на суму 13679 грн. 00 коп.; 3) вх.№9087578825 від 31.05.2016 (термін сплати 01.06.2016) на суму 7215 грн. 00 коп.; 4) вх.№9102321507 від 20.06.2016 (термін сплати 30.06.2016) на суму 34562 грн. 00 коп.; 5) вх.№9125019022 від 19.07.2016 (термін сплати 30.07.2016) на суму 16671 грн. 00 коп.; 6) вх.№9151413762 від 22.08.2016 (термін сплати 30.08.2016) на суму 16219 грн. 00 коп.
Згідно з п.203.1 ст.203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Відповідно до ч.203.2 ст.203 Податкового кодексу України сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Доказів самостійної сплати податкових зобов'язань у повному обсязі (платіжних документів) ТОВ «Інфо-Сигнал» до суду не надало.
Також, за результатом розгляду Акту перевірки №898/08-28-12-01/31380144 від 02.06.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0002021201 від 16.06.2016 на суму 170 грн. 00 коп.
За результатом розгляду Акту перевірки №763/08-28-12-01/31380144 від 28.04.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0000521501 від 23.05.2016 року на суму 18609 грн. 48 коп.
За результатом розгляду Акту перевірки №766/08-28-12-01/31380144 від 28.04.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0000531201 від 23.05.2016 на суму 2112 грн. 70 коп.
За результатом розгляду Акту перевірки №849/08-28-12-01/31380144 від 20.05.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0001641201 від 10.06.2016 на суму 3036 грн. 16 коп.
За результатом розгляду Акту перевірки №541/08-28-12-01/31380144 від 31.03.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0005781501 від 15.04.2016 на суму 190 грн. 28 коп.
За результатом розгляду Акту перевірки №413/08-28-12-01/31380144 від 31.08.2016 Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення №0004661201 від 26.09.2016 на суму 6240 грн. 13 коп.
Згідно з п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Оскільки відповідачем не подано до суду доказів скасування податкових повідомлень-рішень: №0002021201 від 16.06.2016, №0000521501 від 23.05.2016, №0000531201 від 23.05.2016, №0001641201 від 10.06.2016, №0005781501 від 15.04.2016, №0004661201 від 26.09.2016, то вказана у них сума грошових зобов'язань відповідно до п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України є узгодженою і підлягає сплаті.
Крім того, відповідно до п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України позивачем нараховано позивачу пеню у сумі 12491 грн. 02 коп.
Податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п.61.1 ст.61 Податкового кодексу України).
За приписами пп.62.1.1, пп.62.1.2 п.62.1 ст.62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.
Як передбачено п.1 Розділу І «Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», затвердженого 07.04.2016 наказом Міністерства фінансів України №422, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.05.2016 за №751/28881 (надалі - «Порядок ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»), цей Порядок визначає організацію діяльності з ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Згідно з п.2 Розділу І «Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» терміни в цьому Порядку вживаються в таких значеннях: інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами.
Відповідно до п.1 Глави 1 Розділу ІІ «Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зазначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
Позивачем в обґрунтування позовних вимог надано інтегровану картку ТОВ «Інфо-Сигнал» (зворотній бік) згідно якої за відповідачем обліковується борг з податку на додану вартість у сумі 115520 грн. 77 коп. (а.с.23-27).
Даних про розстрочення (відстрочення) вказаних узгоджених грошових зобов'язань, надміру та/або помилково сплачені кошти вказаний документ - не містить.
Відповідачем не надано до суду будь-яких доказів про сплату вказаного податкового боргу.
Отже, позивачем доведено суму заборгованості ТОВ «Інфо-Сигнал» з податку на додану вартість у сумі 115520 грн. 77 коп.
Як зазначено у пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Як зазначено у пп.14.1.153 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
Судом досліджено надану позивачем податкову вимогу від 10.06.2014 за №495-25 (а.с.46).
Згідно з п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Відповідно до п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.
Згідно з п.95.4 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вище викладене, судом з'ясовано, що відповідач на час судового засідання має податковий борг з податку на додану вартість у сумі 115520 грн. 77 коп., який у добровільному порядку - не погашений. У зв'язку з цим, суд приходить до висновку, що вказана сума заборгованості повинна бути стягнута з ТОВ «Інфо-Сигнал» у порядку та спосіб, встановлений ст.95 Податкового кодексу України.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 17, 71, 94, 158-163 КАС України, ст.19 Конституції України, ст.95 Податкового кодексу України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфо-Сигнал» (69006, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Верхня, буд.11-Б, кв.24, ідентифікаційний код 31380144) у банках, обслуговуючих даного платника податків, та з рахунків цього платника податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, на користь бюджету (р/р31119029700006, код платежу 14010100, банк одержувача - ГУДКСУ у Запорізькій області, одержувач - УК у м.Запоріжжі/Ленінського району/, МФО 813015, код ЄДРПОУ 38025423) податковий борг з податку на додану вартість у сумі 115520 грн. 77 коп.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.ст.167, 186, 254 КАС України.
Постанова суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.167, 186 КАС України.
Постанова виготовлена у повному обсязі 01.12.2016.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2016 |
Оприлюднено | 08.12.2016 |
Номер документу | 63187059 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні